Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, ik dacht een keer begrepen te hebben dat een topic niet per se dicht hoeft met 3000 posts, omdat dat met de huidige techniek niet meer uitmaakt.
Heb ik dat mis?
Dit n.a.v. het sluiten van het dik-eigen-schuld topic.
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
19-07-2018 19:01
Mods, ik dacht een keer begrepen te hebben dat een topic niet per se dicht hoeft met 3000 posts, omdat dat met de huidige techniek niet meer uitmaakt.
Heb ik dat mis?
Wil ik ook weten. Ik heb dat nl ook gelezen van een mod of cm.

En kan het nieuwe topic naar gezondheid of eten of desnoods lijf? Daar lijkt het me inmiddels meer op zijn plek.
impala wijzigde dit bericht op 19-07-2018 19:19
7.26% gewijzigd
.
ModeratorViva schreef:
19-07-2018 18:54
Het topic "Sport welke?" is verwijderd ivm trollen. (nep-topic)

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Het kdv-topic is van dezelfde TO en ook nep.
Solomio schreef:
19-07-2018 19:01
Heb ik dat mis?
We gaan het even navragen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

impala schreef:
19-07-2018 19:08
Wil ik ook weten. Ik heb dat nl ook gelezen van een mod of cm.

En kan het nieuwe topic naar gezondheid of eten of desnoods lijf? Daar lijkt het me inmiddels meer op zijn plek.
Het topic is verplaatst naar Lijf & Lijn.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

SallySpectra* schreef:
19-07-2018 19:17
Het kdv-topic is van dezelfde TO en ook nep.
Ook dat topic is verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
19-07-2018 19:31

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hi, waarom? Het is n discussie nav n actualiteit.
Vriendelijk.
ModeratorViva schreef:
19-07-2018 19:31

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dank. Beter zo. Inmiddels.
.
ModeratorViva schreef:
19-07-2018 15:41
Het topic 'Testament komt ineens tevoorschijn' is verwijderd ivm onleesbaarheid.

Goed om te weten dat dat ook een criterium is. Sommige OP's zijn echt niet te lezen.
deepspace schreef:
18-07-2018 22:08
-
Hier stond mijn vraag: "Moderators, modereren jullie zelf of screent een robot de teksten?" Waarom is dat "off-topic"?
Zie ook mijn post van 18 juli jl., 18.34 uur.
anoniem_29087 wijzigde dit bericht op 19-07-2018 21:10
Reden: Toevoeging
10.65% gewijzigd
Beste mods,

wie is er verantwoordelijk voor de Lees ook items? Wat een cheap ass meuk is dát zeg! Is er nou werkelijk niet iets anders te melden dan deze platte teksten?

Ben echt niet roomser dan de Paus, maar dit.. tenenkrommend..
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
19-07-2018 21:54
Beste mods,

wie is er verantwoordelijk voor de Lees ook items? Wat een cheap ass meuk is dát zeg! Is er nou werkelijk niet iets anders te melden dan deze platte teksten?

Ben echt niet roomser dan de Paus, maar dit.. tenenkrommend..
Ze zeggen dat het gebaseerd is op je klikgedrag, maar ik klik nooit op iets van Temptation Island... Gedoe staat er vol mee. Om over de seksartikelen nog maar te zwijgen.
KyloRen schreef:
19-07-2018 22:33
Ze zeggen dat het gebaseerd is op je klikgedrag, maar ik klik nooit op iets van Temptation Island... Gedoe staat er vol mee. Om over de seksartikelen nog maar te zwijgen.

Nee, ik geloof daar ook niets van. Bij mij staat er ook regelmatig iets over dat eiland, en nu over babynamen :facepalm:
Wanneer er 5 x iets over seks staat denk ik "oei, is het zo erg met mij" :proud: maar ook dat is onzin.
nounou
Waarschijnlijk bedoelen ze klikgedrag in het algemeen. Mensen klikken veel op die sekstopics, dus maken ze veel sekstopics. De topics over borduren liepen niet zo goed.
Kan die dikke pik van Finn een keer weg?

Magere mensen kunnen prima een dikke pik hebben, want pikken bevatten geen lichaamsvet. Dat weet toch iedereen? Rot toch op zeg.
Lady*Voldemort schreef:
19-07-2018 22:51
Kan die dikke pik van Finn een keer weg?

Magere mensen kunnen prima een dikke pik hebben, want pikken bevatten geen lichaamsvet. Dat weet toch iedereen? Rot toch op zeg.
:rofl: zo dom
RikM schreef:
19-07-2018 22:50
Waarschijnlijk bedoelen ze klikgedrag in het algemeen. Mensen klikken veel op die sekstopics, dus maken ze veel sekstopics. De topics over borduren liepen niet zo goed.
Nee nee, in een reactie op een bericht van mij heeft CM wel degelijk aangegeven dat die berichten gepersonaliseerd waren. Waarmee ze dus insinueerde dat ik constant maar zou klikken op blogs over dikke pikken van magere mensen en zo.
Lady*Voldemort schreef:
19-07-2018 22:53
Nee nee, in een reactie op een bericht van mij heeft CM wel degelijk aangegeven dat die berichten gepersonaliseerd waren. Waarmee ze dus insinueerde dat ik constant maar zou klikken op blogs over dikke pikken van magere mensen en zo.

Je kunt het wel personaliseren maar als 90% van de beschikbare artikelen over seks gaat dan kun je wel raden welke je 9 van de 10 keer geserveerd krijgt. Wat er niet is kun je ook niet te zien krijgen.
En wat vreselijk iconisch weer, 'IN JE PUNANI BITCH!'

Wij roepen het hier thuis de hele dag. Hahaha, hihihi.
RikM schreef:
19-07-2018 22:57
Je kunt het wel personaliseren maar als 90% van de beschikbare artikelen over seks gaat dan kun je wel raden welke je 9 van de 10 keer geserveerd krijgt. Wat er niet is kun je ook niet te zien krijgen.
Ja precies. En dat is er dus aan de hand.

Ik heb meer belangstelling voor artikelen over filosofie of oude letterkunde of meteorologie, maar daar plaatsen ze nooit wat over.

Lekker makkelijk personaliseren als je maar één onderwerp weet.
En dan was Viva ooit een blad voor geëmancipeerde vrouwen. Gereduceerd tot nietszeggende, goedkope en slechtgeschreven blogs over platte seks.
Nemaìn’ schreef:
19-07-2018 23:08
En dan was Viva ooit een blad voor geëmancipeerde vrouwen. Gereduceerd tot nietszeggende, goedkope en slechtgeschreven blogs over platte seks.
Van domme vrouwen die echt denken dat magere mannen ook wel magere pikken zullen hebben.

Het is toch om te huilen eigenlijk.
En als het een keer niet over seks gaat, is het puur plagiaat. Van de week een keer een artikeltje met als strekking dat het volgende week volgens bepaalde berekeningen wel 40 graden kon worden. Zogenaamd geschreven door ene Juliette, maar woordelijk gejat van de Telegraaf-site.
Ja dat was ook al zo'n dieptepunt. Ging het eindelijk een keer over meteorologie, was het alweer zo'n oerdom artikel.
RikM schreef:
19-07-2018 22:50

Ik lees nooit op de sekspijler hier en krijg alleen maar domme, platte, seksverhaaltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven