Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
zondag 22 juli 2018 om 20:00
Dat moet ik inderdaad maar afwachten. Maar tot nu toe heeft hij nog nooit een scheve schaats gereden, zijn we altijd eerlijk tegen elkaar en zijn we elkaar al tig jaar trouw. Jouw man heeft al maandenlang laten zien dat hij het niet zo nauw neemt met de huwelijkse trouw en dat hij zomaar met anderen neukt 'als geintje'. Ik weet wel op wie ik mijn geld zou inzetten...

zondag 22 juli 2018 om 20:04

zondag 22 juli 2018 om 20:22
Mutsie2 vertrouw jij hem?
Daar gaat het toch om..
Zijn ex zal er veel verdriet van gehad hebben maar misschien nu ook wel veel gelukkiger zijn?
Ik heb in andere topics al eens gereageerd. Ik ben de vrouw van een man die mij de afgelopen jaren flink bedonderd heeft. ( dat weet ik pas sinds 2 mnd) vraag me serieus af of hij ooit veranderd... En als ik dat hier zo lees word ik akkelig. Dan denk ik zou ik ook opeens ingeruild kunnen worden.
Ik zit nog in de overlevingsstrijd. Geen idee hoe het loopt.
Maar ik ben blij voor jou dat je gelukkig bent. ( gemeend)
Maar vraag me wel af of je nooit achterom kijkt als hij weg gaat omdat hij het toen der tijd kon. Denk dat is wat de meeste bedoelen..
Daar gaat het toch om..
Zijn ex zal er veel verdriet van gehad hebben maar misschien nu ook wel veel gelukkiger zijn?
Ik heb in andere topics al eens gereageerd. Ik ben de vrouw van een man die mij de afgelopen jaren flink bedonderd heeft. ( dat weet ik pas sinds 2 mnd) vraag me serieus af of hij ooit veranderd... En als ik dat hier zo lees word ik akkelig. Dan denk ik zou ik ook opeens ingeruild kunnen worden.
Ik zit nog in de overlevingsstrijd. Geen idee hoe het loopt.
Maar ik ben blij voor jou dat je gelukkig bent. ( gemeend)
Maar vraag me wel af of je nooit achterom kijkt als hij weg gaat omdat hij het toen der tijd kon. Denk dat is wat de meeste bedoelen..
zondag 22 juli 2018 om 20:35
Dat was 9 jaar geleden bij iemand anders...Trotter schreef: ↑22-07-2018 20:00Dat moet ik inderdaad maar afwachten. Maar tot nu toe heeft hij nog nooit een scheve schaats gereden, zijn we altijd eerlijk tegen elkaar en zijn we elkaar al tig jaar trouw. Jouw man heeft al maandenlang laten zien dat hij het niet zo nauw neemt met de huwelijkse trouw en dat hij zomaar met anderen neukt 'als geintje'. Ik weet wel op wie ik mijn geld zou inzetten...
zondag 22 juli 2018 om 20:37
Omdat dat misschien in het verleden was? Omdat mensen fouten kunnen maken, en daarvan kunnen leren? Omdat zij nu afspreken wel te gaan praten als het niet goed gaat? Omdat TO iemand anders is als zijn ex?
appelientjex wijzigde dit bericht op 22-07-2018 21:04
31.59% gewijzigd
zondag 22 juli 2018 om 20:41
Ja, en? Hij heeft in ieder geval al laten zien dat hij ertoe in staat is zijn partner maanden- of jarenlang te bedriegen. En dat hij eerder kiest voor makkelijke seks buiten de deur, dan voor eerlijkheid of voor het redden van zijn relatie.
zondag 22 juli 2018 om 20:54
Ja daar was ie toe in staat. Bij iemand anders. 9 jaar geleden in een heel andere situatie.
Ik praat het vreemdgaan of de affaire echt niet goed, maar ik kijk er wel genuanceerder naar. Helaas zijn veel mensen in staat tot vreemdgaan. Ik ken ook heel leuke meiden die een affaire hebben gehad, en die echt niet ineens onmensen zijn geworden waar je geen relatie meer mee moet of mag hebben.
zondag 22 juli 2018 om 22:07
[quote=Trotter post_id=28786755 time=1532282415 user_id=346374]
Dat moet ik inderdaad maar afwachten. Maar tot nu toe heeft hij nog nooit een scheve schaats gereden, zijn we altijd eerlijk tegen elkaar en zijn we elkaar al tig jaar trouw.
Ik zou op deze uitspraak maar niet teveel vertrouwen, ik heb al vaker geschreven.
Heb 11jaar iemand, zonder mee naar bed tezijn geweest, achter mij aan gehad.
Heeft een goede baan bij de gemeente, nu 26 jaar getrouwd, één of twee keer in de week zag ik hem soms, let wel in zijn pauze, wie denkt daar nu aan. Het gewone gebeurde blijkbaar nog thuis, maar de rest liever er buiten. Overal kwam ik hem tegen leek wel, wat ik ook zei. Een stiekemerd, ook een leugenaar, want hij hing het thuis niet aan de grote klok, natuurlijk. Was niet ongelukkig, nee blijkbaar ook niet gelukkig, getrouwd, was gek op mij, vond mij heel leuk. Ben in het begin jaloers op zijn vrouw geweest, toen in eindelijk wist dat hij getrouwd was. Ben een jaar terug zo kwaad geworden, heb hem voor geworpen dat hij net zo’ n rot karakter heeft, als hij eruit ziet. Hij liegt tegen twee personen ,en vind dit blijkbaar heel normaal. Ze worden zelfs steeds achterdochtiger en sluwer, tja zoals de waard .......
Dat moet ik inderdaad maar afwachten. Maar tot nu toe heeft hij nog nooit een scheve schaats gereden, zijn we altijd eerlijk tegen elkaar en zijn we elkaar al tig jaar trouw.
Ik zou op deze uitspraak maar niet teveel vertrouwen, ik heb al vaker geschreven.
Heb 11jaar iemand, zonder mee naar bed tezijn geweest, achter mij aan gehad.
Heeft een goede baan bij de gemeente, nu 26 jaar getrouwd, één of twee keer in de week zag ik hem soms, let wel in zijn pauze, wie denkt daar nu aan. Het gewone gebeurde blijkbaar nog thuis, maar de rest liever er buiten. Overal kwam ik hem tegen leek wel, wat ik ook zei. Een stiekemerd, ook een leugenaar, want hij hing het thuis niet aan de grote klok, natuurlijk. Was niet ongelukkig, nee blijkbaar ook niet gelukkig, getrouwd, was gek op mij, vond mij heel leuk. Ben in het begin jaloers op zijn vrouw geweest, toen in eindelijk wist dat hij getrouwd was. Ben een jaar terug zo kwaad geworden, heb hem voor geworpen dat hij net zo’ n rot karakter heeft, als hij eruit ziet. Hij liegt tegen twee personen ,en vind dit blijkbaar heel normaal. Ze worden zelfs steeds achterdochtiger en sluwer, tja zoals de waard .......
maandag 23 juli 2018 om 00:54
Dus als hij bij zijn vrouw gebleven was dan was hij dus ook weer vreemdgegaan volgens jou? Want eens een vreemdganger altijd een vreemdganger. Wat een onzin.Ikigai schreef: ↑22-07-2018 19:44Je leest niet goed. Ik zeg dat het in dezelfde categorie valt als een kind krijgen met een man die niet naar zijn kinderen omkijkt.
Jij hebt nu een monogame relatie met een man die al bewezen niet trouw kan zijn, net zoiets.
Het kan best een tijdje goed gaan, maar uiteindelijk zal hij hoogstwaarschijnlijk opnieuw de boel bedonderen, want dat is de manier waarop hij in elkaar zit. Misschien gebeurt het pas over 10 jaar, misschien is het nu al aan de gang. De kans is alleen heel klein dat hij 100% eerlijk tegen je is en zal zijn.
maandag 23 juli 2018 om 06:36
Ik las ergens dat de man geen consequenties voelt en maar doorgaat met leven.
Een ieder die een scheiding heeft meegemaakt, zeker met kinderen, weet dat dit niet waar is. Scheiden is lijden, om welke rede dan ook.
Deze man heeft wél opgebiecht, uiteindelijk. Heeft dus z'n gezicht laten zien en alles wat er zijn kant op kwam hebben moeten slikken. Heeft dit met gebogen hoofd over zich laten komen. Maar hij vond dit dus wel de juiste keuze.
En de kinderen waren gelukkig oud genoeg om in te zien dat het de juiste keuze was.
Maar als de kinderen kleiner hadden geweest, had hij (en alle anderen die in deze situatie zitten) ook hun verdriet moeten aanzien. Hen niet meer elke dag zien, verhaaltje lezen, wakker gemaakt worden door z'n kinderen....auw. En tóch bij die keuze blijven. Noem het laf, maar dat doet pijn. Ook voor de man. Ook hij moet dealen met een huwelijk wat is mislukt. Dat doet ook pijn, ook al is daar die andere vrouw.
Het is kort door de bocht aan te nemen dat het voor de man, die de vrouw verlaat, a walk in the park is. Want dat is het niet.
En dat verzin ik niet, ik heb het zien gebeuren. Man blij dat hij weg is bij vrouw, maar de rouw verwerking was er zeker wel.
Een ieder die een scheiding heeft meegemaakt, zeker met kinderen, weet dat dit niet waar is. Scheiden is lijden, om welke rede dan ook.
Deze man heeft wél opgebiecht, uiteindelijk. Heeft dus z'n gezicht laten zien en alles wat er zijn kant op kwam hebben moeten slikken. Heeft dit met gebogen hoofd over zich laten komen. Maar hij vond dit dus wel de juiste keuze.
En de kinderen waren gelukkig oud genoeg om in te zien dat het de juiste keuze was.
Maar als de kinderen kleiner hadden geweest, had hij (en alle anderen die in deze situatie zitten) ook hun verdriet moeten aanzien. Hen niet meer elke dag zien, verhaaltje lezen, wakker gemaakt worden door z'n kinderen....auw. En tóch bij die keuze blijven. Noem het laf, maar dat doet pijn. Ook voor de man. Ook hij moet dealen met een huwelijk wat is mislukt. Dat doet ook pijn, ook al is daar die andere vrouw.
Het is kort door de bocht aan te nemen dat het voor de man, die de vrouw verlaat, a walk in the park is. Want dat is het niet.
En dat verzin ik niet, ik heb het zien gebeuren. Man blij dat hij weg is bij vrouw, maar de rouw verwerking was er zeker wel.
maandag 23 juli 2018 om 08:38
Eens. Maar op Viva geldt de regel dat als een man vreemd is gegaan, hij nooit meer te vertrouwen is en maar beter nooit meer een relatie kan hebben.appelientjex schreef: ↑22-07-2018 20:37Omdat dat misschien in het verleden was? Omdat mensen fouten kunnen maken, en daarvan kunnen leren? Omdat zij nu afspreken wel te gaan praten als het niet goed gaat? Omdat TO iemand anders is als zijn ex?
Leren van je fouten telt niet bij vreemdgaan blijkbaar.
...
maandag 23 juli 2018 om 08:42
maandag 23 juli 2018 om 08:44
Er zijn zoveel mannen die al jaren gelukkig getrouwd zijn en van wie de vrouw hier zou kunnen schrijven dat ze elkaar blind vertrouwen en dat hij nog nooit de fout in is gegaan.loisnvt schreef: ↑22-07-2018 20:04Mutsie, laat gewoon gaan die zgn goed bedoelde antwoorden van vrouwen met o, zo trouwe en monogame partners!
Laat me niet lachen, dat soort mannen ben ik in mijn afgelopen single 15 jaar al zo vaak tegengekomen. En idd, die vrouwen roepen hier het hardst hun afschuw uit!
En toch gaan ze vaak vreemd. Hoeft geen lange affaire te zijn, kan ook een keer zoenen zijn met een collega of een scharrel tijdens het mannenavondje in de kroeg.
Heb het genoeg gezien. Vind het ook vrij naïef, om hier om het hardst te gaan roepen dat jouw man dat nooit zou doen. Je weet het niet.
...
maandag 23 juli 2018 om 08:46
Amen!MarR_123 schreef: ↑23-07-2018 06:36Ik las ergens dat de man geen consequenties voelt en maar doorgaat met leven.
Mijn vriend had, en heeft soms nog steeds, heel veel moeite met de scheiding en dan vooral vanwege zijn dochters, ondanks dat zij het zeiden te begrijpen.
Hij wordt hier nu afgeschilderd als een of andere playboy die met iedereen het bed in duikt, niet te vertrouwen is en geen donder geeft om zijn kinderen.
Er wordt zelfs beweerd dat hij een slechte vader is en dat hij smerig is omdat hij op zijn 46ste nog een kindje heeft gekregen met mij..
Ik vind dit nogal uitspraken om zo even te doen!!

maandag 23 juli 2018 om 08:49
Mijn persoonlijke mening is dat vreemdgaan net zo iets is als verslaafd zijn (geweest). Je bent een bepaalde grens over geweest en zal daarna te allen tijden gevoeliger blijven voor de verleiding.
Het is niet iets éénmaligs, het is iets wat in je structuur zit. Daarom is de kans groter dat als een partner vreemd is gegaan, hij/ zij dit nog een keer zal doen.
Het gaat niet puur om de daad zelf. Het zegt iets over het probleemoplossend vermogen van iemand, de manier waarop hij/ zij met andere mensen omgaat, zijn/ haar inlevingsvermogen (of het gebrek daar aan), enz. enz. Dat verander je niet zo maar even.
Het is niet een kwestie van een knop die wel of niet wordt omgedraaid. Het is de hele persoon zelf. Eens een vreemdganger is misschien niet altijd een vreemdganger. Maar wel iemand waarbij het risico gewoon veel groter is.
Het is niet iets éénmaligs, het is iets wat in je structuur zit. Daarom is de kans groter dat als een partner vreemd is gegaan, hij/ zij dit nog een keer zal doen.
Het gaat niet puur om de daad zelf. Het zegt iets over het probleemoplossend vermogen van iemand, de manier waarop hij/ zij met andere mensen omgaat, zijn/ haar inlevingsvermogen (of het gebrek daar aan), enz. enz. Dat verander je niet zo maar even.
Het is niet een kwestie van een knop die wel of niet wordt omgedraaid. Het is de hele persoon zelf. Eens een vreemdganger is misschien niet altijd een vreemdganger. Maar wel iemand waarbij het risico gewoon veel groter is.
maandag 23 juli 2018 om 08:51
Naja, ik geloof best dat iemand tot inzicht kan komen of simpelweg te oud wordt om nog regelmatig in de verleiding te komen.
Ik vind er echter wel wat van als iemand zijn partner na zoveel jaar bedriegt in plaats van volwassen relatievaardigheden te vertonen en gesprek/relatietherapie/scheiding toe te passen vóór je met iemand de koffer in duikt. Kwestie van respect en volwassenheid. Zeker als ee kinderen zijn.
Ik heb dan ook weinig respect voor dat soort mannen en ook niet voor de vrouwen die zich ervoor lenen. Jij ziet jullie misschien als een normaal, respectabel gezin maar iedereen die jullie langer kent weet nog wel hoe jullie aan elkaar gekomen zijn. Ik zou zo’n smet niet op mijn relatie willen. Alleen omdat jullie geen geduld en fatsoen hadden om eerst de vorige relatie netjes af te ronden...
Maar fijn dat je er zo trots op bent dat je hem hebt kunnen afpakken. Fijn dat je na 9 jaar nog even je gelijk komt halen en je triomph komt vieren, daar waar bescheidenheid over hoe alles gegaan is, je zou sieren. Het zegt allemaal zoveel over je.

maandag 23 juli 2018 om 08:52
Hij kwam in een gespreid bedje terecht. Het was een bewuste keuze van hem EN hij had al een jaar kunnen wennen aan de nieuwe situatie, terwijl zijn vrouw nog in onwetendheid verkeerde.MarR_123 schreef: ↑23-07-2018 06:36Ik las ergens dat de man geen consequenties voelt en maar doorgaat met leven.

maandag 23 juli 2018 om 08:54
Dat gebeurt ja en het gebeurt ook heel vaak niet. Er zijn echt mannen die je kunt vertrouwen, ze bestaan nog steeds.Anárion schreef: ↑23-07-2018 08:44Er zijn zoveel mannen die al jaren gelukkig getrouwd zijn en van wie de vrouw hier zou kunnen schrijven dat ze elkaar blind vertrouwen en dat hij nog nooit de fout in is gegaan.
En toch gaan ze vaak vreemd. Hoeft geen lange affaire te zijn, kan ook een keer zoenen zijn met een collega of een scharrel tijdens het mannenavondje in de kroeg.
Heb het genoeg gezien. Vind het ook vrij naïef, om hier om het hardst te gaan roepen dat jouw man dat nooit zou doen. Je weet het niet.
maandag 23 juli 2018 om 08:55
Wat een ontzettende botte hatelijke reacties lees ik hier. Echt, dit onderwerp blijft op het forum altijd zulke reacties uitlokken.
Afijn, wat fijn dat jullie gelukkig zijn samen.
Ik heb zelf heel vaak avontuurtjes buiten de relatie gezocht en zo kwam ik ook mijn huidige vriend tegen.
Inmiddels al tien jaar samen en nog geen dag behoefte gehad om elders van jetje te gaan.
Maar ik zal hem zeggen dat hij altijd op zijn hoede moet zijn.
Hoe je eraan komt, kom je er ook van af, is een opmerking die echt bijna alleen gemaakt wordt door bedrogen mensen en ergens snap ik dat ook nog wel...
Maar het hoeft niet, echt niet.
Ik wens jullie een fijn leven!
Afijn, wat fijn dat jullie gelukkig zijn samen.
Ik heb zelf heel vaak avontuurtjes buiten de relatie gezocht en zo kwam ik ook mijn huidige vriend tegen.
Inmiddels al tien jaar samen en nog geen dag behoefte gehad om elders van jetje te gaan.
Maar ik zal hem zeggen dat hij altijd op zijn hoede moet zijn.
Hoe je eraan komt, kom je er ook van af, is een opmerking die echt bijna alleen gemaakt wordt door bedrogen mensen en ergens snap ik dat ook nog wel...
Maar het hoeft niet, echt niet.
Ik wens jullie een fijn leven!
DTEEZ!
maandag 23 juli 2018 om 09:28
Dat is zeker waar.
Het is ook zeker niet iets waar ik trots op ben, ook al is dat hier al een aantal keer gesuggereerd.
Het heeft uiteindelijk wel veel moois gebracht.
Dank voor je gelukswensen.

maandag 23 juli 2018 om 10:39
Het lijkt me zo naar om op die manier je relatie te beginnen. Zeker omdat familie en vrienden van je man ook op de hoogte zijn en er dan toch een smet op de relatie ligt, vanaf het begin af aan.
Hoe ervaar je dat?
maandag 23 juli 2018 om 10:55
Mijn schoonfamilie heeft mij volledig geaccepteerd, dit heeft nooit problemen gegeven.
Zijn broer en zus hebben zelfs gezegd dat het hen niet verbaasde omdat zij mijn vriend en zijn ex nooit echt een passende match vonden.
Mijn schoonmoeder heeft in het begin nog geprobeerd het contact met zijn ex in stand te houden, maar nadat zijn ex haar 2x voor de deur liet staan en deed alsof ze niet thuis was, terwijl mijn schoonmoeder haar binnen kon zien, heeft zij het opgegeven.
Ook mijn eigen ouders vonden de situatie in eerste instantie lastig.
“Denk goed na waar je aan begint!” zei mijn moeder voordat ze hem had ontmoet.
Nadat mijn ouders hem leerden kennen hebben zij nooit meer zoiets gezegd! Ze lopen met hem weg omdat zij zien hoe gek wij op elkaar zijn.
De vrienden die hij had waren de mannen van de vriendinnen van zijn ex.
Deze contacten zijn helaas verloren gegaan omdat zij het gevoel hadden te moeten kiezen tussen twee partijen.
Laatst kwam hij een van die vrienden toevallig tegen zonder vrouw erbij, toen durfde die ‘vriend’, na al die jaren, ineens te zeggen dat het hem nooit verbaasd had dat hun huwelijk stuk gelopen was omdat ze zo’n slechte match waren geweest.

maandag 23 juli 2018 om 11:04
Wat ik dan niet snap, als het allemaal zo vreselijk slecht was, waarom dan niet de relatie beëindigen? Dan had zijn ex ook dat jaar kunnen gebruiken om haar eigen leven fijner te maken en wellicht was ze iemand tegen het lijf gelopen die veel beter bij haar paste en eerlijk met haar was. Nu is die tijd haar ontnomen door de oneerlijkheid van haar man. Zij dacht nog in een relatie te zitten die in werkelijkheid allang voorbij was.Mutsie2 schreef: ↑23-07-2018 10:55Mijn schoonfamilie heeft mij volledig geaccepteerd, dit heeft nooit problemen gegeven.
Zijn broer en zus hebben zelfs gezegd dat het hen niet verbaasde omdat zij mijn vriend en zijn ex nooit echt een passende match vonden.
Mijn schoonmoeder heeft in het begin nog geprobeerd het contact met zijn ex in stand te houden, maar nadat zijn ex haar 2x voor de deur liet staan en deed alsof ze niet thuis was, terwijl mijn schoonmoeder haar binnen kon zien, heeft zij het opgegeven.
Ook mijn eigen ouders vonden de situatie in eerste instantie lastig.
“Denk goed na waar je aan begint!” zei mijn moeder voordat ze hem had ontmoet.
Nadat mijn ouders hem leerden kennen hebben zij nooit meer zoiets gezegd! Ze lopen met hem weg omdat zij zien hoe gek wij op elkaar zijn.
De vrienden die hij had waren de mannen van de vriendinnen van zijn ex.
Deze contacten zijn helaas verloren gegaan omdat zij het gevoel hadden te moeten kiezen tussen twee partijen.
Laatst kwam hij een van die vrienden toevallig tegen zonder vrouw erbij, toen durfde die ‘vriend’, na al die jaren, ineens te zeggen dat het hem nooit verbaasd had dat hun huwelijk stuk gelopen was omdat ze zo’n slechte match waren geweest.![]()