Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Mutsie2 schreef:
23-07-2018 17:00
Jij spreekt uit ervaring dat oude ouders niet leuk zijn?
Daarom zijn alle oude ouders niet leuk?

Net als dat jij vindt dat als iemand eenmaal vreemd is gegaan, hij/zij dit altijd blijft doen.

Bah, wat een kortzichtige gedachtenkronkels heb jij!
Zo makkelijk om iedereen maar over één kam te scheren!
Gedachten kronkels omdat het jou niet aanstaat wat ii zeg, ik ben niet de egoïst die haar kind een oude vader geeft dat ben jij.
Dymphnatam schreef:
23-07-2018 17:14
En kunnen de dames ook inhoudelijk met argumenten komen om iets bij te dragen aan de discussie?
Of blijft het hangen in "het is stom wat je zegt" en "bah wat een nare post".
Kun jij ook even beargumenteren waarom het erg is voor een kind om ouder ouders te hebben? Nu spreek je uit eigen ervaring. Graag even met goede argumenten komen.
...
Vlinder1963 schreef:
23-07-2018 17:49
Gedachten kronkels omdat het jou niet aanstaat wat ii zeg, ik ben niet de egoïst die haar kind een oude vader geeft dat ben jij.
Graag even een toelichting waarom het egoïstisch is om een kind een oudere vader te geven..
Vlinder1963 schreef:

Echt serieus, hoe krijg je dit toch uit je toetsenbord? Ben je nou werkelijk zo bekrompen in je gedachtes?
loisnvt schreef:
23-07-2018 18:44
Echt serieus, hoe krijg je dit toch uit je toetsenbord? Ben je nou werkelijk zo bekrompen in je gedachtes?
Nee ik ben niet bekrompen ik vind dat
het ibekrompen is om eem ander te vertellen wat hij /zij mag vinden.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 19:46
1.58% gewijzigd
Anárion schreef:
23-07-2018 16:47
Dan waren jouw oude ouders waarschijnlijk niet leuk.
Wat laag om zo'n opmerking te maken. Mijn vader is ook al wat ouder maar het is de beste die ik me kon wensen.
Echt, waar haal je het lef vandaan om zo'n uitspraak te doen.
Ik heb hele lieve ouders gehad, ze waren alleen oud.
En dat is gewoon niet leuk voor een kind.
Mutsie echt...met sommige van deze vrouwen valt echt niet te praten en dat zij hier hun absurde gedachtenkronkels opschrijven levert bij mij alleen maar plaatsvervangende schaamte op
En wat een negatieve energie....hier moet je je niet eens mee bezig willen houden. Ga lekker van het mooie weer genieten en laat die zuurpruimen lekker op hun cirtroen zuigen.
Het lijkt mij dat dit na 9 jaar!! geen discussieonderwerp meer is.
Vlinder1963 schreef:
Dus vrouwen die zwanger zijn van een oudere man zijn egoïsten? Wauw.
...
Lillybit schreef:
23-07-2018 20:05

Waarom niet? Bij zijn vorige vrouw duurde het ook bijna twintig jaar voor hij haar voor TO verliet.
Vlinder1963 schreef:
23-07-2018 19:43
Nee ik ben niet bekrompen ik vind dat
het ibekrompen is om eem ander te vertellen wat hij /zij mag vinden.

:blabla:
Even los van de hele discussie over leeftijd: kinderen nemen is per definitie egoïstisch ;-D
Lillybit schreef:
23-07-2018 20:05

Zolang de mens leeft zal dit onderwerp altijd punt van discussie blijven!
Zo zeg.. wat een teksten hier..

Mutsie laat het..
Nou ja.. dat dus..
Vlinder1963 schreef:
23-07-2018 19:45
Nou heb je nog steeds niet toegelicht wáárom een oudere vader niet leuk is.
‘Ik vind het gewoon niet leuk’ is wat mijn dochter ook zegt als ze haar troep op moet ruimen.

Graag iets meer onderbouwing graag..
Dymphnatam schreef:
23-07-2018 16:19
Dan ben ik erg benieuwd wat je van mijn reactie vond.

Wat maakt nou dat je 100% zeker weet dat hij jou niet bedriegt over een aantal jaar? Hij heeft bewezen dat hij er toe in staat is, dus waarom bij zijn ex wel en bij jou niet?
Dat weet je natuurlijk nooit zeker. Maarja, het hele leven is een groot risico waarin van alles kan gebeuren.
Wat ontzettend leuk Mutsie, dat je een update hebt gegeven! Fijn dat jullie samen gelukkig zijn, dat zijn dochters blij zijn met jou en zijn familie ook. Dat zegt genoeg.

Mijn vriend was ook getrouwd toen wij elkaar leerden kennen. Ik heb hem nooit gevraagd om te kiezen, hij heeft mij nooit gevraagd om op hem te wachten, sterker nog, hij moedigde me aan om met andere mannen te daten. Toch zette hij 8 maanden na onze eerste ontmoeting zijn scheiding in gang, en is onze seksuele verhouding gegroeid naar een stabiele relatie. Zijn familie heeft mij met open armen ontvangen, ondanks dat ze van onze 'valse start' wisten.
Trotter schreef:
23-07-2018 20:25
Waarom niet? Bij zijn vorige vrouw duurde het ook bijna twintig jaar voor hij haar voor TO verliet.

Waarom blijf je zo hardnekkig vasthouden aan 'eens een vreemdganger altijd een vreemdganger'? Vind je dat ook van mensen die wel eens iets hebben gestolen, dat zij dat dus hun hele leven wel zo af en toe zullen blijven doen? Of mensen die een periode illegale drugs hebben gebruikt?

Kun jij je echt niet voorstellen dat er omstandigheden zijn waarin vreemdgaan een eenvoudigere of prettigere manier lijkt dan een relatie verbreken? Bijvoorbeeld omdat er kinderen zijn? Of omdat je partner geestelijk of lichamelijk ziek is? In financieel opzicht van jou afhankelijk is?

Ik ben een vreemdganger geweest en ik weet zeker dat ik dat nooit meer ga doen. De openheid die wij nu in onze relatie hebben maakt dat ik kan zeggen dat mijn vriend ook nooit meer vreemd zal gaan. In onze relatie is er geen sprake van omstandigheden die het verbreken van de relatie bemoeilijken.
Ik ken ook best veel mensen die in het verleden vreemd gingen, en die mensen die uiteindelijk toch hun partner verlieten en in een nieuwe relatie verder gingen (of dat nu met hun minnaar/minnares was of met iemand die ze later, toen ze single waren, leerden kennen) hebben allemaal de intentie om niet weer vreemd te gaan. Juist omdat je er wel voor oppast ooit nog in zulke omstandigheden te komen dat je je relatie niet durft te verbreken.
Trotter schreef:
23-07-2018 20:25
Dus hij mag nooit meer een relatie? Alle mensen die ooit een affaire hebben gehad zijn beesten die nooit meer een relatie zouden mogen “want de kans is groot dat ze het nog een keer doen”? En wat als hij bij zijn vrouw was gebleven? Dat had dus ook niet gemogen?
Mensen kunnen niet leren van hun fouten, en het hun tweede huwelijk anders willen doen?
Vlinder1963 schreef:
23-07-2018 19:45
Je hebt het wel voor je kiezen gehad. Oude, stomme ouders. Een ex die er elke 14 jaar met een ander vandoor gaat... Dat heeft je mensbeeld blijkbaar erg negatief beïnvloed. Sterkte ermee.
Marana-- schreef:
23-07-2018 22:20
Wat ontzettend leuk Mutsie, dat je een update hebt gegeven! Fijn dat jullie samen gelukkig zijn, dat zijn dochters blij zijn met jou en zijn familie ook. Dat zegt genoeg.

Mijn vriend was ook getrouwd toen wij elkaar leerden kennen. Ik heb hem nooit gevraagd om te kiezen, hij heeft mij nooit gevraagd om op hem te wachten, sterker nog, hij moedigde me aan om met andere mannen te daten. Toch zette hij 8 maanden na onze eerste ontmoeting zijn scheiding in gang, en is onze seksuele verhouding gegroeid naar een stabiele relatie. Zijn familie heeft mij met open armen ontvangen, ondanks dat ze van onze 'valse start' wisten.
Wat fijn dat jij ook een goede relatie hebt en warm ontvangen bent.
Leuk om eens te horen dat iemand in hetzelfde schuitje zit!

Ik wens jullie ook ontzettend veel geluk samen!
Een relatie is op deze manier alleen maar sterker naar mijn idee, omdat je van de gemaakte fouten alleen maar hebt geleerd.
appelientjex schreef:
23-07-2018 22:45
Je hebt het wel voor je kiezen gehad. Oude, stomme ouders. Een ex die er elke 14 jaar met een ander vandoor gaat... Dat heeft je mensbeeld blijkbaar erg negatief beïnvloed. Sterkte ermee.
🙈
appelientjex schreef:
23-07-2018 22:45
Je moet de boel niet verdraaien ik heb nergens gezegd dat ik stomme ouders heb gehad maar dat ik lieve oude ouders heb gehad en dat is wel wat anders.
En ik zou niet weten waarom jij mij sterkte moet wensen ik ben inmiddels 18 jaar gelukkig met mijn man en heel gelukkig dat ik van mijn ex af ben hoor.
En dat mijn ex om de 14 jaar vreemd gaat tja ik kan er niks aan doen maar ik ga er ook niet om liegen omdat het jou of wie dan ook niet aanstaat.
Je zult nog wel vaker mensen tegenkomen die een andere mening hebben die je niet klein kan kletsen omdat ze zich niet door jou laten vertellen wat ze mogen vinden.
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 23:30
29.72% gewijzigd
Mutsie2 schreef:
23-07-2018 21:29
Nou heb je nog steeds niet toegelicht wáárom een oudere vader niet leuk is.
‘Ik vind het gewoon niet leuk’ is wat mijn dochter ook zegt als ze haar troep op moet ruimen.

Graag iets meer onderbouwing graag..
Daar kom je nog wel achter als je dochter een puber is.
prinsesmaxima schreef:
21-07-2018 22:44
Nou veel geluk ermee. Jammer dat je geen enkel respect hebt getoond voor zijn inmiddels ex. Ik vind jouw update om te kotsen, over in onzekerheid zitten. Wat zou je denken van zijn ex destijds? Sorry maar ik heb geen respect voor jou.
Helemaal mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven