Vriendinnen omg Enschede!!!
maandag 9 maart 2009 om 14:10
Hallo Meiden,
Ik ben op zoek naar gezellige, leuke meiden omg enschede.
Ik woon hier nu iets meer als een jaartje maar ben er achter gekomen dat het nog niet zo makkelijk is om een leuke vriendschap te vinden.
Ik ben zelf 25 jaar en ik studeer in deventer.
In mijn vrije tijd vind ik het erg leuk om lekker te stappen, uit eten te gaan, bios of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat...
Lijkt het je leuk om in contact te komen..stuur me dan een berichtje...
Groetjes
Sarah
Ik ben op zoek naar gezellige, leuke meiden omg enschede.
Ik woon hier nu iets meer als een jaartje maar ben er achter gekomen dat het nog niet zo makkelijk is om een leuke vriendschap te vinden.
Ik ben zelf 25 jaar en ik studeer in deventer.
In mijn vrije tijd vind ik het erg leuk om lekker te stappen, uit eten te gaan, bios of gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat...
Lijkt het je leuk om in contact te komen..stuur me dan een berichtje...
Groetjes
Sarah
maandag 9 maart 2009 om 22:48
Hoi Sarah!
Net als jij ben ik op zoek naar leuke vriendinnen. Ik woon dan al wel mijn hele leven in Enschede, maar veel vriendschappen zijn verwaterd na de middelbare school... daarom zou ik het fijn vinden om een paar nieuwe vriendinnen te vinden om lekker spontaan wat mee af te kunnen spreken!
Op het moment werk ik nog fulltime, maar vanaf september ga ik weer beginnen met een studie hier in Enschede.
Mijn hobbies zijn: shoppen, uit eten, terrasje pakken, filmpje kijken, lezen, thee drinken , enz.
Als dit je aanspreekt hoor ik graag van je!
liefs shopgirl
Net als jij ben ik op zoek naar leuke vriendinnen. Ik woon dan al wel mijn hele leven in Enschede, maar veel vriendschappen zijn verwaterd na de middelbare school... daarom zou ik het fijn vinden om een paar nieuwe vriendinnen te vinden om lekker spontaan wat mee af te kunnen spreken!
Op het moment werk ik nog fulltime, maar vanaf september ga ik weer beginnen met een studie hier in Enschede.
Mijn hobbies zijn: shoppen, uit eten, terrasje pakken, filmpje kijken, lezen, thee drinken , enz.
Als dit je aanspreekt hoor ik graag van je!
liefs shopgirl
maandag 9 maart 2009 om 22:54
Heey..wat leuk een berichtje...
Jij had ook een berichtje achtergelaten op het yes forum toch?
mischien heb ik het mis maar ik dacht dat ik je daar ook had gezien
Je mag me wel toevoegen op msn:
sarah_hisham@hotmail.com
of een mailtje sturen
Liefs
Sarah
Jij had ook een berichtje achtergelaten op het yes forum toch?
mischien heb ik het mis maar ik dacht dat ik je daar ook had gezien

Je mag me wel toevoegen op msn:
sarah_hisham@hotmail.com
of een mailtje sturen
Liefs
Sarah
maandag 16 maart 2009 om 22:52
dag meiden,
ik kom zelf ook uit enschede en woon er mijn hele leven. ik woon nu zo'n drie jaar samen met mijn vriend en dat bevalt me uitstekend. ik volg een studie saw in almelo, het enige nadeel is dat mijn vriendinnen daar allemaal wonen. ik ben dus opzoek naar een leuke vriendin in enschede om lief en leed mee te delen onder het genot van een pot thee, verder houd ik ook van naar de bios gaan, een terasje te pakken en te shoppen. ik ben alleen niet zo'n uitgaans type....
intresse, mail me gerust: s_wevertje@hotmail.com. je mag me ook toevoegen.....
hoop snel wat te horen.
Liefs Simone
ik kom zelf ook uit enschede en woon er mijn hele leven. ik woon nu zo'n drie jaar samen met mijn vriend en dat bevalt me uitstekend. ik volg een studie saw in almelo, het enige nadeel is dat mijn vriendinnen daar allemaal wonen. ik ben dus opzoek naar een leuke vriendin in enschede om lief en leed mee te delen onder het genot van een pot thee, verder houd ik ook van naar de bios gaan, een terasje te pakken en te shoppen. ik ben alleen niet zo'n uitgaans type....
intresse, mail me gerust: s_wevertje@hotmail.com. je mag me ook toevoegen.....
hoop snel wat te horen.
Liefs Simone
donderdag 16 april 2009 om 11:42
Hey meiden,
Ik woon ook in Enschede en ben m'n vriendinnen ook een beetje uit het oog verloren. Druk met studie allemaal en dan wordt het contact steeds minder. Totdat je allemaal een vriendje krijgt en gaat werken en dan is het contact eigenlijk weg. Jammer eigenlijk.
Dus ik wil ook graag nieuwe contacten opbouwen.
Ik hoor graag van jullie.
Liefs Ikkemikke
Ik woon ook in Enschede en ben m'n vriendinnen ook een beetje uit het oog verloren. Druk met studie allemaal en dan wordt het contact steeds minder. Totdat je allemaal een vriendje krijgt en gaat werken en dan is het contact eigenlijk weg. Jammer eigenlijk.
Dus ik wil ook graag nieuwe contacten opbouwen.
Ik hoor graag van jullie.
Liefs Ikkemikke