Good Luck!
maandag 9 maart 2009 om 17:36
Beterschap voor Ceetje Star! Wij waren in een heel chique restaurant uiteten, niets voor ons en de mannen werden er ook erg opstandig van, hadden dan ook al de nodige wijntjes op...
Jin ik heb overlegd met de huisarts en met het consultatiebureau over het koemelkvrije dieet. Worstenbroodjes, fruitcocktail, poffertjes met een stuk fruit op een stokje? Soep is ook lekker.
Jin ik heb overlegd met de huisarts en met het consultatiebureau over het koemelkvrije dieet. Worstenbroodjes, fruitcocktail, poffertjes met een stuk fruit op een stokje? Soep is ook lekker.
maandag 9 maart 2009 om 17:50
Cd je bent goed bezig met al je activiteiten, fijn om zo ook andere ouders te ontmoeten die met hetzelfde worstelen als jij. Lastig dat jij en je vriend zo met de tijd aan het rommelen zijn. Ik hoop dat jullie eruit komen.
Mamax hoe was het vandaag?
Hel wat voor een leuks heb je met je hangaapje gedaan? Ben je al helemaal gewend aan je nieuwe durp?
Mal ik vind je geen boerin hoor . Woensdag al naar de kno, hij bleef ook een nachtje slapen toch? Mag jij ook blijven slapen?
Mamax hoe was het vandaag?
Hel wat voor een leuks heb je met je hangaapje gedaan? Ben je al helemaal gewend aan je nieuwe durp?
Mal ik vind je geen boerin hoor . Woensdag al naar de kno, hij bleef ook een nachtje slapen toch? Mag jij ook blijven slapen?
maandag 9 maart 2009 om 19:01
Juud, ik hoop dat het dieet werkt! Leuke tip van die poffers, die onthoud ik!
Mal, sterkte en beterschap alvast voor Mr. J. en ook voor jou en vent.
CD, ik zal me niet in de discussie mengen, maar mag ik je wat vertellen? Ik woon hier anderhalf jaar (en ben nog steeds een buitenlandse alhoewel ik de taal redelijk beheers). Ik kende hier helemaal niemand toen ik hier kwam wonen. Als ik zie hoe druk ik het nu heb en welke contacten ik heb opgebouwd, dan vind ik het allemaal heel snel gegaan. Ik heb er zelf wel heel veel moeite voor gedaan. Ik denk dat jij dat ook kunt. Wat goed dat je naar zo´n speelgroepje gaat. Ik heb aan zo´n speelgroepje twee erg leuke contacten overgehouden van twee moeders met kindjes. Vandaag kreeg ik zomaar een mailtje met de vraag of ik met één van die mamma´s en de oudste kindjes naar peutergym wil. Ik word heel blij van dat soort mailtjes, het geeft me het gevoel dat ik hier al wat heb opgebouwd en dat al mijn inzet wordt beloond. Dan voel je je tegelijk ook meer gewaardeerd, want dat ontbreekt volgens mij nog wel eens in jouw gevoel. Ik heb wel denk ik wel een man die me meer waardeert en meer inzet toont, maar hij is net als jouw man helaas ook gebonden aan zijn werk. Ik sta er dus ook vaak alleen voor en heb (minder dan jij) ook een heel druk en wilde oudste, zonder familie in de buurt. Ik wil je alleen even een hart onder de riem steken. Kop op en zet je schouders er onder. Je kunt het, je moet alleen wel die cirkel kunnen doorbreken. Wij staan hier allemaal achter je hoor, zet em op!!!!!!!
Star, beterschap voor Ceetje. Is het gloeien verminderd?
Mamax, oooh van die tekening . Nogmaals gecondoleerd en veel sterkte. Wat fijn dat je oma praktisch een beetje kunt helpen.
Bam, hoe gaat het vandaag met Bammeis? Ben benieuwd naar het servies!
Helen, Mare al wat minder knuffelig? Wordt ze ook ziek?
Mal, sterkte en beterschap alvast voor Mr. J. en ook voor jou en vent.
CD, ik zal me niet in de discussie mengen, maar mag ik je wat vertellen? Ik woon hier anderhalf jaar (en ben nog steeds een buitenlandse alhoewel ik de taal redelijk beheers). Ik kende hier helemaal niemand toen ik hier kwam wonen. Als ik zie hoe druk ik het nu heb en welke contacten ik heb opgebouwd, dan vind ik het allemaal heel snel gegaan. Ik heb er zelf wel heel veel moeite voor gedaan. Ik denk dat jij dat ook kunt. Wat goed dat je naar zo´n speelgroepje gaat. Ik heb aan zo´n speelgroepje twee erg leuke contacten overgehouden van twee moeders met kindjes. Vandaag kreeg ik zomaar een mailtje met de vraag of ik met één van die mamma´s en de oudste kindjes naar peutergym wil. Ik word heel blij van dat soort mailtjes, het geeft me het gevoel dat ik hier al wat heb opgebouwd en dat al mijn inzet wordt beloond. Dan voel je je tegelijk ook meer gewaardeerd, want dat ontbreekt volgens mij nog wel eens in jouw gevoel. Ik heb wel denk ik wel een man die me meer waardeert en meer inzet toont, maar hij is net als jouw man helaas ook gebonden aan zijn werk. Ik sta er dus ook vaak alleen voor en heb (minder dan jij) ook een heel druk en wilde oudste, zonder familie in de buurt. Ik wil je alleen even een hart onder de riem steken. Kop op en zet je schouders er onder. Je kunt het, je moet alleen wel die cirkel kunnen doorbreken. Wij staan hier allemaal achter je hoor, zet em op!!!!!!!
Star, beterschap voor Ceetje. Is het gloeien verminderd?
Mamax, oooh van die tekening . Nogmaals gecondoleerd en veel sterkte. Wat fijn dat je oma praktisch een beetje kunt helpen.
Bam, hoe gaat het vandaag met Bammeis? Ben benieuwd naar het servies!
Helen, Mare al wat minder knuffelig? Wordt ze ook ziek?
maandag 9 maart 2009 om 20:23
Jin, grappig wat jij schrijft herken ik ook heel erg. Ik woon hier nu ook 2 jaar en moet ook wel mijn best doen voor contacten. Tuurlijk wonen mijn ouders een uurtje rijden hier vandaan en mijn zus woont ook hier (dat maakt heeeel veel verschil!!!), maar het is wel 'plekje veroveren'. Ik ken wel veel mensen van hoi en hallo, maar de stap om af te spreken is toch lastig. Maar na 2 jaar ken ik toch een behoorlijk leuk groepje om af te spreken.
Vandaag liep ik met de kindjes op straat, en toen dacht ik zomaar opeens: Goh, ik ben zo gelukkig. Ben zo blij dat we hier zijn gaan wonen.
En dat heb ik allemaal zelf voor elkaar gekregen!
Geluk moet je zelf maken toch?
Even zomaar een verhaaltje wat ik wilde delen.
Vandaag liep ik met de kindjes op straat, en toen dacht ik zomaar opeens: Goh, ik ben zo gelukkig. Ben zo blij dat we hier zijn gaan wonen.
En dat heb ik allemaal zelf voor elkaar gekregen!
Geluk moet je zelf maken toch?
Even zomaar een verhaaltje wat ik wilde delen.
maandag 9 maart 2009 om 20:32
Grappig dat je dat schrijft Amalia. Ik denk dat het voor veel meer van ons geldt. Je moet het zelf doen. Ik heb altijd in mijn achterhoofd gehouden als ik ergens, waar dan ook (werk, Kita, speelgroepjes, buren etc.) een leuk contact overhoud is het mooi meegenomen en anders is een aardig praatje ook al leuk. En met die instelling kom je een heel eind blijkbaar, want mensen voelen zich niet "gepusht door die troela die zo graag contact wil", maar is het veel vrijblijvender en dan ineens heb je een (oke, wel broos, maar toch) kringetje en zit je op verjaardagen, krijg je belletjes, mailtjes, smsjes, heb je ineens iemand om de te kleine kleren van jongste aan te geven etc. Ik vind het leuk te lezen dat jij het precies zo hebt gedaan. Way-to-go Amalia! Ik herken je gevoel, heb ik soms ook, zo van: moet je mij nou zien gaan hier haha.
maandag 9 maart 2009 om 20:47
Vind ik aan de ene kant inderdaad zo, aan de andere kant juist niet. Als ik om me heen kijk waar ik allemaal voor wordt uitgenodigd zonder kindjes (werkborrels, uit eten met collega´s Jinnyman, feestjes) en ook kijk naar de dingen die ik zou willen doen zonder kindjes maar die er steeds maar niet van komen door onregelmatige werktijden van vent (talencursussen, sporten, diverse creabeacursussen etc.) dan had ik het denk ik ook wel gered zonder kindjes.
maandag 9 maart 2009 om 20:59
Goed hoor Jin, hoe je er tegenaan kijkt. Je bent een positief voorbeeld.
Ik ben zelf met de speelgroep gestopt CD (antwoord op je vraag), omdat het schooltje zoveel van ons vergte. Ik heb er nog wel 2 goede contacten aan over gehouden.
Ik merk dat het leuk is om met goede vrienden af te spreken, maar dat dagelijkse contacten met moeders en kids nu erg belangrijk zijn. Daar 'heb' ik nu meer aan. In de toekomst dan zie je je vrienden van voor de kinderen weer vaker. Dat is hoe ik het beleef nu.
Ik ben zelf met de speelgroep gestopt CD (antwoord op je vraag), omdat het schooltje zoveel van ons vergte. Ik heb er nog wel 2 goede contacten aan over gehouden.
Ik merk dat het leuk is om met goede vrienden af te spreken, maar dat dagelijkse contacten met moeders en kids nu erg belangrijk zijn. Daar 'heb' ik nu meer aan. In de toekomst dan zie je je vrienden van voor de kinderen weer vaker. Dat is hoe ik het beleef nu.
maandag 9 maart 2009 om 22:03
Aaaaaah, een avondje NIKS. Kind in dromenland, vriend de deur uit (verwacht hem wel weer terug ), vaatwasser en droger staan te snorren dus mama gaat even relaxen en dan lekker tukken.
Wat mooi geschreven Jinny en Amalia, over je plekje vinden. Ik moet ook aan de bak hier in nieuwe woonplaats, kan een voorbeeld aan jullie nemen!
Compu, oei, niet zo'n feestelijk weekend dus. Mare als enigst kind, soms vind ik dat wel moeilijk ja. Verstand en gevoel he. Meestal heb ik er wel vrede mee. Ze zit lekker in haar velletje, da's m'n belangrijkste graadmeter.
Poeh hee, ik ben al een uur met dit bericht bezig (met een half oog project runway) dus tijd voor bedje. Trusten!
Wat mooi geschreven Jinny en Amalia, over je plekje vinden. Ik moet ook aan de bak hier in nieuwe woonplaats, kan een voorbeeld aan jullie nemen!
Compu, oei, niet zo'n feestelijk weekend dus. Mare als enigst kind, soms vind ik dat wel moeilijk ja. Verstand en gevoel he. Meestal heb ik er wel vrede mee. Ze zit lekker in haar velletje, da's m'n belangrijkste graadmeter.
Poeh hee, ik ben al een uur met dit bericht bezig (met een half oog project runway) dus tijd voor bedje. Trusten!
dinsdag 10 maart 2009 om 08:07
Bam, leuk AllStars! Wij zijn ook de economie aan het spekken hoor! We hebben van het weekend 'even' een nieuw bed/matras/lattenbodem en nieuwe kast gekocht. Gelukkig waren we maar 2900 euro kwijt Hoe is het verder met je?
Star, hoe is het met je meisje? Al weer wat opgeknapt? Enne, die waarschuwing, ach, je was niet de enige toch? En ze had het verdiend! T*&*#&trut
CD, heftig allemaal zeg! maar wel goed dat er nu stappen worden ondernomen.
Jinny, ik vind het ook echt knap van je dat je het allemaal 'maar' doet daar. Nieuw werk, nieuwe vrienden. Lijkt mij echt wel moeilijk.
Amalia, leuk die roosjes. Ik hoop dat ze het goed gaan doen!
Compu was niet echt een leuk weekend dus
En jammer dat CG dan zo verlegen is. Hier ook een ventje die eerst een half uur alles op een afstand moet bekijken, voordat hij leuk uit de verf komt
Star, hoe is het met je meisje? Al weer wat opgeknapt? Enne, die waarschuwing, ach, je was niet de enige toch? En ze had het verdiend! T*&*#&trut
CD, heftig allemaal zeg! maar wel goed dat er nu stappen worden ondernomen.
Jinny, ik vind het ook echt knap van je dat je het allemaal 'maar' doet daar. Nieuw werk, nieuwe vrienden. Lijkt mij echt wel moeilijk.
Amalia, leuk die roosjes. Ik hoop dat ze het goed gaan doen!
Compu was niet echt een leuk weekend dus
En jammer dat CG dan zo verlegen is. Hier ook een ventje die eerst een half uur alles op een afstand moet bekijken, voordat hij leuk uit de verf komt
dinsdag 10 maart 2009 om 08:14
Vandaag is de kleine man alweer een half jaar!
Sinds gister slapen we in een lege kale kamer op alleen een matras. Echt niet grappig dus.
Omdat Naatieman nog 2 weken vrij is, gaat hij de slaapkamer opknappen. Dus vloerbedekking eruit, behang eraf, bed eruit, want er moet laminaat gelegd worden en de kledingkast is zaterdag verkocht.
Dus het is echt een puinhoop, bah. En over 7 weken komt het bed gelukkig pas
Ik ga even mezelf en Tobias aankleden, oma komt zo de 2 mannen halen.
Toedeloe
Sinds gister slapen we in een lege kale kamer op alleen een matras. Echt niet grappig dus.
Omdat Naatieman nog 2 weken vrij is, gaat hij de slaapkamer opknappen. Dus vloerbedekking eruit, behang eraf, bed eruit, want er moet laminaat gelegd worden en de kledingkast is zaterdag verkocht.
Dus het is echt een puinhoop, bah. En over 7 weken komt het bed gelukkig pas
Ik ga even mezelf en Tobias aankleden, oma komt zo de 2 mannen halen.
Toedeloe
dinsdag 10 maart 2009 om 09:00
dinsdag 10 maart 2009 om 09:15
Goedemorgen!
Naatie Gefeliciteerd met halfjaardag van de kleine man.
dat is een behoorlijk lange tijd op de grond slapen zeg, maar goed als het goed is krijg je er een prachtslaapkamer voor terug. Wat voor bed heb je gekocht en wat voor kleuren wordt de slaapkamer?
Met mij alles wel oke, alleen ontzettend moe. En ik denk nog maar niet te veel aan vrijdag, want dan draait mijn maag om, haha
Naatie Gefeliciteerd met halfjaardag van de kleine man.
dat is een behoorlijk lange tijd op de grond slapen zeg, maar goed als het goed is krijg je er een prachtslaapkamer voor terug. Wat voor bed heb je gekocht en wat voor kleuren wordt de slaapkamer?
Met mij alles wel oke, alleen ontzettend moe. En ik denk nog maar niet te veel aan vrijdag, want dan draait mijn maag om, haha