Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
O, ik heb een pagina over het hoofd gezien

Met bijpassend broekje, zelfde als de mouwen.

En een heel schattig mouwloos bruin jurkje met rose, witte en turkooise contouren van bloemen erop met een rose t'shirtje en maillotje eronder. Was er zelf erg over te spreken.
Fijn dat het afscheid 'goed' was en dat de jongens zo braaf zijn geweest.
Ooooo wat schattig Mamax!
Lief hè? Jammer dat je het geslacht niet kunt kiezen, zou het zo leuk vinden om voor een meisje te shoppen. Nu heb ik maar een bapaald budget (evengoed over heen gegaan...) maar dan kan ik helemaal los.
Lief Mamax! Zo leuk he, dat kleine spul (de kleertjes en de kindjes ).

Amalia, ik dacht he eindelijk eens een topic over dat dorp waar ik laatst voor dat waterproject was. Helaas.
quote:Helenita2 schreef op 10 maart 2009 @ 15:42:

Lief Mamax! Zo leuk he, dat kleine spul (de kleertjes en de kindjes ).

Amalia, ik dacht he eindelijk eens een topic over dat dorp waar ik laatst voor dat waterproject was. Helaas.Zelf openen dan maar
Klinkt mooi Mamax. Hoe gaat het met oma?
rompertje heb ik laatst ook gekocht voor de overburen, echt cute!

Ik vind voor meisjes ook veel leuker kopen!
Ik ook

Maar dat komt mss omdat je daar toch niet vaak voor koopt.

Ik moet zeggen dat ik spijkerbroeken altijd wel erg stoer vind voor een jongen met een polo erop met shirt met lange mouwen ofzo. Of een overhemd erop.

Maar dat schattige, tja....

Maargoed, zal je zien dat je een dochter krijgt wat echt zo'n tomboy is en echt dus geen jurkjes aan wilt

Dat zal ik dan krijgen ha ha. Kort haar, niks rokjes, maillootjes en strikjes.
Wat een leuk setje mamax! Ik zou ook heel goed kunnen shoppen voor een meisjesbaby. Ik heb wel eens tegen M gezegd dat het maar beter is dat we een jongens kregen want anders waren we nu failliet.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 10 maart 2009 @ 17:14:

Wat een leuk setje mamax! Ik zou ook heel goed kunnen shoppen voor een meisjesbaby. Ik heb wel eens tegen M gezegd dat het maar beter is dat we een jongens kregen want anders waren we nu failliet.

Toch niet echt zo hoor, want voor jongens zijn de heeeeele leuke kleren ook onbetaalbaar en dat koop je ook niet toch? Ja, soms een RL, Tommy of Vingino, maar niet de hele shop leeg.

Zal vast wel meevallen dus!
quote:amalia schreef op 10 maart 2009 @ 17:10:

Maargoed, zal je zien dat je een dochter krijgt wat echt zo'n tomboy is en echt dus geen jurkjes aan wilt

Dat zal ik dan krijgen ha ha. Kort haar, niks rokjes, maillootjes en strikjes.

Riep u?

Ik heb altijd het gevoel dat ik met een voddebaaltje rondloop. En dan zie ik op het kdv allemaal van die stylish verantwoorde kindertjes, boehoe... Gelukkig is ze verder absoluut het leukste kindje dus ik schik me in m'n lot.
Mijn dochter is een kleine Suri. Ze zegt overal 'zetten' bij, in plaats van leggen bijvoorbeeld. Rare druif.
Ik word een beetje bang van je Star! Ineens neem je het steeds op voor alle underdogs op het forum...

Ik heb hetzelfde hoor Mal, ook het idee dat een meid me veel meer zou kosten dan een jongen.

Hel, Mare zag er de laatste keer anders hartstikke meisjesachtig uit.
Waddan Mamax? Welk topic heb je het over?
Ik ben echt een koopjesloper. Laatst belde M dat hij een broek had gezien van Diesel voor Jonathan voor 60 euro. Dat vind ik echt te gek hoor, daahaag. Daar koop ik 3 broeken voor. De duurste die Jonathan heeft is een Vingino die ik nieuw op MP kocht voor 32 euro. En merken koop ik dus meestal in outlets en in de aanbieding op op MP.
Ik heb laatst ook zo'n leuke zomerbroek bij de Hema gekocht. Een witte met bruine streepjes, onwijs kakkie. Kan niet wachten op het mooie weer.
quote:Star schreef op 10 maart 2009 @ 17:23:

Mijn dochter is een kleine Suri. Ze zegt overal 'zetten' bij, in plaats van leggen bijvoorbeeld. Rare druif.Saaaa, je weet zelluf toch mama....
quote:mamax schreef op 10 maart 2009 @ 17:32:

Hel, Mare zag er de laatste keer anders hartstikke meisjesachtig uit.

O ja? Gelukkig! Hihi, ik weet niet meer wat ze aan had toen. Maar als het iets leuks was, had het me ongetwijfeld veeeeel moeite gekost.

Trouwens, was zatedag nog in een woonwinkel hier in het dorp die jij vast ook leuk vindt: 't klooster (ze hebben een site, iets met woonwinkeltklooster ofzo). Echt prachtige winkel!
Hel, werk jij op maandag? Ik wil een keer koffie doen, maar kan nu alleen maandags omdat di wo en vr ochtend werk en daarna slaapt Berend dus kan ik ook niet weg (fijn ja) en do ochtend doe ik muziek op schoot. Vind het leuk je huis te zien!

En Suze, haaaaai waar ben je? Bij jou wil ik ook nog langskomen hoor! Voel je je nu weer wat beter, na het goede nieuws.
Bah, ik heb zo'n pesthumeur vandaag. Ik weet het...

Maar ik heb helemaal geen zin in het hele amandelgebeuren. Ben zo bang dat het weer een heel gedoe wordt met pijn, medicijnen en aanvallen. Morgen al om half 6 op en de hele dag in het zkhs hangen. En ook geen man thuis nu om tegenaan te zeuren want hij heeft iets van zijn werk vanavond en komt pas laat thuis.
quote:Helenita2 schreef op 10 maart 2009 @ 17:44:

[...]

Saaaa, je weet zelluf toch mama.... Nog net niet.
't Klooster is echt GAAF, prachtwinkel.
G*dsamme. Kaarten voor U2 duur. Er is gewoon een concertcomplot gaande tegen mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven