Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Net als bij Ellen toen ter tijd. ( zo goed Nouschi? )
Enn schreef:
25-07-2018 11:40
Wat een leuke ava!
Ik hoop niet dat je je gepasseerd voelt.
Ik heb irl een blauwe scooter gekocht en toen ik dat hier meldde heeft RikM (toch?) deze ava gemaakt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
8102 schreef:
25-07-2018 11:54
Net als bij Ellen toen ter tijd. ( zo goed Nouschi? )

Elle bedoel je? Die met die mannenkronkel?
Pipistrello schreef:
25-07-2018 11:58
Inderdaad.
Ik heb nog nooit zulk gewouwel gelezen. Maar ook die had een bepaalde fanclub.
Pipistrello schreef:
25-07-2018 11:58
Ha, die met de puntje en raaskalziekte. :yum:

Beter te hebben dan een aantal jaren 50 zuurpruimen en mannelijke engnekken hier.

Al was dat schelden op het eind wel vervelend. Zou haar zo terugruilen tegen een paar van die figuren trouwens.
Maar ja geen Mod he? :proud:
Nou ik vond dat in het kanaal gedoe op een gegeven moment wel erg irritant worden hoor.
Of die zin onder haar ctrl+v zat en ze maar niet kon ophouden erop te klikken.
Pipistrello schreef:
25-07-2018 12:02
Nou ik vond dat in het kanaal gedoe op een gegeven moment wel erg irritant worden hoor.
Of die zin onder haar ctrl+v zat en ze maar niet kon ophouden erop te klikken.
Beter te handelen dan die incelmannen en dat vroeger was alles beter/ ik kan alles beter geleuter.

Het is ook jammer dat anderen het gingen overnemen. :roll: :roll:
Ik vond Elle wel leuk, net als Pumps. Ze horen, vind ik, bij het forum. Ook al snap ik er soms geen hol van :biggrin:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ja precies :D Sowieso heb je een paar herkenbare personen nodig op zo'n forum, waarbij je zo kan zeggen 'oh ja, dat is die nou eenmaal'. Een Willem, Pumps, en ja, Elle was er toch ook zo een.
Volgens mij had Elllen iets met mannen, en iets met drank, hoe later op de dag hoe meer onzin.
schattigmeisje schreef:
25-07-2018 12:30
Ja precies :D Sowieso heb je een paar herkenbare personen nodig op zo'n forum, waarbij je zo kan zeggen 'oh ja, dat is die nou eenmaal'. Een Willem, Pumps, en ja, Elle was er toch ook zo een.
Vroeger noemden we zo’n type de dorpsgek :P
schattigmeisje schreef:
25-07-2018 12:30
Die hebben we hier genoeg. Je weet van tevoren al hoe ze gaan reageren, en je weet ook dat het geen zin heeft om ertegen in te gaan, dus laat je ze maar.
...
Ik heb er even over nagedacht of ik zou gaan reageren op de “discussie” die gisteren is ontstaan. En mijn conclusie is om dit toch maar even te doen. Omdat ik het heel vervelend vind dat de integriteit van zowel de mods als die van mij in twijfel getrokken wordt. Ik ga niet bevestigen noch ontkennen dat ik een (Junior)Mod ben, dit is een totaal nutteloze discussie, als ik zeg er eentje te zijn zal dit door een deel in twijfel getrokken worden en andersom precies hetzelfde verhaal. Denk er vooral van wat je ervan denken wilt. Maar ik zou het op prijs stellen als de discussie over integriteit gestaakt wordt. Stel, ik ben een mod, dan zou ik nooit de stafjes beoordelen van de mensen waarmee ik op dat moment in een discussie zit en zal ik altijd iemand anders vragen dit af te handelen. Dit geldt dan uiteraard ook voor mensen waar ik vriendschappelijke banden mee heb. Er is absoluut geen sprake van vriendjespolitiek of iemand bewust een (onterechte) ban aansmeren. In functie maak ik geen onderscheid, net zoals mijn vermeende collega’s dat niet doen…

Oh ja, nog een kleinigheidje, de moderators mogen niet forummen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
:yawnee:
LOEP ME MAAR aub.
Kia•Ora schreef:
25-07-2018 18:34
Ik heb er even over nagedacht of ik zou gaan reageren op de “discussie” die gisteren is ontstaan. En mijn conclusie is om dit toch maar even te doen. Omdat ik het heel vervelend vind dat de integriteit van zowel de mods als die van mij in twijfel getrokken wordt. Ik ga niet bevestigen noch ontkennen dat ik een (Junior)Mod ben, dit is een totaal nutteloze discussie, als ik zeg er eentje te zijn zal dit door een deel in twijfel getrokken worden en andersom precies hetzelfde verhaal. Denk er vooral van wat je ervan denken wilt. Maar ik zou het op prijs stellen als de discussie over integriteit gestaakt wordt. Stel, ik ben een mod, dan zou ik nooit de stafjes beoordelen van de mensen waarmee ik op dat moment in een discussie zit en zal ik altijd iemand anders vragen dit af te handelen. Dit geldt dan uiteraard ook voor mensen waar ik vriendschappelijke banden mee heb. Er is absoluut geen sprake van vriendjespolitiek of iemand bewust een (onterechte) ban aansmeren. In functie maak ik geen onderscheid, net zoals mijn vermeende collega’s dat niet doen…

Oh ja, nog een kleinigheidje, de moderators mogen niet forummen...
Je had er beter aan gedaan om er helemaal niet op in te gaan, vrees ik.
Ah, nou dan ben je dus geen mod, want je forumt. Zo, is dat ook weer opgelost.
:yawnee:
LOEP ME MAAR aub.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
25-07-2018 18:48
Ah, nou dan ben je dus geen mod, want je forumt. Zo, is dat ook weer opgelost.

Lezen.. mods mogen niet forummen. Juuns wel.

Maar ik vind het een hele lap tekst om niks te zeggen.
Juun mag geen maatregelen opleggen. Opgelost.
Missie ga ff lekker een dutje doen joh. Je bent moe of niet?
Pipistrello schreef:
25-07-2018 18:50

Wat is een juun?

Google zegt een ui.
Pipistrello schreef:
25-07-2018 18:50

Eens.

:rofl:

En ik vind het veel te warm om er over te hebben verder.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
25-07-2018 18:55
Wat is een juun?

Google zegt een ui.

:proud:

Een JuniorModerator
Kia•Ora schreef:
25-07-2018 18:34

Omdat ik het heel vervelend vind dat de integriteit van zowel de mods als die van mij in twijfel getrokken wordt. Ik ga niet bevestigen noch ontkennen dat ik een (Junior)Mod ben, dit is een totaal nutteloze discussie,
In de eerste zin bevestig je het al. Een doodgewoon forumlid zal zich absoluut geen zorgen maken om de integriteit van de moderators. Die zal daar niet eens aan denken; die verdedigt zichzelf gewoon en wordt misschien boos.
En verder vind ik het geen nutteloze discussie. Wat mij betreft mogen (junior) moderators gewoon meeforummen maar ik wil wel weten met wie ik van doen heb. Nu ga ik denken dat bepaalde personen moderators zijn omdat ze in mijn ogen wel met erg veel wegkomen.

Jammer, je had niet zo lang over je verhaal hoeven nadenken want je hebt nu meer duidelijk gemaakt dan je bedoeling was. En ik snap nu ook waarom je de mods zo verdedigde in een topic waarin Iris een diagnose stelde. Naïef als ik ben, dacht ik toen nog dat je gewoon de waarheid sprak.
Marana-- schreef:
25-07-2018 19:22
:proud:

Een JuniorModerator
Thanks, weer wat geleerd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven