***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Kwam even checken voor Lievelust, en ik was er al zo bang voor... Lievelust, wat moet jij je een zorgen hebben gemaakt, en wat een ontzettend moeilijke tijd moet dit voor jullie zijn. Ik vind het heel erg. Ik denk aan jullie, en hoop dat er snel duidelijkheid is, en dat de duidelijkheid enigszins meevalt...
Och Lievelust, wat vreselijk toch allemaal, wat een nachtmerrie zeg! Ongelofelijk wat een onderzoeken ze ook allemaal moet ondergaan. Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal toch minder erg blijkt te zijn als het nu lijkt. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte!

Slapen jullie nu ook bij Meisje in de buurt? In ronaldmcdonald of ergens anders in de buurt? En Daan, hoe ondervind ij het allemaal?
Ach ach, arme Lievelust en familie! Wat een vreselijke onzekerheid en wat een zorgen moeten jullie hebben! Heel erg veel sterkte toegewenst!! We leven hier ontzettend met je mee.
LL : wat vreselijk voor je, hoop toch nog dat de uitslag van de testen meevallen. Dikke knuffel
Och lieve lieve Lievelust, wat een verschrikkelijke onzekerheid. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte en denk aan jullie.

Lieflustje ook wij leven hier met je mee! Hoop dat er snel een eind aan deze vreselijke onzekerheid komt, en dat het allemaal mee valt. Voor jullie allemaal!
goedenmorgen.

Ik ga de dag beginnen met vrolijk nieuws, anders denken we de hele dag alleen maar aan LL (doen we toch wel, maar laten we proberen ook met leuke dingen bezig te gaan).

We hebben gisteren een nieuwe verkoopprijs gekregen van de verkoper, die eigenlijk nog te hoog is, maar waar we misschien toch verder mee gaan onderhandelen (beter gezegd, we hebben direct al teruggeschreven dat wij toch wel aan CHF 20'000 minder dachten (= ¤ 13'000)). Eens kijken wat daar dan weer de reactie op is.

Maar hij heeft het eigenlijk al 5 weken verhuurd volgend jaar, wat aan de ene kant erg zonde is (kunnen we er zelf niet heen), aan de andere kant hebben we onze hypotheek er met 6 weken verhuren geheel uit. Dus teruggerekend lijkt het me sterk dat de verkoper veel lager gaat zitten in zijn prijs (hij kan het gemakkelijk voor 6 weken per jaar verhuren).

Bovendien zijn we dan dus volgend jaar al bijna uit de kosten. Da's natuurlijk wel handig.

De verhuur-termijn is in Februari, is eigenlijk toch te druk om zelf te skieen.

Jullie horen het, ik gok op 95% zekerheid dat we het gaan kopen.

Muis, hoe gaat het met jullie huis? (klinkt leuk). Hebben jullie een bod gedaan?
Swiss wat spannend. Het huis zag er wel heel gaaf uit.

En zijn die huurders vaste huurders (bekenden van de verkoper) of is hij ingeschreven bij een bureau dat de verhuur regelt?

Ik denk dat je hier ook wel een paar huurders kunt vinden...

En lievelust: Jullie zijn hier ook in gedachten. Hopelijk is er snel duidelijkheid en kunnen ze een goede behandeling voor meisje beginnen.

Ga me zo maar eens in de vooringevulde belastingaangifte verdiepen. Weet niet of ik het wel handig vind.
BM, het dorp heeft een website waarop de woning staat aangegeven als beschikbaar voor verhuur. Daarnaast hebben de huidige eigenaren een eigen website (die we graag ook over willen nemen).

Maar eigenlijk willen we liever niet vehuren, maar gewoon ter beschikking stellen voor vrienden en familie. Het enige dat jullie moeten betalen is de schoonmaakster en misschien als dank een stukje oude kaas en een zak dropjes / chips!

Een van de belangrijkste dingen vind ik juist dat ik mijn eigen dingen kan laten liggen, en niet elke keer alles mee hoef te sjouwen.

Bovendien kunnen we bij vrienden eventueel zelf in het weekend nog even een nachtje langs komen, is ook wel handig. Zal je net zien dat de weeromstandigheden perfect zijn als het verhuurd is.

Maar ja, als het nu toch al een paar weken verhuurd is, kunnen we voor die weken natuurlijk wel wat geld vragen!

Fijn, de belastingaangifte, moet hier ook nog gebeuren.
Swiss dat is inderdaad mooi nieuws! Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind het huisje echt prachtig! Ik zou mij er zo thuisvoelen (ik dat voel ik mij zelden bij vakantie verblijven)

We blijven duimen!

Ik kan ook goed voorstellen dat je geen zin hebt in onbekenden in je huisje..Het idee dat er een stel vieze mensen zitten op je mooie meubeltjes en bedjes!! ieks!!
oja Swiss, de autowasstraat is niet verkocht, maar ingepikt door Tommy Hij is er zo ontzettend druk mee de hele dag dat ik het niet meer over mijn hart kan krijgen om hem te koop te zetten!

(verwend kind! )

Maar ik ben nog steeds druk bezig met zoeken naar nieuwe fisher price spullen. Als ik een keer heel wat leuks scoor dan geef ik wel weer een gil.

Ik heb trouwens je zus nog even 2 extra kassa muntjes toegestuurd. Heb ik nog even gehaald op de markt afgelopen weekend.

Mich, ik krijg deze week super veel gave spullen binnen op mijn website!! Heb een partij gekocht van een handelaar!! 20 bananendozen vol!! En een stuk of 5 gave lampen!Dus als jij nog een kadootje zoekt voor je nicht, dan zit je straks goed.
Het is net alsof ik het voelde.

Heb al een tijd niet meer meegelezen, het werd gewoon wat veel allemaal. En dan, toevallig? neem je weer es de tijd om bij te lezen en dan lees je Lievelusts berichten.

Wat een schrik! Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik heel erg hoop dat Sam snel weer gezond is!! Wat een prutsers daar in BoZ!!!

Heel Veel Sterkte!!!
Geweldig om te lezen dat het goed met je gaat Spitsmuis!!
En dan nog dit.. even eerlijk zijn:

Een van de redenen waarom ik minder meelas en -scheef is dat Robbie zich niet al te snel ontwikkelt. Ik mis de aansluiting met jullie kindjes steeds vaker, en de vergelijking deed soms pijn. Robbie is de grootste lieverd van de wereld, maar ook de traagste lieverd. Hij zegt nog steeds geen woord, hij vindt andere speeltjes leuk als jullie kindjes, mijlpalen duren hier erg lang. Volgens de neuroloog is hij langzaam, maar (nog) niet zorgwekkend. Natuurlijk maak ik me zo min mogelijk zorgen, maar de vergelijking die je hier steeds onbewust maakt omdat je ermee geconfronteerd wordt is soms een beetje veel.

Dat, naast eigenlijk een beetje hetzelfde probleemgevoel als ik van Icke gelezen heb; ' ik heb het veel te druk om interessant tezijn, er valt niets te vertellen en ik kan de energie niet opbrengen'. Icke, heel herkenbaar. Ik heb nog net geen vriendinnen of kennisen die me opzegbrieven sturen, maar ik kan het ook allemaal niet meer opbrengen. Vandaar dat ik Viva even ' afgestoten' heb. En dat helpt wel een beetje, moet ik toegeven. Stom he?

Zo, ik heb een rustuig dagje op mijn werk want zit nog in de inwerktijd en mijn chef is weg vandaag. Dus moet mezelf vermaken, en dat is niet heel erg moeilijk :-)
Framboos, wil je een link plaatsten van je winkel?
Lieve Xaloy, heerlijk dat je er weer even bent.

Ik heb je echt net een mailtje gestuurd (prive mail), echt enorm toevallig dit.

Ten eerste geloof ik niet dat alle kinderen even snel gaan hoor, er zijn inderdaad een stel hardlopers, maar er zijn ook een stel die het wat rustiger doen. Xander spreekt volgens mij ook nog niet (of praat hij je inmiddels de oren van het hoofd Witchke).

Maar ik kan het me wel voorstellen hoor, dat het moeilijk is om mee te schrijven als je dat gevoel hebt.

Gaat Robbie af en toe naar de creche, en ontmoet hij veel kinderen van zijn leeftijd? Het kan best zijn dat dat een verschil is. Zullen we na mijn examen snel weer eens iets afspreken? Eerlijk zeggen als je niet wilt hoor, we zijn per slot van rekening geen zwitsers.

Ik zou het wel erg leuk vinden contact te houden, en ik denk dat de jongens het ook heel leuk zouden vinden.

Hoe gaat het verder met jou? Bevalt je nieuwe baan so far?

Werk je nog steeds zo hard en zo veel?

Heb je nog op een goede manier afscheid genomen van je oude baan? Hoe gaat het met Compli?

Heb je toegang tot onze hyves? Anders kan ik je wel even een linkje sturen, daar staan namelijk ook de links voor de winkel van Framboos en Fachat. Fachat moet je even accepteren op hyves.
Xaloy: Hiervandaan ook een dikke voor jou. Begrijp je helemaal, maar we missen je wel hier en denken geregeld aan jullie!

Als je straks wel weer zin hebt om te lezen/schrijven moet je gewoon weer komen he!!! Voor nu veel sterkte en hoop dat je ook weer wat rust vindt met je nieuwe baan!
Ach Xaloy toch want vind ik dat naar om te lezen dat je o.a niet mee schrijft vanwege de aansluiting die je soms mist. Ik ken in mijn omgeving ook 2 jongetjes die wat trager zijn in hun ontwikkelingen dan gemiddeld. Heel normaal dus...Maar ik kan mij voorstellen dat het fijner zou zijn als jij hier ook een beetje aansluiting zou kunnen vinden op dat gebied. Wel zou ik graag af en toe eens willen horen hoe het met onze dappere Robbedoes is!! En misschien kunnen wij juist een beetje met je meedenken? Maar goed, tijd en zin moet je natuurlijk ook nog hebben!

Oja, en schrijven over hoe het met jou gaat is natuurlijk ook niet verboden!!

Denk zowiezo dat wij het hier tegenwoordig meer over onzelf hebben dan over de kinderen in vergelijking met vroeger. (columnist spitsmuisje uitgezonderd dan) Ik heb iig niet meer de drang om elke mijlpaal van Tommy hier neer te zetten. Heb het nu daarvoor te druk met nog een klein mensje...

en de link van mijn winkel staat op onze hyves! Kan jij gewoon op he?
Hey Xaloy

Hier wel herkenning hoor, Xander is altijd vrij traag geweest. Liep pas met 17 maanden, zegt niet veel. En als ik die verhalen dan hier lees denk ik ook soms oei. Dat doet Xander allemaal niet.

Maar de meiden weten me altijd gerust te stellen en zijn mij een hart onder de riem wat de ontwikkeling van Xander betreft. (en ook voor vele andere zaken). Heb inmiddels al leren aanvaarden dat het nu eenmaal langer zal duren. En dat we misschien wel hulp moeten gaan zoeken op termijn.

Xander wordt vrijdag 2. En verder dan enkele losse woordjes geraakt hij niet. Verder voert hij ook opdrachtjes uit. Doet Robbelepop dat ook? Ik zou mezelf echt waar niet zoveel zorgen maken, het komt wel. Met het lopen van Xander had ik dat ook, het duurde en duurde. En ineens was hij vertrokken, en liep hij na een week de kamer door en ging hij aan vanalles prutsen. (nadeel van snel lopen, is dat ze ook sneller aan iets aan kunnen zitten)
Hey Xaloy

Hier wel herkenning hoor, Xander is altijd vrij traag geweest. Liep pas met 17 maanden, zegt niet veel. En als ik die verhalen dan hier lees denk ik ook soms oei. Dat doet Xander allemaal niet.

Maar de meiden weten me altijd gerust te stellen en zijn mij een hart onder de riem wat de ontwikkeling van Xander betreft. (en ook voor vele andere zaken). Heb inmiddels al leren aanvaarden dat het nu eenmaal langer zal duren. En dat we misschien wel hulp moeten gaan zoeken op termijn.

Xander wordt vrijdag 2. En verder dan enkele losse woordjes geraakt hij niet. Verder voert hij ook opdrachtjes uit. Doet Robbelepop dat ook? Ik zou mezelf echt waar niet zoveel zorgen maken, het komt wel. Met het lopen van Xander had ik dat ook, het duurde en duurde. En ineens was hij vertrokken, en liep hij na een week de kamer door en ging hij aan vanalles prutsen. (nadeel van snel lopen, is dat ze ook sneller aan iets aan kunnen zitten)
Xaloy, , ik vroeg me al af waar je was gebleven! Toen ik hier begon mee te schrijven was jij de actiefste forumster van allemaal (weliswaar had je toen nog geen baby, zat je nog in Nl en was Robbie een klein, veelslapend babietje). Weet je alle kinderen ontwikkelen zich nu eenmaal anders, maar ik kan me goed voorstellen dat je door al onze verhalen alles gaat vergelijken met de ontwikkeling van Robbie (herken ik, doe ik ook) en dat het dan niet leuk is om te zien dat Robbie zich in bepaalde dingen minder snel ontwikkeld. Maar bedenk ook dat wij bepaalde dingen wel degelijk zullen herkennen en dat wij, zoals Framboos ook al schrijft, ook heel goed met je kunnen meedenken over bepaalde zaken! Dus schroom niet om iets van je te laten horen, wij horen ook graag hoe het met Robbelepopje is! En anders idd hoe het met jou is, de gesprekken gaan hier idd steeds minder over de mijlpalen van de kinders! Maar doe vooral waar jij je goed bijvoelt!

Swissie, spannend hoor van je huis, ik had het geloof ik jog niet gezegd, maar ik vind het huis ook echt super, lijkt helemaal niet op een vakantie-woning! Hoop echt dat het allemaal gaat lukken!

Oh ja, kan je nog even op mijn mailtje reageren ivm je bestelling!
Witchke, jeetje dat is waar a.s. vrijdag al! En de muizejongetjes volgende week! Wat snel! Heb je iets gepland?
Vergeet ik Swiss nog : Swiss ik hoop dat je het huis als eigendom in de toekomst mag hebben !!
fachat : we gaan niets speciaals doen op de dag zelf, gewoon wat langer met hem spelen (hij krijgt nieuw speelgoed), vooral dat microfoontje van V-tech dat als een echte microfoon werkt zal een hit worden denk ik. Heb het speciaal gekocht om zijn taalvermogen wat beter te krijgen. Ik hoop nu dat het helpt ! Hij is trouwens gek op K3 en danst altijd met mee met de dvd 'live in ahoy'.

Verder hebben we later een feestje ingepland, waarop zijn peter kan aanwezig zijn (die zit momenteel in Costa Rica). En dat gaat een feestje zijn met hoedjes van Bumba, een lekkere taart, en waarschijnlijk een boel cadeautjes.

Vorig weekend heeft mijn schoonmoeder al kiplingschoentjes gekocht voor zijn verjaardag. Lekker degelijk en stoer :-). We hebben ze een maatje te groot gekocht (maat 23)

Volgende week gaan we naar het CB en gaan we eens horen of we nu naar een logopedist met Xander moeten gaan. Want zoals al gemeld aan Xaloy gaat het niet schitterend.

Hoe zijn jullie kinderen trouwens met dieren? Xander is gek op katten, we hebben nu buiten ons brits korthaartje, ook een adoptiekat. (zij heeft zichzelf aangemeld bij ons, en vriend is ze dan beginnen eten geven). Heel leuk voor mij want ik ben gek op katten. En heb aan vriend al gezegd dat we later als Xander groter is nog maar eens een kat er bij gingen nemen. Daarop had hij geen bezwaar.

Knuffelen jullie kinderen ook al met dieren? Xander is nogal hardhandig met ons britje Maar ons britje trekt zich dat niet aan en vind het heerlijk zoveel aandacht te krijgen. Ze wordt ook niet boos als hij aan der staart trekt ofzo.
Lievelust, vrouwke toch..... Je voorgevoel......Ik kreeg koude rillingen toen ik je verhaal las.

Kan niets anders zeggen dan dat ik met jullie mee hoop, duim, bid dat het allemaal meevalt met Sammmetje.

Een knuffel aan jullie allevier. Kun je zoveel als mogelijk bij haar zijn? Logeren jullie in een ronald macdonald of ga jetelkens op en neer? Ik heb zo met jullie te doen.....

Xaloy, lieverd.......

Kreeg ook tranen in mijn ogen bij jouw verhaal. Ik kan me zo goed voorstellen dat je moeite hebt met wat je beschrijft. Robbie, hoe je jezelf voelt, alles.....

Jullie zijn onder controle bij een neuroloog voor Robbie he? In mijn herinnering was Robbie ook voor zijn ziekte wat langzamer dan de rest, of vergis ik mij nu? Met rollen, hoofd optillen enzo? Wat ik bedoel te zeggen is: misschien is dat gewoon Robbie en komt het helemaal niet door de meningitis? Ik hoop het zo!

Heb je het wel naar je zin op je nieuwe werkplek? Een beetje minder stres, drukte etc? Ben je eigenlijk ook minder gaan werken nu? Ik kreeg een poosje geleden telkens lege smsjes van je, maar terugbellen lukte niet, en smsjes terug heb je wrs niet ontvangen? Ik had geen recent emailadres voorhanden, dus ik heb je niet meer kunnen "bereiken". je was toch niet onlangs in fryslan he? Zou het ontzettend jammer vinden als ik jullie heb misgelopen......

Swiss, stoer, een eigen vakantie/tweede huis! Als wij willen gaan skieen met de kleintjes weet ik je te vinden:)

En super dat je uitslagen goed waren. Valt een last van je schouders, of niet?

Framboos, ben de link naar je site kwijt. Staat ie op hyves of wil je hem hier nog een keer zetten?

Mich, Zwaai!!!!!!!

Lara, ik vind dat je je schoonouders de deur uit moet doen. Tjonge jonge wat een U*(&Y(IYHGU

Hie is het verdermet je? Ben jij nog aan het solliciteren eigenlijk?

Fachat, hoe loopt het nu eigenlijk tussen jou en Fachatman? Tijdje geleden hadden jullie toch een beetje crisis? en je webshop? Al veel giraffes verkocht? Ruben pikt hem steeds in van Liselot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven