Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 juli 2018 om 08:14
Inderdaad, ze heeft haar punt gemaakt, dan lijkt het mij ook wel eens genoeg geweest.
donderdag 26 juli 2018 om 08:37
Misschien past ze de kleur aan aan haar gemoedstoestand...
Je moet er maar zin in hebben. Elke keer weer je kleur en lettertype aanpassen.
donderdag 26 juli 2018 om 08:42
Is een fluitje van een cent.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 26 juli 2018 om 08:44
Ben ik echt te lui voor.
donderdag 26 juli 2018 om 08:47
donderdag 26 juli 2018 om 09:28
Mss kan ze de code voor haar kleur niet onthouden?
Edit: toch maar even gekeken: geen code.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 09:36
Zijn dat dezelfde mensen die s ochtends om 7 uur met een gelukzalige, brede glimlach in de bus zitten, te genieten van het leven? Van die altijd blije types? Ik wil die altijd slaan. Maar dat zegt een heleboel over mij
Tjezus, wat vals
donderdag 26 juli 2018 om 09:36
donderdag 26 juli 2018 om 09:39
Haha! Ik durf het bijna niet te zeggen,maar ik geniet ook nog elke dag van mijn busreis naar het werk. Heerlijk niet te hoeven fietsen! Om een fysieke confrontatie met jou uit te sluiten, vermeld ik er wel even bij dat er al talloze dingen fout gegaan zijn die ochtend, van make-up fales tot haar vastgedraaid in de föhn. .MevrouwJack schreef: ↑26-07-2018 09:36Zijn dat dezelfde mensen die s ochtends om 7 uur met een gelukzalige, brede glimlach in de bus zitten, te genieten van het leven? Van die altijd blije types? Ik wil die altijd slaan. Maar dat zegt een heleboel over mij![]()
donderdag 26 juli 2018 om 09:46
En dus het idee hebben dat ze al die perfectie helemaal zelf in de hand hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 09:47
En dan mag je inderdaad opgelucht met een gelukzalige glimlach in de bus zitten..die je net op het nippertje hebt gehaald door alle stressVesper- schreef: ↑26-07-2018 09:39Haha! Ik durf het bijna niet te zeggen,maar ik geniet ook nog elke dag van mijn busreis naar het werk. Heerlijk niet te hoeven fietsen! Om een fysieke confrontatie met jou uit te sluiten, vermeld ik er wel even bij dat er al talloze dingen fout gegaan zijn die ochtend, van make-up fales tot haar vastgedraaid in de föhn. .
...
donderdag 26 juli 2018 om 09:48
Vesper- schreef: ↑26-07-2018 09:39Haha! Ik durf het bijna niet te zeggen,maar ik geniet ook nog elke dag van mijn busreis naar het werk. Heerlijk niet te hoeven fietsen! Om een fysieke confrontatie met jou uit te sluiten, vermeld ik er wel even bij dat er al talloze dingen fout gegaan zijn die ochtend, van make-up fales tot haar vastgedraaid in de föhn. .
Jij mag van mij een compleet perfect leven hebben hoor, zolang je het maar niet al te enthousiast zit uit te stralen in de vroege ochtend
Tjezus, wat vals
donderdag 26 juli 2018 om 09:49
donderdag 26 juli 2018 om 09:50
Ik ken zo iemand. Altijd breed lachend en vriendelijk. Tot je op het juiste knopje drukt, dan ontploft hij. Dag zenMevrouwJack schreef: ↑26-07-2018 09:36Zijn dat dezelfde mensen die s ochtends om 7 uur met een gelukzalige, brede glimlach in de bus zitten, te genieten van het leven? Van die altijd blije types? Ik wil die altijd slaan. Maar dat zegt een heleboel over mij![]()
donderdag 26 juli 2018 om 09:52
MevrouwJack schreef: ↑26-07-2018 09:48
Jij mag van mij een compleet perfect leven hebben hoor, zolang je het maar niet al te enthousiast zit uit te stralen in de vroege ochtend![]()
Nou... om half 7 in de ochtend is die kans nihil.Rond die tijd zit mijn lijf in de bus en is mijn bewustzijn nog thuis.
donderdag 26 juli 2018 om 09:59
Ik heb zo'n collega. Nou ben ik vrij keurig over het algemeen, zeker op mijn werk, maar ik zie wel wat collega's af en toe dat knopje bewust opzoeken bij haar
Tjezus, wat vals
donderdag 26 juli 2018 om 10:11
Kleurcombi is goed! Ik voel me niet zo snel gepasseerd en dat tijdperk is klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 26 juli 2018 om 11:26
Ik ben je dankbaarPipistrello schreef: ↑25-07-2018 21:22Ik wilde het niet te ingewikkeld maken voor de ouden van dagen hier![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras