Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Over raar mod gedrag gesproken. Bewindvoerder topic gaat echt nauwelijks off topic, komt er gelijk een mod posten dat we niet off topic mogen. Terwijl er echt overal zijstapjes worden genomen op topics.

Ik vind het maar raar allemaal.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
26-07-2018 11:39
Over raar mod gedrag gesproken. Bewindvoerder topic gaat echt nauwelijks off topic, komt er gelijk een mod posten dat we niet off topic mogen. Terwijl er echt overal zijstapjes worden genomen op topics.

En eerst moet Caveira haar kleurtjes opbergen, nu mag het toch weer gebruikt worden
lise1985 schreef:
26-07-2018 11:53
En eerst moet Caveira haar kleurtjes opbergen, nu mag het toch weer gebruikt worden
Irritant, oké, maar dat het niet zou mogen slaat nergens op. Waarom zit er dan zo'n functie op?
Kijk missie? Schreef een hele tijd in het blauw, dat was standaard, dat is lang niet zo hinderlijk als elke keer een ander kleur,
Dan wist je meteen wie er schreef.
Vesper- schreef:
26-07-2018 11:55
Irritant, oké, maar dat het niet zou mogen slaat nergens op. Waarom zit er dan zo'n functie op?
En dan de mods er bij halen ook nog.
8102 schreef:
26-07-2018 11:58
Ja, dat is ook kinderachtig.
8102 schreef:
26-07-2018 11:58
Die hoeven zich daar toch niet mee te bemoeien.
Gaan de mods het nog druk krijgen, als elk off topic wissewasje ineens vermeld moet worden.

Die kleurtjes zijn wel echt irritant trouwens.
Vesper- schreef:
26-07-2018 11:55
Dan kan ze beter elke keer hetzelfde kleurtje gebruiken.

Grappig trouwens, ik dacht dat ze zelf de code elke keer toevoegde, ik zie nu pas dat het een standaard functie is.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
26-07-2018 11:39

Nou ik heb pas (weer) een waarschuwing gekregen voor off-topic terwijl het hele topic off-topic was. Waarschijnlijk ben ik wel gestaft door iemand die mij niet mag dus toen ben ik aangepakt door de mods die vaak toch niet verder kijken..
Die moeder met die gulle koortslipschoonvader , vind ik iets te over de top reageren om het topic nog serieus te nemen.
Die lijkt het zelfde manier van reageren als het kinderfeestje met een Antilliaanse schoonmoeder, die reageerde ook vaak overdreven.
Hysterisch.
Solomio schreef:
26-07-2018 09:32
Van die mensen bij wie echt alles perfect gaat.
Ik geloof ze niet (maar dat zal de kift wel zijn) en ik trek ze al helemaal niet.
Niet alles gaat perfect als -drugs-verslaving de achilleshiel blijft.
Maar verklaart misschien 't één en ander.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
8102 schreef:
26-07-2018 12:10
Die lijkt het zelfde manier van reageren als het kinderfeestje met een Antilliaanse schoonmoeder, die reageerde ook vaak overdreven.
Dat topic ken ik niet?

Ik vind deze TO in ieder geval zeer zwaar op de hand. Los van dingen die echt niet kunnen, geeft ze werkelijk overal een negatieve draai aan in haar schreeuwerige topic. Je maakt mij niet wijs dat die man echt alles fout doet.
Ik ben een beetje allergisch voor zulke moeders merk ik.
Lucifer2018 schreef:
26-07-2018 12:12
Hysterisch.
Perfecte woordkeuze.
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 16:38
97.47% gewijzigd
Dank!
Enn schreef:
26-07-2018 10:11
:proud:

Kleurcombi is goed! Ik voel me niet zo snel gepasseerd en dat tijdperk is klaar.
Ik vind dat roze mij toch net iets beter staat dan geel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
simbalabimba schreef:
26-07-2018 12:13
Niet alles gaat perfect als -drugs-verslaving de achilleshiel blijft.
Maar verklaart misschien 't één en ander.
Hebben wij het dan over dezelfde forumster? O_O

David Dunning
Solomio schreef:
26-07-2018 12:51
Hebben wij het dan over dezelfde forumster? O_O
Da's goed mogelijk, alhoewel het ontkend is toen er over gespeculeerd werd. Da's natuurlijk iemands goed recht en uiteraard kan er sprake zijn van een misverstand of toeval ipv een sprekende gelijkenis.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Ik hoop toch dat mevrouw-ik-vind-de-reacties-niet-leuk-dus-haal-de-OP-weg-om-herkenning een trol is. Nog nooit iemand over een (mogelijke) scheiding horen praten en het voor elkaar krijgen iedereen die ook maar zijlings (ouders) betrokken is te blijven benoemen maar geen woord over de kinderen rept. Het gaat om haar (zielig) man (een lul) ouders (geen steun) maar de kinderen? Ach, die doen het er maar mee :facepalm:
simbalabimba schreef:
26-07-2018 13:00
Da's goed mogelijk, alhoewel het ontkend is toen er over gespeculeerd werd. Da's natuurlijk iemands goed recht en uiteraard kan er sprake zijn van een misverstand of toeval ipv een sprekende gelijkenis.
Ik heb de drugsverslaving niet meegekregen.

David Dunning
Solomio schreef:
26-07-2018 13:10
Ik heb de drugsverslaving niet meegekregen.
Dat was een tijdje terug in een topic over een moeder die cocaïne in dr dochters tas had gevonden.

kirjailija schreef:
26-07-2018 13:05
Ik hoop toch dat mevrouw-ik-vind-de-reacties-niet-leuk-dus-haal-de-OP-weg-om-herkenning een trol is. Nog nooit iemand over een (mogelijke) scheiding horen praten en het voor elkaar krijgen iedereen die ook maar zijlings (ouders) betrokken is te blijven benoemen maar geen woord over de kinderen rept. Het gaat om haar (zielig) man (een lul) ouders (geen steun) maar de kinderen? Ach, die doen het er maar mee :facepalm:
En dan op elke suggestie reageren met "kan niet", "mag niet" etc. etc. Want eigenlijk wil ze niet werken, wil ze in een gespreid bedje komen financieel gezien en mbt hulp met de kinderen, maar dan zonder man, want die vind ze niet leuk.
simbalabimba schreef:
26-07-2018 13:12
Dat was een tijdje terug in een topic over een moeder die cocaïne in dr dochters tas had gevonden.
Ah, dat topic heb ik niet gevolgd destijds.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven