Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 25 juli 2018 om 22:37
Wat bedoel je?vrouwjagersma schreef: ↑25-07-2018 22:35Hmmm ja. Ik durf niet zoveel meer te posten, je weet nooit hoe het geinterpreteerd wordt.
woensdag 25 juli 2018 om 22:39
ben je ook motvrouwjagersma schreef: ↑25-07-2018 22:35Hmmm ja. Ik durf niet zoveel meer te posten, je weet nooit hoe het geinterpreteerd wordt.
woensdag 25 juli 2018 om 22:41
Ik ben blij dat het mislukt isPipistrello schreef: ↑25-07-2018 22:23Wat lief![]()
Ik heb een poging gedaan te stoppen met forummen. Maar mislukt.
Misschien moet ik in een praatgroep.
..oh wacht![]()
Mispoes!
woensdag 25 juli 2018 om 22:50
Jij dubbelnicken?vrouwjagersma schreef: ↑25-07-2018 22:40Nou ja, gisteren werd ik (voor de tweede keer, maar wel door iemand anders) van dubbelnicken beschuldigd en ik vind de laatste dagen de sfeer niet prettig. Ik ben best sfeergevoelig, al lijkt het soms niet zo.
woensdag 25 juli 2018 om 22:55
Ik ook
Alles al van het aanrecht gehaald, vuilnisbak steeds legen en schoonmaken, maar ze zitten zelfs op een bos bloemen
Tjezus, wat vals
woensdag 25 juli 2018 om 22:56
Ik ook. En geen etenswaren of vuile vaat op het aanrecht, dus ik begrijp niet wat ze hier doen.
woensdag 25 juli 2018 om 23:11
Is je pruim overrijp?vrouwjagersma schreef: ↑25-07-2018 22:54Ja, maar het gebeurt echt vaker. En ik snap er niets van, ik kan niet eens liegen.
Ik heb last van fruitvliegjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 25 juli 2018 om 23:12
Op de wijzers of het klokhuis zelf?vrouwjagersma schreef: ↑25-07-2018 23:10Ja, hier hetzelfde. Het is hier zo schoon en leeg en alsnog zitten die monsters gewoon op de wijzers van de klok. Uitzonderlijk vervelend.
woensdag 25 juli 2018 om 23:14
Ik heb juist opvallend weinig fruitvliegjes.
Serieus, ik ben niet zo heel erg poetserig en heb elk jaar behoorlijk veel fruitvliegjes, maar volgens mij vinden ze het dit jaar te warm. Maar dat zie ik dus verkeerd, ze zitten in een ander deel van het land.
Serieus, ik ben niet zo heel erg poetserig en heb elk jaar behoorlijk veel fruitvliegjes, maar volgens mij vinden ze het dit jaar te warm. Maar dat zie ik dus verkeerd, ze zitten in een ander deel van het land.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 25 juli 2018 om 23:20
Ja, zo’n 20 km landinwaarts. Hier tieren ze welig, ondanks alle voorzorgsmaatregelen.
woensdag 25 juli 2018 om 23:20
Niet meer dan anders.
woensdag 25 juli 2018 om 23:23
Dan weet ik het ook niet.
woensdag 25 juli 2018 om 23:25
Tomaten? Alcohol?
https://pestfree.nl/waar-komen-fruitvliegjes-vandaan
https://pestfree.nl/waar-komen-fruitvliegjes-vandaan
woensdag 25 juli 2018 om 23:43
Na een week geen eten voor fruitvliegjes, zijn ze amper terug. TE warm? Hekel aan mottenballen? K Zou elke dag t Wilhel!mus zingen als ze daardoor weg bleven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 26 juli 2018 om 06:53
Je bent ook erg sfeerverhogend dus voor het algemeen belang: posten jij!vrouwjagersma schreef: ↑25-07-2018 22:40Nou ja, gisteren werd ik (voor de tweede keer, maar wel door iemand anders) van dubbelnicken beschuldigd en ik vind de laatste dagen de sfeer niet prettig. Ik ben best sfeergevoelig, al lijkt het soms niet zo.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)