Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 juli 2018 om 13:23
Echt hè. Geniaal ook om dat naar je ouders terug te gaan met wie je over je eigen leven al niet op 1 lijn zit... Ik hoop oprecht dat als het echt de reacties haar nog een keer extra laten nadenken want dit is het recept voor nog meer drama. Zit ze thuis beter met een vent die toch veel werkt/weg is lijkt mij.
donderdag 26 juli 2018 om 13:29
Of dat je met je kinderen op vier hoog achter beland omdat je je nooit heb ingeschreven als woningzoekend.kirjailija schreef: ↑26-07-2018 13:23Echt hè. Geniaal ook om dat naar je ouders terug te gaan met wie je over je eigen leven al niet op 1 lijn zit... Ik hoop oprecht dat als het echt de reacties haar nog een keer extra laten nadenken want dit is het recept voor nog meer drama. Zit ze thuis beter met een vent die toch veel werkt/weg is lijkt mij.
donderdag 26 juli 2018 om 13:33
Gaat het dan over de TO van dat topic? Want dan heb ik het over een andere.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 13:34
donderdag 26 juli 2018 om 13:37
Ah, ok. Ik heb dat topic even opgezocht, maar vind het te ver voeren om dat helemaal te gaan lezen.
Ik gok dat we het over dezelfde hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 13:39
Dat gok ik ook.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 26 juli 2018 om 13:40
donderdag 26 juli 2018 om 13:58
Bellen indd.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 13:49Kan iemand mij even helpen? Ik weet niet wat ik moet doen.
Baby heeft ineens het puntje van haar tong blauw. Ik wou de huisarts bellen maar vakantie, vervanger alleen voor spoedgevallen, hap is nog dicht.
En nu?
Heeft ze tandjes? Misschien erop gebeten? Viltstift of pen per ongeluk te pakken gehad?
donderdag 26 juli 2018 om 14:02
Ja doe maar. Misschien ivm de warmte dat ze een beetje benauwd heeft? ( en daardoor blauw puntje)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
donderdag 26 juli 2018 om 14:03
donderdag 26 juli 2018 om 14:06
Ze heeft het niet benauwd gelukkig, wel veel last van de warmte. Gelukkig wil de vervanger ons helpen. Was met mijn domme hoofd aan het googlen geslagen, word je niet geruster van kan ik je vertellen.simbalabimba schreef: ↑26-07-2018 14:02Ja doe maar. Misschien ivm de warmte dat ze een beetje benauwd heeft? ( en daardoor blauw puntje)
Mispoes!
donderdag 26 juli 2018 om 14:06
Das lekker snel. Sterkte en succes!☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 14:03Ja heb gebeld, ze willen het toch wel even zien idd. 14.50 kan ze terecht.
donderdag 26 juli 2018 om 14:08
Dat wilde ik je al bijna zeggen. Google is je grootste vijand nu.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑26-07-2018 14:06Ze heeft het niet benauwd gelukkig, wel veel last van de warmte. Gelukkig wil de vervanger ons helpen. Was met mijn domme hoofd aan het googlen geslagen, word je niet geruster van kan ik je vertellen.
Rustig ademhalen en je kleintje laten onderzoeken. Je doet het goed.