Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 28 juli 2018 om 00:50
zaterdag 28 juli 2018 om 00:51
Ik heb in een coma gelegen en werd daardoor erg moeilijk goed wakker vanmorgen.Calamitycat schreef: ↑28-07-2018 00:50O, dacht begrepen te hebben dat je afgelopen nacht niet zo goed had geslapen maar dat zal wel komen omdat mijn hersenen oververhit zijn.
Ik heb nog geen nacht slecht geslapen.
zaterdag 28 juli 2018 om 00:53
zaterdag 28 juli 2018 om 00:54
Die kruik is echt een must. Dat werkt zo geweldig goed.
zaterdag 28 juli 2018 om 00:59
Een kruik heb ik niet maar mijn diepvrieselementen doen het ook goed
De verkoeling bij mijn hoofd en voeten is heerlijk.
Slaap altijd slecht eigenlijk, problemen met in slaap vallen dus ben het helaas al gewend een uur of 2 a 3 wakker te liggen voordat ik in slaap val. Maar als ik dan eenmaal slaap lig ik in coma
Slaap altijd slecht eigenlijk, problemen met in slaap vallen dus ben het helaas al gewend een uur of 2 a 3 wakker te liggen voordat ik in slaap val. Maar als ik dan eenmaal slaap lig ik in coma
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 28 juli 2018 om 01:04
Als je maar goed uitgerust bent de volgende dag.Calamitycat schreef: ↑28-07-2018 00:59Een kruik heb ik niet maar mijn diepvrieselementen doen het ook goed![]()
Slaap altijd slecht eigenlijk, problemen met in slaap vallen dus ben het helaas al gewend een uur of 2 a 3 wakker te liggen voordat ik in slaap val. Maar als ik dan eenmaal slaap lig ik in coma![]()
Ik las een stuk waar men adviseert in gedachte terug te gaan naar je kindertijd en het huis door te lopen waar je destijds woonde en alle details in je op te nemen. Het schijnt dat je daar heel snel van in slaap valt.
zaterdag 28 juli 2018 om 02:37
Geweldig dat plaatje
zaterdag 28 juli 2018 om 05:19
zaterdag 28 juli 2018 om 05:38
zaterdag 28 juli 2018 om 06:06
zaterdag 28 juli 2018 om 06:47
Ik was om 5 uur wakker, heb alles opengezet maar echt koel is het niet.
Zie grijzige bewolking maar heel licht grijs en volgens buienradar gaat er weer van alles langs ons heen.
Later op de dag zie ik 0.5 mm voor een uurtje. Ik vrees dat het weer niks word vandaag. Maar het zou in ieder geval 9 graden koeler worden. Daar hoop ik dn maar op.
Kan ik eindelijk iets doen in huis. Wat al mijn grootste hobby is natuurlijk.
Zie grijzige bewolking maar heel licht grijs en volgens buienradar gaat er weer van alles langs ons heen.
Later op de dag zie ik 0.5 mm voor een uurtje. Ik vrees dat het weer niks word vandaag. Maar het zou in ieder geval 9 graden koeler worden. Daar hoop ik dn maar op.
Kan ik eindelijk iets doen in huis. Wat al mijn grootste hobby is natuurlijk.
zaterdag 28 juli 2018 om 06:56
Half 6 was ik op. Vond het niet erg want het is afgekoeld!!! Heerlijk. En het heeft eindelijk geregend. De hele natuur is tot leven gekomen hier, vogeltjes badderen in de plassen en drinken gulzig. De katten struinen energiek rond door de straat, inclusief de mijne. Het is binnen eindelijk te doen. 26.5 graad nu en het daalt nog steeds.
Ik leef weer helemaal op. Het was vannacht de heetste nacht uit mijn leven. Heb het ook nog nooit zo heet gehad op de thermostaat. 33 was de heetste temperatuur. Boven nog veel heter.
Ik heb de bloedmaan helaas gemist want het was hier helemaal bewolkt toen dat te zien was. Heb de maan later wel gezien maar toen was ze alweer normaal van kleur.
Ik leef weer helemaal op. Het was vannacht de heetste nacht uit mijn leven. Heb het ook nog nooit zo heet gehad op de thermostaat. 33 was de heetste temperatuur. Boven nog veel heter.
Ik heb de bloedmaan helaas gemist want het was hier helemaal bewolkt toen dat te zien was. Heb de maan later wel gezien maar toen was ze alweer normaal van kleur.
zaterdag 28 juli 2018 om 07:00
Hier was het heerlijk koel om 5 uur vooral in de tuin (Noorden).Lucifer2018 schreef: ↑28-07-2018 06:47Ik was om 5 uur wakker, heb alles opengezet maar echt koel is het niet.
Kan ik eindelijk iets doen in huis. Wat al mijn grootste hobby is natuurlijk.![]()
![]()
Echt als je een ander huis wil kopen neem een tuin op het Noorden,echt ideaal met deze hitte.
De huishouding staat bij de meesten op een lager pitje met deze hitte denk ik,mijn hobby is het niet in ieder geval.
zaterdag 28 juli 2018 om 07:04
zaterdag 28 juli 2018 om 07:08
Waar kwam die wind vandaan vannacht? Ik had de gordijnen ineens horizontaal voor het raam hangen 
In mijn halfslaap de ramen toch maar dichtgedaan, het waaide heel hard!
Maarja, daarna dus giga warm in huis.
Maar ik heb het overleefd en ik zit te kijken naar donkere wolken die rap, naderen. Kom maar door met die regen!
In mijn halfslaap de ramen toch maar dichtgedaan, het waaide heel hard!
Maarja, daarna dus giga warm in huis.
Maar ik heb het overleefd en ik zit te kijken naar donkere wolken die rap, naderen. Kom maar door met die regen!