Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Oakes. :-D
vivaratje schreef:
28-07-2018 00:39
29,5 in mijn huis :flag:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die wind, ben er helemaal klaar voor
Afbeelding
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Cateautje schreef:
28-07-2018 00:47
Daar was al niets mis mee, maar bedankt. :)
O, dacht begrepen te hebben dat je afgelopen nacht niet zo goed had geslapen maar dat zal wel komen omdat mijn hersenen oververhit zijn.
Dierproeven.
Oakes schreef:
28-07-2018 00:45
Nee. Helaas.

Maar.... we hebben een W :cheer2: , we hebben een I :cheer2: , we hebben een N :cheer2: , we hebben een D :cheer2:

Afbeelding

L I K E :heart:
Calamitycat schreef:
28-07-2018 00:50
O, dacht begrepen te hebben dat je afgelopen nacht niet zo goed had geslapen maar dat zal wel komen omdat mijn hersenen oververhit zijn.
Ik heb in een coma gelegen en werd daardoor erg moeilijk goed wakker vanmorgen.
Ik heb nog geen nacht slecht geslapen. :)
Cateautje schreef:
28-07-2018 00:51
Ik heb in een coma gelegen en werd daardoor erg moeilijk goed wakker vanmorgen.
Ik heb nog geen nacht slecht geslapen. :)
Fijn. Houden zo dan :)
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
28-07-2018 00:53
Fijn. Houden zo dan :)
Die kruik is echt een must. Dat werkt zo geweldig goed.
Een kruik heb ik niet maar mijn diepvrieselementen doen het ook goed :)
De verkoeling bij mijn hoofd en voeten is heerlijk.

Slaap altijd slecht eigenlijk, problemen met in slaap vallen dus ben het helaas al gewend een uur of 2 a 3 wakker te liggen voordat ik in slaap val. Maar als ik dan eenmaal slaap lig ik in coma :biggrin:
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
28-07-2018 00:59
Een kruik heb ik niet maar mijn diepvrieselementen doen het ook goed :)
De verkoeling bij mijn hoofd en voeten is heerlijk.

Slaap altijd slecht eigenlijk, problemen met in slaap vallen dus ben het helaas al gewend een uur of 2 a 3 wakker te liggen voordat ik in slaap val. Maar als ik dan eenmaal slaap lig ik in coma :biggrin:
Als je maar goed uitgerust bent de volgende dag.

Ik las een stuk waar men adviseert in gedachte terug te gaan naar je kindertijd en het huis door te lopen waar je destijds woonde en alle details in je op te nemen. Het schijnt dat je daar heel snel van in slaap valt.
Wij werden net beneden op ons luchtbedje wakker van de wind! Kracht 6 ineens! Boven is het nu ook weer redelijk te doen, het waait keihard door.

Qua temperatuur dan. Die klote krekel, die lijkt niet uit de boom te waaien.
Calamitycat schreef:
28-07-2018 00:48
Afbeelding
Geweldig dat plaatje :proud:
Bobby-Pin schreef:
Afbeelding
Bedankt voor die wind, een halve graad koeler in huis ;-)
Vanavond uren in het zwembad gelegen, wat was dat zalig! En nu thuis waait het, dus alle ramen open en hopen dat het iets scheelt voor vannacht.
Calamitycat schreef:
Afbeelding
:heart:
Nou, ik heb te vroeg gejuicht.
Ik slaap altijd als een os, maar ben nu zo allesomvattend opgevreten door de muggen, dat ik door de jeuk geen oog meer dicht doe en ik heb gister mijn nagels geknipt, dus een behoorlijk kruisje zetten gaat ook niet meer.
Ik verlang intens naar het Sinterklaasjournaal. (6)
Ik ben ook al een uur op.Wakker gesjilpt door een vogel.Ramen en deuren beneden open voor frisse lucht.Boven slaapt iedereen nog.Gedouched en was in de wasmachine.Hond uigelaten.
Heerlijk geslapen met 20 graden in de slaapkamer.
Ben benieuwd of het gaat regenen vandaag.
De Buienradar geeft regen aan voor zuid Holland en Zeeland vroeg in de morgen, rond een uur of 8, maar de belofte is het hele land, dus het wordt afwachten.
Ik hoop het voor iedereen.
Ik was om 5 uur wakker, heb alles opengezet maar echt koel is het niet.

Zie grijzige bewolking maar heel licht grijs en volgens buienradar gaat er weer van alles langs ons heen.

Later op de dag zie ik 0.5 mm voor een uurtje. Ik vrees dat het weer niks word vandaag. Maar het zou in ieder geval 9 graden koeler worden. Daar hoop ik dn maar op.

Kan ik eindelijk iets doen in huis. Wat al mijn grootste hobby is natuurlijk. ;-) ;-)
In Rotterdam regent het

En de temperatuur buiten is heerlijk.Echt koel, snel even alles openzetten incluis voordeur.

(Alleen nu kruipt baby de straat op haha)
Half 6 was ik op. Vond het niet erg want het is afgekoeld!!! Heerlijk. En het heeft eindelijk geregend. De hele natuur is tot leven gekomen hier, vogeltjes badderen in de plassen en drinken gulzig. De katten struinen energiek rond door de straat, inclusief de mijne. Het is binnen eindelijk te doen. 26.5 graad nu en het daalt nog steeds.
Ik leef weer helemaal op. Het was vannacht de heetste nacht uit mijn leven. Heb het ook nog nooit zo heet gehad op de thermostaat. 33 was de heetste temperatuur. Boven nog veel heter.

Ik heb de bloedmaan helaas gemist want het was hier helemaal bewolkt toen dat te zien was. Heb de maan later wel gezien maar toen was ze alweer normaal van kleur.
Lucifer2018 schreef:
28-07-2018 06:47
Ik was om 5 uur wakker, heb alles opengezet maar echt koel is het niet.

Kan ik eindelijk iets doen in huis. Wat al mijn grootste hobby is natuurlijk. ;-) ;-)
Hier was het heerlijk koel om 5 uur vooral in de tuin (Noorden).
Echt als je een ander huis wil kopen neem een tuin op het Noorden,echt ideaal met deze hitte.

De huishouding staat bij de meesten op een lager pitje met deze hitte denk ik,mijn hobby is het niet in ieder geval.
Madrid87 schreef:
28-07-2018 06:56
Het was vannacht de heetste nacht uit mijn leven. Heb het ook nog nooit zo heet gehad op de thermostaat. 33 was de heetste temperatuur. Boven nog veel heter.
Als het nu elk jaar richting 40 graden gaat zijn we het op een gegeven moment misschien gewend ;-)
Ja ik wil ook een huis op het noorden! Zeker gezien mijn aversie tegen warmte en het feit dat het alleen maar warmer wordt hier in Nederland. Ik zit wat dat betreft echt helemaal fout hier, achterkant op het oosten en voor op het westen. Vreselijk.
Waar kwam die wind vandaan vannacht? Ik had de gordijnen ineens horizontaal voor het raam hangen :O
In mijn halfslaap de ramen toch maar dichtgedaan, het waaide heel hard!
Maarja, daarna dus giga warm in huis.

Maar ik heb het overleefd en ik zit te kijken naar donkere wolken die rap, naderen. Kom maar door met die regen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven