Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 23:24
Lekker! Merci
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 30 juli 2018 om 23:25
maandag 30 juli 2018 om 23:27
Calamitycat schreef: ↑30-07-2018 23:03En ik wilde nog wel zo graag ook eens in een groepje. Ben ik weer te gezellig. Story of my life![]()
Gewoon blijven oefenen.
Mispoes!
maandag 30 juli 2018 om 23:28
Je kent de situatie niet eens. Lees het desbetreffende topic maar terug. In plaats van hier loze kreten uit te slaan die noch kant noch wal raken. Wat dacht je ik doe ff een duit in het zakje?Frambozenkwarktaart schreef: ↑30-07-2018 23:25Vrij ironisch dat je deze uitspraak gebruikt, aangezien je zelf tekeergaat tegen mensen die aan jouw geliefde modeslachtoffer komen. Heb je met hen geknikkerd?
maandag 30 juli 2018 om 23:28
Serieuze zaken Cat! Het loopt altijd slecht af, je weet toch?
Wietse en Mattie..
Nou ja.. dat dus..
maandag 30 juli 2018 om 23:29
Ik weet wel zeker van niet. Zo slim is ze namelijk niet, zoals weer duidelijk is geworden in deze discussie.GenieInABottle schreef: ↑30-07-2018 23:29Ik heb zomaar het idee dat je geen idee hebt van de betekenis van de zin die jezelf hebt getypt.
maandag 30 juli 2018 om 23:33
Altijd prettig om een ander voor dom weg te zetten. Zonder dat ik überhaupt weet waar het hier over gaat vind ik dit gedrag een teken van weing contemplatief ingesteld zijn.Frambozenkwarktaart schreef: ↑30-07-2018 23:29Ik weet wel zeker van niet. Zo slim is ze namelijk niet, zoals weer duidelijk is geworden in deze discussie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 30 juli 2018 om 23:34
Je hebt je een kwartier geleden aangemeld om hier mee te doen met de discussie?Frambozenkwarktaart schreef: ↑30-07-2018 23:29Ik weet wel zeker van niet. Zo slim is ze namelijk niet, zoals weer duidelijk is geworden in deze discussie.
...
maandag 30 juli 2018 om 23:35
maandag 30 juli 2018 om 23:37