Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

haha, die mannen. Wij onduldig zijn en zij vinden dat het snel gegaan is.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal, ik voel me zo suf !! Was er echt van overtuigd dat het hem niet werd deze ronde.. heb zo zitten klagen, ik schaam me gewoon bijna !

En ik wil dat volgende ronde iedereen positief test, jullie zijn allemaal zo leuk en lief, en ik gun het jullie allemaal !

Ben wel reeel, dat je natuurlijk nooit weet hoe het gaat lopen...
oh hij lijkt er een beetje stil van, die van mij wist ook niet zo meteen wat 'ie moest zeggen! kan me heel goed voorstellen fanatic, opeens wordt het wel heel erg echt!!

gw dat is goed hoor, zullen we nu op de even data een 30- er doen en op de oneven data een 30+ er?
waar is marriss, nieuwe hysterie in het schema!!
nee, ik test op een even dag! Dus graag op de even dagen een 30+-er
hahaha GW dan gooien we het de volgende ronde om. Want deze ronde is nu afgelopen toch?
Bij gebrek aan mariss, dan maar even hier:
Lalalala wat een feest!!!!

GW om nog even antwoord op je vraag te geven: ik vermoed dat het dus een echo is in combinatie met een vlokkentest.
ja daar had ik al wel naar gekeken maar annika ook! en ik dacht fanatic en ik beide op een even dag, dan ga jij even een dagje eerder piesen!
dat vind ik een goed voorstel fanatic!
Nee, dat kan helaas niet. Want ik test op een oneven dag....

Nou ja, als het echt moet kan ik wel een dagje later testen. Als hij maar positief is dan.....
joh wat leuk dit. ik ga nu toch even naar de supermarkt en ben dan daarna weer terug. tot zo

leonor heb je er dan al over nagedacht of je een vlokkentest wilt? Hoever ben je eigenlijk nu? Dacht dat een vlokkentest ergens met 12 weken pas gedaan kon worden.
he erine, ik vind het wel heel confronterend voor jou nu, met die hysterie voor fanatic. ik kan me voorstellen dat het even lastig is, dus ik baal wel met je mee meid
ik wou eigenlijk deze ronde niet later testen ivm het duiken. Maar goed, bij garanties ben ik ook best bereid een dag later te piesen hoor.
Wel gezellig hier!

En weer wat geleerd, een zeurderig gevoel in je playgroundje is een goed teken! (Fanatic, kun je dat gevoel nog even beter omschrijven?).
GW ik ben nu precies twaalf weken.
okay leonor, dan zou het dus kunnen. Maarre is dat standaard bij jullie?
gaat wel heel snel trouwens, voor mijn gevoel is iedereen nog maar net zwanger.
Nou ja, laten we eerst maar eens raak schieten deze maand! Had weer een negatieve ovulatietest dus de noodzaak van een flinke pot sex is niet aanwezig vandaag. Maar laat ik daar nu wel hardstikke behoefte aan hebben.

Dus.......vriendje heeft het zwaar vanavond.
Fanatic, gefeliciteerd!!
rainbow, je kunt het best maar alvast een voorraadje zaad aanleggen hoor, dus gewoon bespringen die man van je!
GW, het zal hier dan wel standaard zijn... ik weet het ook allemaal niet!
leonor, ik zou je wel willen aanraden je dan mss nog in te lezen of je wel een vruchtwaterpunctie wilt. Is nl. niet zonder risico voor het kind.
Erine : voor jou ook een van mij

GW :

Het zeurderige gevoel voelt alsof je aan het ovuleren bent (weet niet of je dat gevoel kent) met een mix van dat je last hebt van je darmpjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven