Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Moet nog steeds zoeken naar de episode... kan hem niet vinden op mijn gebruikelijke site.

Vond wel deze grappige samenvatting:
http://www.intouchweekly.com/posts/coun ... ere-163887

:proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
03-08-2018 11:20
Moet nog steeds zoeken naar de episode... kan hem niet vinden op mijn gebruikelijke site.

Vond wel deze grappige samenvatting:
http://www.intouchweekly.com/posts/coun ... ere-163887

:proud:
*poef*
anappleaday wijzigde dit bericht op 03-08-2018 12:56
16.97% gewijzigd
Hoe weet jij steeds waar ze heen verhuizen Apple?
LunchLover schreef:
03-08-2018 12:51
Hoe weet jij steeds waar ze heen verhuizen Apple?
Meestal hebben ze nog we een periode waar ze hem doorsturen vanaf de oude URL, dus als je het maar vaak genoeg gebruikt dan houdt je m wel bij :proud:

Ik heb een verhuizing ook wel eens gemist en dan is het verdomd moeilijk om hem terug te vinden.
Ik ben trouwens wel benieuwd: wie van jullie schrijven er ook mee op FreeJinger?
AnAppleADay schreef:
03-08-2018 12:55
Meestal hebben ze nog we een periode waar ze hem doorsturen vanaf de oude URL, dus als je het maar vaak genoeg gebruikt dan houdt je m wel bij :proud:

Ik heb een verhuizing ook wel eens gemist en dan is het verdomd moeilijk om hem terug te vinden.

Oké het ligt dus niet aan mij. Ik gebruik hem idd niet super veel.

Ik schrijf niet mee, lees ook niet eigenlijk, op FreeJinger. Jij wel?
LunchLover schreef:
03-08-2018 13:09
Oké het ligt dus niet aan mij. Ik gebruik hem idd niet super veel.

Ik schrijf niet mee, lees ook niet eigenlijk, op FreeJinger. Jij wel?
Ik lees in de Duggar-topics mee en post soms ook wel maar ben niet heel actief. Al zijn er niet zoveel Nederlanders dus misschien wel makkelijk herkenbaar :proud:
Verder lees ik soms de Bates en Rodrigues topics maar die houdt ik niet goed bij.
De andere families doe ik niks mee, het zijn er ook teveel.
AnAppleADay schreef:
03-08-2018 13:11
Ik lees in de Duggar-topics mee en post soms ook wel maar ben niet heel actief. Al zijn er niet zoveel Nederlanders dus misschien wel makkelijk herkenbaar :proud:
Verder lees ik soms de Bates en Rodrigues topics maar die houdt ik niet goed bij.
De andere families doe ik niks mee, het zijn er ook teveel.

De Bates kwam ik wel eens tegen maar Rodrigues ken ik niet eens...
Slechte fundie volger ben ik :facepalm:
LunchLover schreef:
03-08-2018 13:39
De Bates kwam ik wel eens tegen maar Rodrigues ken ik niet eens...
Slechte fundie volger ben ik :facepalm:
De Rodrigues family is een grote trainwreck.
Ze hebben nu 13 kinderen maar daar komen er nog wel een paar bij.
Tot aan 9 of 10 kinderen woonden ze met z'n allen in een RV, de kinderen zien er uit alsof ze met z'n allen 1 kippenpoot moeten delen. Vaders is daarentegen weldoorvoed. Ze leven voornamelijk op giften van hun fb-volgers.

Moeders drinkt, en verkoopt, een of ander dieetdrankje. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het feit dat hun baby een beroerte in de baarmoeder heeft gehad hier mee te maken heeft.

Verder zijn ze idolaat van de Duggars maar vinden de Duggars zich eigenlijk te goed voor hun. Ze worden ook niet meer uitgenodigd voor de bruiloften sinds ze wat volgers probeerde te scoren door de uitnodiging van de bruiloft van Jinger te delen op fb waardoor het vol stond met paparazzi. Ze mogen soms nog wel met de RV op het land van de Duggars staan en hier wordt dan een groot foto-verslag van gedeeld.

Toen de oudste 18 werd, werd ze ook meteen in de uitverkoop gezet. Helaas nog steeds niet getrouwd, ook al heeft ze al een paar jaar een jurk in bezit: http://rodriguesfamilyministries.com/main/?p=3191

Dus mocht je je vervelen, genoeg om in te duiken ;-)
AnAppleADay schreef:
03-08-2018 13:56
Toen de oudste 18 werd, werd ze ook meteen in de uitverkoop gezet. Helaas nog steeds niet getrouwd, ook al heeft ze al een paar jaar een jurk in bezit: http://rodriguesfamilyministries.com/main/?p=3191

Mijn hemel, ik heb alleen nog maar de post van Nurie Graduates gelezen en ik krijg al jeuk! Idd net een contactadvertentie zeg. Zovan kijk eens hoe fantastisch ze is. Mega irritant geschreven ook... our SWEET daughter, is a JOY to raise and SO obedient. Ehm okay. Nokken met die CAPS MA! :facepalm:

Kortom, I love it haha, ik vermaak me vanavond wel. :proud:
Wat hebben die fundie's met getoupeerd jaren 80 haar btw? Michelle heeft het, maar de halve Rodrigues familie ook. :bonk:
AnAppleADay schreef:
03-08-2018 13:56
De Rodrigues family is een grote trainwreck.
Ze hebben nu 13 kinderen maar daar komen er nog wel een paar bij.
Tot aan 9 of 10 kinderen woonden ze met z'n allen in een RV, de kinderen zien er uit alsof ze met z'n allen 1 kippenpoot moeten delen. Vaders is daarentegen weldoorvoed. Ze leven voornamelijk op giften van hun fb-volgers.

Moeders drinkt, en verkoopt, een of ander dieetdrankje. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het feit dat hun baby een beroerte in de baarmoeder heeft gehad hier mee te maken heeft.

Verder zijn ze idolaat van de Duggars maar vinden de Duggars zich eigenlijk te goed voor hun. Ze worden ook niet meer uitgenodigd voor de bruiloften sinds ze wat volgers probeerde te scoren door de uitnodiging van de bruiloft van Jinger te delen op fb waardoor het vol stond met paparazzi. Ze mogen soms nog wel met de RV op het land van de Duggars staan en hier wordt dan een groot foto-verslag van gedeeld.

Dus mocht je je vervelen, genoeg om in te duiken ;-)
Wat erg! Ze wordt inderdaad echt in de verkoop gegooid.
Mijn hemel, ik kijk nu de nieuwste aflevering... Joe & Kendra zijn net in het vliegtuig gestapt voor hun huwelijksreis... die stoelen, man dat is volgens mijn buisness class of hoe die duurste klas met eigen bed dan ook mag heten... het mag wat kosten blijkbaar!

Ja ik ben jaloers :whip:
LunchLover schreef:
03-08-2018 22:52
Mijn hemel, ik kijk nu de nieuwste aflevering... Joe & Kendra zijn net in het vliegtuig gestapt voor hun huwelijksreis... die stoelen, man dat is volgens mijn buisness class of hoe die duurste klas met eigen bed dan ook mag heten... het mag wat kosten blijkbaar!

Ja ik ben jaloers :whip:
Zie je het logo van de vliegtuigmaatschappij? Want dan kan het natuurlijk ook gewoon een sponsordeal zijn: het levert zo'n maatschappij natuurlijk flink wat reclame op om in die serie te verschijnen.
Heel veel in dat programma is gesponsord, ook die huwelijksreis naar Zwitserland? En dat je daar-en-daar zo’n leuke chocoworkshop kon doen (bord van de winkel, tasje met opdruk, schort met logo) en bij dat paragliden kwam ook een paar keer de naam van het bedrijf in beeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Moeder Rodrigues schrijft altijd met die caps :proud:

Volgens mij mogen ze ook niet (uitgebreid) filmen in economy ivm de ruimte dus TLC zal wel bijgedragen hebben aan business class.
LunchLover schreef:
03-08-2018 20:38
Wat hebben die fundie's met getoupeerd jaren 80 haar btw? Michelle heeft het, maar de halve Rodrigues familie ook. :bonk:
Afschuwelijke coupe inderdaad. Michelle heeft een keer een make over gehad waarna ze er zowaar vlot uitzag (voor zover mogelijk) maar ze vond het zelf niks.
Net de tweede aflevering gezien. Aan het eind vertellen Joe en Kendra aan hun ouders dat ze zwanger zijn. Ik vond haar ouders zo raar reageren... of eigenlijk, niet reageren... Ze keken ze niet aan, geen knuffel of niets. Hallo als je niet wil dat je kind van 19 een baby krijgt moet je misschien zeggen dat een huwelijk niet het beste idee is (of AC adviseren)... daarna met zo'n mini interview, ik vond de teleurstelling eraf spatten 'we didn't think they would be expecting this soon'. Wat dacht je dan muts?

Iemand dit al gezien toevallig?
Niet gezien. Waren het beide ouders? Of alleen die van Kendra? Want JB en Michelle juichen het alleen maar toe, lijkt me.
Emceetje schreef:
07-08-2018 23:03
Niet gezien. Waren het beide ouders? Of alleen die van Kendra? Want JB en Michelle juichen het alleen maar toe, lijkt me.

Alle ouders waren er, Maar Michelle en JB waren natuurlijk de happy-dance aan het doen. Alleen haar ouders keken geschokt. Eind van de 2e aflevering, eind van de rondleiding in Joe & Kendra's huis.
De Duggars hebben weer een nieuwe inkomstenbron geregeld nu de huwelijken een beetje opdrogen : de 4 of 5 jongste meiden hebben een CD gemaakt.
En volgens mij worden daar ook weer afleveringen van gemaakt.

“We are SO excited to announce Happy Heart CD! The younger girls have worked so hard on this and we love the results! We pray that it would encourage and bless you! It's available for purchase by clicking the link below!!”
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
08-08-2018 08:45
De Duggars hebben weer een nieuwe inkomstenbron geregeld nu de huwelijken een beetje opdrogen : de 4 of 5 jongste meiden hebben een CD gemaakt.
En volgens mij worden daar ook weer afleveringen van gemaakt.

“We are SO excited to announce Happy Heart CD! The younger girls have worked so hard on this and we love the results! We pray that it would encourage and bless you! It's available for purchase by clicking the link below!!”
Ja kwam inderdaad al langs in de aflevering van deze week.
Ik heb ze even beluisterd op Spotify maar het was echt niet om aan te horen.
En Michelle die aan het begin van elk liedje een monoloog houdt in haar babystemmetje...
LunchLover schreef:
07-08-2018 13:47
Net de tweede aflevering gezien. Aan het eind vertellen Joe en Kendra aan hun ouders dat ze zwanger zijn. Ik vond haar ouders zo raar reageren... of eigenlijk, niet reageren... Ze keken ze niet aan, geen knuffel of niets. Hallo als je niet wil dat je kind van 19 een baby krijgt moet je misschien zeggen dat een huwelijk niet het beste idee is (of AC adviseren)... daarna met zo'n mini interview, ik vond de teleurstelling eraf spatten 'we didn't think they would be expecting this soon'. Wat dacht je dan muts?

Iemand dit al gezien toevallig?
Ik heb hem net gezien en inderdaad, Kendra's ouders stonden daar echt te lachen als boeren met kiespijn. Wat verwachtten ze dan inderdaad? :lol:
Collision schreef:
08-08-2018 15:16
Ik heb hem net gezien en inderdaad, Kendra's ouders stonden daar echt te lachen als boeren met kiespijn. Wat verwachtten ze dan inderdaad? :lol:
Kan ik dat ergens terug zien?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Op youtube staat ook de bevallingsaflevering van Jinger. Die heeft dus gekozen voor een inleiding met ruggenprik omdat de bevallingen van haar zussen zo verkeerd waren gegaan.. Gelukkig nog iemand met een beetje verstand in de familie. Wat ik wel heel erg vreemd vond was dat Jessa onaangekondigd naar Texas was gevolgen met haar hele gezin! Die is vervolgens ook nog een paar dagen gebleven om te helpen. Dit terwijl haar moeder er ook gewoon was (en Jana natuurlijk). Waarom je hele gezin met jonge kinderen mee op sleeptouw naar een zus die net bevallen is...

Ook zag ik in een gewone aflevering dat Joy door haar midwife werd aangesproken om gezonder te gaan eten. Die veel te grote baby en dramatische bevalling is dus niet zomaar gekomen. Waarom dan toch nog kiezen voor een thuisbevalling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven