Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:09
Calamity, wat een nare, ongeïnteresseerde en onverantwoordelijke reactie van die man zeg
Heb je goede foto's van alles, en al met je verzekering gebeld ? (ik weet niet of je in het weekeinde ook een melding kunt doen).
Knap balen, vooral omdat het ook nog een soort buurman is !
Een schaal ijs en fruit voor je
Heb je goede foto's van alles, en al met je verzekering gebeld ? (ik weet niet of je in het weekeinde ook een melding kunt doen).
Knap balen, vooral omdat het ook nog een soort buurman is !
Een schaal ijs en fruit voor je
nounou
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:10
Ja dat hoop ik inmiddels stiekem ook. Toen ik voor hem stond kon ik me gelukkig inhouden maar toen ik thuiskwam heb ik wel effe zitten janken hoor. Ben gewoon super gefrustreerd door zijn botte reactie.
Ik adviseer je een kat.
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:10
Regenboogvlag pijnlijke herinnering aan verleden met regen :
https://speld.nl/2018/08/04/regenboogvl ... met-regen/
nounou
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:17
Dat ziet er heerlijk uit Zaza, bedankt
Heb schadeformulier al online ingevuld, foto's erbij gedaan en alles. Nu maar afwachten.
Heb van andere buren een matras kunnen lenen, beddengoed is gewassen en de vloer is nu wel opgedroogd maar staat bol. Ik durf nog niet te gaan slopen omdat ik niet weet of de verzekering het nog wil zien. Stucwerk (plafond en muur) zit ook onder de modderspetters, ziet er niet uit maar ook dat laat ik maar even zo.
Maar kan gelukkig wel weer slapen in mijn slaapkamer, dat is wel fijn want mijn bank ligt voor geen meter.
Deze boer woont een eind verderop in het land dus ik loop hem niet dagelijks tegen het lijf gelukkig. Heb mijn les in ieder geval geleerd en hou voortaan altijd de ramen dicht als ik niet thuis ben.
Heb schadeformulier al online ingevuld, foto's erbij gedaan en alles. Nu maar afwachten.
Heb van andere buren een matras kunnen lenen, beddengoed is gewassen en de vloer is nu wel opgedroogd maar staat bol. Ik durf nog niet te gaan slopen omdat ik niet weet of de verzekering het nog wil zien. Stucwerk (plafond en muur) zit ook onder de modderspetters, ziet er niet uit maar ook dat laat ik maar even zo.
Maar kan gelukkig wel weer slapen in mijn slaapkamer, dat is wel fijn want mijn bank ligt voor geen meter.
Deze boer woont een eind verderop in het land dus ik loop hem niet dagelijks tegen het lijf gelukkig. Heb mijn les in ieder geval geleerd en hou voortaan altijd de ramen dicht als ik niet thuis ben.
Ik adviseer je een kat.
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:19
Actiegroep De Natte Eeuwzazamaenade schreef: ↑04-08-2018 15:10Regenboogvlag pijnlijke herinnering aan verleden met regen :
Ik adviseer je een kat.
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:38
Ja, met boeren valt niet te praten, zover was ik al gekomen.
De verzekering zal er mee aan de slag gaan Cat en dan zal hij toch mee moeten werken of hij daar nou zin in heeft of niet.
Edit: Oh en nog eventjes dit. Mocht hij zich op zijn pik getrapt voelen als hij verantwoordelijk wordt gesteld, dan is er de kans dat hij wrokkig wordt, dus blijf wakker en hou het in de gaten.
De verzekering zal er mee aan de slag gaan Cat en dan zal hij toch mee moeten werken of hij daar nou zin in heeft of niet.
Edit: Oh en nog eventjes dit. Mocht hij zich op zijn pik getrapt voelen als hij verantwoordelijk wordt gesteld, dan is er de kans dat hij wrokkig wordt, dus blijf wakker en hou het in de gaten.
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:42
Daar is al een topic overzazamaenade schreef: ↑04-08-2018 15:22Ik ga inmiddels zelfs naar hagel verlangen ; lekker, klompjes ijs in je gezicht![]()
seks/bdsm/list_messages/417583
Balen CC van die boerbuur, wat een sukkel. Hoop dat de verzekering het een beetje soepeltjes afwikkelt.
Tjezus, wat vals
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:54
Oh, ik houd van de vreemdste dingen, maar niet met de weergoden en -godinnen
nounou
zaterdag 4 augustus 2018 om 15:59
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:02
Bedankt voor de tip, dat ga ik zeker doen.Cateautje schreef: ↑04-08-2018 15:38Ja, met boeren valt niet te praten, zover was ik al gekomen.
Ik adviseer je een kat.
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:07
Ik. Ik hou echt van kou.Habbekratz schreef: ↑04-08-2018 16:06Wie overweegt emigratie?
Klimaat IJsland
De winters zijn aan de kust vrij mild en de zomers koel. Zomers ligt de gemiddelde temperatuur rond 15°C. In de winter vriest het overdag net niet.
Maar mijn gezin wil niet mee.
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:12
Toevallig ben ik me aan het verdiepen in een vakantie naar IJslandHabbekratz schreef: ↑04-08-2018 16:06Wie overweegt emigratie?
Klimaat IJsland
De winters zijn aan de kust vrij mild en de zomers koel. Zomers ligt de gemiddelde temperatuur rond 15°C. In de winter vriest het overdag net niet.
Tjezus, wat vals
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:13
Dat is van die regen die vlak boven de grond al verdampt is denk ikzazamaenade schreef: ↑04-08-2018 15:59Zet al je geld in op die 1 % ! Een beetje gevaarlijk durven leven, hè.
Wat ik niet snap : dan staat er ergens '23 % kans op 0 mm regen'![]()
Tjezus, wat vals
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:20
Haha, ik heb ook al gekeken en de lagunes zijn prachtig. Niet zo'n verkeerd land om heen te gaan met vakantie.MevrouwJack schreef: ↑04-08-2018 16:12Toevallig ben ik me aan het verdiepen in een vakantie naar IJsland![]()
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:21
Het staat alweer op 0%, zal straks wel "nooit meer kans op regen" komen te staanzazamaenade schreef: ↑04-08-2018 15:59Zet al je geld in op die 1 % ! Een beetje gevaarlijk durven leven, hè.
Wat ik niet snap : dan staat er ergens '23 % kans op 0 mm regen'![]()
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:26
Nee, veel te koud. Ik heb wel eens aan een vakantiehuis gedacht in een zonnig land maar met een zomer zoals deze hoeft dat niet voor mij. Was het elke zomer maar zoals deze zomer.Habbekratz schreef: ↑04-08-2018 16:06Wie overweegt emigratie?
Klimaat IJsland
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:44
De 'Regendruppel-sonate' van Chopin, gespeeld door Vladimir Horowitz :
https://www.youtube.com/watch?v=J_6APTb3RNQ
https://www.youtube.com/watch?v=J_6APTb3RNQ
nounou