Gestopt met de pil
zaterdag 18 augustus 2007 om 10:34
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Jongen
Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas
Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
maandag 9 maart 2009 om 17:56
Meissie, jeetje wat spannend allemaal zeg!! Dus het gaat gewoon gebeuren dat nieuwe huis. Goed zeg!! Ga voor je duimen dat het wat wordt met deze man. Komt vast helemaal goed!!
Humm.... niet om weer onrust te stoken , maar Thinkerbel heeft zich nog niet gemeld vandaag!! Zou ze liggen puffen????
............ afwachten maar weer!!
Humm.... niet om weer onrust te stoken , maar Thinkerbel heeft zich nog niet gemeld vandaag!! Zou ze liggen puffen????
............ afwachten maar weer!!
maandag 9 maart 2009 om 19:41
maandag 9 maart 2009 om 20:04
Ja dat doe ik ook, ik ben aardig brak. Alles doet me zeer. Buikgriep enzo heb maar een paracetamol genomen, gaat nu wel iets beter.
Ik word, hoe goed en lief het ook bedoelt is van iedereen, knetter gek van alle "nog nix? is hij er al? voel je al wat?" berichtjes.
Net of er een druk op je ligt. Ik denk bij ieder pijntje zal het nu??
AAAAAHHHHHHHH sorry hoor, klaag modus weer uit.
Ik word, hoe goed en lief het ook bedoelt is van iedereen, knetter gek van alle "nog nix? is hij er al? voel je al wat?" berichtjes.
Net of er een druk op je ligt. Ik denk bij ieder pijntje zal het nu??
AAAAAHHHHHHHH sorry hoor, klaag modus weer uit.
maandag 9 maart 2009 om 20:08
Hahahaaa en Tink is het al zover??? (lol)
Ja meid dat krijg je...weet er alles van.
Ik las net als eerste het berichtje van Blink en begon al te juigen op mijn stoel maar helaas...je baby heeft nog geen zin dus. Ook dat herken ik helaas.
Het wachten als je datum verstreken is duurt nog langer lijkt wel. Maar meid met maximaal anderhalve week (ongeveer) heb jij echt je kindje wel in je armen! Toi toi met de laatste loodjes!
Ja meid dat krijg je...weet er alles van.
Ik las net als eerste het berichtje van Blink en begon al te juigen op mijn stoel maar helaas...je baby heeft nog geen zin dus. Ook dat herken ik helaas.
Het wachten als je datum verstreken is duurt nog langer lijkt wel. Maar meid met maximaal anderhalve week (ongeveer) heb jij echt je kindje wel in je armen! Toi toi met de laatste loodjes!
dinsdag 10 maart 2009 om 08:20
He tink, hou je het nog een beetje uit? Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt!
Effe een vraagje. Sinds Guido beter is, heeft hij van die buien. Dan is ie boos en iedereen zal het weten. Of wanneer hij iets niet mag (bijv. bij de stopcontacten zitten), dan zet hij het op een krijsen. Echt niet te zuinig. Hij doet het nu ook 's ochtends vroeg als hij wakker is (vanochtend 5.15 uur..). Is negeren de beste optie? Wie weet raad???
Effe een vraagje. Sinds Guido beter is, heeft hij van die buien. Dan is ie boos en iedereen zal het weten. Of wanneer hij iets niet mag (bijv. bij de stopcontacten zitten), dan zet hij het op een krijsen. Echt niet te zuinig. Hij doet het nu ook 's ochtends vroeg als hij wakker is (vanochtend 5.15 uur..). Is negeren de beste optie? Wie weet raad???
dinsdag 10 maart 2009 om 15:31
vandaag zou mijn eerste verlofdag zijn
en dan ben ik ook vandaag weer ongesteld geworden...wat een rotdag. Dacht het weer hoor, maar nee. Wat laat mijn lichaam me in de steek zeg met al die pijntjes die me daardoor echt laten geloven dat het deze maand zover is. Weg stijgende lijn, weg twinkeling in mijn ogen en weg positieve gedachten. Ik vind op dit moment alles stom en oneerlijk. Ben zo verdrietig....
en dan ben ik ook vandaag weer ongesteld geworden...wat een rotdag. Dacht het weer hoor, maar nee. Wat laat mijn lichaam me in de steek zeg met al die pijntjes die me daardoor echt laten geloven dat het deze maand zover is. Weg stijgende lijn, weg twinkeling in mijn ogen en weg positieve gedachten. Ik vind op dit moment alles stom en oneerlijk. Ben zo verdrietig....
dinsdag 10 maart 2009 om 16:37
dinsdag 10 maart 2009 om 16:42
bloemetje Dat is klote meis! Maar echt niet weg stijgende lijn! Hou in gedachten dat het met pieken en dalen gaat.. maar de stijgende lijn blijft wel. Al is het soms wat minder zichtbaar. Er komen nu zeker nog dagen dat het weer extra moeilijk is. Je eerste verlofdag, je uitgerekende datum.. maar laat het ook toe. Verwacht nog niet zoveel van jezelf, je doet het al zo goed!
dinsdag 10 maart 2009 om 16:45
quote:ongeduld2 schreef op 10 maart 2009 @ 08:20:
Lastig, maar het hoort erbij.. Ik denk (maar wie ben ik..) een of twee keer duidelijk zeggen (vast pakken en in zn ogen kijken) dat hij moet stoppen en verder negeren.
Succes!!
Lastig, maar het hoort erbij.. Ik denk (maar wie ben ik..) een of twee keer duidelijk zeggen (vast pakken en in zn ogen kijken) dat hij moet stoppen en verder negeren.
Succes!!
dinsdag 10 maart 2009 om 17:33
Bloem, we hebben zo voor je geduimd dat het snel raak voor je mag zijn. Bah balen zeg! Ook een dikke knuffel omdat het een nog moeilijker dag is dan anders. Ik zou willen dat ik de juiste woorden kon vinden......
Ongeduld, dat is idd erg vervelend zeg die buien. Maar Vincent heeft dat ook erg gehad. Het is nu wat minder, maar ik liet echt goed weten dat ik het niet wilde hebben. Na een paar keer zeggen stopte hij dan wel. Maar soms doet hij er ook helemaal niets op. Lastig dus....
Thinkerbel, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik hoop niet dat je de krabbel van mij vervelend vond. Leef gewoon erg met je mee en vind het ook zo spannend voor jou! Wel grappig dat er bijna allemaal jongens geboren zijn! Hoop dat ook jij snel je kindje in je armen mag houden!
Ongeduld, dat is idd erg vervelend zeg die buien. Maar Vincent heeft dat ook erg gehad. Het is nu wat minder, maar ik liet echt goed weten dat ik het niet wilde hebben. Na een paar keer zeggen stopte hij dan wel. Maar soms doet hij er ook helemaal niets op. Lastig dus....
Thinkerbel, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik hoop niet dat je de krabbel van mij vervelend vond. Leef gewoon erg met je mee en vind het ook zo spannend voor jou! Wel grappig dat er bijna allemaal jongens geboren zijn! Hoop dat ook jij snel je kindje in je armen mag houden!
dinsdag 10 maart 2009 om 18:21
Klopt, ik heb even mijn krabbels er even vanaf gehaald en niemand kan daar even meer posten. Ik zet het weer goed als de kleine er is, want ik trek die berichten echt even niet meer. Ik wist alleen niet dat dan gelijk alles onzichtbaar is, dacht namelijk alleen mijn krabbels.
Nu kreeg ik van iemand een bericht veel sterkte met het moederschap. Ik zei al tegen vriend eens kijken hoeveel reacties er nu komen dat ik al bevallen ben. Eigenlijk best lachwekkend maar oke haha. Telefoon staat ook op stil, als ze me echt nodig hebben bellen ze vriendlief maar.
@Bloem dikke knuffel voor jou, snap dat het erg moeilijk is allemaal.
Nu kreeg ik van iemand een bericht veel sterkte met het moederschap. Ik zei al tegen vriend eens kijken hoeveel reacties er nu komen dat ik al bevallen ben. Eigenlijk best lachwekkend maar oke haha. Telefoon staat ook op stil, als ze me echt nodig hebben bellen ze vriendlief maar.
@Bloem dikke knuffel voor jou, snap dat het erg moeilijk is allemaal.
dinsdag 10 maart 2009 om 20:25
Bloen: Ach meis, dat het zo samen moet komen. Ik sluit me bij Zaza aan, dit is een hele nare, vervelende dip, maar over de hele linie genomen, klim je steeds een beetje meer op. Ook hier is hard voor jullie geduimd, maar ik ben ervan overtuigd dat jullie kleintje* een broertje of zusje krijgt.
Tink: Fijn dat je je weer wat beter voelt! En grappig, al die jongens in die de pufclub.
Sweety: Hoe is het met je? En met je meisje?
Guido is heel erg grenzen aan het opzoeken en aftasten. Volgens mij zijn we wel duidelijk naar hem. Vooral het krijzen vind ik lastig, maar ook dat gaan we maar negeren.
Tink: Fijn dat je je weer wat beter voelt! En grappig, al die jongens in die de pufclub.
Sweety: Hoe is het met je? En met je meisje?
Guido is heel erg grenzen aan het opzoeken en aftasten. Volgens mij zijn we wel duidelijk naar hem. Vooral het krijzen vind ik lastig, maar ook dat gaan we maar negeren.
dinsdag 10 maart 2009 om 22:22
dank jullie wel.
Voelde me na het plaatsen van het berichtje al weer snel schuldig, ben nu eenmaal niet het type dat snel klaagt of zeurt, maar je hebt gelijk zaza af en toen moet ik het ook maar laten gebeuren en iets minder streng zijn voor mezelf.
Het gaat nu ook wel weer. Ben nog steeds boos op alles en iedereen (arme bloemman ) maar dat komt vast wel weer goed. Ik probeer weer positief te denken.
slaap lekker allemaal
Voelde me na het plaatsen van het berichtje al weer snel schuldig, ben nu eenmaal niet het type dat snel klaagt of zeurt, maar je hebt gelijk zaza af en toen moet ik het ook maar laten gebeuren en iets minder streng zijn voor mezelf.
Het gaat nu ook wel weer. Ben nog steeds boos op alles en iedereen (arme bloemman ) maar dat komt vast wel weer goed. Ik probeer weer positief te denken.
slaap lekker allemaal
dinsdag 10 maart 2009 om 22:52
Bloem, je bent een kanjer!! Wij zijn er voor je, in GT en ST!!
Ongeduld, herkenbaar die buien. Negeren werkte hier (bijna) niet. Nu ga ik naar hem toe, door de knieen, en ik vertel hem ferm maar rustig (in z'n ogen kijkend) dat hij een aansteller is, dat hij geen reden heeft om zo boos te doen. Dan vertel ik hem dat hij nu 'n minuut in de hoek moet zitten om af te koelen en dat hij er vandaan mag komen als hij afgekoeld is. Dan zet ik hem in een speciaal hoekje van de kamer en moet jij eens zien hoe snel het over is!!! Dan krijgt hij een dikke knuffel en 9 van de 10 keer is het ook over! Ze snappen zo verrekte veel!!
Morgen reageer ik ff uitgebreid. Ben vandaag ook naar het cb geweest, dus dat volgt ook nog... Nu naar bed, ben kapot. Op hyves weer nieuwe verbouwingsfoto's.
Liefs Nadine
Ongeduld, herkenbaar die buien. Negeren werkte hier (bijna) niet. Nu ga ik naar hem toe, door de knieen, en ik vertel hem ferm maar rustig (in z'n ogen kijkend) dat hij een aansteller is, dat hij geen reden heeft om zo boos te doen. Dan vertel ik hem dat hij nu 'n minuut in de hoek moet zitten om af te koelen en dat hij er vandaan mag komen als hij afgekoeld is. Dan zet ik hem in een speciaal hoekje van de kamer en moet jij eens zien hoe snel het over is!!! Dan krijgt hij een dikke knuffel en 9 van de 10 keer is het ook over! Ze snappen zo verrekte veel!!
Morgen reageer ik ff uitgebreid. Ben vandaag ook naar het cb geweest, dus dat volgt ook nog... Nu naar bed, ben kapot. Op hyves weer nieuwe verbouwingsfoto's.
Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...

woensdag 11 maart 2009 om 10:44
Nog steeds niets hoor meiden, ik zei gisteren tegen vriend vergeet het maar. Hij komt niet. Ben gaan slapen en voor mijn doen heb ik dat heerlijk gedaan. Dat is dan wel een positief puntje. Morgen ga ik gewoon lekker naar de afspraak met de vk. Kan ik lekker zeggen zie je wel! Zij donderdag maar zeggen hij komt van het weekend.
Ik heb trouwens het idee dat hij anders is gaan liggen hoe weet ik niet, het blijft me een raadsel
@Bloem, Gewoon lekker klagen als je daar zin in hebt hoor
Ik heb trouwens het idee dat hij anders is gaan liggen hoe weet ik niet, het blijft me een raadsel
@Bloem, Gewoon lekker klagen als je daar zin in hebt hoor
woensdag 11 maart 2009 om 12:28
Nadine: Hoe voel je je meid?
Kon nog even geen bericht geven over bakeren want moest dat eerst gaan vragen hoorde ik ivm voorkeurshouding.
En moet er toch binnenkort heen vandaar.
Maar ben blij dat ik ze stand-bye heb hoor
Bloem:Je hoeft niet altijd sterk te zijn hoor.
Het is wat Nadine schrijft..ook in mindere tijden ben je nog steeds welkom, je blijft erbij horen.
Juist die ellendige gevoelens kun je misschien met ons delen om het wat te verlichten?
Knuffel!
Tink: We wachten heel geduldig (ehum ) af hoor en ik vraag niks....
Pompidom....
Kon nog even geen bericht geven over bakeren want moest dat eerst gaan vragen hoorde ik ivm voorkeurshouding.
En moet er toch binnenkort heen vandaar.
Maar ben blij dat ik ze stand-bye heb hoor
Bloem:Je hoeft niet altijd sterk te zijn hoor.
Het is wat Nadine schrijft..ook in mindere tijden ben je nog steeds welkom, je blijft erbij horen.
Juist die ellendige gevoelens kun je misschien met ons delen om het wat te verlichten?
Knuffel!
Tink: We wachten heel geduldig (ehum ) af hoor en ik vraag niks....
Pompidom....
woensdag 11 maart 2009 om 12:31
Goed gedaan Tinkerbel! Jullie jongetje komt vanzelf wel. Nou ja, vanzelf... Je begrijpt wat ik bedoel. Slim dat je gewoon hebt gezegd van 'nou, vandaag komt ie niet, dus ga ik lekker pitten!' Vroeg of laat zal hij er heus wel uitkomen (hoe dan ook!), maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is om uit alle hoeken te horen 'en? Gebeurt er al wat?' Daarom zeg ik dat niet en wens ik je gewoon nog een keertje veel sterkte me de laatste loodjes en veel succes voor als de kleine man er klaar voor blijkt te zijn. Zet 'em op!
voor
Wat moet het verdrietig zijn om zulke dagen mee te maken. De eerste dag van je verlof, de eerste dag van een menstruatie, de uitgerekende datum van jullie kleintje* en ga zo maar door. En dat terwijl er andere mensen zijn die aan de lopende band zwanger raken en kinderen krijgen. Het is verdomme ook niet eerlijk. Nou ja, ik denk aan je en kan me van alles bij je woede voorstellen. Veel sterkte voor jullie in deze tijd van lichamelijke en geestelijke beproevingen. En nogmaals een diepe buiging voor je kracht.
Ongeduld, die buien van Guido klinken mij bekend in de oren. Wacht maar tot hij 2 is en een nieuw lievelingswoord krijgt: nee! Ik hou me zoals zo vaak maar vast aan de mantra 'het is een fase, het is een fase...' Sterkte. Die tip van Nadine lijkt me trouwens een goeie. Zo doe ik het ook wel. Ik zeg ook regelmatig dat ik begrijp dat hij iets wil en dat ik ook heel goed snap hoe vervelend het voor hem is dat het niet mag van mama. Dan troost ik hem zo van 'jammer hè? Jij wil zo graag met de aarde van de plant spelen hè? En nou mag dat weer niet van mama. Sjonge, dat is echt jammer. Zullen we dan maar wat anders leuks gaan doen?' Zodra Bas doorheeft dat ik begrip heb voor zijn teleurstelling vindt hij het vaak al best. Bij Tim zeg ik gewoon 'nee' als hij met het stopcontact wil spelen en haal ik hem daar weg. Later zal ik ook aan hem uitgebreider duidelijk gaan maken wat ik allemaal wel en niet goed vind. Tsja...
Meissie, wat leuk dat die date zo gezellig was. En wat fijn dat het een interessante meneer betreft. Ik ben zeer benieuwd naar het verdere verloop. Hou je ons op de hoogte?
Zo en nu moet ik heel snel aan de slag: ik moet nog twee hele stagedagen voorbereiden. Hurry hurry!
Utah