Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!

17-07-2018 11:52 601 berichten
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019! :sun:

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Syrinxx 35/38 2e 8 maart - Bevallen van een zoon💙
Edsheeran 27/27 1e eind maart :heart:
SRS 25/28 1e 25 maart - Bevallen van een dochter :cheer2:
Maris86 32 1e 28 maart 20-wkn echo: 12/11 :heart: Alleenstaand
lloke 32/30 2e 30 maart :heart: NIPT test = goed
Lillyn 25/28 1e 31 maart 20-wkn echo: 01/11 :heart: Dochter :cheer2:
Suze27 30/33 2e 2 april 20-wkn echo: 12/11 :heart: Dochter :cheer2:
Sfietje 29/33 2e 2 april - Bevallen van een dochter :cheer2:

Pinguin00 :hug: Mamavaneenboefje :hug: Miesje1993 :hug: Saqua :hug:

Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi :duckie: -tje uitbroeden :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iloke jij hebt bijna de echo! Spannend! Helemaal omdat je schrijft dat tweelingen voorkomen. Balen dat je nu al last hebt van bandenpijn. Bijna vakantie!

Srs wat super dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!! Heel fijn!

Saqua hier ook geen misselijkheid. Wel krampen en zere borsten maar had verwacht dat ik echt non stop misselijk zou zijn. Ik klaag niet maar ergens ben ik er ook onzeker van. Knap trouwens dat je de echo pas zo laat hebt gepland. Wel ideaal zo vlak voor je vakantie maar je moet wel flink geduld hebben!

Maris86 heel veel succes maandag!

Sfietje wat balen dat je al zo misselijk bent! Leuk dat je het je familie al hebt verteld voordat ze het konden raden, was het toch nog een verassing. Fijn dat je thuis kan werken! Steeds overgeven op het werk lijkt me echt vreselijk.

Isabella fijn dat je echo goed was! Heeft je partner ook twijfels? Heb je enig idee waar de twijfel vandaan komt?

Smolla de hitte is idd niet te doen, ik trek het ook slecht. Heerlijk zijn die middagdutjes he.

Ik had gister wat roze afscheiding en vandaag bruinverlies. Ben me echt helemaal kapot geschrokken. Gelijk het ziekenhuis gebeld (omdat we daar onder behandeling staan ivm icsi) ze zei dat we niet veel konden doen dan afwachten en dat er met deze termijn (morgen 7 wk) nog niet veel te zien zal zijn.. terwijl ik overal lees dat er al met 6 weken kloppende hartjes te zien zijn. 16 augustus staat de eerste echo pas gepland.. ik hoop zooo dat het goed gaat maar ik heb ook krampen en heb er geen goed gevoel bij. Zolang het niet écht bloedverlies is dan is er nog hoop maar elke keer naar de wc gaan is heel rot nu.
Ja pinguin00 spannend alvast ! Ik ben blij dat we nog mogen gaan voor we op vakantie zijn. Niet dat we ver weg gaan, maar zal me toch een beter gevoel geven.
Als ik goed tel zal ik dan 6w + 3 dagen zijn, dan zou er een inwendige echo gebeuren en hopelijk al een hartje horen kloppen.
Mijn vriend is zo nog heel voorzichtig, ik denk pas dat hij helemaal op zijn gemak zal zijn na dinsdag en dan nog misschien pas na 12w.
Ik weet niet hoe het in NL zit, maar mijn schoonzus (die moet bevallen in okt) had ook bloedingen rond 6w en is dan gewoon naar spoed gegaan om te kijken of alles in orde is, maar misschien is dat omdat ze al eens een miskraam hadden gehad? Ik weet het niet zo goed.

Mag ik jullie dames wel even corrigeren, mijn nick is lloke met 2 LL's ik zie dat er veel iloke schrijven hihi :-$ Sorry hiervoor maar in het echte leven wordt mijn echte naam ook zo vaak verkeerd geschreven dat ik er wat gevoeliger aan ben :-$
Pinguin00;
Bloed je nog steeds?
Laat je zeker niet afwimpelen, met 7 weken kunnen ze (zeker inwendig) echt wel iets zien! Wij hebben inderdaad een kloppend hartje gezien met 6+1. En misschien ter geruststelling; ik begon afgelopen donderdag ook te bloeden. Eerst inderdaad roze (dat is gewoon een klein beetje bloed met afscheiding) en daarna zag ik een straal langs mijn been lopen toen ik wilde gaan plassen. En ik ben me ook doodgeschrokken! Heb meteen de verloskundige gebeld tijdens spreekuur en van haar moest ik inderdaad afwachten, want als het mis was, kon ze er toch niets aan doen. Ik heb dat wachten welgeteld 1 dag volgehouden. De volgende dag heb ik gewoon het spoednummer gebeld en een echo geëist. Of ze nou iets kunnen doen of niet, die onzekerheid sloopte mij. Ik ben gistermiddag geweest en gelukkig nog steeds een mooi kloppend hartje. Buiten mijn kindje om was wel behoorlijk wat bloed te zien, dus ik ga de komende dagen nog veel bloeden. Volgens de verloskundige komt dit bij heel veel zwangeren voor, 50% is onschuldig. Maak je dus vooral niet druk, maar mocht je heel veel gaan bloeden of er krampen bij krijgen, gewoon weer bellen!
Zijn er trouwens dames die een zwangerschapsdagboek bijhouden?
Ik heb het boek van Pauline Oud besteld en die is vandaag binnen gekomen.
Lijkt me een leuk boek om bij te houden en later terug te lezen!
Oeh lloke dat was me idd niet opgevallen van je naam :-$

Srs jij had echt helderrood bloed? Dan schrik je je ook rot. Ik heb idd nog steeds bruinverlies. Beetje bruin/roze maar het lijkt steeds meer te worden en ook steeds donkerder.. Maar nog geen helderrood bloed. Ik ga maandag weer bellen, die onzekerheid sloopt je idd.
Heb je het 9 maanden dagboek van haar ?
ik ook :biggrin:
Pinguin00 Ja, ik had helderrood bloedverlies. Ik moet eerlijk bekennen dat ik praktisch gek werd die dag, dus ik begrijp je als geen ander. De dag nadat ik het hartje had zien kloppen bloedverlies.. Blegh.
Bruinverlies kan nog van de innesteling o.i.d. zijn, daar zou ik me niet zo druk om maken. Maar bel maandag inderdaad als je ongerust blijft, dat gestress is ook niet goed voor de kleine!

Lloke Yess, die heb ik inderdaad!
srs schreef:
04-08-2018 19:31
Haha ik ook!
Schrijf nog wel alles op een los blaadje, tot ik een goede echo heb gehad :facepalm:
Goedenmorgen,

Is_a_bella: fijn dat de echo goed was. Wel balen dat je dan zo twijfelt. Hopelijk kan je het er goed met mensen over hebben.

Srs en Punguin: wat slopend dat bloedverlies! Kan me heel goed voorstellen dat je daar mega-onzeker en gestrest van raakt en dan gerustgesteld wilt worden.

Sfietje: balen die enorme misselijkheid. Dat lijkt me geen pretje. Zo zie je ook maar weer hoe verschillende zwangerschappen kunnen zijn...

LLoke, goed dat je het zegt van je nickname, ik las hem ook als iloke. Je hebt al bijna je echo! Spannend.

Dat wij hem zo laat hebben staan is ook ivm omstandigheden, maar weet niet of ik die vier weken wachten nog zo makkelijk trek haha. Maar we gaan het zien.

Dat dagboek heb ik bij de eerste wel bijgehouden, vond het wel heel leuk toen! Misschien deze keer toch ook maar weer doen :-)
Hai,

Ik lees al anderhalve week stiekem mee (sinds de positieve test) maar durfde steeds niet zo goed een berichtje te plaatsen ;-) ik ben nogal een onzekere zwangere. Maar goed, inmiddels durf ik het aan, voorzichtig. Als jullie daar oké mee zijn, uiteraard.
Ik ben zwanger van de 2e, dochter wordt bijna 2. Het zwanger worden ging bij de eerste niet heel vlot, anderhalf jaar op gewacht. Nu ging het wat sneller. Vandaar dat ik het niet helemaal geloof nu. Maar de testen liegen niet.

Ik ben volgens eigen berekening 2 april uitgerekend. Woe 22/8 eerste echo. Men, waaaarom duurt dat nog zo lang! Ik ben 30, man 33.

Ik lees her en der over bloedverlies en wat moet dat ontzettend veel onzekerheid met zich meebrengen.
En voor degene die al misselijk zijn: ontzettend blehhh. Bij mij startte de misselijkheid vorige keer met 6 wkn en dat is over 2 dagen, ik hou mijn hart vast..
De echo was goed! Zo fijn om te zien, kan het nu eindelijk meer geloven. Kloppend hartje gezien, maar was wel ietsje minder ver dan gedacht. Dacht zelf 6,5 en ze schatte me op een vroege 6 weken. Wel al veel last van misselijkheid en mn hormonen. Oja en mn borsten staan op knallen en mn broeken zitten nu al strak😳

Wat is er veel geschreven zeg!

Pfff bloedverlies lijkt me echt vreselijk naar. Hopelijk blijft alles goed gaan. Het hoeft inderdaad niets te betekenen, rot om in onzekerheid te zitten :( laat dat 1e trimester maar snel voorbij gaan.
Gefeliciteerd wat fijn een kloppend hartje!

Ah bij jou gaan je broeken ook al strak zitten.. Voor jou ook de 2e zie ik. Voor m'n gevoel ziik er uit alsof ik al 20 weken zwanger ben. Hoop het echt nog een beetje te verbergen op mn werk tm de termijnecho. Het lijkt net of mijn lichaam denkt:hee dit ken ik! Jij moet razend dik worden.
Boehoe! ;)
Welkom Suze! Bedankt, jij ook. Ja vooral smiddags, dan is mn buik echt zo erg opgezet. Heb jij daar ook last van? Als ik nu in de spiegel kijk lijkt het ook op 20 weken idd 🤣 dat beloofd wat!
Bij mn 1e ben ik pas rond 12/13 weken andere broeken gaan dragen. Zo herkenbaar wat je schrijft. Lichaam gaat nu zo makkelijk weer terug in de 'zwanger modus' lijkt wel. Vermoed dat het niet lang meer te verbloemen gaat zijn.
Leuk, allemaal nieuwe meiden! Welkom!

Dat opgezette heb ik ook echt, merk ook dat ik me in bepaalde kleding niet meer comfortabel voel omdat ik het gevoel heb dat het teveel tekent. Ben nu volgens mijn eigen berekening 5 weken en 4 dagen, dat beloofd nog wat, haha.

Vandaag zijn we bij de Ikea geweest, we wilden kijken bij een mooie kast die we als commode willen gebruiken (Hemnes, ideaal, veel werk- en opbergruimte) en mijn vriend wilde heb gelijk kopen. We hebben hem dus al gekocht en mijn vriend heeft hem vandaag (zwetend) in elkaar gezet! Echt lief, hij wilde vast zijn steentje bijdragen.

Ik vind het wel een spannende tijd tot de eerste echo, zo onwennig omdat je zelf nog niet veel merkt (behalve opgezette buik en borsten). Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid, sterkte voor de meiden die dit wel hebben!

Komende dagen wordt het echt superwarm, niet fijn! Merken jullie ook dat jullie het warmer hebben dan normaal? Ik merk het vooral ´s nachts, word soms echt zwetend wakker en kom dan nauwelijks meer in slaap. Hoe hebben jullie dit?
Haha wat leuk dat jullie alvast wat hebben gekocht. De vorige keer had mijn man enorme last van nesteldrang en heeft hij heel ons huis verbouwd.

Ik ben die warmte helemaal zat. Weet niet meer wat ik aan moet, alles is te warm of zit niet meer lekker. Overdag heb ik zweet uitbraken. Dan weet ik niet waar ik het zoeken moet. 'S nachts gaat het nog wel gelukkig. Maar ben blij dat het vanaf woensdag gaat afkoelen.
Suze, welkom, leuk dat je meeschrijft!

Hier nog geen last van hitte of darmen die gaan opspelen. Wie weet komt dat nog. Wel weinig honger nog steeds helaas. Benieuwd inderdaad hoe snel mijn lichaam denkt: zwanger, dat ken ik, hoppakee, uitzetteeeeeen!

Pandi, wat fijn van het kloppende hartje! Wanneer heb je de volgende echo dan? Is dat dan de termijnecho?

Maris86, als ik hoe heb gelezen heb je vandaag de echo. Veel succes!
srs schreef:
04-08-2018 19:31
Ja ik!
Heb er een van oei ik groei! Ga hem proberen zo goed mogelijk bij te houden. Wij hebben volgende week de echo!
Verder gaat hier alles goed. Moet wel bekennen dat ik me echt niet heel erg zwanger nog voel(behalve mega zere borsten) heb momenteel veel zorgen aan mijn hoofd over een familie lid)
Ik hoop dat we volgende week een kloppend hartje zien!! Maak me er nog weinig zorgen over.
Wat rot dat je zoveel zorgen hebt omtrent je familielid. Hopelijk volgende week een goede echo, dat geeft moed.

Vanochtend voel ik me erg beroerd, misselijk, bluhh. Ik ga mezelf naar m'n werk proberen te slepen maar het wordt een pittige dag ben ik bang.
Pandi, wat ontzettend leuk dat je een kloppend hartje hebt gezien!

En wat betreft de buik... Het is mijn eerste kindje en ik lijk volgens mijn man 5 maanden en volgens mijn zus 6 maanden zwanger. Ik wil het op mijn werk nog verborgen houden tot de 12 weken, maar vraag me af hoe ik dat ga doen met zo'n buik. Geen enkel kledingstuk verbergt mijn buik nog. Mijn broeken kan ik niet eens meer dragen, omdat ze zó strak zitten. Zo raar in zo'n vroeg stadium!

Ik heb gister - op mijn verjaardag, leuk cadeau - voor het eerst overgegeven. Daardoor ging mijn etentje niet meer door :'(
De misselijkheid is nu wel echt goed begonnen, ik kan niet eens denken aan eten of wordt al misselijk. Maar ja, zal toch moeten eten...
Ik neem het terug dat ik me goed voel bij misselijkheid, omdat ik dan weet dat het goed gaat met mijn kindje. Ik geloof nu wel dat het goed gaat, geen misselijkheid meer please :hihi:

Ik ben wel ontzettend leuk verrast door mijn man gister!
Omdat dit een bijzondere verjaardag voor mij is (volgens mijn man de laatste waar het nog om mij draait :whip: ), heeft hij een verjaardags- en mommy to be-taart ineen laten maken. Het was prachtig :heart:
Maris86, succes met je echo vandaag!

EdSheeran, wat rot dat de zorg om je familielid nog zo aanwezig is... Ik hoop dat een goede echo die zorgen iets weg zullen nemen en je een beetje kan gaan genieten van het kleine wondertje :hug:
Suze welkom en gefeliciteerd! Wat fijn dat de tweede niet zo lang op zich liet wachten. Duurt inderdaad enorm lang voor de echo. En dus toch wel al de beginnende misselijkheid? Succes met werken!

Pandi super fijn dat je een goede echo had!! Hiet zitten de broeken ook strak, ik heb prikkelbare darmen en die zijn sinds de positieve test nog meer van slag dan normaal. Hier dus ook een enorm opgezette buik.

Blackrose wauw jullie hebben al iets gekocht! Ik zou dat niet durven haha. De hitte trek ik idd ook heel slecht, wat wel helpt is buiten zitten met de voeten in een emmer water maar binnen zitten en slapen is ellende.

Hier nog steeds bruinverlies. Heb net met fertiliteit gebeld en ik mag vanmiddag komen voor een echo. Ik ben bloednerveus.
Ed sheeran ik hoop op een goede echo voor je. Sterkte met de zorgen rondom je familielid!

Srs nog gefeliciteerd! Wat balen dat de misselijkheid je zo te pakken heeft en je etentje daardoor niet kon doorgaan.
Lieve man heb je!!
Spannend pinguin00!
Ik hoop (en verwacht) dat je vanmiddag met ontzettend goed nieuws komt!
Ik duim voor je.
Pinguin wat een spanning na zo'n traject. Al zeggen ze dat bruinverlies geen kwaad kan, je zit er natuurlijk absoluut niet op te wachten. Ik voel met je mee. Ik hoop dat er vanmiddag een hartje te zien is. Ik duim voor je!

Srs, nog gefeliciteerd! Wat een leuk verjaardagscadeau het overgeven ;-) Maar je man is wel lief zeg! Wacht maar totdat je hem straks als vader ziet! Dan smelt je helemaal, haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven