Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!
dinsdag 17 juli 2018 om 11:52
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019!
Pinguin00
Mamavaneenboefje
Miesje1993
Saqua
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
-tje uitbroeden
| Naam | Leeftijd | |
Uitgerekend | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Syrinxx | 35/38 | 2e | 8 maart | - | Bevallen van een zoon |
| Edsheeran | 27/27 | 1e | eind maart | |
|
| SRS | 25/28 | 1e | 25 maart | - | Bevallen van een dochter |
| Maris86 | 32 | 1e | 28 maart | 20-wkn echo: 12/11 | |
| lloke | 32/30 | 2e | 30 maart | |
|
| Lillyn | 25/28 | 1e | 31 maart | 20-wkn echo: 01/11 | |
| Suze27 | 30/33 | 2e | 2 april | 20-wkn echo: 12/11 | |
| Sfietje | 29/33 | 2e | 2 april | - | Bevallen van een dochter |
Pinguin00
Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
maandag 6 augustus 2018 om 10:22
Fijn dat je vanmiddag terecht kan voor een echo pinguin. Hopelijk is alles goed, ik ga hard voor je duimen!
Srs, haha, de baby vond het ook tijd voor een cadeautje en gaf je misselijkheid
. Wat lief van de taart! Hopelijk heb je niet al te veel last van het misselijk zijn de komende weken.
En wat schattig van die kast Blackrose.
Meestal als de darmen weer wat tot rust komen, verdwijnt de opgezette buik weer even dus wie weet wordt het beter bij de dames die nu al last hebben van een opgezette buik.
Fijne dag allemaal vandaag!
Nog maar 3,5 week wachten tot de echo (aaargh).
Srs, haha, de baby vond het ook tijd voor een cadeautje en gaf je misselijkheid
En wat schattig van die kast Blackrose.
Meestal als de darmen weer wat tot rust komen, verdwijnt de opgezette buik weer even dus wie weet wordt het beter bij de dames die nu al last hebben van een opgezette buik.
Fijne dag allemaal vandaag!
Nog maar 3,5 week wachten tot de echo (aaargh).
maandag 6 augustus 2018 om 11:36
Ah ik heb die ook die darmen
Ik heb er nu ook wat meer last van.
Zijn er nog dames die zo bang zijn van wat ze eten?
Phoeh ik durf bijna geen groenten meer aan te raken. Ik mis echt zo af en toe een lekker slaatje.
Heeft er iemand tips hiervoor? Vooral voor als ik niet thuis eet dan?
maandag 6 augustus 2018 om 11:40
maandag 6 augustus 2018 om 12:10
Welja in rauwe groenten toch ook ?
http://www.uzleuven.be/nl/voeding-tijde ... xoplasmose
Ik ga het morgen allemaal eens goed vragen op mijn afspraak.
maandag 6 augustus 2018 om 13:17
Ik was rauwe groente wel extra goed, maar kan echt niet zonder hoor!lloke schreef: ↑06-08-2018 12:10Welja in rauwe groenten toch ook ?
maandag 6 augustus 2018 om 16:04
Nooit zo bij stil gestaan bij de groenten. Goed wassen idd!
Haha, nouja ze zeggen toch wel dat je echt goede verse vis ook rauw zou kunnen eten? Dat durf ik echt niet aan.. dan maar 8 maanden afzien
Boeken heb ik niet echt gelezen, mijn man vond wel "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt " van Kluun redelijk grappig. Hij heeft (tijdens de vorige zwangerschap) denk wel 10 boeken gehad over het aankomend vaderschap. Ik 0. Haha
Haha, nouja ze zeggen toch wel dat je echt goede verse vis ook rauw zou kunnen eten? Dat durf ik echt niet aan.. dan maar 8 maanden afzien
Boeken heb ik niet echt gelezen, mijn man vond wel "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt " van Kluun redelijk grappig. Hij heeft (tijdens de vorige zwangerschap) denk wel 10 boeken gehad over het aankomend vaderschap. Ik 0. Haha
maandag 6 augustus 2018 om 16:15
Ik heb 'jouw zwangerschapsbijbel'. Redelijk interessant maar niks nieuws tov internet.
Ik heb zojuist een echo gehad met kloppend hartje
maandag 6 augustus 2018 om 16:17
maandag 6 augustus 2018 om 16:39
maandag 6 augustus 2018 om 17:52
maandag 6 augustus 2018 om 17:56
maandag 6 augustus 2018 om 21:35
Super fijn! Hoe veel weken ben je nu ?maris86 schreef: ↑06-08-2018 16:15Ik heb 'jouw zwangerschapsbijbel'. Redelijk interessant maar niks nieuws tov internet.
Ik heb zojuist een echo gehad met kloppend hartjeIk ben helemaal in wolken, volgens de zkh medewerkers nu 90% kans dat het goed gaat. Nu mag ik er dus wat meer in gaan geloven van mezelf
![]()
Dikke knuffel voor jou pinguïn