Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!

17-07-2018 11:52 601 berichten
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019! :sun:

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Syrinxx 35/38 2e 8 maart - Bevallen van een zoon💙
Edsheeran 27/27 1e eind maart :heart:
SRS 25/28 1e 25 maart - Bevallen van een dochter :cheer2:
Maris86 32 1e 28 maart 20-wkn echo: 12/11 :heart: Alleenstaand
lloke 32/30 2e 30 maart :heart: NIPT test = goed
Lillyn 25/28 1e 31 maart 20-wkn echo: 01/11 :heart: Dochter :cheer2:
Suze27 30/33 2e 2 april 20-wkn echo: 12/11 :heart: Dochter :cheer2:
Sfietje 29/33 2e 2 april - Bevallen van een dochter :cheer2:

Pinguin00 :hug: Mamavaneenboefje :hug: Miesje1993 :hug: Saqua :hug:

Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi :duckie: -tje uitbroeden :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
Succes Pinguin! Het is je echt gegund na zo'n traject! Bij mij in het zkh krijg je sowieso met 6,5 week een echo, gek dat dat bij jou niet is.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je vanmiddag terecht kan voor een echo pinguin. Hopelijk is alles goed, ik ga hard voor je duimen!

Srs, haha, de baby vond het ook tijd voor een cadeautje en gaf je misselijkheid ;-). Wat lief van de taart! Hopelijk heb je niet al te veel last van het misselijk zijn de komende weken.

En wat schattig van die kast Blackrose.

Meestal als de darmen weer wat tot rust komen, verdwijnt de opgezette buik weer even dus wie weet wordt het beter bij de dames die nu al last hebben van een opgezette buik.

Fijne dag allemaal vandaag!
Nog maar 3,5 week wachten tot de echo (aaargh).
pinguin00 schreef:
06-08-2018 08:51
Pandi super fijn dat je een goede echo had!! Hiet zitten de broeken ook strak, ik heb prikkelbare darmen en die zijn sinds de positieve test nog meer van slag dan normaal. Hier dus ook een enorm opgezette buik.
Ah ik heb die ook die darmen :( Ik weet het nog maar een half jaar ofzo terwijl ik er al >2j mee liep :(
Ik heb er nu ook wat meer last van.

Zijn er nog dames die zo bang zijn van wat ze eten?
Phoeh ik durf bijna geen groenten meer aan te raken. Ik mis echt zo af en toe een lekker slaatje.
Heeft er iemand tips hiervoor? Vooral voor als ik niet thuis eet dan?
LLoke, hoe bedoel je dat? Ik snap wel dat het even spannend is wat allemaal wel/niet kan, maar in principe kun je groenten gewoon eten toch? Je moet alleen uitkijken met rauw vlees en rauwe vis en sommige rauwmelkse kazen, maar die heb je nauwelijks hier.
Welja in rauwe groenten toch ook ?

http://www.uzleuven.be/nl/voeding-tijde ... xoplasmose

Ik ga het morgen allemaal eens goed vragen op mijn afspraak.
lloke schreef:
06-08-2018 12:10
Welja in rauwe groenten toch ook ?

http://www.uzleuven.be/nl/voeding-tijde ... xoplasmose

Ik ga het morgen allemaal eens goed vragen op mijn afspraak.
Ik was rauwe groente wel extra goed, maar kan echt niet zonder hoor!
Ik eet ook ook gewoon rauwe paprika en tomaat enzo. Heb dat vorige zwangerschap ook gedaan :sigh:
Er komen nooit dingen extra bij die je wél mag als zwangere he...
Heeft er nog iemand tips voor leuke boeken of iets waar ik me wat meer in de zwangerschap kan gaan verdiepen. Alles is zo onbekend nog haha!
Nooit zo bij stil gestaan bij de groenten. Goed wassen idd!
Haha, nouja ze zeggen toch wel dat je echt goede verse vis ook rauw zou kunnen eten? Dat durf ik echt niet aan.. dan maar 8 maanden afzien ;-)

Boeken heb ik niet echt gelezen, mijn man vond wel "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt " van Kluun redelijk grappig. Hij heeft (tijdens de vorige zwangerschap) denk wel 10 boeken gehad over het aankomend vaderschap. Ik 0. Haha
Edsheeran schreef:
06-08-2018 15:44
Heeft er nog iemand tips voor leuke boeken of iets waar ik me wat meer in de zwangerschap kan gaan verdiepen. Alles is zo onbekend nog haha!
Ik heb 'jouw zwangerschapsbijbel'. Redelijk interessant maar niks nieuws tov internet.

Ik heb zojuist een echo gehad met kloppend hartje :flirting: Ik ben helemaal in wolken, volgens de zkh medewerkers nu 90% kans dat het goed gaat. Nu mag ik er dus wat meer in gaan geloven van mezelf :-)
maris86 schreef:
06-08-2018 16:15
Ik heb zojuist een echo gehad met kloppend hartje :flirting: Ik ben helemaal in wolken, volgens de zkh medewerkers nu 90% kans dat het goed gaat. Nu mag ik er dus wat meer in gaan geloven van mezelf :-)
Gefeliciteerd!! Zo mooi!
Leuk maris ! Was je ongerust ofzo?
Bij 5 weken is het mis gegaan. Nu afwachten of de miskraam verder spontaan op gang komt..
pinguin00 schreef:
06-08-2018 16:34
Bij 5 weken is het mis gegaan. Nu afwachten of de miskraam verder spontaan op gang komt..
Agh nee toch.. wat ontzettend verdrietig :cry: Ik vind het altijd heel moeilijk om wat te zeggen, dus ik doe het zo: :hug: veel sterkte.
Pinguin, wat ongelooflijk kl*te voor je zeg. Heel veel sterkte de komende tijd!
pinguin00 schreef:
Neeee wat klote!!! Sterkte!
Suze27 schreef:
06-08-2018 16:04
mijn man vond wel "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt " van Kluun redelijk grappig.
Daar is mijn man nu verslaafd aan. Vind het zelf ook wel grappig om te lezen, heel veel dingen zijn toch wel herkenbaar haha.

&Bedankt voor de felicitaties! :-D
pinguin00 schreef:
Neeee... Wat ontzettend verdrietig!
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.. Had echt gehoopt dat alles goed zou zijn..
Heel veel sterkte toegewenst, lieve pinguin00 :-( :hug:
lloke schreef:
06-08-2018 16:21
Leuk maris ! Was je ongerust ofzo?
Nee dat viel wel mee, eerder gereserveerd om mezelf een eventuele teleurstelling te besparen.
Nu dus het besef dat het echt gaat gebeuren :applause:
Och Pinguin :hug:
Oh nee Pinguïn. Heel, heel veel sterkte!
Wat verdrietig pinguïn.. heel veel sterkte :hug:
Ach Pinguin, wat verdrietig :hug:
maris86 schreef:
06-08-2018 16:15
Ik heb 'jouw zwangerschapsbijbel'. Redelijk interessant maar niks nieuws tov internet.

Super fijn! Hoe veel weken ben je nu ?

Dikke knuffel voor jou pinguïn :hug:
Edsheeran schreef:
06-08-2018 21:35
Super fijn! Hoe veel weken ben je nu ?
6+4. Vanmiddag gelijk verloskundige gebeld en daar krijg ik volgende week ook een echo :cheer: Kan niet op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven