2 is genoeg - kletstopic
maandag 6 augustus 2018 om 09:33
Dit topic is bedoeld voor alle ouders met twee kinderen. Waarom heb je gekozen voor een tweede? Wanneer wist je dat er geen derde meer bijkwam? Waren dit bewuste keuzes, of kwam het door andere factoren? Wat zijn positieve kanten aan het hebben van twee kinderen en tegen welke vooroordelen loop je aan?
Ik denk dat er genoeg onderwerpen zijn waar we het gezellig over kunnen hebben.
Kritiek op het hebben van twee kinderen graag in het discussietopic gezinsplanning. Ouders met meer of minder kinderen of afkomstig uit gezinnen met twee kinderen die hier kritiek op willen uiten verwijs ik ook graag naar het andere topic.
Hier houden we het graag gezellig!!
Ik denk dat er genoeg onderwerpen zijn waar we het gezellig over kunnen hebben.
Kritiek op het hebben van twee kinderen graag in het discussietopic gezinsplanning. Ouders met meer of minder kinderen of afkomstig uit gezinnen met twee kinderen die hier kritiek op willen uiten verwijs ik ook graag naar het andere topic.
Hier houden we het graag gezellig!!
anoniem_371963 wijzigde dit bericht op 06-08-2018 13:36
68.57% gewijzigd
maandag 6 augustus 2018 om 13:41
Twee kattenkinderen vallen buiten de criteria zeker?
(Wij voelen ons nu ook helemaal compleet. Met name ons meisje - de oudste - wilde zo graag een broertje. Nachtenlang heeft ze ons wakker gehouden, met haar klaagzang. Dus ja, ik herken dat wel.. dat je een tweede neemt om de eerste te paaien)
(Wij voelen ons nu ook helemaal compleet. Met name ons meisje - de oudste - wilde zo graag een broertje. Nachtenlang heeft ze ons wakker gehouden, met haar klaagzang. Dus ja, ik herken dat wel.. dat je een tweede neemt om de eerste te paaien)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
maandag 6 augustus 2018 om 13:42
Euhm, hij is wel knap en verdiend goed. Maar hij is niet singel.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑06-08-2018 13:39Is je broek knap, rijk en singel? Dan dump ik mijn man voor hem. Mogen je broer en ik ook mee schrijven. Win-win![]()
maandag 6 augustus 2018 om 13:50
Jammer.Coconuts12 schreef: ↑06-08-2018 13:42Euhm, hij is wel knap en verdiend goed. Maar hij is niet singel.
maandag 6 augustus 2018 om 13:51
Nou graag!the_Wicked_Witch schreef: ↑06-08-2018 13:49In de categorie: Screwed
Maar je kan er 1 kwijt aan Muntje, als je wil.
Stuur maar een pb
maandag 6 augustus 2018 om 13:53
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 6 augustus 2018 om 13:58
Wat een superboeiend topic dit. Helaas vertrekken wij vannacht op vakantie, dan zul je zelf je content moeten verzinnen, ipv mijn berichtjes te gebruiken. Je zult me wel gaan missen, aangezien je blijkbaar nogal geobsedeerd bent door de dingen die ik post.
Echt, wat laat jij jezelf kennen zeg. Superkinderachtig!
maandag 6 augustus 2018 om 14:01
Pas op, dit is een trigger voor TO.
Het leven is met kinderen zo veel leuker én echt net zo makkelijk, dat is haar evangelie.
maandag 6 augustus 2018 om 14:02
Trek het je niet aan, het is te kinderachtig voor woorden.snorriemorrie schreef: ↑06-08-2018 13:58Wat een superboeiend topic dit. Helaas vertrekken wij vannacht op vakantie, dan zul je zelf je content moeten verzinnen, ipv mijn berichtjes te gebruiken. Je zult me wel gaan missen, aangezien je blijkbaar nogal geobsedeerd bent door de dingen die ik post.
Geniet van je vakantie!
maandag 6 augustus 2018 om 14:04
Ach, ik vind het wel vleiend dat iemand blijkbaar zo geïnteresseerd is in mijn berichtjes dat ze het zelfs nodig vindt om ze te kopieren en er een heel nieuw topic over te maken.
Maar kinderachtig is het zeker. Ze laat haar ware aard nu goed zien in elk geval.
maandag 6 augustus 2018 om 14:05
Ach, ik vind het wel vleiend dat iemand blijkbaar zo geïnteresseerd is in mijn berichtjes dat ze het zelfs nodig vindt om ze te kopieren en er een heel nieuw topic over te maken.
Maar kinderachtig is het zeker. Ze laat haar ware aard nu goed zien in elk geval.
maandag 6 augustus 2018 om 14:09
Ik had vroeger altijd slaande ruzie met mijn broer en dat gunde ik mijn oudste zoon ook.vrouwjagersma schreef: ↑06-08-2018 12:36Ik vind mensen met twee kinderen echt heel raar. Waarom heb je er geen 1? Vond je de eerste niet leuk genoeg? Gewoon oprechte belangstelling, ik bedoel er verder niets mee.
(hiermee parafraseer ik het eerdere topic, voor er misverstanden ontstaan)
Nou, dat is gelukt, ze hebben elkaar totdat ze een jaar of 10 waren naar het leven gestaan en sindsdien negeren ze elkaar zo veel mogelijk.
Missie geslaagd.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Hi allemaal,
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten was de OP gekopieerd uit een ander topic. Deze heeft TO inmiddels aangepast.
We zouden graag zien dat er hier weer alleen on topic wordt gereageerd, anders zullen we maatregelen nemen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten was de OP gekopieerd uit een ander topic. Deze heeft TO inmiddels aangepast.
We zouden graag zien dat er hier weer alleen on topic wordt gereageerd, anders zullen we maatregelen nemen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 6 augustus 2018 om 14:11
ModeratorViva schreef: ↑06-08-2018 14:09Hi allemaal,
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
En die enorme sneer naar Solo mag gewoon blijven staan? Bizar.
maandag 6 augustus 2018 om 14:12
ModeratorViva schreef: ↑06-08-2018 14:09Hi allemaal,
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Niet alleen de openingspost. Er zijn wel meerdere berichten die soort van half gekopieerd zijn, alleen dan verandert in een versie met 2 kinderen. Bijvoorbeeld: ik stelde vanmorgen in het andere topic voor om een boek over enig kinderen te lezen, een kwartier later stelt TO hier voor om een boek over 2 kinderen te lezen. En zo kan ik wel meer voorbeelden aanwijzen...
maandag 6 augustus 2018 om 14:12