Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
06-08-2018 19:13
Ze heeft een 48 uurs ban.
Veel van die verschrikkelijke uitspraken zijn nog gewoon te lezen hoor!
karin6789 schreef:
06-08-2018 19:25
Pas twee maanden hier 'lid' en nu al aan de 48 uur. Dat wordt geen blijvertje.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
karin6789 schreef:
06-08-2018 19:25
Denk dat veel niet gestaft is. En het is ook heul veul moeite voor de mod om die allemaal langs te lopen natuurlijk.
Welk topic is het?
Miesjevoetbal een perma ban. Mooi zo, wat een bagger kwam daar uit.
marjorette schreef:
06-08-2018 19:31
Miesjevoetbal een perma ban. Mooi zo, wat een bagger kwam daar uit.
Ja dat sloeg echt helemaal nergens op dat topic.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
06-08-2018 19:30
Denk dat veel niet gestaft is. En het is ook heul veul moeite voor de mod om die allemaal langs te lopen natuurlijk.
Ik heb alles gestaft!
God wat een zuiger. Bij vorige nicks vond ik het sneu dat ze zo gebashed werd, maar ik begin het nu te begrijpen. Ik weet nog steeds niet of ze echt een bord voor haar kop heeft (van het kaliber persoonlijkheidsstoornis) of een treurige trol zonder empathisch vermogen is (van hetzelfde kaliber).
Weet niet wie ze vroeger was, maar ze is knap irritant bezig.
Wat is het hier stil!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
DorothyParker schreef:
06-08-2018 22:41
Wat is het hier stil!
Echt wel! Beetje kabaal maken dan maar......
Afbeelding
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Die TO van de 2 kinderen spoort echt niet. Als je meer dan 2 kinderen hebt, kun je namelijk geen huis met een tuin hebben.

:rofl:

Dat kan toch niet echt zijn.
Als het echt is, hebben die twee kinderen een ernstig probleem.
Man, ik heb ook die zo begeerde twee kinderen. Geen idee dat dat mijn leven perfect maakte. Ik voel me de hele dag al veel beter dan andere mensen.
vrouwjagersma schreef:
07-08-2018 15:51
Als het echt is, hebben die twee kinderen een ernstig probleem.
Man, ik heb ook die zo begeerde twee kinderen. Geen idee dat dat mijn leven perfect maakte. Ik voel me de hele dag al veel beter dan andere mensen.

Ik ook. De tropenjaren met een autistische oudste die eigenlijk beter geen broer had kunnen hebben ben ik op slag vergeten nu mijn leven zo perfect blijkt.
Ik ga gauw een taart bakken om het te vieren.
yasmijn schreef:
07-08-2018 15:06
Die TO van de 2 kinderen spoort echt niet. Als je meer dan 2 kinderen hebt, kun je namelijk geen huis met een tuin hebben.

:rofl:

Dat kan toch niet echt zijn.

Die is echt hoor, ben ik vrij zeker van.
Maar ze begon het puur als treitertopic naar een andere forummer. Omdat ze wat dingen aangepast heeft valt het nu niet meer op, maar de posts zijn nog steeds bedoeld om te zuigen.
the_Wicked_Witch schreef:
07-08-2018 15:56
Ik ook. De tropenjaren met een autistische oudste die eigenlijk beter geen broer had kunnen hebben ben ik op slag vergeten nu mijn leven zo perfect blijkt.
Wel eentje die niet in de oven moet. Dat is magisch, een taart bakken buiten de oven. Geen idee hoe dat moet.
07-08-2018 15:56
Wel een kind in je draagzak he. Al moet je ergens een baby lenen. Anders is het geen perfect plaatje.
Tjezus, wat vals
vrouwjagersma schreef:
07-08-2018 16:08
Wel eentje die niet in de oven moet. Dat is magisch, een taart bakken buiten de oven. Geen idee hoe dat moet.
Kwarktaart
MevrouwJack schreef:
07-08-2018 17:01
Wel een kind in je draagzak he. Al moet je ergens een baby lenen. Anders is het geen perfect plaatje.

Ik vraag me ook af hoe ze dat gaat doen als de baby een dreumes is en feestelijk alles uit de keukenkastjes trekt terwijl de inmiddels kleuter de tuin in de fik steekt.
yasmijn schreef:
07-08-2018 17:03
Kwarktaart

Maar da's geen bakken :proud:
07-08-2018 17:04
Ik vraag me ook af hoe ze dat gaat doen als de baby een dreumes is en feestelijk alles uit de keukenkastjes trekt terwijl de inmiddels kleuter de tuin in de fik steekt.
Niet, want die kinderen hebben goede ouders die goed opvoeden en het goede voorbeeld geven.

Je hebt alleen kans dat ze aan de drugs gaan als ze jong volwassen zijn, maar dat is niet meer terug te voeren op de opvoeding.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
07-08-2018 17:04
Dat doen haar kinderen niet.
Opvoeding enzo.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
yasmijn schreef:
07-08-2018 17:03
Kwarktaart
Dat is geen bakken. Ik let graag op onzinnige details. Daar heb ik tijd voor, want ik heb maar twee kinderen. Daarom ook mijn huis met een tuin.
Ik heb trek in kwarktaart.
vrouwjagersma schreef:
07-08-2018 16:08
Pannenkoekentaart
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven