Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:31
Poepie-interessant hoor._CarmiggelT_ schreef: ↑07-08-2018 20:27Hoe vaak poep jij?
Ik durf niet te kijken, maar is daar echt iemand benieuwd naar?
![]()
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:34
Simon Carmiggelt had ook wat met toiletten hoor._CarmiggelT_ schreef: ↑07-08-2018 20:27Hoe vaak poep jij?
![]()
Vriendelijk.
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:49
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:53
Nou misschien ligt het wel helemaal aan mij en mijn visie, dus misschien handig om anderen hun mening eens te horen hierover.
Gaat om dit topic: seks/pijpen/list_messages/417958
Echt die eerste reageerder... wat een verschrikkelijk gast vind ik dat. (het hele topic forum door)
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:53
Nee hoor, sta altijd open voor nieuwe (of in dit geval correcte) inzichten.
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:55
Ooooh, maar die zuigt (pun intended) in elk topic waar ie reageert. Echt hinderlijk.chocolol schreef: ↑07-08-2018 20:53Nou misschien ligt het wel helemaal aan mij en mijn visie, dus misschien handig om anderen hun mening eens te horen hierover.
Echt die eerste reageerder... wat een verschrikkelijk gast vind ik dat. (het hele topic forum door)
¡Apagando las luces!
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:56
SombraOnline schreef: ↑07-08-2018 20:55Ooooh, maar die zuigt (pun intended) in elk topic waar ie reageert. Echt hinderlijk.
Er komt tegenwoordig weinig zinnigs meer uit, eens.
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:56
Benieuwd, nee niet echt maar ik vind het ook niet vies ofzo._CarmiggelT_ schreef: ↑07-08-2018 20:27Hoe vaak poep jij?
![]()
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:00
Ik wist zonder te kijken al over wie je het had. Ben het met je eens.chocolol schreef: ↑07-08-2018 20:53Nou misschien ligt het wel helemaal aan mij en mijn visie, dus misschien handig om anderen hun mening eens te horen hierover.
Mispoes!
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:02
Ik kom nooit op de sekspijler, heb nu voor jou een uitzondering gemaakt.chocolol schreef: ↑07-08-2018 20:53Nou misschien ligt het wel helemaal aan mij en mijn visie, dus misschien handig om anderen hun mening eens te horen hierover.
Maar ik heb diegene wel vaker zo zien reageren elders op het forum. Gezellige gast zeg maar.
Every day offers a new opportunity to give up.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:05