Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:09
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:11
Ik ben er trouwens niet eens zeker van dat het topic echt is, maar sommige mensen hebben echt bizarre denkbeelden valt mij op. (En dan vooral mannen op de sekspijler die vinden dat hun vriendin iets verschuldigd aan hun is. Of van die mannen die verbitterd zijn door hun scheiding en daarom afgeven op alle vrouwen. Zo jammer vind ik dat eigenlijk.)
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:14
Mannen die denken dat hun vriendin hun iets verschuldigd is, urgh krijg ik altijd de kriebels vanchocolol schreef: ↑07-08-2018 21:11Ik ben er trouwens niet eens zeker van dat het topic echt is, maar sommige mensen hebben echt bizarre denkbeelden valt mij op. (En dan vooral mannen op de sekspijler die vinden dat hun vriendin iets verschuldigd aan hun is. Of van die mannen die verbitterd zijn door hun scheiding en daarom afgeven op alle vrouwen. Zo jammer vind ik dat eigenlijk.)
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:20
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:22
Dat idd ook.patatjedubbelmayo schreef: ↑07-08-2018 21:20Dat heb ik ook. En ook met vrouwen die vinden dat manlief zich maar moet laten steriliseren omdat zij al gebaard heeft.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:30
Heb ik ook tegen man gezegd. Ik was er wel even klaar mee.patatjedubbelmayo schreef: ↑07-08-2018 21:20Dat heb ik ook. En ook met vrouwen die vinden dat manlief zich maar moet laten steriliseren omdat zij al gebaard heeft.
Zware keizersnee gehad en vier maanden verplichte bedrust voor de bevalling.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:32
Ik zie vrouwen dat net zo hard typen hoor.chocolol schreef: ↑07-08-2018 21:11Ik ben er trouwens niet eens zeker van dat het topic echt is, maar sommige mensen hebben echt bizarre denkbeelden valt mij op. (En dan vooral mannen op de sekspijler die vinden dat hun vriendin iets verschuldigd aan hun is. Of van die mannen die verbitterd zijn door hun scheiding en daarom afgeven op alle vrouwen. Zo jammer vind ik dat eigenlijk.)
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:36
mannen die een beetje buiten de realiteit staan door boosheid of eenzaamheid weet ik veel. best zieligchocolol schreef: ↑07-08-2018 21:11Ik ben er trouwens niet eens zeker van dat het topic echt is, maar sommige mensen hebben echt bizarre denkbeelden valt mij op. (En dan vooral mannen op de sekspijler die vinden dat hun vriendin iets verschuldigd aan hun is. Of van die mannen die verbitterd zijn door hun scheiding en daarom afgeven op alle vrouwen. Zo jammer vind ik dat eigenlijk.)
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:47
Gewoon je wereld precies zo klein maken dat wat je typt aannemelijk, redelijk en meetbaar klinkt, om je vervolgens in laatdunkende bewoordingen uit te laten over iedereen die je eigen kleine wereldje wil openbreken. Echt het recept voor een lang en gelukkig leven. En je hebt altijd gelijk, ook nog!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:47
Is dat hoe jij er zelf in staat of hoe je denkt dat "wij" er in staan?
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:51
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:53
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:54
Hinten wel toch? Hunten niet.chocolol schreef: ↑07-08-2018 21:53fake relaties/gewoon-even-ventileren/list_messages/417966
Of mag trollhinten hier niet?
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:54
Rare gewaarwording: ik wil even iemand loepen, omdat ik verbaasd ben over een bepaalde reactie en even wil kijken of ze vaker zo reageert, kan ik diegene niet loepen. Die heeft mij blijkbaar onder de negeer, terwijl ik echt geen idee heb wie het is.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:55
.chocolol schreef: ↑07-08-2018 20:53Nou misschien ligt het wel helemaal aan mij en mijn visie, dus misschien handig om anderen hun mening eens te horen hierover.
Gaat om dit topic: seks/pijpen/list_messages/417958
Echt die eerste reageerder... wat een verschrikkelijk gast vind ik dat. (het hele topic forum door)
Oh die...
Mocht je het je afvragen: ja, is een vent.
En soms vind ik dat hij wel een punt heeft in een discussie (in dit geval niet, want waar hij zijn visie gaf op het probleem dacht ik 'nee'), maar helaas is zijn overtuigingstactiek niet altijd even effectief.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:57
Soms is het ook gewoon een bug.
Life is short. Eat dessert first.