Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 6 augustus 2018 om 16:07
Het topic 'Ik ben het zat om gediscrimineerd te worden door' is verwijderd i.v.m. provoceren en bedreigen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 6 augustus 2018 om 16:09
Mods, kunnen jullie uitleggen waarom het topic van Mocroos verwijderd is ?
Ik zag geen heel extreme dingen in wat hij tikte, alleen veel frustratie.
Frustratie over van alles is een vrij algemeen fenomeen op dit forum.
edit : ik zie een uitleg. Het topic en het verloop van gisteren heb ik niet gezien, maar ik zag hier alleen intense frustratie. Iemand die beschrijft dat hij iemand in elkaar wil slaan staat niet gelijk aan iemand die bedreigt.
Sterker nog, ik heb zelf ook weleens zoiets geschreven in het 'overgangstopic', en ik ben niet de enige daar.
Mods, zijn jullie je bewust van dit verschil, en blijven jullie nadenken en beoordelen zonder acht te slaan op de stafjes van forummers die 'aanslaan' op het woord 'mocroos' ?
edit : ik zie een uitleg. Het topic en het verloop van gisteren heb ik niet gezien, maar ik zag hier alleen intense frustratie. Iemand die beschrijft dat hij iemand in elkaar wil slaan staat niet gelijk aan iemand die bedreigt.
Sterker nog, ik heb zelf ook weleens zoiets geschreven in het 'overgangstopic', en ik ben niet de enige daar.
Mods, zijn jullie je bewust van dit verschil, en blijven jullie nadenken en beoordelen zonder acht te slaan op de stafjes van forummers die 'aanslaan' op het woord 'mocroos' ?
nounou
maandag 6 augustus 2018 om 16:40
Hi zazamaenade,zazamaenade schreef: ↑06-08-2018 16:09Mods, kunnen jullie uitleggen waarom het topic van Mocroos verwijderd is ?
We blijven zeker bewust beoordelen, we doen dit niet alléén aan de hand van de stafjes.
We vonden naast de openingsquote de reacties ook provocerend, daarom is het topic verwijderd.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
maandag 6 augustus 2018 om 17:10
maandag 6 augustus 2018 om 17:34
Waarom kan ze in het andere topic gewoon doortrollen en wordt ze niet geband?ModeratorViva schreef: ↑06-08-2018 17:10Het topic 'Racistische elementen' is verwijderd i.v.m. trollen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Of blijven de Posts gewoon staan ma een nam? Ik zou nl alles verwijderen in dit geval
dinsdag 7 augustus 2018 om 11:53
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:37
Mods (modderaars, kijk even naar de plaatjes van 12:28 op dit topic
actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=2910# )
zouden jullie dit topic iets langer dan 3000 posts willen openhouden ?
We zitten nu al aan de ruim 2900.
Het zou toch sneu zijn als we midden in de eerste buien, of het laatste smachten daarnaar, een nieuw topic moeten beginnen.
Morgen, of donderdag kunnen we dan gewoon een nieuw topic openen, want genoeg regen zal er nog echt niet gevallen zijn, waarschijnlijk.
Dank alvast !
Het zou toch sneu zijn als we midden in de eerste buien, of het laatste smachten daarnaar, een nieuw topic moeten beginnen.
Morgen, of donderdag kunnen we dan gewoon een nieuw topic openen, want genoeg regen zal er nog echt niet gevallen zijn, waarschijnlijk.
Dank alvast !
nounou
dinsdag 7 augustus 2018 om 12:53
Hi zazamaenade,zazamaenade schreef: ↑07-08-2018 12:37Mods (modderaars, kijk even naar de plaatjes van 12:28 op dit topicactueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=2910# )
Dank alvast !
Nou, vooruit
Houd jij ons op de hoogte wanneer er een nieuw topic is en we het oude kunnen sluiten?
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:12
ModeratorViva schreef: ↑07-08-2018 12:53Hi zazamaenade,
Nou, vooruit
Houd jij ons op de hoogte wanneer er een nieuw topic is en we het oude kunnen sluiten?
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dank, alvast !
Dan plak ik uit dankbaarheid even een plaatje van een 'modderaar'

Hebben wij toch een beeld bij jullie geworstel om dit forum werkend te houden, al of niet naar tevredenheid
nounou
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:24
Haha nou, super bedanktzazamaenade schreef: ↑07-08-2018 15:12Dank, alvast !
Dan plak ik uit dankbaarheid even een plaatje van een 'modderaar'(vondst van MevrouwJack)
Hebben wij toch een beeld bij jullie geworstel om dit forum werkend te houden, al of niet naar tevredenheid![]()
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:25
Ja laat mij er even buiten zegzazamaenade schreef: ↑07-08-2018 15:12Dank, alvast !
Dan plak ik uit dankbaarheid even een plaatje van een 'modderaar'(vondst van MevrouwJack)
Tjezus, wat vals
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:44
Ik wilde je alleen maar de credits geven
Zal ik je naam wissen
nounou
dinsdag 7 augustus 2018 om 16:04
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:43
Moderators, omdat het zo hard gaat met posts in het regentopic heb ik een nieuw aangemaakt.
Dit is het nieuwe actueel/wij-willen-regen-deel-2/list_messages/417948
Kan het oude dicht ? Dat is deze actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=3080
Kan het oude dicht ? Dat is deze actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=3080
nounou
dinsdag 7 augustus 2018 om 18:07
Bedankt voor het melden! We hebben het vorige deel gesloten.zazamaenade schreef: ↑07-08-2018 17:43Moderators, omdat het zo hard gaat met posts in het regentopic heb ik een nieuw aangemaakt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:08
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:39
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:41
Waarom mogen kappersmodellen wel, maar dit niet?ModeratorViva schreef: ↑07-08-2018 20:08'Aangeboden voor opleiding; gratis coaching' is verwijderd ivm oproepje.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
dinsdag 7 augustus 2018 om 23:24
woensdag 8 augustus 2018 om 00:36