Miskraam?
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:35
Ik ben bijna 18, nu 7.5 week zwanger. We gaan het houden, het kindje kan alles krijgen wat zijn/haar hartje begeert. De vader en ik zijn overigs al bijna 5 jaar samen (en even oud).
Nu bloed ik sinds vanmorgen. Ik denk dat er al met al net een theelepeltje uit is gekomen. Het is roze-achtig op sommige momenten, andere momenten weer helderrood. Ik heb al de hele zwangerschap al af en toe wat buikpijn, maar telkens kort en niet te vergelijken met menstruatiepijn. Niks gedaan wat niet mag qua zwangerschap.
Morgenochtend staat een afspraak met de verloskundige, daar gaan we dus gewoon heen. Misschien iemand die hetzelfde heeft gehad maar geen miskraam? Of juist wel? Op internet kan ik niet iets heel duidelijks vinden.
Ben benieuwd naar wat jullie zeggen
Nu bloed ik sinds vanmorgen. Ik denk dat er al met al net een theelepeltje uit is gekomen. Het is roze-achtig op sommige momenten, andere momenten weer helderrood. Ik heb al de hele zwangerschap al af en toe wat buikpijn, maar telkens kort en niet te vergelijken met menstruatiepijn. Niks gedaan wat niet mag qua zwangerschap.
Morgenochtend staat een afspraak met de verloskundige, daar gaan we dus gewoon heen. Misschien iemand die hetzelfde heeft gehad maar geen miskraam? Of juist wel? Op internet kan ik niet iets heel duidelijks vinden.
Ben benieuwd naar wat jullie zeggen
Selfish people live longer
dinsdag 7 augustus 2018 om 20:39
woensdag 8 augustus 2018 om 15:04
Kloppend hartje bij 4 weken is heel bijzonder. Weet je zeker dat het geen 6 weken is (gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. 4 weken zou dan zijn gerekend vanaf eisprong)?Zonnebloem11 schreef: ↑08-08-2018 14:26Ik zou 8 weken moeten zijn, baby heeft de grootte van 4 weken. Wel zichtbaar kloppend hartje.![]()
Iemand hiermee ervaring?
Ben je zeker van de je cyclus?
woensdag 8 augustus 2018 om 17:47
Ik ben niet zeker van de cyclus. Mijn cyclus was normaal super regelmatig maar is 1.5 maand voordat ik achter mijn zwangerschap kwam, helemaal verknoeid.
Ik bloed sinds gisteren maar bij een miskraam is het vruchtje toch gewoon dood? Aangezien de hartslag vanochtend nog prima was.
Ik bloed sinds gisteren maar bij een miskraam is het vruchtje toch gewoon dood? Aangezien de hartslag vanochtend nog prima was.
Selfish people live longer