Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MarindaH schreef:
08-08-2018 12:34
Wat een heerlijke wind staat er!!!
Ja he!
Vannacht, raam wijd open en koele wind langs mijn blote rug, zalig!
Calamitycat schreef:
08-08-2018 12:38
Er is niet veel wind nodig om bomen nu om te laten vallen, veel bomen zijn erg verzwakt.
Oh natuurlijk. Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan.
Ik stond midden in de nacht te worstelen met twee schaduwdoeken die nog buiten hingen. Losgepeuterd vloog er natuurlijk eentje het zwembad in.
Zwemkleding hing nog aan de lijn en vloog de hele tuin door, mijn bikini broekje net twee tuinen verderop gevonden. Bij onze enge buurman, God mag weten wat die er in de tussentijd mee uitgevoerd heeft.

Lekker alles opengezet. Heerlijke wind door het huis. Er waait wel overal stof onder de kasten en bedden vandaan, zo maar even stofzuigen. Keiharde confrontatie dat ik geen goede huisvrouw ben :(
fake relaties/verloofd-vreemdgaan-gt-vertell ... #p28862221
Waarom is die fake?
Iemand die zich hiervoor speciaal aanmeldt en nadat er kritische reacties geplaatst zijn, komt er ineens extra informatie dat haar vriend het met haar beste vriendin deed.
chocolol schreef:
08-08-2018 15:27
Iemand die zich hiervoor speciaal aanmeldt en nadat er kritische reacties geplaatst zijn, komt er ineens extra informatie dat haar vriend het met haar beste vriendin deed.
Ah ok, dat klinkt wel nep.
Dat is leuk leesvoer dus. Ga meteen kijken.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
08-08-2018 14:21
Ik stond midden in de nacht te worstelen met twee schaduwdoeken die nog buiten hingen. Losgepeuterd vloog er natuurlijk eentje het zwembad in.
Zwemkleding hing nog aan de lijn en vloog de hele tuin door, mijn bikini broekje net twee tuinen verderop gevonden. Bij onze enge buurman, God mag weten wat die er in de tussentijd mee uitgevoerd heeft.

Lekker alles opengezet. Heerlijke wind door het huis. Er waait wel overal stof onder de kasten en bedden vandaan, zo maar even stofzuigen. Keiharde confrontatie dat ik geen goede huisvrouw ben :(

Daar denkt jouw buurman, met je bikinibroekje bungelend aan z'n neus, heel anders over hoor.
Die vindt jou vast een fantastische huisvrouw :biggrin:
tjonge wat is dat kut forumen zeg als alle topics die je ziet in het chinees zijn.

En wat duurt het lang voor de mods er wat mee doen, snap hier niks van
shifty schreef:
08-08-2018 17:44
Daar denkt jouw buurman, met je bikinibroekje bungelend aan z'n neus, heel anders over hoor.
Die vindt jou vast een fantastische huisvrouw :biggrin:
Ik moest ook koffie drinken natuurlijk. En nog een bakkie. En zijn aquarium bekeken. Allemaal met bikini broek in mijn hand.

Ach, hij is gewoon een beetje eenzaam denk ik.
Oifa schreef:
08-08-2018 18:09
tjonge wat is dat kut forumen zeg als alle topics die je ziet in het chinees zijn.

En wat duurt het lang voor de mods er wat mee doen, snap hier niks van
Het is schijnbaar Koreaans... :lol:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
eckano schreef:
08-08-2018 21:37
Het is schijnbaar Koreaans... :lol:
O dat had ik er niet uit gehaald, weer wat geleerd :D
Ik kan geen nieuw topic maken en ik had net eindelijk eens een keer iets waar ik echt wel meningen over zou willen horen. Gelukkig werken de mods hard aan de oplossing :nut:
alkemade schreef:
08-08-2018 23:20
Ik kan geen nieuw topic maken en ik had net eindelijk eens een keer iets waar ik echt wel meningen over zou willen horen. Gelukkig werken de mods hard aan de oplossing :nut:
Op de pijler zelf openen.
alkemade schreef:
08-08-2018 23:20
Op de pijler zelf openen.
Nou hier gaat het gebeuren vanavond en vannacht hoor. Storm en noodweer op komst. Zelfs het noodnummer is geactiveerd vandaag. Ben benieuwd.
prada schreef:
09-08-2018 13:45
Nou hier gaat het gebeuren vanavond en vannacht hoor. Storm en noodweer op komst. Zelfs het noodnummer is geactiveerd vandaag. Ben benieuwd.
Hier nog 5 minuten tot de knal.
Kan iemand mij dat uitleggen? Wat is off topic in een moderatortopic?
:idee: Of weten de mods dat zelf ook niet meer?
TanteBedelia schreef:
09-08-2018 16:17
Kan iemand mij dat uitleggen? Wat is off topic in een moderatortopic?
:idee: Of weten de mods dat zelf ook niet meer?
het is vrij simpel, al je klachten over het forum, of het nu gaat om technische problemen, problemen met de inhoud of vragen over bannen of de sfeer, zeg maar beleidsvragen zijn NOT DONE. Dat wordt allemaal verwijderd en soms krijg je er ook Straf voor.
In het modtopic mag je alleen maar de mods wijzen op het feit dat het forum over is genomen door koreanen. VERDER DUS NIET
Hier is de knal inmiddels geweest. Heerlijk vind ik het, al ben ik blij dat we dit niet afgelopen weekend tijdens castlefest hadden!
Ondertussen op het bantopic.. "Zns94 heeft permaban ivm terugkomen tijdens een permaban"

Permabanception! :nut:
prada schreef:
09-08-2018 13:45
Hier begon het noodweer vanmiddag al :cheer2:
FiIee schreef:
09-08-2018 17:41
Hier begon het noodweer vanmiddag al :cheer2:

Nooit geweten dat je Fiiee heet o_o
shifty schreef:
09-08-2018 18:11
Nooit geweten dat je Fiiee heet o_o
Nee dat zie je alleen als je quote inderdaad :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven