Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 8 augustus 2018 om 14:02
Oh natuurlijk. Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan.Calamitycat schreef: ↑08-08-2018 12:38Er is niet veel wind nodig om bomen nu om te laten vallen, veel bomen zijn erg verzwakt.
woensdag 8 augustus 2018 om 14:21
Ik stond midden in de nacht te worstelen met twee schaduwdoeken die nog buiten hingen. Losgepeuterd vloog er natuurlijk eentje het zwembad in.
Zwemkleding hing nog aan de lijn en vloog de hele tuin door, mijn bikini broekje net twee tuinen verderop gevonden. Bij onze enge buurman, God mag weten wat die er in de tussentijd mee uitgevoerd heeft.
Lekker alles opengezet. Heerlijke wind door het huis. Er waait wel overal stof onder de kasten en bedden vandaan, zo maar even stofzuigen. Keiharde confrontatie dat ik geen goede huisvrouw ben
Zwemkleding hing nog aan de lijn en vloog de hele tuin door, mijn bikini broekje net twee tuinen verderop gevonden. Bij onze enge buurman, God mag weten wat die er in de tussentijd mee uitgevoerd heeft.
Lekker alles opengezet. Heerlijke wind door het huis. Er waait wel overal stof onder de kasten en bedden vandaan, zo maar even stofzuigen. Keiharde confrontatie dat ik geen goede huisvrouw ben
woensdag 8 augustus 2018 om 15:20
woensdag 8 augustus 2018 om 17:44
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑08-08-2018 14:21Ik stond midden in de nacht te worstelen met twee schaduwdoeken die nog buiten hingen. Losgepeuterd vloog er natuurlijk eentje het zwembad in.
Lekker alles opengezet. Heerlijke wind door het huis. Er waait wel overal stof onder de kasten en bedden vandaan, zo maar even stofzuigen. Keiharde confrontatie dat ik geen goede huisvrouw ben![]()
Daar denkt jouw buurman, met je bikinibroekje bungelend aan z'n neus, heel anders over hoor.
Die vindt jou vast een fantastische huisvrouw
woensdag 8 augustus 2018 om 18:57
Ik moest ook koffie drinken natuurlijk. En nog een bakkie. En zijn aquarium bekeken. Allemaal met bikini broek in mijn hand.
Ach, hij is gewoon een beetje eenzaam denk ik.
woensdag 8 augustus 2018 om 21:37
donderdag 9 augustus 2018 om 16:20
het is vrij simpel, al je klachten over het forum, of het nu gaat om technische problemen, problemen met de inhoud of vragen over bannen of de sfeer, zeg maar beleidsvragen zijn NOT DONE. Dat wordt allemaal verwijderd en soms krijg je er ook Straf voor.TanteBedelia schreef: ↑09-08-2018 16:17Kan iemand mij dat uitleggen? Wat is off topic in een moderatortopic?
Of weten de mods dat zelf ook niet meer?
In het modtopic mag je alleen maar de mods wijzen op het feit dat het forum over is genomen door koreanen. VERDER DUS NIET