Uitgerekend in het voorjaar van 2019!!

17-07-2018 11:52 601 berichten
Wij zijn uitgerekend in het voorjaar van 2019! :sun:

Naam Leeftijd :duckie: Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Syrinxx 35/38 2e 8 maart - Bevallen van een zoon💙
Edsheeran 27/27 1e eind maart :heart:
SRS 25/28 1e 25 maart - Bevallen van een dochter :cheer2:
Maris86 32 1e 28 maart 20-wkn echo: 12/11 :heart: Alleenstaand
lloke 32/30 2e 30 maart :heart: NIPT test = goed
Lillyn 25/28 1e 31 maart 20-wkn echo: 01/11 :heart: Dochter :cheer2:
Suze27 30/33 2e 2 april 20-wkn echo: 12/11 :heart: Dochter :cheer2:
Sfietje 29/33 2e 2 april - Bevallen van een dochter :cheer2:

Pinguin00 :hug: Mamavaneenboefje :hug: Miesje1993 :hug: Saqua :hug:

Cookie, Is_a_bella, Pandi, Maikex, Smolla en Blackrose1986: Wegens lange afwezigheid zijn jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom om weer mee te komen schrijven! We hopen dat alles goed gaat en dat jullie over een paar maanden een mooi :duckie: -tje uitbroeden :heart:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:20
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom cakepop. Wat spannend van de cyste, kan me voorstellen dat je van de leg bent. Gelukkig maken ze zich er geen zorgen over.

Edsheeran, ai dat is naar. Een beetje bruin bloed hoeft niet erg te zijn, is vaak oud bloed dacht ik, maar ik snap dat je je zorgen maakt. Ik duim met je mee dat alles goed gaat!
Welkom cakepop! Ik hoop dat de cyste geen probleem gaat vormen, maar kan me voorstellen dat het niet per se chill voelt.

Balen van bloedverlies Edsheeran, hopelijk was het een restje oud bloed. Spannend he, wachten op de echo.

Hier hetzelfde als blackrose: niet misselijk, en prima kunnen eten, maar tis niet dat ik trek heb. Ik eet omdat ik weet dat dat verstandig is. Sta nu te koken (met drentelende peuter is dat niet handig en hij ligt nu op bed), maar voel weinig bij voedsel nu. Terwijl ik normaal een vreetschuur ben (ik eet belachelijk veel voor een vrouw, maar nu dus niet).

Gisteren voor zekerheid nog een test gedaan. Bleef 'zwanger' staan :proud:.
Haha Saqua, heb je ´gewoon´ voor de nieuwsgierigheid getest? Leuk! Ik heb vanochtend een test gedaan voor Moeders voor Moeders, knalde er ook uit! Ik ben zo benieuwd naar de eerste echo, voor mijn gevoel wordt het dan meer... hoe zeg je dat... Het is nu toch nog wel onwerkelijk. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig!
Hmm.. Ed Sheeran, wat vervelend! Begrijp dat je dat onzeker maakt. Gelukkig heb je redelijk snel je echo.
Dat snap ik goed blackrose! Mijn vorige zwangerschap heb ik het met 7 weken tegen mijn leidinggevende moeten vertellen, omdat ik zo ziek was. Ik had toen nog geen echo gehad en vond het heel gek om te vertellen, alsof je nog niet zeker weet of het wel echt is ofzo? Terwijl ik duidelijke positieve test had en heel erg misselijk, dus het kon ook weer niet missen ;-)
Precies dat Sfietje! Ik heb (gelukkig) nog geen opvallende klachten, dus nog geen ´noodzaak´ het te vertellen. Wanneer gaan jullie het aan jullie omgeving vertellen?
Wij hebben over twee weken de echo, gaan twee dagen later op vakantie en willen het aan onze ouders vertellen als we terug zijn van vakantie. Ik ben dan bijna 10 weken zwanger, vinden we wel een mooi moment!

Hoe doen de andere meiden dat? Hebben jullie het al aan iemand verteld? Of niet? En wanneer doen jullie dit dan?
Ha Blackrose, snap precies wat je bedoelt. Test was voor mezelf, om duidelijk te maken dat die eerste geen 'foutje' was, om idd meer het idee te krijgen 'ik ben echt zwanger'. Maar pas na de eerste echo durf ik denk ik zekerder te worden, nu blijft het mega spannend. Net zo spannend als bij de eerste.

Sfietje, hoe is het nu met de misselijkheid? Gaat het een beetje?
Vervelend Edshereen. Fijn dat je dinsdag al mag!

Welkom cakepop! Wat rot van de cyste. Ook al kan het geen kwaad, tis niet wat je wilt horen. Mag je nu vaker langs voor een echo of moet je gewoon wachten tot de termijnecho?

#MVM heb ik de vorige keer netjes gedaan en dit keer besloten over te slaan. Ik werd er alleen maar nog misselijker door. Ik heb besloten om het me nu zo makkelijk mogelijk te maken, ook omdat ik inmiddels een dreumes heb rondrennen.
Sfietje respect dat je het kan opbrengen terwijl je zo ziek bent.
#vertellen.
Wij hebben het aan onze gezinnen verteld. Ook omdat ik me weer zo beroerd voel. En we kunnen onze mond gewoon niet houden, haha. We hebben met onze dochter geoefend. Wij zeggen: Ik word grote... en dan zegt zij: Zus! Erg leuke reacties gehad.
Vanavond eten met goede vriendinnen en eigenlijk wil ik die inlichten na de echo. Even zien hoe de avond verloopt.

#testen. Ik snap je helemaal! Heerlijk om af en toe die bevestiging te hebben...
Hier weten al wel wat mensen het. Sowieso onze gezinnen, en ook wat vrienden die we gezien hebben. Ik vond het fijn om dan niet mijn misselijkheid te hoeven verbergen en het is ook heel leuk om het te zeggen. Vorige keer wilde ik het pas na de termijnecho vertellen, maar toen werd ik met 8 weken opgenomen, dus hebben het toen toch tegen mensen verteld. Nu dus persoonlijk tegen mensen en dat is wel heel leuk!
We hebben zoon een romper aangedaan met ik word een grote broer. Mensen zagen het steeds heel snel haha.

@saqua, misselijkheid is nu in de middag wel te doen, maar avond/nacht en ochtend niet. Vannacht was weer echt erg. Ik kon alleen maar doodstil liggen, anders moest ik spugen. Mijn man mocht ook niet bewegen in bed, dat ging ook niet goed ;-) . Gelukkig uiteindelijk in slaap gevallen, en vanochtend ging het ietsje beter. De dagen daarvoor ging het eigenlijk wel. Wel heel misselijk, maar ook wel te doen. Hoop dat het eenmalig is en vannacht weer beter gaat.

@suze, ik snap je helemaal, man zei ook al van denk gewoon aan jezelf. Ik wil toch graag meedoen omdat we helaas best wat vrienden hebben die moeilijk zwanger worden. Ik heb geluk gehad 2 x snel zwanger te worden en het voelt fijn om op deze manier toch iets te kunnen betekenen.
Ik heb het twee goede vriendinnetjes verteld. Omdat ik het echt even kwijt moest en ook wil dat mensen dichtbij me het zouden weten ook als het alsnog misgaat.

Mijn moeder en schoonouders zullen ergens komende weken volgen. Ligt er even aan hoe het loopt denk ik. Na vakantie ben ik 10.5 week dus dan daarna kunnen mooi andere vrienden :-)

Mvm doe ik wel aan mee. Vind het mooi iets wat mij weinig moeite kost. Maar snap dat als het je misselijker maakt dat het dan anders is.
Hier weer helderrood bloedverlies... En ik weet niet zo goed wat ik moet denken.
Vorige week donderdag had ik veegjes bloed, toen bleek er dus een bloedstolsel te zitten. Vk zei toen dat mijn lichaam het zelf op zou lossen en ik anders zou gaan bloeden als bij een menstruatie. Afgelopen dinsdag weer een echo gehad en toen bleek dat mijn lichaam het zelf aan het oplossen was, het was al bijna weg. En nu weer bloed, een stuk meer dan vorige week. Ik wil denken dat het restje bloed dat er nog zat er nu uit komt, maar heb aan de andere kant een naar gevoel.. Mijn lichaam had het al bijna zelf opgelost, komt dat laatste beetje wat er nog zat er dan echt met zoveel bloed uit?

Ik denk dat ik het tot morgen aan kijk en daarna weer ga bellen. De vk gaat me waarschijnlijk haten (vrijdag is hun vrije dag), maar dit is echt slopend. Waarom kan ik niet gewoon een normale zwangerschap hebben? :-(
SRS, wat een onzekerheid. Kan me goed voorstellen dat je morgen belt. Hoezo is vrijdag de vrije dag? Er wordt ook bevallen op vrijdag....

Edsheeran ook al in de spanning. Is ook mijn angst, dat het mis gaat. Ook al heb ik er een heel goed gevoel over, dat geeft geen garanties.

@vertellen: vorige keer hebben wij het vrij vroeg aan onze gezinnen verteld en 1 vriendin van mij. Ik kon toen ook echt mijn mond niet houden. Nu weet ik het nog niet. Ik heb wel weer het idee dat het op mijn voorhoofd geschreven staat, vooral op mijn werk.
Wat ik heel leuk vind is dat ik weer samen zwanger ben met mijn zus. Onze eerste kindjes schelen 6 maanden en tussen deze twee zal (als alles goed gaat) 4 maanden zitten.

Mvm doe ik niet aan mee. Wilde ik de vorige keer wel maar kon toen niet vanwege locatie van onze woning.

Sinds gisteren ben ik misselijk! Bij dochter ben ik geen dag misselijk geweest dus dit is nieuw. Vandaag ging het wel beter, zolang ik heel regelmatig iets eet.
Sfietje, het lijkt me verschrikkelijk dat je zo misselijk bent dat je niet eens een beweging kan verdragen in bed :|

Oh en mijn dochter is heel ondeugend momenteel, alles doen wat niet mag en kan zichzelf slecht vermaken. En plakt veel aan mij en vriend. En er komen hoektanden door, daar heeft ze overdag last van. Sneutje.
Ja dinsdag lijkt nu wel ver weg. Ik hoop dat het gewoon mijn baarmoederhals is ofzo.
Heb vroeger(toen ik niet zwanger was) ook wel eens tijdens seks bloedingen gehad dus ik ben er wel gevoelig voor denk ik.
Het maakt je alleen wat onzeker.
Hopelijk is het morgen over en tot dinsdag gewoon niks.
Pff Pinguin geen fijn nieuws. Heel veel sterkte!! :hug: 8-)

Wat heftig zeg mamavaneenboefje, al die miskramen! Ik duim voor je dat deze wel goed blijft plakken om het zo maar te zeggen.

Ik las net dat iemand las heeft van een prikkelbare darm. Ik heb dus ook pds, erg pijnlijk op het moment. Wordt snachts gewoon wakker van de buikpijn van mn darmen.. Maar alles voor een goed doel ;) :)

Welkom Miesje!! :biggrin:

Heftig srs dat bloedverlies!!

Hopelijk is het niets ernstigs edsheeran, niet fijn.

Wat betreft kenbaar maken, wij hebben het nog tegen niemand verteld. Ben erg benieuwd naar alle reacties over een aantal weken!!
Ja ik heb ook zo'n darmen lillyn.

Wat vertellen betreft, mijn schoonbroer wordt begin oktober papa van baby nr2 en we gaan proberen te zwijgen tot we op kraambezoek mogen, dan zijn we ook al de 12w goed voorbij. Het idee is dan om een extra cadeautje mee te hebben voor hem en dat te geven als iedereen er bij is. Een cadeautje om hem meteen voor het peterschap te vragen.
En langs mijn kant wordt mijn vader eind oktober 60 en dan is ook het idee mijn broer te vragen als iedereen erbij is om ook peter te worden.
Het enige wat we nog moeten uitvogelen is hoe het mijn dochter van 10 te vertellen, het grote probleem is dat ze totaal niet kan zwijgen en we willen het heel graag voor beide kanten als een verrassing brengen.
Als iemand tips heeft?
Srs, wat vervelend van dat bloedverlies. Gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor! Zo onzeker het weekend in is niet relaxt, dus zou zeker even bellen.

Sfietje, heftig idd als je misselijk bent als iemand zich al omdraait.

Hier zowaar vanmorgen iets van een weeig gevoel in mijn buik toen ik wakker werd (weer heel vroeg, zucht), dus we gaan het zien.

Lloke, wil je het je dochter wel eerder vertellen dan ouders en schoonouders? Misschien dan pas héél kort daarvoor vertellen zodat ze weinig kans heeft zich te verspreken? Of anders toch tegelijk vertellen?
@Cakepop, welkom! Leuk dat je al een kloppend hartje hebt gezien. Wel spannend van de cyste.

@Edsheeran, Vervelend van de bruine afscheiding. Hopelijk blijft alles goed gaan. Bruin is oud bloed, misschien is het wel niets?

@Sfietje89, vervelend die misselijkheid zeker in de nacht. Hopelijk gaat het binnenkort beter!

@srs, Hopelijk gaat alles gewoon goed bij jou. Is het veel bloedverlies of elke keer een heel klein beetje?

#vertellen,
Het is onze eerste zwangerschap en wij hebben het tot nu toe tegen niemand vertelt. We willen eerst de echo afwachten. Die is over iets minder dan twee weken. Dan twijfel ik om het aan de eerste (onze ouders) te gaan vertellen. Misschien dat we zelfs nog wachten tot de 12 weken. Ben nu best wel moe en misselijk, dus soms is het ook wel moeilijk om nog niets te vertellen.
Mijn werkgever vertel ik het na de echo. Aangezien ik een studie van een jaar zou starten in september. Dat gaat nu waarschijnlijk niet door of ik kan hem niet helemaal af maken.
Bij mij zijn mijn ouders en wat vriendinnen op de hoogte. Die wisten wanneer de inseminatie was, dus toen ik vriendinnen 2 weken later belde, wisten ze gelijk genoeg :-)
Ik sta voor de klas en heb nu nog vakantie, maar moet in de eerste schoolweek op schoolkamp, terwijl ik dan net een week zomerkamp (in m'n vakantie) achter de rug heb.. Ga er nu nog vanuit dat ik mee ga, maar denk dat ik in de middag wel ff stiekem m'n bed in duik ofzo :facepalm: Ik hoop in de week erna mn termijnecho te kunnen plannen, dan kan ik het daarna op m'n werk vertellen.
@vertellen: hier weten best veel mensen het. Ook mn leidinggevende. Vind ik wel fijn nu met mn misselijkheid en vermoeidheid.

Ik heb al best een buik! Jullie ook ?? Savonds staat ie best strak pfff nu al. :@@:
srs schreef:
09-08-2018 17:13
Hier weer helderrood bloedverlies... En ik weet niet zo goed wat ik moet denken.
Vorige week donderdag had ik veegjes bloed, toen bleek er dus een bloedstolsel te zitten. Vk zei toen dat mijn lichaam het zelf op zou lossen en ik anders zou gaan bloeden als bij een menstruatie. Afgelopen dinsdag weer een echo gehad en toen bleek dat mijn lichaam het zelf aan het oplossen was, het was al bijna weg. En nu weer bloed, een stuk meer dan vorige week. Ik wil denken dat het restje bloed dat er nog zat er nu uit komt, maar heb aan de andere kant een naar gevoel.. Mijn lichaam had het al bijna zelf opgelost, komt dat laatste beetje wat er nog zat er dan echt met zoveel bloed uit?

Ik denk dat ik het tot morgen aan kijk en daarna weer ga bellen. De vk gaat me waarschijnlijk haten (vrijdag is hun vrije dag), maar dit is echt slopend. Waarom kan ik niet gewoon een normale zwangerschap hebben? :-(
Heb je nog gebeld? Wat zeiden ze?
Srs: wat schrikken zeg! Hoop dat alles nog goed bij je gaat! 😘

Vertellen: we willen het liefst deze keer iets langer wachten, maar ben bang dat dit niet echt gaat lukken aangezien mijn buik nu al mega is opgezwollen door mijn darmen.

Vandaag alweer 5 weken. Gisteren nog een test gedaan en deze kan niet meer knallen dan wat het deed. Probeer nu het genieten ook beetje bij beetje toe te laten.

Zijn jullie trouwens ook zo moe tegen de avond? Ik voel me elke avond alsof ik door een kudde olifanten ben overlopen..
Mamavaneenboefje: moeheid, check. Iedere morgen voelt het alsof ik nog niet geslapen heb en 's avonds ook heel moe. Gelukkig ging mijn vriend vanmorgen met de peuter vroeg naar beneden en mocht ik nog even blijven liggen. Dat was fijn.
Net een heel klein beetje roze kleur aan het toiletpapier toen ik naar de wc ging :(. Maak me een beetje zorgen, heb verder geen last, alleen een klein beetje rugpijn. Weet niet goed wat het is.
Esdheeran en srs, hoe gaat het bij jullie? Nog bloedverlies gehad?

Ik heb nu geen roze bloedverlies meer, merk wel dat ik me zorgen maak en zo'n beetje focus op elk krampje wat ik voel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven