Hoe kan ik achter komen waar me vriend is uitgestrooid
vrijdag 10 augustus 2018 om 01:06

vrijdag 10 augustus 2018 om 10:38
Waarom was je er niet bij dan? Uit je vorige topics zeg je zelf dat je het wel goed kon vinden met je ex schoonouders. Apart verhaal weer.
Probeer eens wat aan je schrijfstijl te doen!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:39
Is niet altijd het geval,Lucifer2018 schreef: ↑10-08-2018 10:37Ik denk dat het een lulkoektopic is maar ......waarom weet je dat niet?
Als jij zijn vrouw bent bepaal jij dat namelijk.
In sommige gevallen kunnen ouders nog steeds beslissen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:39
Nee mijn vader heeft hem bedreigd en ik heb punt achter gezet dat ik geen contact meer wil met mijn vader dat het klaar is ik moet nu mijn man missen en ik heb wel nieuwe vriend maar het wordt nooit zo kloos als met me eigen man
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:41
Heb jij nooit op school gezeten of mankeer je iets of ben je dronken?
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:42
Ook vind ik het apart dat je zegt je man zo te missen en dat je hem zo verschrikkelijk mist en niet zonder hem kan in elke post, maar je had wel twee maanden later een nieuwe vlam.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

vrijdag 10 augustus 2018 om 10:44
Genoeg reden om jou er niet in te betrekken door zijn oudersYasmeenah82 schreef: ↑10-08-2018 10:42Ook vind ik het apart dat je zegt je man zo te missen en dat je hem zo verschrikkelijk mist en niet zonder hem kan in elke post, maar je had wel twee maanden later een nieuwe vlam.

vrijdag 10 augustus 2018 om 10:45
Wanneer niet dan? Lijkt me heel sterk dat in Nederland zomaar een vrouw niet kan beslissen waar haar man word uitgestrooid.
Dat zij overruled word en ook niets weet.
Ben erg benieuwd in welke gevallen dat zo makkelijk gaat.
vrijdag 10 augustus 2018 om 10:47
Als de stel geestelijk iets mankeertLucifer2018 schreef: ↑10-08-2018 10:45Wanneer niet dan? Lijkt me heel sterk dat in Nederland zomaar een vrouw niet kan beslissen waar haar man word uitgestrooid.
Dat zij overruled word en ook niets weet.
Ben erg benieuwd in welke gevallen dat zo makkelijk gaat.
Heb het weleens gelezen dat dan de ouders nog steeds bepalen
vrijdag 10 augustus 2018 om 11:13
Er is geen register die bij houdt waar de as van een overledenen wordt uitgestrooid. Met toestemming van de eigenaar van de grond / het water mag je het overal doen.
De enig manier om te weten te komen of je man is uitgestrooid, en zo ja waar zijn dus zijn familieleden.
Weet je überhaupt of dat zijn as is uitgestrooid? Misschien hebben de ouders de urn nog thuis of wordt deze bijgezet op een begraafplaats.
De enig manier om te weten te komen of je man is uitgestrooid, en zo ja waar zijn dus zijn familieleden.
Weet je überhaupt of dat zijn as is uitgestrooid? Misschien hebben de ouders de urn nog thuis of wordt deze bijgezet op een begraafplaats.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

vrijdag 10 augustus 2018 om 12:15
InderdaadLucifer2018 schreef: ↑10-08-2018 12:00Daarom vroeg ik of het vriend of echt haar man was.
Maar komt weinig zinnigs uit.
vrijdag 10 augustus 2018 om 13:01
Nou ik was aan het werk en toen is dat gebeurt helaasLucifer2018 schreef: ↑10-08-2018 10:43Want jij was er niet om die beslissingen te nemen? Waar was jij dan?
Echt hoor.
Of het nou een echt of een neptopic is. Het komt beter van de grond als je eens wat info tiept.