Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
10-08-2018 22:24
Het was hier in huis afgekoeld tot 20 graden. Hoogste tijd voor een 'heb-jij-de-verwarming-al-aan?'-topic.
:biggrin:

Hier blijft de temperatuur hangen op 26 graden in huis
Oifa schreef:
10-08-2018 22:26
:biggrin:

Hier blijft de temperatuur hangen op 26 graden in huis
Pfff dat is warm zeg.
Nemaìn’ schreef:
10-08-2018 22:26
Pfff dat is warm zeg.
Ja echt wel, en dan is het nu ook nog vochtig in huis geworden. Had niet zo in de gaten dat het binnenregende. Ben lekker bezig vandaag
Solomio schreef:
10-08-2018 22:24
Het was hier in huis afgekoeld tot 20 graden. Hoogste tijd voor een 'heb-jij-de-verwarming-al-aan?'-topic.
Wacht je wel even met de verwarming aan te zetten totdat je goedkeuring krijgt hier?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
10-08-2018 22:32
Wacht je wel even met de verwarming aan te zetten totdat je goedkeuring krijgt hier?
Uiteraard. Ik loop hier al heel wat jaartjes mee, ik ken de regels.
Gelukkig was het al snel weer 22 graden toen ik de balkondeur dicht deed.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Oifa schreef:
10-08-2018 22:31
Ja echt wel, en dan is het nu ook nog vochtig in huis geworden. Had niet zo in de gaten dat het binnenregende. Ben lekker bezig vandaag
Lekker handig :hihi:

Moet je voor het aansteken van een houtkachel ook toestemming van het forum hebben?
Ik zit lekker onder een dekentje.
Vriendelijk.
Nemaìn’ schreef:
10-08-2018 22:45

Moet je voor het aansteken van een houtkachel ook toestemming van het forum hebben?
Dat mag nooit. Luchtvervuiling. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Nemaìn’ schreef:

Nee, dat is spammen over houtkachels natuurlijk.
doornroosje9 schreef:
10-08-2018 21:22
Ik hartje jou.
Ik corazon jou ook :)
ViezeHond schreef:
10-08-2018 20:53
Ja je bent een v/d liefsten.
Dit.
What have we done....
nbk schreef:
10-08-2018 23:46
Dit.
En jij hebt nog steeds de coolste ava :)
Ana_Isabel** schreef:
10-08-2018 23:48
:bigkiss:
What have we done....
Nemaìn’ schreef:

yep :facepalm:

Inmiddels alles weer drooggemaakt
Ana_Isabel** schreef:
10-08-2018 23:48
eens
doornroosje9 schreef:
10-08-2018 23:08
Dat mag nooit. Luchtvervuiling. :jump:
Dit.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
:rofl:
= mijn reactie toen ik vanmorgen op het forum kwam, na gisteren het enthousiaste berichtje van de CM dat de TD iets aan de spamproblemen gedaan heeft :proud:

En oke, oke, ik zet wel geen houtkachel aan. Dat wordt binnenkort buiten vuurtje stoken. :P
Ik heb die tekst eens door translate gehaald. Koreaanse taal geselecteerd en dit kwam eruit

// Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage winkel Aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van Seogwipo Travel Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis reizen dame Seogwipo vergadering reis cursussen voldoen aan de voorwaarden in Thailand massage zakenreis in het hele land pay vergadering aanbevolen // reiswinkel Seogwipo HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage winkel aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van reizen reizen Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Seogwipo reizen Tante natuurlijk voorwaarden voldoen Thaise massage reizen het land vergadering aanbevolen pagina // Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage winkel aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van reizen reizen Seogwipo motel gezelschap Seogwipo prijs Seogwipo reis vergadering Tante reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pagina // Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage Shop raden pagina Seogwipo vergadering aanrader Motel reizen Seogwipo reisgezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Tante reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pagina // Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8 .com // Seogwipo massage winkel, zoals pay dating aanbevolen Seogwipo reizen Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Seogwipo reizen dame reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pay Seogwipo reizen // shop // ζ HOT 〖Katok pxp88 〗 ζ // homepage pxp8.com// Seogwipo massage winkel Aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van reizen Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Seogwipo reizen dame reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pagina

M.a.w. als ik het goed begrijp. Een gezelschapsdame voor als je daar bent voor zakenreizen e.d.. Thaise massage enz enz
Zolang het aan de nationale vergadering voldoet, moet het wel echt zijn.
Wilde we wel weten waar de spam over ging prada?
:flag:
dubbel ook niet nodig
Tijd voor koffie
Hoe weet je dat het Koreaans is en geen Chinees bijvoorbeeld?
shifty schreef:
11-08-2018 09:45
Hoe weet je dat het Koreaans is en geen Chinees bijvoorbeeld?
Zie jij dat niet???
Ana_Isabel** schreef:
11-08-2018 09:47
Zie jij dat niet???
Ja valt me een beetje tegen van hem
Leuk beginnvan de dag, al die hysterie om die spam :rofl:
Vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven