Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mijn complimenten Mods, jullie blijven stug doorgaan met verwijderen, heb echt met jullie te doen
Tornacense schreef:
11-08-2018 19:39
Wie zorgt er voor de koffie?

Of mag het ook Chinese thee zijn?
Ik wil best erheen om ze wakker te houden, ik slaap toch zelden. Ga je mee, neem ik een slagroomsoesje voor je mee :heart:
Mods, hebben jullie eigenlijk al contact gehad met de TD vandaag of staan jullie er weer eens helemaal alleen voor om alle shit op te vangen hier?

Gooi gewoon lekker het bijltje erbij neer en ga wat leuks doen.
Als er dan na het weekend iemand van de TD of een verantwoordelijke bij Sanoma wakker is geworden maak dan meteen even duidelijk dat jullie pas weer aan het werk gaan als dit is opgelost.

Ik vind het oprecht bewonderenswaardig hoor dat jullie de spamtopics blijven weghalen maar genoeg is genoeg zou ik zo zeggen, dat dit forum voor geen meter werkt is niet jullie verantwoordelijkheid.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Eens met CC. Als dit morgen weer zo gaat, echt laat gaan. Pech voor ons, maar dan gebeurt er misschien eens iets.
Tjezus, wat vals
Calamitycat schreef:
11-08-2018 19:41
Mods, hebben jullie eigenlijk al contact gehad met de TD vandaag of staan jullie er weer eens helemaal alleen voor om alle shit op te vangen hier?

Als er dan na het weekend iemand van de TD of een verantwoordelijke bij Sanoma wakker is geworden maak dan meteen even duidelijk dat jullie pas weer aan het werk gaan als dit is opgelost.

Ik vind het oprecht bewonderenswaardig hoor dat jullie de spamtopics blijven weghalen maar genoeg is genoeg zou ik zo zeggen, dat dit forum voor geen meter werkt is niet jullie verantwoordelijkheid.
Eens!
En daar is Mister Corean Bot weer.

Ligt het aan mij of begint ie sneller en sneller in één keer te spammen?
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 11-08-2018 19:45
52.78% gewijzigd
MevrouwJack schreef:
11-08-2018 19:43
Eens met CC. Als dit morgen weer zo gaat, echt laat gaan. Pech voor ons, maar dan gebeurt er misschien eens iets.
Ben het er ook mee eens
Wat een spam..
Calamitycat schreef:

Eens
.
Afbeelding
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Niks bewonderenswaardigs aan, het ontbreekt aan alle kanten van gebrek aan inzicht, heel de TD lijkt gewoon niet te bestaan, het is gewoon bezopen dat dit kan bij een "o zo groot landelijk bedrijf" als Sanoma. Ze geven gewoon geen shit om het forum dus om jullie en doen er geen reet aan. Zelfs mijn eigen forum houdt al jaren spambots (en ook DDos) aanvallen 100% tegen.

Wat Cateautje al om 19.30 zegt: [quote] Of een ik ben geen botbutton die je moet aanvinken als je een topic begint. [unquote]
Is al een begin.
Inderdaad. Hier valt niet tegenop te verwijderen. Ga lekker weekend vieren mods en laat de TD (voor zover die bestaat) het maandag oplossen.
JeSchoonmoeder schreef:
11-08-2018 19:48
Niks bewonderenswaardigs aan, het ontbreekt aan alle kanten van gebrek aan inzicht, heel de TD lijkt gewoon niet te bestaan, het is gewoon bezopen dat dit kan bij een "o zo groot landelijk bedrijf" als Sanoma. Ze geven gewoon geen shit om het forum dus om jullie en doen er geen reet aan. Zelfs mijn eigen forum houdt al jaren spambots (en ook DDos) aanvallen 100% tegen.

Wat Cateautje al om 19.30 zegt:
Dat het de TD/Sanoma aan inzicht ontbreekt daar kunnen de mods niets aan doen. Die zijn inmiddels ook wel de wanhoop nabij al dan niet doorgedraaid.

Wat zij nu al de hele dag doen vind ik dus wel degelijk bewonderenswaardig. Als je dat niet begrijpt dan heb je mijn hele bericht niet begrepen.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Calamitycat schreef:

Dit.

Mods, een applausje voor jullie doorzettingsvermogen.
nino_testingweekend schreef:
11-08-2018 19:45
Wat een spam..
Dus je maakt een profiel aan speciaal om dat te komen melden? Alsof niemand anders dat door heeft...
JeSchoonmoeder schreef:
11-08-2018 19:48

Wat Cateautje al om 19.30 zegt:
Als jij het zo goed weet, waarom bied je dan niet aan om te helpen die bots buiten de deur te houden?
Nu ladies, zet een goeie film op ( kan jullie https://www.imdb.com/title/tt1315981/ van harte aanbevelen, met Colin Firth :heart: ) zodat de ds zich enkel op de spamklojo's hoeven te concentreren.
Fijne avond allen en modjes: sterkte :daisy:
Calamitycat schreef:
11-08-2018 19:50
Dat het de TD/Sanoma aan inzicht ontbreekt daar kunnen de mods niets aan doen. Die zijn inmiddels ook wel de wanhoop nabij al dan niet doorgedraaid.

Wat zij nu al de hele dag doen vind ik dus wel degelijk bewonderenswaardig. Als je dat niet begrijpt dan heb je mijn hele bericht niet begrepen.
Doe niet zo kattig mens, ik heb het over de "zogenaamde" td en Sanoma hè, niet over de mods, dat zijn de slaven van het Sanomabeleid Zeg maar de papierprikkers van Finland. Of zo.
Calamitycat schreef:

Mee eens. Kappen met die hap! Lekker laten tot maandag, mogen anderen de troep opruimen.
Niemand is onmisbaar
FiIee schreef:
11-08-2018 19:52
Als jij het zo goed weet, waarom bied je dan niet aan om te helpen die bots buiten de deur te houden?
Omdat mijn forum kleiner is en inmiddels beter gebouwd en dat heb ik niet zelf gedaan, ik heb eerder een forum gehad waar ik elke dag tot 500 mails/berichten één voor één moest verwijderen, élke dag weer! dus ik voel de modjes hier, dat ik weet hoe het zit wil niet zeggen dat ik er persoonlijk iets aan kan doen hè, ik ben geen techneut . Neem een sissi en kick af.
bojoti schreef:
11-08-2018 19:59
Mee eens. Kappen met die hap! Lekker laten tot maandag, mogen anderen de troep opruimen.

Mee eens, geef er de brui aan en laat het maar degenen opknappen die verantwoordelijk zijn voor dit slechte forum, het werkt voor geen meter en jullie zijn de pisang.
Al duurt het weken. Ik weet hoe het is om telkens en telkens weer niet enkel op het forum maar ook al de bijbehorende mailmeldingen één voor één te moeten epibreren. gestoord wordt je ervan
Laat de TD nu maar eens hun werk doen en anders heel het forum weg en opnieuw opbouwen door mensen die wel weten hoe het moet (wat 'm niet gaat worden want dat kost geld, veel geld)
Ik vind het wel knap dat de boel nog niet in de soep is gedraaid hier. Ik had allang een crash verwacht met zo’n actieve bot.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
11-08-2018 20:09
Ik vind het wel knap dat de boel nog niet in de soep is gedraaid hier. Ik had allang een crash verwacht met zo’n actieve bot.

Waar is dat uitlogprobleem als je het nodig hebt. ;-D
JeSchoonmoeder schreef:
11-08-2018 20:06
Mee eens, geef er de brui aan en laat het maar degenen opknappen die verantwoordelijk zijn voor dit slechte forum, het werkt voor geen meter en jullie zijn de pisang.
Al duurt het weken. Ik weet hoe het is om telkens en telkens weer niet enkel op het forum maar ook al de bijbehorende mailmeldingen één voor één te moeten epibreren. gestoord wordt je ervan
Laat de TD nu maar eens hun werk doen en anders heel het forum weg en opnieuw opbouwen door mensen die wel weten hoe het moet (wat 'm niet gaat worden want dat kost geld, veel geld)
We hadden ooit een beter forum, maarja die moest zonodig vervangen worden
FiIee schreef:
11-08-2018 19:52
Dat dacht ik nou ook!!
Even uitleggen wat DE oplossing is; een kleine moeite toch? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven