Ex met epilepsie

11-03-2009 10:00 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald ivm herkenbaarheid.
...
quote:yoyo2 schreef op 11 maart 2009 @ 14:00:

Ik kan me voorstellen dat je moeite hebt met die plek.

Een pashokje is ook wel een hele bijzondere, romantische en intieme plek. Mensen die het daar doen, hebben vast een hele sterke en diepe hechte band.

De gedachten van to zullen hoogstwaarschijnlijk eerder zijn;

Hij werd zo geil van haar dat hij niet kon wachten tot hij thuis was, haar in het pashokje nam, en met mij staat hij onder de douche en denkt ie aan een ander.

Maar dat is puur speculatie.

TO, hij zal het vast op vele spannendere, schonere, romantischere en speciale plekken hebben gedaan met haar. Dat was toen, nu is hij met jou. Accepteer dat verleden en laat je er niet onzeker door maken.

Of heb je meer redenen om te denken dat hij je niet meer interessant vindt?
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 14:40:

Dus ik ga dát denk ik even zeer gedetailleerd vertellen.

Ja joh doen!

Waarschijnlijk wordt je vriend daar heel nerveus en jaloers van! Wat als hij erachter komt dat jij het 10 jaar geleden met Sjonnie onder de glijbaan in de speeltuin hebt gedaan?! Dan wordt hij zo nerveus en jaloers dat hij de komende 10 jaar je handje nooit meer los laat!
...
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 14:16:

Effe serieus: weet je dat ik daar werkelijk aan gedacht heb. Totdat mijn gezonde gedachtes het weer overnamen en een stemmetje zei: Foei, dat kun je écht niet maken!

En dat weet ik ook, dat ik dat niet kan maken, maar het is - eerlijk is eerlijk - momenteel zeer verleidelijk.

Gelukkig woonde hij toendertijd nog thuis, dus hebben zij het niet op dit bed gedaan. Meen je dit nu werkelijk????? Ik ben stomverbaasd.

Hij heeft het wel met zijn andere ex op dit bed gedaan, maar daar zit ik niet mee. Heb haar gezien en ze waren overduidelijk bij elkaar terwijl geen van beide de ander echt leuk vond. Ik denk dat je dat jezelf hebt wijsgemaakt. Als twee mensen bij elkaar zijn (of sex hebben) vinden ze elkaar echt wel leuk hoor! Maar ga je hier nu dan ook een probleem van maken?

En ik heb er idd zelf naar gevraagd, en had het achteraf liever niet geweten. Hij beschreef het met best wel wat details. Je hebt dus nu geleerd dat je geen dingen moet vragen waarvan je het antwoord niet wilt weten.

En als je iets heel graag wilt vergeten, zal je dat nooit lukken. Met trauma's werkt dat zo. Met alle andere dingen is het een kwestie van je gedachten op iets anders richten en niet meer voeden.

Ja ik heb een ex, en ik heb het met hem op nog veel meer plaatsen gedaan. Dus ik ga dát denk ik even zeer gedetailleerd vertellen.

:puke: Och, hoe leuk, hem lekker terug kwetsen. Zeer volwassen hoor. Kom je vast ver mee.

Pff, ik doe geen verdere moeite.
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 14:44:

Ik merk aan hem dat hij ook heel bang is om mij kwijt te raken. Dat vind ik wel fijn om te merken.Dat komt omdat je het verteld hebt van die glijbaan...

Ja ik heb een ex, en ik heb het met hem op nog veel meer plaatsen gedaan. Dus ik ga dát denk ik even zeer gedetailleerd vertellen.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa....doen!

Kom je wel daarna ff heel hard uithuilen hier als hij niet zo reageert zoals je wilt?

Kom op, geef ons mede forumsters ook iets om naar uit te kijken.

Nou niet gaan roepen dat ik kinderachtig doe want mijn hemel....jij bent echt kampioen kinderachtig zijn!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 14:30:

[...]

Nee want verder hebben ze niet veel gedaan qua dagjes uit, omdat zij nergens naar toe durfde.

Dan kun je dus nog altijd sexen in de bosjes in de dierentuin. Dat scheelt weer. Maar zeg eens eerlijk. Ben je nu echt serieus? Het is niet helemaal gezond hoor, om zo op exen van je vriend te fixeren. Of een klein detail zo belangrijk te laten zijn.

Hij heeft trouwens ook vast wel zijn gevoelens aan haar vertelt, mag hij dat nu niet meer aan jou vertellen? Hij kan wel eens een maaltijd hebben gegeten die ze heeft bereidt, of samen hebben gelachen om een programma op televisie.
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 14:30:

Nou nou Madhe, wat ben je streng vandaag....

Ik heb laatst gelezen dat je tegenwoordig maanreizen kan boeken

Tis even sparen voor Venne, maar hey.....100% garantie dat hij het daar NIET met zn ex heeft gedaan!

Streng? Strontchagrijnig bedoel je. (menstruatie komt eraan, en ik had me toch zin in sex) , en dit topic helpt me er helemaal over mijn slechte bui heen.

Ohja, ik wilde nog even zeggen dat mijn vriend en ik wel nieuwsgierig waren naar de "vreemde" plaatsen waar we ooit sex hadden gehad (met anderen dus ). Het enige effect dat dat had, was wederzijdse verbazing over onze creativiteit.
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 14:51:

Dan kun je dus nog altijd sexen in de bosjes in de dierentuin. Dat scheelt weer.

Kom op zeg... dagjes uitgaan heeft echt niets met een goede (sex)relatie te maken hoor. Gewoon lekker op de bank raggen, of desnoods op het keukenblad...

Beter dan tussen de olifantenstront..
quote:yoyo2 schreef op 11 maart 2009 @ 14:54:

[...]

Kom op zeg... dagjes uitgaan heeft echt niets met een goede (sex)relatie te maken hoor. Gewoon lekker op de bank raggen, of desnoods op het keukenblad...

Beter dan tussen de olifantenstront..

Yoyo, daar heeft ie ex vast ook al genomen.

En voor als je serieus bent (vast wel hahaha), ik probeerde opties te geven zodat to ex kan overtreffen.
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 14:54:

[...]

Streng? Strontchagrijnig bedoel je. (menstruatie komt eraan, en ik had me toch zin in sex) , en dit topic helpt me er helemaal over mijn slechte bui heen.

Ohja, ik wilde nog even zeggen dat mijn vriend en ik wel nieuwsgierig waren naar de "vreemde" plaatsen waar we ooit sex hadden gehad (met anderen dus ). Het enige effect dat dat had, was wederzijdse verbazing over onze creativiteit.

Nou kom op zeg....je menstruatie KOMT eraan zeg je toch?

gewoon je man bellen hem naar huis sommeren (dit IS ten slotte een noodgeval) en hem bruut nemen op het keukenblad!

Lees namelijk net bij Yoyo dat dat een best plekkie is...

Of zou het alleen werken op het werkblad van Yoyo?

Dan ff in de auto en Yoyo om een boodschap sturen

Ja ik heb een ex, en ik heb het met hem op nog veel meer plaatsen gedaan. Dus ik ga dát denk ik even zeer gedetailleerd vertellen.Ja joh, maakt de relatie alleen maar leuker om er zo op te reageren.
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 14:44:

Ik merk aan hem dat hij ook heel bang is om mij kwijt te raken. Dat vind ik wel fijn om te merken.

Misschien moet je je beeld van een relatie eens grondig bijstellen.

Angst binnen een relatie is NIET goed! Als je vriend bang is dat je bij hem weggaat, en dat zijn uitgangspunt is om zijn gevoelens te laten merken, dan betekend dat dat hij er niet op vertrouwt dat je met hem verder wilt. Dat zegt iets over de signalen die je hem geeft lijkt me.

Ik zou me daar meer zorgen om maken. Alhoewel, dat is niet waar. Ik zou die situatie niet eens willen binnen 6 maanden.

Ja ik heb een ex, en ik heb het met hem op nog veel meer plaatsen gedaan. Dus ik ga dát denk ik even zeer gedetailleerd vertellen.Heel volwassen reactie
Ik denk.....ik denk dat jullie een toprelatie hebben

Lekker doorgaan zo, je vent express de grond indrukken, her en der een beetje kwetsen...

Want hey....hij is toch al bang dat je het uitmaakt
...
Mens, wordt volwassen. Ongelooflijk zeg, wat een kleutergedrag.
...
Dan wordt het tijd dat jullie eens eerlijk gaan praten VenneJo. Jij gaat eerlijk zeggen waar jouw 'zwarte humor' vandaan komt mbt zijn exvriendin. En zeg maar dat je het er moeilijk mee hebt als hij allerlei details over zijn sex-verleden vertelt. Maar dan moet jij er ook niet naar vragen!

En je gaat vertellen hoeveel je om hem geeft en dat hij zich geen zorgen hoeft te maken dat jij hem verlaat.

NB: Je hoeft je natuurlijk niet echt zorgen te maken om zijn ex, het is negen (!) jaar uit. Toen betaalden we nog met guldens.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 15:28:

Nou ja hij vertelt het mij ook gedetailleerd. Dus waarom zou ik dat niet mogen? Hij heeft iig nog niet echt iets door dat ik er zo mee zit.

En dan is het gewoon de ideale oplossing om te vertellen dat je Sjonnie onder de glijbaan hebt geneukt!

c o m m u n i s e r e n .....
quote:EvyBlissy schreef op 11 maart 2009 @ 15:33:

NB: Je hoeft je natuurlijk niet echt zorgen te maken om zijn ex, het is negen (!) jaar uit. Toen betaalden we nog met guldens.wazzijn da?
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 15:28:

Nou ja hij vertelt het mij ook gedetailleerd. Dus waarom zou ik dat niet mogen? Hij heeft iig nog niet echt iets door dat ik er zo mee zit.Zou je dat dan niet eens gewoon zeggen? Gewoon, zonder 'zwarte humor', steken onder water en dergelijke? Dat lijkt me op den duur toch een stuk beter werken.
Waarom zou je hem ongevraagd met details over neukpartijen met je exen lastig vallen? Alleen om hem te kwetsen?

Is het niet een idee om hem gewoon te vertellen dat jij er geen prijs op stelt om details van zijn sexleven met vorige partners te weten? Dan kan hij er voortaan rekening mee houden.

Dit detail weet je nu dus wel, en je bent er door schade en schande achter gekomen dat je dit soort dingen liever niet weet.

Met de informatie die je nu hebt zul je moeten leren leven, maar je kunt voortaan wel aan hem aangeven dat hij moet ophouden als 'ie weer dingen dreigt te vertellen die jij niet wil weten.
M.a.w.: wat de rest ook al zei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven