Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Heb je gelijk in, bedankt voor je berichtje! Zelf vind ik initiatief nemen geen punt. Hij belde mij gisteren vanaf een festival en omdat hij aangaf echt niet van appen te houden, belde ik vandaag ff om te horen hoe hij het heeft gehad.
Vind het zelf ook gek om dat niet te doen, zo zit ik niet in elkaar.
Dus wil me daar ook niet anders in voordoen.
Maar goed, nieuw voorstel tot een date mag hij weer doen.

Inderdaad er is geen controle op. Dat besef ik me. En mijn leven is leuk, ook zonder hem. Dat hou ik me ook steeds weer voor. Ben gewoon echt niet gewend dat er zo weinig contact is. Soms twee dagen niet. Wat niet erg is, maar probeer m'n balans er in te vinden. Vind ik best lastig. Maar inmiddels m'n rust weer gevonden gelukkig. Hoort gewoon bij verliefd worden/zijn.
Oh dat was het, had je hier volgens mij ook gezegd dat hij maanden gaat reizen. Wat jammer! En goed dat je nu volop geniet en dat ook laat gebeuren.
ywtje schreef:
12-08-2018 20:35
Heb je gelijk in, bedankt voor je berichtje! Zelf vind ik initiatief nemen geen punt. Hij belde mij gisteren vanaf een festival en omdat hij aangaf echt niet van appen te houden, belde ik vandaag ff om te horen hoe hij het heeft gehad.
Vind het zelf ook gek om dat niet te doen, zo zit ik niet in elkaar.
Dus wil me daar ook niet anders in voordoen.
Maar goed, nieuw voorstel tot een date mag hij weer doen.

Inderdaad er is geen controle op. Dat besef ik me. En mijn leven is leuk, ook zonder hem. Dat hou ik me ook steeds weer voor. Ben gewoon echt niet gewend dat er zo weinig contact is. Soms twee dagen niet. Wat niet erg is, maar probeer m'n balans er in te vinden. Vind ik best lastig. Maar inmiddels m'n rust weer gevonden gelukkig. Hoort gewoon bij verliefd worden/zijn.
Ik snap je tweestrijd hierin wel hoor ywtje.

Vind het wel knap dat je je rust hierin wel weer hebt kunnen vinden
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
12-08-2018 20:35
Heb je gelijk in, bedankt voor je berichtje! Zelf vind ik initiatief nemen geen punt. Hij belde mij gisteren vanaf een festival en omdat hij aangaf echt niet van appen te houden, belde ik vandaag ff om te horen hoe hij het heeft gehad.
Vind het zelf ook gek om dat niet te doen, zo zit ik niet in elkaar.
Dus wil me daar ook niet anders in voordoen.
Maar goed, nieuw voorstel tot een date mag hij weer doen.

Inderdaad er is geen controle op. Dat besef ik me. En mijn leven is leuk, ook zonder hem. Dat hou ik me ook steeds weer voor. Ben gewoon echt niet gewend dat er zo weinig contact is. Soms twee dagen niet. Wat niet erg is, maar probeer m'n balans er in te vinden. Vind ik best lastig. Maar inmiddels m'n rust weer gevonden gelukkig. Hoort gewoon bij verliefd worden/zijn.
Goed zo, je moet je zeker niet anders voordoen dan je bent. Als je het maar doet met je juiste beweegreden.
Dus niet bellen om bevestiging te krijgen bijvoorbeeld.
Nogmaals, ik snap je twijfel heel goed hoor. Daten is gewoon onzeker, helemaal in deze tijd van Tinder en internet.
Mss herinner je mijn schrijven nog van paar weken geleden, toen ik helemaal in de rats zat toen ik 2 dagen niks hoorde van mijn date.
Het voelt op dat moment heel reëel die angst, maar later denk ik dan: het gaat om iets heel anders en heeft weinig met de man in kwestie te maken. Het zit in mij! En juist doordat ik dan ga reageren uit angst, geeft dat weer een verkeerd signaal naar de ander.
Misschien kun je jouw onzekerheid met hem bespreken? Niet hem verantwoordelijk maken, maar gewoon je gevoel uiten en dat je het lastig vindt.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
12-08-2018 20:37
Oh dat was het, had je hier volgens mij ook gezegd dat hij maanden gaat reizen. Wat jammer! En goed dat je nu volop geniet en dat ook laat gebeuren.
Ja het voelt heel fijn! En ik ben oprecht ‘excited’ (kan er even geen ander woord voor bedenken) voor hem en zijn naderende reis.
We zulllen dan wel ieder onze eigen weg weer gaan, wat de toekomst brengt weten we niet. Maar voor nu proberen we zoveel mogelijk bij elkaar te zijn en dat is genieten! :flirting:
@Delila: Wijze woorden en wat je zegt dat doe ik ook. Weet inmiddels dat onzekerheid van mij is. Hier handel ik nooit meer uit. Hele overwinning en dat ik mijzelf rustig krijg nog groter.
Vanuit onzekerheid zal ik dan ook nooit berichten/bellen.
Afgelopen date al wel besproken dat daten me onzeker maakt en soms meer dan ik zou willen. Dus hij weet het :)
Dat gezegd hebbende, alle signalen zijn super goed. Dus hij hoeft daar niks mee te doen. Ikzelf wel en dat doe ik momenteel.

Merk dat m'n buien steeds korter worden. Afgelopen dinsdag duurde het een hele dag. Vandaag een halve dag, jeujj. Hard werken, werpt vruchten af 8-)

Thx voor de steun Delila en Oifa
Delila- schreef:
12-08-2018 20:50
Ja het voelt heel fijn! En ik ben oprecht ‘excited’ (kan er even geen ander woord voor bedenken) voor hem en zijn naderende reis.
We zulllen dan wel ieder onze eigen weg weer gaan, wat de toekomst brengt weten we niet. Maar voor nu proberen we zoveel mogelijk bij elkaar te zijn en dat is genieten! :flirting:
Wanneer gaat hij? En wat fijn zeg :love: geniet maar goed en wie weet inderdaad wat de toekomst brengt. Als jullie bij elkaar horen, vindt het wel z'n weg.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
12-08-2018 20:56
Wanneer gaat hij? En wat fijn zeg :love: geniet maar goed en wie weet inderdaad wat de toekomst brengt. Als jullie bij elkaar horen, vindt het wel z'n weg.
Ik zal de datum niet neerzetten want dan maak ik mezelf te herkenbaar ;-)
Het is al snel in elk geval..
Ik geloof er heilig in dat mensen op je pad komen, sommigen voor even en anderen voor een langere tijd. We weten dit alleen niet van tevoren. Daarom is het zo belangrijk te genieten van het moment.
We schrijven er ook over in het andere topic, het niet willen bezitten van elkaar. Zijn trip is echt een persoonlijke reis waar ik niet in thuishoor. En dat is goed.
Neemt niet weg dat ik hem ga missen uiteraard en hoop dat we contact zullen houden.
Mooi hoe je er tegenaan kijkt. Fijn dat je je lekker kan laten gaan nu. Dat pakt niemand je meer af.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
12-08-2018 21:37
Mooi hoe je er tegenaan kijkt. Fijn dat je je lekker kan laten gaan nu. Dat pakt niemand je meer af.
Zo is het! Wie weet stort ik wel in als hij weg is, missen zal ik hem sowieso.
Maar ik wil er nu nog niet aan denken.

Jij inmiddels belletje terug gehad Ywtje?
Nee, nog niks :) Ga zelf eens nadenken wat ik hier van vind. Hij is echt heel moeilijk bereikbaar en als dat altijd zo is, weet ik niet of dat bij me past.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
12-08-2018 22:20
Nee, nog niks :) Ga zelf eens nadenken wat ik hier van vind. Hij is echt heel moeilijk bereikbaar en als dat altijd zo is, weet ik niet of dat bij me past.
Serieus? Als het echte contact zo voelt als je steeds beschreef hier, dan is er toch niks aan de hand?
Zijn mobiele bereikbaarheid zegt daar toch niets over?
Je hebt gelijk Delila.. Mijn oude mechanisme komt naar boven bij jouw vraag en begon me kwaad te maken. Heb last van een stukje verlatingsangst dus het is nogal een gevecht en zeker als ik dan zo'n minimale apper/beller tref.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
12-08-2018 22:41
Je hebt gelijk Delila.. Mijn oude mechanisme komt naar boven bij jouw vraag en begon me kwaad te maken. Heb last van een stukje verlatingsangst dus het is nogal een gevecht en zeker als ik dan zo'n minimale apper/beller tref.
Snap ik. Probeer er niks achter te zoeken, hij is blijkbaar anders in contact dan jij. Hoeft geen dealbreaker te zijn, vooral niet als jullie regelmatig elkaar zien. Dat hij zegt niet zo’n apper te zijn, betekent niet dat hij (dagelijks) graag belt..
Klopt en ergens vond ik het al to much dat ik vandaag dan ook ga bellen, maar hij had gezegd dat appen helemaal niet prettig is voor hem: Liever niet.
Dus dacht, dan maar bellen. Want wilde gewoon interesse tonen en ga dan buiten mijn eigen ik om. Had liever gewoon even een appje gestuurd.

Moet even m'n weg hierin vinden. Vind het geen enkel probleem als hij niet dagelijks contact wil, maar liever heb ik dan dat hij dat gewoon zegt. Weet ik dat ook weer :)
Alle reacties Link kopieren
Lastig inderdaad, ik ben bijvoorbeeld echt geen beller. Doe het alleen als het echt niet anders kan, dat is dus sporadisch tot nooit. Mate van contact bespreken heb ik nog nooit met een date gedaan eerlijk gezegd, dat wijst zich vaak vanzelf. Hoe spreken jullie dan af?
Ben zelf ook geen beller, dus het was nogal een stap en die wordt niet "beloond" om het zomaar te zeggen.
We hebben elkaar pas 4 keer gezien, nu nog geen vervolg staan, maar dat komt wel goed. Als ik rationeel kijk en naar onze dates, is er niks aan de hand. Zeker niet als hij mij gisteren vanaf een festival belt, kreeg ook nog een vriend van hem aan de telefoon (die ik ook ken). Dus hij heeft het in positieve zin over me, anders doe je dat niet.
Maar goed, ik wil stoppen met analyseren. Dit brengt me terug in onrustige modus merk ik. Lief je steun!
Laat het hier wel weten als we weer contact hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Precies, rustig gaan slapen dus en dan laat hij vanzelf van zich horen. Welterusten!
Dank je!! Welterusten :)
Alle reacties Link kopieren
Ywtje en delila, zo herkenbaar wat jullie schrijven. Soms denk ik dat hier schrijven over dingen die onrust alleen maar voedt.
Ik heb besloten even niet monogaam te willen zijn op dit moment. Heb dit weekend spontaan met een man afgesproken (seksdate) en die gaat ook volgende week op reis voor en lange tijd. Maar wij gaan elkaar nog wel even zien daarvoor, want het was zo fijn. Ondertussen dus vanavond een date met die man waar ik al een tijdje mee ga, van hem ga ik niet krijgen wat ik wil geloof ik. Hij geeft me weinig aandacht en ik heb meer behoefte aan intimiteit dan hij me wil geven. Daarnaast heb ik woensdag een date met een man die ik op een festival heb leren kennen. Daar zie ik wel potentie in.
Klopt helemaal Winkje, door het erover te hebben wordt het groter. Merkte ik gisteren echt zo ontzettend. Dus dat ga ik niet meer doen.

Hier heb ik trouwens ook wat aan:
http://verliefdopjeleven.nl/overdenken- ... nalyseren/

Helpt mij tot nu toe goed. Ben vandaag weer gewoon mijzelf. Controle houden lukt toch niet, heb besloten positief te zijn. En dat geeft lucht.
Alle reacties Link kopieren
Hulde voor jou Winkje, doen wat goed voelt voor jou!
Het is maar net hoe je het bekijkt, soms kom je hier schrijven omdat je je onrustig voelt en word je juist gerustgesteld door de reacties van anderen. Of raak je in de war als er meerdere meningen worden gegeven. En soms krijg je bevestigd wat je stiekem al wist of zie je ineens dingen vanuit een totaal ander perspectief..
Het is maar net wat je eruit haalt en hoe dicht je bij jezelf kunt blijven.
Ik hoop je nog wel hier te blijven lezen in elk geval!
Veel plezier met je dates!
Ben benieuwd naar woensdag! Hoop dat je een top date hebt.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
13-08-2018 15:15
Klopt helemaal Winkje, door het erover te hebben wordt het groter. Merkte ik gisteren echt zo ontzettend. Dus dat ga ik niet meer doen.

Hier heb ik trouwens ook wat aan:
http://verliefdopjeleven.nl/overdenken- ... nalyseren/

Helpt mij tot nu toe goed. Ben vandaag weer gewoon mijzelf. Controle houden lukt toch niet, heb besloten positief te zijn. En dat geeft lucht.
Fijn dat je je weer jezelf voelt Ywtje. En dat stuk beschrijft het inderdaad goed; (teveel) analyseren maakt echt veel kapot.
Ik merk bij mezelf zoveel rust sinds ik alles heb losgelaten (en dit ook kan). Hoe meer je in het verleden of de toekomst gaat leven, des te ongelukkiger je je voelt. Je hebt gewoon nergens invloed op, behalve op je eigen gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven