Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
:popcorn:
Koffie, ik vind je ideeen over mannen/relaties/het leven hilarisch om te lezen. Je bent echt helemaal koekoek.
Alle reacties Link kopieren
Misschien, maar als je hier straks post dat je bent afgewezen/gedumpt weet je dat ik gelijk had.
Alle reacties Link kopieren
nou, mijn match is al 2 dagen helemaal stil. zomaar, zonder info vooraf dat hij even weg zou zijn.
en de laatste 2 communicaties initieerde ik.

ik laat hem maar. merk wel of hij nog contact opneemt.
jammer
|
|
|
|
|
next! :cheer:

ik neem aan: als je wil, de je moeite.
dus als hij echt contact/date met mij wil, doet hij beter zijn best.
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
13-08-2018 14:48
Ik heb besloten even niet monogaam te willen zijn op dit moment. Heb dit weekend spontaan met een man afgesproken (seksdate) en die gaat ook volgende week op reis voor een lange tijd. Maar wij gaan elkaar nog wel even zien daarvoor, want het was zo fijn. Ondertussen dus vanavond een date met die man waar ik al een tijdje mee ga, van hem ga ik niet krijgen wat ik wil geloof ik. Hij geeft me weinig aandacht en ik heb meer behoefte aan intimiteit dan hij me wil geven. Daarnaast heb ik woensdag een date met een man die ik op een festival heb leren kennen. Daar zie ik wel potentie in.
klinkt goed zeg!
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Delila- schreef:
12-08-2018 21:22
Ik geloof er heilig in dat mensen op je pad komen, sommigen voor even en anderen voor een langere tijd. We weten dit alleen niet van tevoren. Daarom is het zo belangrijk te genieten van het moment.
We schrijven er ook over in het andere topic, het niet willen bezitten van elkaar. Zijn trip is echt een persoonlijke reis waar ik niet in thuishoor. En dat is goed.
Neemt niet weg dat ik hem ga missen uiteraard en hoop dat we contact zullen houden.
wat een mooie instelling.
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Alle reacties Link kopieren
nav ywtje, die even aan de slag is met eigen dingetjes nav weinig appen met een bellende date:

ik kan mij te goed aanpassen. dus mijn valkuil is dat ik met zo'n man ga bellen - terwijl ik geen beller ben. en mijn eigen voorkeurs-wijze van communicatie (appen) loslaat.

en eik vind ik dat stom! waarom pas ik me dan aan hem aan? waarom ga ik niet gewoon appen zoals ik dat doe en wil? hij past zich maar aan mij aan?!!!

hoe denken jullie over dat soort van aanpassen? naar elkaar toe schuiven? elkaar tegemoet komen?
'have a slutty phase, it builds character'

kerstlampjes en bloemen zijn heel verschillend - en allebei prachtig!
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 17:45
Misschien, maar als je hier straks post dat je bent afgewezen/gedumpt weet je dat ik gelijk had.
Absoluut! Wanneer ik afgewezen of gedumpt wordt zal ik voortaan aan jouw wijze woorden denken!!
Alle reacties Link kopieren
ZeepBelle schreef:
13-08-2018 17:58
nou, mijn match is al 2 dagen helemaal stil. zomaar, zonder info vooraf dat hij even weg zou zijn.
en de laatste 2 communicaties initieerde ik.

ik laat hem maar. merk wel of hij nog contact opneemt.
jammer
|
|
|
|
|
next! :cheer:

ik neem aan: als je wil, de je moeite.
dus als hij echt contact/date met mij wil, doet hij beter zijn best.
Onbeschoft.
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 17:45
Misschien, maar als je hier straks post dat je bent afgewezen/gedumpt weet je dat ik gelijk had.
Nou nee.. Jouw postings slaan kant nog wal.
Alle reacties Link kopieren
ZeepBelle schreef:
13-08-2018 18:08
nav ywtje, die even aan de slag is met eigen dingetjes nav weinig appen met een bellende date:

ik kan mij te goed aanpassen. dus mijn valkuil is dat ik met zo'n man ga bellen - terwijl ik geen beller ben. en mijn eigen voorkeurs-wijze van communicatie (appen) loslaat.

en eik vind ik dat stom! waarom pas ik me dan aan hem aan? waarom ga ik niet gewoon appen zoals ik dat doe en wil? hij past zich maar aan mij aan?!!!

hoe denken jullie over dat soort van aanpassen? naar elkaar toe schuiven? elkaar tegemoet komen?
Ik vind het onbeschoft om iemand te negeren dus ik verwacht antwoord en zo niet ben ik er klaar mee. Tenzij jr in een gesprek helder afspraken maakt.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2018 11:20
Reden: ongepast
97.70% gewijzigd
ZeepBelle schreef:
13-08-2018 18:08
nav ywtje, die even aan de slag is met eigen dingetjes nav weinig appen met een bellende date:

ik kan mij te goed aanpassen. dus mijn valkuil is dat ik met zo'n man ga bellen - terwijl ik geen beller ben. en mijn eigen voorkeurs-wijze van communicatie (appen) loslaat.

en eik vind ik dat stom! waarom pas ik me dan aan hem aan? waarom ga ik niet gewoon appen zoals ik dat doe en wil? hij past zich maar aan mij aan?!!!

hoe denken jullie over dat soort van aanpassen? naar elkaar toe schuiven? elkaar tegemoet komen?
Tja, voor mij nu het vraagstuk inderdaad. Want ik ga me aanpassen merk ik. Alhoewel, uiteindelijk als ik hem beter leer kennen dan ga ik ook wel weer meer appen. Het is nu even aftasten. Hij heeft meer ruimte nodig dan ik. Vandaag nu ik weer compleet rustig ben, komen de goede gevoelens weer boven :love:

Dat is steeds weer de overwinning, dat je zelf kunt kiezen wat je voelt. En ook al val ik steeds terug, ik blijf kiezen voor positieve gedachten/gevoelens.
Ga je lekker koffiekopjes? Ga iemand anders vervelen dan hier in het topic je gal en verbittering te spuwen. Zit niemand op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging toch op de negeer?🤫
Ah ik weet niet. Koffie haar visie helpt mij beseffen dat mijn visie toch wel erg normaal is.

:grin:

Ik vind t wel verfrissend om te lezen dat ik gedumpt wordt, omdat de mannen spuitende nerds zijn die naar festivals gaan en vrouwen alleen zien als lust object
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2018 11:20
Reden: quote en bericht verwijderd
98.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 21:15
Zo dan, dit is wel op de man he? Vind je dit normaal?
Ze is nog lerares ook. Je moet er toch niet aan denken dat je kind les krijgt van zo'n gefrustreerde vrouw.
...
Anárion schreef:
13-08-2018 21:34
Ze is nog lerares ook. Je moet er toch niet aan denken dat je kind les krijgt van zo'n gefrustreerde vrouw.
Nou idd zeg, moet er niet aan denken
Alle reacties Link kopieren
Want jullie denken dat ik mijn privé deel op de werkvloer?

Spuitende nerds gaat wat ver, maar zolang en triest volk is dat hun benen voor iedere vent spreid zal een man nooit settlen want dat kost teveel moeite.
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 22:00
Want jullie denken dat ik mijn privé deel op de werkvloer?

Spuitende nerds gaat wat ver, maar zolang en triest volk is dat hun benen voor iedere vent spreid zal een man nooit settlen want dat kost teveel moeite.
Het gaat niet om je prive te delen. Het gaat om je denkwijze, bekrompen denkwijze
Alle reacties Link kopieren
Alsof iemand op het werk weet hoe ik écht denk. Daar is het ook niet de plek voor. Ik doe mijn werk en leer leerlingen maatschappelijk geaccepteerde meningen aan zoals behandeld in het curriculum. Wat de school uitdraagt volg ik.

Dat ik walg van de meeste volwassen mannen betekent niet dat ik mijn leerlingen daarom zou haten. Zij zijn nog leerbaar en kunnen worden opgevoed tot respectvolle trouwe partners.
Alle reacties Link kopieren
-
anárion wijzigde dit bericht op 15-08-2018 09:45
0.00% gewijzigd
...
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 22:05
Alsof iemand op het werk weet hoe ik écht denk. Daar is het ook niet de plek voor. Ik doe mijn werk en leer leerlingen maatschappelijk geaccepteerde meningen aan zoals behandeld in het curriculum. Wat de school uitdraagt volg ik.

Dat ik walg van de meeste volwassen mannen betekent niet dat ik mijn leerlingen daarom zou haten. Zij zijn nog leerbaar en kunnen worden opgevoed tot respectvolle trouwe partners.
Als je van mannen walgt wat doe je dan op tinder? Of val je op vrouwen, dat kan natuurlijk ook :-D
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 22:00
Want jullie denken dat ik mijn privé deel op de werkvloer?

Spuitende nerds gaat wat ver, maar zolang en triest volk is dat hun benen voor iedere vent spreid zal een man nooit settlen want dat kost teveel moeite.
Wat voor docent ben je? Je maakt namelijk behoorlijk wat fouten, zeker voor iemand die zogenaamd de universiteit gedaan heeft.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, en als ze naar me toe komen geef ik het maatschappelijk wenselijke antwoord. Ik weet maar al te goed wat de maatschappij als gewenst en normaal ziet. Welke denkbeelden oké zijn. Zet een avond de tv aan en je bent bij. Scholen zijn vaak erg links, dus dat houd ik aan.

Hier kan ik anoniem mijn ei kwijt en dat scheelt. Of dacht je dat alle docenten zulke grote voorbeelden waren privé? Zelfs Mandela ging vreemd.
anoniem_370967 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 22:18
67.94% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven