35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:37
vrijdag 3 augustus 2018 om 13:30
Lieve dames, hier even een korte ego post.... Wij hebben vanmorgen een prachtig kloppend hartje gezien! Helemaal blij dus! En zondag vertrekken we lekker voor bijna 3 weken op vakantie, dus dan kunnen we er lekker samen van genieten. Als we thuis komen hebben we al bijna de 2de echo, dus dan kunnen we het ook lekker gaan vertellen!!
Succes allemaal de komende weken, ik ga even “off radar”
.
Succes allemaal de komende weken, ik ga even “off radar”
vrijdag 3 augustus 2018 om 13:42
Oh goed nieuws Thisisme! En voor jou ook cvhorssen!
En wat fijn dat de lijst met zwangeren gestaag oploopt.
Hier ook even een update. Inmiddels 19 weken en al een paar weken bijna geen kwaaltjes meer, erg fijn. En ik lijk nu zelfs een buikje te krijgen! Als ik straks 10 kilo -of meer- ben aangekomen denk ik er vast anders over, maar voor nu is het wel fijn om te kunnen zien dat er iets gebeurt
Omdat ik nog steeds af en aan last heb van bloedverlies (en dat na 16 weken blijkbaar niet meer “hoort”) ben ik maandag bij de gynaecoloog geweest. Waarschijnlijk heeft het te maken met een ingreep bij mijn baarmoedermond een paar jaar geleden. Ze kunnen er wel iets aan doen om het minder gevoelig te maken, maar ik moet eerst de uitslag van het uitstrijkje en de kweek afwachten. Ik was vooraf niet echt ongerust, maar toen ik hoorde dat bloedverlies/prikkels tot vroeggeboorte kunnen leiden schrok ik wel even. Nu voorlopig dus proberen zo weinig mogelijk prikkels te veroorzaken.
Verder leek alles gelukkig goed, en onze kleine bambi was enorm gegroeid! Woensdag is de 20-weken echo, dan kunnen we hem/haar weer even goed bekijken. Leuk en spannend...
Veel succes weer allemaal dames!
En wat fijn dat de lijst met zwangeren gestaag oploopt.
Hier ook even een update. Inmiddels 19 weken en al een paar weken bijna geen kwaaltjes meer, erg fijn. En ik lijk nu zelfs een buikje te krijgen! Als ik straks 10 kilo -of meer- ben aangekomen denk ik er vast anders over, maar voor nu is het wel fijn om te kunnen zien dat er iets gebeurt
Omdat ik nog steeds af en aan last heb van bloedverlies (en dat na 16 weken blijkbaar niet meer “hoort”) ben ik maandag bij de gynaecoloog geweest. Waarschijnlijk heeft het te maken met een ingreep bij mijn baarmoedermond een paar jaar geleden. Ze kunnen er wel iets aan doen om het minder gevoelig te maken, maar ik moet eerst de uitslag van het uitstrijkje en de kweek afwachten. Ik was vooraf niet echt ongerust, maar toen ik hoorde dat bloedverlies/prikkels tot vroeggeboorte kunnen leiden schrok ik wel even. Nu voorlopig dus proberen zo weinig mogelijk prikkels te veroorzaken.
Verder leek alles gelukkig goed, en onze kleine bambi was enorm gegroeid! Woensdag is de 20-weken echo, dan kunnen we hem/haar weer even goed bekijken. Leuk en spannend...
Veel succes weer allemaal dames!
vrijdag 3 augustus 2018 om 13:45
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:26
We hebben net een heel druk schoppend meisje gezien

Tot zover mijn voorspellingsskills, ik wist zeeeeker dat het een knul werd
We hebben een usb mee met een hoop foto's en een filmpje van het hele onderzoek
. Gelijk een lading verfstalen opgepikt, nu even kijken waar we voor gaan.
Heel fijn Honing, gefeliciteerd met het kloppende hartje!
Jammer Principessa, gelukkig zie je hem binnenkort weer.
Cvhorssen en Thisisme gefeliciteerd.
Tot zover mijn voorspellingsskills, ik wist zeeeeker dat het een knul werd
We hebben een usb mee met een hoop foto's en een filmpje van het hele onderzoek
Heel fijn Honing, gefeliciteerd met het kloppende hartje!
Jammer Principessa, gelukkig zie je hem binnenkort weer.
Cvhorssen en Thisisme gefeliciteerd.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
zaterdag 11 augustus 2018 om 00:05
hallo allemaal! ik heb even bijgelezen en wil graag hier meeschrijven, aangezien wij al een jaar bezig zijn om een kindje te krijgen.
ik word over 3 weken 39, dus stokoud in baby-maak-termen, maar al wel gemerkt dat ik zwanger kan worden. helaas stopte de 1e zwangerschap na 5 weken en de 2e keer was het een leeg vruchtzakje.
het was een zwaar jaar, maar na verwerking van beide keren hebben we nu goede moed voor elke volgende ronde!
fijn om te lezen dat het hier al vaak raak is. succes voor alle wachters!
mijn NOD is a.s. maandag, maar aan mijn buik te voelen was het deze maand geen succes.
ik word over 3 weken 39, dus stokoud in baby-maak-termen, maar al wel gemerkt dat ik zwanger kan worden. helaas stopte de 1e zwangerschap na 5 weken en de 2e keer was het een leeg vruchtzakje.
het was een zwaar jaar, maar na verwerking van beide keren hebben we nu goede moed voor elke volgende ronde!
fijn om te lezen dat het hier al vaak raak is. succes voor alle wachters!
mijn NOD is a.s. maandag, maar aan mijn buik te voelen was het deze maand geen succes.
zondag 12 augustus 2018 om 16:22
Welkom Shonan!! Dat je maar snel in de zwangere rij mag aansluiten! Het lijken er veel maar wel schrijven ook al een tijdje, het heeft hier voor bijna iedereen ook wel een tijd geduurd. Maar we doen het goed hier als stok oude baby-makers!!
Heel leuk al het goede nieuws te lezen!
Boardbabe wat hilarisch dat je zeker wist dat het een jongetje zou zijn.
Wat doen de rest? Gaan jullie kijken wat het wordt? Yoga weet het dus ook al!! Wij houden het geheim - ik zou het stiekem wel willen weten maar mijn vriend vindt het zó belangrijk om het als verassing te houden - dus doen we dat!
Ik heb iets anders van de NIPT gehad geloof ik, ze geven hier de keus op 2 verschillende bloedtesten, 1 is de combi test, dan geven ze de kans met metingen in eht bloed op je proteine niveau (ofzo? geloof ik) in combinatie met echo uitslag (nekplooi etc). De andere is een meer ingewikkelde bloed test die met DNA aan de slag gaat. De dokter raadde ons de eerste aan aangezien de echo er zo goed uit zag. Die bloed test is ook normaal eruit gekomen dus volgens mij wordt ik nu niet verder getest.
Mijn familie komt vandaag aan dus ik ga even toerist spelen in eigen land!
Heel leuk al het goede nieuws te lezen!
Boardbabe wat hilarisch dat je zeker wist dat het een jongetje zou zijn.
Wat doen de rest? Gaan jullie kijken wat het wordt? Yoga weet het dus ook al!! Wij houden het geheim - ik zou het stiekem wel willen weten maar mijn vriend vindt het zó belangrijk om het als verassing te houden - dus doen we dat!
Ik heb iets anders van de NIPT gehad geloof ik, ze geven hier de keus op 2 verschillende bloedtesten, 1 is de combi test, dan geven ze de kans met metingen in eht bloed op je proteine niveau (ofzo? geloof ik) in combinatie met echo uitslag (nekplooi etc). De andere is een meer ingewikkelde bloed test die met DNA aan de slag gaat. De dokter raadde ons de eerste aan aangezien de echo er zo goed uit zag. Die bloed test is ook normaal eruit gekomen dus volgens mij wordt ik nu niet verder getest.
Mijn familie komt vandaag aan dus ik ga even toerist spelen in eigen land!
zondag 12 augustus 2018 om 20:11
Heb al een tijdje niet meer geschreven, zit meer op de app in het groepje zwangeren die uitgerekend zijn in januari...
Wij weten inmiddels dat het een jongetje is
Ik voel hem ook elke dag bewegen in m'n buik... Met 16 weken zag de echo er goed uit, de NIPT was natuurlijk ook al goed, en nu nog de laatste horde bij de 20 weken echo en dan staat alles op groen
Het voelt ook erg goed, we zijn wezen kijken voor wagens enzo, erg lastig moet ik zeggen om daar een keus in te maken. Ieniemienie baby kleertjes bekeken,dan krijg ik toch wel natte ogen, bij het idee dat we straks echt zo'n kleintje hebben samen
Wij weten inmiddels dat het een jongetje is
Ik voel hem ook elke dag bewegen in m'n buik... Met 16 weken zag de echo er goed uit, de NIPT was natuurlijk ook al goed, en nu nog de laatste horde bij de 20 weken echo en dan staat alles op groen
maandag 13 augustus 2018 om 20:09
gefeliciteerd sjonan!
morgen mijn 2e echo! Ben rond de 8 weken als t goed is
zenuwen toch weer..
Wij willen ook weten wat het word. veel praktischer
ook ben ik te ongeduldig en vind ik het al verrassend genoeg hoe hij of zij eruit ziet.
De NIPT of test wil ik wel zoals Syrah. Bij de 1e 2 niet gedaan nu zou ik de combi test wel willen ivm leeftijd en in overleg met arts wel of geen nipt.
morgen mijn 2e echo! Ben rond de 8 weken als t goed is
Wij willen ook weten wat het word. veel praktischer
De NIPT of test wil ik wel zoals Syrah. Bij de 1e 2 niet gedaan nu zou ik de combi test wel willen ivm leeftijd en in overleg met arts wel of geen nipt.
maandag 13 augustus 2018 om 22:26
Wat leuk shonan! Pabien (van harte). En nog bon bini (welkom). Ik woon op Curacao en probeer elke dag wat Papiaments aan mijn taal toe te voegen.
Onze pluk wordt dus in Willemstad geboren als alles goed mag gaan.
@thisisme: wij konden zelf kiezen in ieder geval en aangezien nipt wat zekerder was dan een kansbereking van de combinatietest, hebben we voor nipt gekozen. Nipt met nevenbevindingen, dat vonden we niet echt nodig.
En herkenbaar die zenuwen. Had ik ook steeds. Op naar weer een prachtecho! De eerste weken kon ik de tijd wel vooruit kijken.
Shyrah: optie met eiwitten (in bloed) en nekplooi is combinatie test. Met DNA is nipt. Veel plezier met de familie!
@thisisme: wij konden zelf kiezen in ieder geval en aangezien nipt wat zekerder was dan een kansbereking van de combinatietest, hebben we voor nipt gekozen. Nipt met nevenbevindingen, dat vonden we niet echt nodig.
En herkenbaar die zenuwen. Had ik ook steeds. Op naar weer een prachtecho! De eerste weken kon ik de tijd wel vooruit kijken.
Shyrah: optie met eiwitten (in bloed) en nekplooi is combinatie test. Met DNA is nipt. Veel plezier met de familie!