Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lise1985 schreef:
13-08-2018 23:36
Bah, nu gaat het me nog dwars zitten ook. Ik bedoelde het niet zo.
Ik heb inmiddels ook best wat info over mezelf hier staan op het forum, in die zin begrijp ik best dat het loepen een argument is.

Maar mensen die zo herkenbaar terugkomen zijn dan ook weer met hun oude posts terug te vinden, met een beetje moeite.
Het is dan toch een stuk lastiger om álle posts van iemand op een rijtje te krijgen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ik heb de ervaring dat ik waarschijnlijk niet terug herkend zou worden als ik weer van nick zou wisselen. En ach, zo boeiend ben ik niet, dus voorlopig laat ik het zo.

Wat is het sinds afgelopen nacht druk geweest hier trouwens. Ik was ineens de napraat kwijt!
lise1985 schreef:
13-08-2018 23:36
Bah, nu gaat het me nog dwars zitten ook. Ik bedoelde het niet zo.
Ik heb inmiddels ook best wat info over mezelf hier staan op het forum, in die zin begrijp ik best dat het loepen een argument is.

Maar mensen die zo herkenbaar terugkomen zijn dan ook weer met hun oude posts terug te vinden, met een beetje moeite.
De gekkies die zoveel moeite doen, hou je toch nooit tegen.

Daarnaast snap ik de behoefte nooit zo om te weten wie anonieme forummer x hiervoor was, aangezien diegene nog net zo anoniem is/was als daarvoor.

Van de mensen die ik ‘ken’, krijg ik vaak wel een seintje (soms mis ik die ook), de vervelende forummers blijven onder een nieuwe Nick net zo vervelend en ook al link ik ze niet meteen aan elkaar, vervelend is vervelend.
Kia•Ora schreef:
13-08-2018 23:39
Het is dan toch een stuk lastiger om álle posts van iemand op een rijtje te krijgen.
Dat ben ik met je eens
schattigmeisje schreef:
13-08-2018 23:40
Ik heb de ervaring dat ik waarschijnlijk niet terug herkend zou worden als ik weer van nick zou wisselen. En ach, zo boeiend ben ik niet, dus voorlopig laat ik het zo.

Wat is het sinds afgelopen nacht druk geweest hier trouwens. Ik was ineens de napraat kwijt!
Nee, dat zal bij mij net zo zijn. Ik val onder de categorie 'er niet toe doende' :P
Ik had -jaaaaren- terug een weirdo ex die ook mijn email nog las (tot ik het door had en al mijn wachtwoorden had veranderd)
Die wist ook dat ik forumde.

Aangezien ik die man nooit meer wilde zien of spreken had ik ook niet zo'n behoefte om hem mee te laten lezen met wat ik online doe :)

Daar is het voor mij mee begonnen, die nick had ik toen al 9 jaar.
Sindsdien ben ik me wat bewuster van wat loepen kan doen en wissel ik vaker.
schattigmeisje schreef:
13-08-2018 23:40

O, ik zou ook niet herkend worden. Tenzij ik over chocolade zou beginnen, dan waarschijnlijk wel. :proud:

Ik vind het ook niet erg om herkend te worden, dus ik blijf bij dezelfde nick.
Life is short. Eat dessert first.
Pipistrello schreef:
13-08-2018 23:44
Ik had -jaaaaren- terug een weirdo ex die ook mijn email nog las (tot ik het door had en al mijn wachtwoorden had veranderd)

Aangezien ik die man nooit meer wilde zien of spreken had ik ook niet zo'n behoefte om hem mee te laten lezen met wat ik online doe :)

Als je het hebt over goede en slechte argumentatie, valt dit wel onder hele goede argumentatie. Daar heb ik ook zeker wel begrip voor en het lijkt me heel vervelend.
Een pretpark zonder veel wespenoverlast.

Mag een beetje veel wel dan?
Pipistrello schreef:
13-08-2018 23:44

Brrr, dat is minder leuk.
Amaqanda schreef:
13-08-2018 23:45
Een pretpark zonder veel wespenoverlast.

Mag een beetje veel wel dan?
Dat was precies wat ik dacht toen ik die titel las.
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 23:45
O, ik zou ook niet herkend worden. Tenzij ik over chocolade zou beginnen, dan waarschijnlijk wel. :proud:

Ik vind het ook niet erg om herkend te worden, dus ik blijf bij dezelfde nick.
Ik geef je 2 Posts en half viva heeft je herkend. En dat is best positief bedoelt in deze.
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 23:46
Dat was precies wat ik dacht toen ik die titel las.
Het is het spannendste op het forum momenteel.
doornroosje9 schreef:
Brrr, dat is minder leuk.

Wat dan wel weer leuk is is dat het forum me heeft geholpen de stap te nemen het uit te maken.
Had al 2 jaar een hekel aan de man maar het had nogal financiële consequenties om weg te gaan.
Soms is een extra zetje nét genoeg :)
Amaqanda schreef:
Ik geef je 2 Posts en half viva heeft je herkend. En dat is best positief bedoelt in deze.
Ja, er mag wel geen bedeltopic geopend worden. :hihi:

Maar serieus, ben ik zo herkenbaar? Ik denk dat ik gewoon niet zo opvallend ben.
Pipistrello schreef:
13-08-2018 23:48
[...]
Het forum kan zeker mooie dingen met zich meebrengen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Pipistrello schreef:
13-08-2018 23:48
Wat dan wel weer leuk is is dat het forum me heeft geholpen de stap te nemen het uit te maken.
Had al 2 jaar een hekel aan de man maar het had nogal financiële consequenties om weg te gaan.
Soms is een extra zetje nét genoeg :)
Dat is echt het mooie aan een forum hè. Totaal onbekenden kunnen soms zo'n steun zijn.
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 23:52
Dat is echt het mooie aan een forum hè. Totaal onbekenden kunnen soms zo'n steun zijn.
Dat ervaar ik hier praktisch elke dag wel.
Weer wat geleerd: als een man iemand leuk vind (moet) hij binnen een dag wat laten horen, als een vrouw iemand ect leuk vind moet ze op de bank verdrietig blijven afwachten en geen initiatief nemen.

Ik word oud.
kirjailija schreef:
13-08-2018 23:56
Weer wat geleerd: als een man iemand leuk vind (moet) hij binnen een dag wat laten horen, als een vrouw iemand ect leuk vind moet ze op de bank verdrietig blijven afwachten en geen initiatief nemen.

Ik word oud.
En wat ga je er aan doen?
kirjailija schreef:
13-08-2018 23:56
als een vrouw iemand ect leuk vind moet ze op de bank verdrietig blijven afwachten en geen initiatief nemen.
en de hele tijd kijken naar wanneer hij het laatst online was op whatsapp
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 23:50
Ja, er mag wel geen bedeltopic geopend worden. :hihi:

Maar serieus, ben ik zo herkenbaar? Ik denk dat ik gewoon niet zo opvallend ben.
Ik vind jou zo herkenbaar ja.
Pinda-Kaas schreef:
13-08-2018 23:58
en de hele tijd kijken naar wanneer hij het laatst online was op whatsapp
Zijn er nog mensen die die functie aangevinkt hebben?
Amaqanda schreef:
13-08-2018 23:57
En wat ga je er aan doen?
Vast in de kist liggen natuurlijk.
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 23:52
Ja bijzonder hè. Ik heb hier mijn aller fijnste vriendin gevonden en zaterdag ga ik haar éindelijk ontmoeten. :heart:
Nog nooit in real life gezien, maar wel mijn aller aller dierbaarste vriendin.

Viva is zo mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven