Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 augustus 2018 om 23:14
Over dat onderwerp heeft ze idd echt zinnige dingen te zeggen. Ze is, op z'n zachts gezegd, niet zo'n leuke forummer.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑13-08-2018 23:02Ik ken die Hats verder niet, maar op het topic over dik zijn is je eigen schuld en het vervolg daarop, kwam ze toch wel normaal op me over.
Wel gewoon een sterke mening, maar niet treiteren of steken onder water ofzo. Beetje gekibbel af en toe. Voor zover ik me kan herinneren.
Life is short. Eat dessert first.

maandag 13 augustus 2018 om 23:18
Maar lachen dat ze kan.doornroosje9 schreef: ↑13-08-2018 23:14Over dat onderwerp heeft ze idd echt zinnige dingen te zeggen. Ze is, op z'n zachts gezegd, niet zo'n leuke forummer.
Niemand gebruikt

maandag 13 augustus 2018 om 23:19
Ieuw..dan nog liever hier 100 keer die advertentie van die meid in dat gele shirt wegklikken.
...
maandag 13 augustus 2018 om 23:20
En sinds wanneer bepaal jij dat?

maandag 13 augustus 2018 om 23:22
Ik herken haar nu al nietdoornroosje9 schreef: ↑13-08-2018 23:21Niemand herkent haar de volgende keer nog, met alle tips die we geven hier.
maandag 13 augustus 2018 om 23:22
Dat kan ze toch niet laten.doornroosje9 schreef: ↑13-08-2018 23:21Niemand herkent haar de volgende keer nog, met alle tips die we geven hier.
Als nemain of iemand soortgelijk hier post, een ander gaat daar op in met zinnen en iemand valt diegene bij met een enkel woord of

maandag 13 augustus 2018 om 23:23
doornroosje9 schreef: ↑13-08-2018 23:21Niemand herkent haar de volgende keer nog, met alle tips die we geven hier.

Dat houdt ze één week vol.
maandag 13 augustus 2018 om 23:23
Ik zou er bijna een hatsje voor willen doen, maar dat vind ik te makkelijk.