35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
dinsdag 14 augustus 2018 om 00:57
Haha, ja met het vliegtuig. Vriend en ik zijn 9 maanden na onze eerste ontmoeting geëmigreerd (oké voor 3 tot 5 jaar) voor zijn werk naar Curacao. Ik heb mijn droombaan in NL opgezegd en mijn huis verkocht voor mijn droomman (hoe zoetsappig klinkt dat) en nu dus zwanger (en 19 maanden samen). Het leven zou maar saai worden
dinsdag 14 augustus 2018 om 18:40
Thisisme gefeliciteerd !!! Zo fijn
Ik klaag al de hele dag over misselijkheid maar wordt er gek van
Lijkt met 11 weken erger te worden
Iets eten helpt maar soms maar een half uurtje ofzo
Hebben jullie last van misselijkheid ? En wat doen jullie er tegen? Bij mij is het ook de hele dag door en vooral ‘s nachts
Ik klaag al de hele dag over misselijkheid maar wordt er gek van
Lijkt met 11 weken erger te worden
Iets eten helpt maar soms maar een half uurtje ofzo
Hebben jullie last van misselijkheid ? En wat doen jullie er tegen? Bij mij is het ook de hele dag door en vooral ‘s nachts
dinsdag 14 augustus 2018 om 18:53
Wat heerlijk thisisme! Pabien. Wat een opluchting he? Zwaaide de kleine?
Honing: ik was tot en met afgelopen week nog dagelijks misselijk (en ben nu 15 weken). Bij mij hielp eigenlijk niet zo veel helaas. Ik heb veel wortels gegeten de laatste weken. Van die dikkerds, niet die een haps snackwortels. Dat hielp een beetje. Oh ja, kauwgom hielp mij ook.
Blijkbaar kauwen dus. Sterkte, I know the feeling!
Honing: ik was tot en met afgelopen week nog dagelijks misselijk (en ben nu 15 weken). Bij mij hielp eigenlijk niet zo veel helaas. Ik heb veel wortels gegeten de laatste weken. Van die dikkerds, niet die een haps snackwortels. Dat hielp een beetje. Oh ja, kauwgom hielp mij ook.
Blijkbaar kauwen dus. Sterkte, I know the feeling!
woensdag 15 augustus 2018 om 21:24
Gefeliciteerd Shonan! En weer een goede echo Thisisme, superfijn!
En wat leuk, een onverwacht meisje Boardbabe! En een klein jongetje voor jullie Mieremuis!
Wij hebben vorige week een goede 20-weken echo gehad, erg blij mee!
Mijn vriend hoefde niet te weten wat het wordt, ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat dat ook een optie was
Maar na een tijdje nadenken ben ik nu heel blij dat we het een verrassing laten
In mijn omgeving (ik heb even rondgevraagd) zijn er best wat mensen die het ook niet wisten totdat hun kindjes geboren werden, hoewel bij mijn Centering Pregnancy-groep eigenlijk iedereen het weet of wil weten.
Ik ben tot ongeveer 12 weken misselijk geweest, de hele dag door blijven eten hielp bij mij toch het meest. Hopelijk gaat het snel over Honing!
En ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest om mijn baarmoedermond "aan te stippen'', nu hopen dat het helpt tegen het bloedverlies.
Fijne avond allemaal!
En wat leuk, een onverwacht meisje Boardbabe! En een klein jongetje voor jullie Mieremuis!
Wij hebben vorige week een goede 20-weken echo gehad, erg blij mee!
Mijn vriend hoefde niet te weten wat het wordt, ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat dat ook een optie was
Ik ben tot ongeveer 12 weken misselijk geweest, de hele dag door blijven eten hielp bij mij toch het meest. Hopelijk gaat het snel over Honing!
En ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest om mijn baarmoedermond "aan te stippen'', nu hopen dat het helpt tegen het bloedverlies.
Fijne avond allemaal!
vrijdag 17 augustus 2018 om 13:33
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:29
Tja, niet zo actief op t forum meer
dinsdag 21 augustus 2018 om 13:34
geweldig Twingo!
Hier gisteren ineens bloedverlies. Tranendal, ongerustheid en wat voelde ik me ellendig. Nog steeds wel, maar ik mocht gelukkig direct komen voor een echo. Die was positief! 9.5 en een kloppend hartje. Volgens de VK moet ik voldoende rust nemen en is er geen reden tot extra zorg. Ik probeerde heel positief te blijven en de nare ervaringen te vergeten, maar goed. Een dag verder en google draait overuren.
Ik hoop dat ik zsm 20 weken ben, wat een stress. Ik hoop zooo dat ons kindje het haalt en ik inderdaad geen MK ga krijgen.
Bloeden is inmiddels gestopt, nog een piep klein beetje bruin bloed wat te verwaarlozen valt en als je niet bestudeerd zie je t niet zeg maar.
Volgende week weer een echo, de termijn echo. Hopelijk komt alles gewoon goed.
Hier gisteren ineens bloedverlies. Tranendal, ongerustheid en wat voelde ik me ellendig. Nog steeds wel, maar ik mocht gelukkig direct komen voor een echo. Die was positief! 9.5 en een kloppend hartje. Volgens de VK moet ik voldoende rust nemen en is er geen reden tot extra zorg. Ik probeerde heel positief te blijven en de nare ervaringen te vergeten, maar goed. Een dag verder en google draait overuren.
Ik hoop dat ik zsm 20 weken ben, wat een stress. Ik hoop zooo dat ons kindje het haalt en ik inderdaad geen MK ga krijgen.
Bloeden is inmiddels gestopt, nog een piep klein beetje bruin bloed wat te verwaarlozen valt en als je niet bestudeerd zie je t niet zeg maar.
Volgende week weer een echo, de termijn echo. Hopelijk komt alles gewoon goed.
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:24
Honing wat een geweldig nieuws!!
Dan kan het bijna niet anders meer dan goed gaan toch... Onwerkelijk om te geloven na al die keren, ik weet het.
Lekker laten bezinken dit nieuws, hopelijk snel minder klachten ook en dan gaat hopelijk de tijd wat sneller en komt het vertrouwen.
Ik ben nu 19 weken en het gaat allemaal 'normaal' en ik heb er weer helemaal vertrouwen in... Ik gun jou dat ook!
Thisisme
wat een schrik, gelukkig een goede echo... Misschien gewoon een gesprongen vaatje door verbeterde doorbloeding. Maar wat zal je gespannen zijn geweest!
Dan kan het bijna niet anders meer dan goed gaan toch... Onwerkelijk om te geloven na al die keren, ik weet het.
Lekker laten bezinken dit nieuws, hopelijk snel minder klachten ook en dan gaat hopelijk de tijd wat sneller en komt het vertrouwen.
Ik ben nu 19 weken en het gaat allemaal 'normaal' en ik heb er weer helemaal vertrouwen in... Ik gun jou dat ook!
Thisisme
woensdag 22 augustus 2018 om 09:17
woensdag 22 augustus 2018 om 12:53
Hoe zou het met principessa zijn? Zouden ze van al die seks als door hun bed zijn gezakt?
Hoe is het nu thisisme? Ervaar je veel stress of kan je een beetje de schrik loslaten?
Honing: ik heb geen glazen bol, maar een goede nipt is al veelbelovend. Het wordt vast een goede echo.
Vrijdag heb ik weer controle en dan ben ik op 1 dag na 17 weken, oftewel 4 maanden zwanger! Heel bizar. Ik ben best onzeker nog steeds merk ik, dus ik ben weer erg opgelucht als ik een hartje hoor. Mijn buik groeit maar een klein beetje en ik voel (en dat is niet raar) de kleine nog niet. Dus ik vind het maar een rare fase. Het gat tussen 12 en 20 weken echo is ook best groot zo.
Hoe is het nu thisisme? Ervaar je veel stress of kan je een beetje de schrik loslaten?
Honing: ik heb geen glazen bol, maar een goede nipt is al veelbelovend. Het wordt vast een goede echo.
Vrijdag heb ik weer controle en dan ben ik op 1 dag na 17 weken, oftewel 4 maanden zwanger! Heel bizar. Ik ben best onzeker nog steeds merk ik, dus ik ben weer erg opgelucht als ik een hartje hoor. Mijn buik groeit maar een klein beetje en ik voel (en dat is niet raar) de kleine nog niet. Dus ik vind het maar een rare fase. Het gat tussen 12 en 20 weken echo is ook best groot zo.
woensdag 22 augustus 2018 om 21:04
yogayup daarom doen we met 16 nog de geslachtsbepalende pretecho haha, op basis van de nub denken we een jongen. Maar dat kan nog veranderen he vandaag 12+4. Termijnecho was goed, alles wat erop en eraan moet zitten is er, nu op 2 maart gezet.
Ik voel ook weinig en heb weinig kwaaltjes, lekker hoor!
honing lekker snel en fijn dat ie goed is! Ik ben gisteren wezen prikken, hoop dat ie ook snel komt want dan mag ik shoppen hahaha
Ik voel ook weinig en heb weinig kwaaltjes, lekker hoor!
honing lekker snel en fijn dat ie goed is! Ik ben gisteren wezen prikken, hoop dat ie ook snel komt want dan mag ik shoppen hahaha
woensdag 22 augustus 2018 om 22:23