Negeren

17-08-2018 08:18 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben nieuw hier, maar lees wel al een tijd mee. Ik open deze topic omdat ik toch wat dingen heb, waar ik wel een antwoord op heb maar toch ook eens andere meningen wil horen.

Ik heb al 4 jaar een lat relatie waarin al mening strubbelingen zijn geweest omdat mijn vriend het nodig vindt om aandacht te vragen aan anderen. Vorig jaar heb ik hem voor de zoveelste keer terug genomen omdat mijn gevoel voor hem heel diep zit, maar telkens als mijn vertrouwen terug komt doet hij weer dingen die ze terug brengt naar nul. Als ik er iets over zeg, gaat hij me negeren en behandelen als een klein kind, en dan hebben we het hier over een man van 46 jaar. Ik mag niet op zijn fb als vriend, en Instagram gebruikt hij nooit zegt hij! Nu heb ik Instagram aangemaakt en wat zag ik, meneer is er volop actief en voegt de ene vrijgezelle vrouw toe na de andere en soms met flink wat pikante foto’s, als je eerlijk bent heb ik daar geen moeite mee, maar hij liegt erover. Onze relatie is al een paar keer gestrand omdat meneer onpasselijk chatte met andere vrouwen via messenger. Ook als hij ergens is, worden er vrouwen toegevoegd op zijn fb, vrouwen waar hij een avondje mee heeft gepraat en ze zijn allemaal vrijgezel. Ik heb hem hiermee geconfronteerd aangezien ik gezien zijn verleden met andere vrouwen dit respectloos vindt. Ik heb er geen moeite mee dat hij op Social media zit, maar wel hoe hij er mee omgaat en daar dus geheimen heeft. Als ik er achter kom en confronteer dan ben ik de control freak en krijg ik dagen niks van hem te horen en negeert hij me volledig. Ik ben van mening als je niks te verbergen hebt, kun je gewoon antwoord geven op de vraag waarom je zoiets doet. Wie zwijgt stemt vaak toe.
Iedere keer heb jij m teruggenomen . Waarom controleer je m nog? Je weet allang dat ie dit altijd zal blijven doen, en je blijft m toch terugnemen. Dus stop met zeuren en het checken van zijn social media, want je vind alleen bevestiging van wat je allang weet, en waar je kennelijk ok mee bent, anders zou je consequenties verbinden aan je ontdekking.
AMR schreef:
17-08-2018 09:25
Tja, ik snap wat je bedoeld, maar is gewoon onzekerheid van mij.
Dat weet hij ook wel en daar maakt hij misbruik van je bent makkelijk en hebt geen eigenwaarde en dat is fijn voor zo'n eikel.
Je denkt toch niet dat ie ooit in een lieve prins verandert toch?
Hij heeft zijn ware aard getoond en ipv rennen blijf je bij hem, super handig voor hem.
Je doet t jezelf aan door hem telkens weer terug te nemen. Staat er "voetveeg"op je voorhoofd? Want zo laat je je wel behandelen.
ik geef mn bek ook maar een douw
En je verspilt kostbare jaren van je leven, en ik kan dat weten. Echt meid ga bij die loser weg. Wat is er leuk aan, dat hij aandacht voor jou heeft tussen de andere vrouwen door?
Volgens mij denk jij dat je een relatie hebt en denkt hij daar anders over.

Je kunt het met iemand anders ook heel fijn hebben zonder al deze toestanden.
Je vertstand probeerd je te zeggen dat je je als een deurmat laat behandelen!!
Je gevoel.......tja......je zou meer van jezelf mogen houden!!
Ga echt aan je onzekerheid werken!!
Weg met die foute vent!!!
Sunshine585 schreef:
17-08-2018 09:56
Volgens mij denk jij dat je een relatie hebt en denkt hij daar anders over.

Je kunt het met iemand anders ook heel fijn hebben zonder al deze toestanden.
Dit!
Jij hebt een relatie, hij gedraagt zich als een vrijgezel en heeft jou voor erbij, wel de lusten...enz.
forumfossiel schreef:
17-08-2018 09:39
Iedere keer heb jij m teruggenomen . Waarom controleer je m nog? Je weet allang dat ie dit altijd zal blijven doen, en je blijft m toch terugnemen. Dus stop met zeuren en het checken van zijn social media, want je vind alleen bevestiging van wat je allang weet, en waar je kennelijk ok mee bent, anders zou je consequenties verbinden aan je ontdekking.
Ik ga elke keer bij hem weg als ik weer ergens achter ben gekomen, na een tijdje komt hij weet terug en beloofd beterschap en het gaat dan ook een hele tijd goed, en later vervalt hij weer in oude gewoontes en zodra ik dat merk, ga ik zijn Social media na en dan wordt hij woest en boos en op mij en is er geen vertrouwen volgens hem. En je hebt gelijk hoor dat je dan zegt dat ik het zelf toelaat, want uiteindelijk is het ook zo, alleen ik vindt loslaten dan heel moeilijk omdat ik ook de goede tijden ken en steeds weer hoop heb, maar uiteindelijk steeds weer met een drup aan de neus sta te kijken.
Waarom denk je dat jullie een relatie hebben? Ik denk dat hij jou helemaal niet als zijn vriendin ziet.
...
AMR schreef:
17-08-2018 10:26
Ik ga elke keer bij hem weg als ik weer ergens achter ben gekomen, na een tijdje komt hij weet terug en beloofd beterschap en het gaat dan ook een hele tijd goed, en later vervalt hij weer in oude gewoontes en zodra ik dat merk, ga ik zijn Social media na en dan wordt hij woest en boos en op mij en is er geen vertrouwen volgens hem. En je hebt gelijk hoor dat je dan zegt dat ik het zelf toelaat, want uiteindelijk is het ook zo, alleen ik vindt loslaten dan heel moeilijk omdat ik ook de goede tijden ken en steeds weer hoop heb, maar uiteindelijk steeds weer met een drup aan de neus sta te kijken.
Je bent verslaafd aan dit drama met hem. De goede tijden is jouw shot heroïne na alle dieptepunten die je met hem meemaakt. Is dit een liefdevolle en respectvolle relatie?

Wat is er dan zo fantastisch aan deze man dat jij je door hem laat vernederen? De lekkere sex, het spaarzame complimentje aan jouw adres.

Echt dit doe jij jezelf bewust aan, ga afkicken. Geloof mij het is te doen, heb dit zelf ook gedaan.
AMR schreef:
17-08-2018 09:34
Ik snap jullie reacties, alleen ik wordt erg onzeker van zijn gedrag en dat die dames wel op zijn fb mogen en ik niet is omdat ik een keer een dame heb benaderd die dingen op zijn fb had geschreven die niet horen in een relatie, zo kwam ik erachter dat hij onpasselijk chatte. Ik heb toen de relatie verbroken en hem daarna weer een nieuwe kans gegeven, maar ik moet hem blindelings vertrouwen dat hij geen gekke dingen doet, ondanks wat hij doet en wie hij toevoegd, alleen ik kan niet vergeten wat er is gebeurd en hij gaat op dezelfde voet verder als een jaar geleden.
Ongepast of onpasselijk ?

Dit is wie hij is en hoe hij is.
Of je doet het er mee ( en dan niet meer over zeuren en checken ) of je geeft hem een hollepieper en je zoekt een leukere man.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
AMR schreef:

Je bent verliefd op een man, die deze man niet is. Je bent verliefd op de man, waarvan je denkt dat hij dat zou kunnen zijn.

Waarom?
Waarom blijf jij dromen over deze man, die zo duidelijk niet is wie jij wilt dat hij is.

Jouw gevoel zit vooral diep voor de man, die hij af en toe laat zien. Niet voor wie hij is, want dan zou je dit gedrag accepteren. Maar hij vindt de vrouwen-van-1-avond belangrijker dan jou. Jij niet, kennelijk. Maak jezelf belangrijk, voor jezelf liefst. Niet voor hem, dat is trekken aan een dood paard.

Strubbelingen, enkele keren uit en negeren.. dat zegt voor mij toch echt genoeg.
Later is nu
Waar is je eigenwaarde gebleven? En wat moet je met een vent van 46, zo oud ben je zelf niet vermoed ik? Direct dumpen.
AMR schreef:
Dus je ziet zelf dat er een patroon is als ik bovenstaande zo lees. Zou het dan ook een idee zijn om hierin een keer anders te reageren?

Bijv. bij stap twee 'na een tijdje komt hij weer terug en belooft beterschap' reageer je een keer totaal anders dan hij van je gewend is, zoals bijv. blijven afkappen en doorgaan met je leven...
Het heeft geen zin om het uit te maken. Je neemt hem toch terug....

Doe maar! Vergooi je leven maar! Word je vast een heel gelukkig mens van! Er zal inderdaad wel "voetveeg" op je voorhoofd staan. Je gedraagt je er althans naar.
Sunshine585 schreef:
17-08-2018 12:49
Dus je ziet zelf dat er een patroon is als ik bovenstaande zo lees. Zou het dan ook een idee zijn om hierin een keer anders te reageren?

Bijv. bij stap twee 'na een tijdje komt hij weer terug en belooft beterschap' reageer je een keer totaal anders dan hij van je gewend is, zoals bijv. blijven afkappen en doorgaan met je leven...
Eens.
Je weet toch inmiddels ook wel dat zijn belote weinig waard is. Waarom zou hij ook maar iets veranderen? Hij heeft zijn privé voetveeg die wel af en toe blaft, maar nooit bijt. Hij weet heus wel dat jij niet op je strepen gaat staan, dat je misschien af en toe sputtert maar toch altijd toegeeft en je oren laat hangen naar hem. Wil je echt zo'n vrouw zijn? Ben je echt niet meer waard dan dat?
AMR schreef:
17-08-2018 09:13
Nou ja ik weet zelf wel dat het geen normaal gedrag is, maar ik ga aan mezelf twijfelen omdat ik die silent treatment krijg, en ga dan denken dat ik misschien toch iets fout heb gedaan door hem te confronteren, terwijl ik in mijn achterhoofd wel weet dat ik niks verkeerd heb gezegd.
Dat jij iets fout hebt gedaan? Nee echt niet! Als ik iets raar vind wat mijn vriend mij zou vertellen, zou ik ook direct zeggen wat ik ervan denk. Je hoef niet aan jezelf twijfelen! Alleen zijn reactie laat zien dat er iets niet klopt. Hij voelt zich misschien betrapt, omdat je hem op social media had gezien wat hij aan het doen is. Ik zou het echt uit maken als ik jou was. Een persoon die alleen maar oneerlijk is en je voor de gek houdt, zou ik niet willen in mijn leven. Je hebt iets beters verdient!
Jullie hebben idd allemaal gelijk en ook dat ik steeds weer terug ga, en het zelf steeds weer toelaat, hij behandeld me als een klein kind die straf heeft verdiend omdat ik even op zijn Social media heb gekeken, als hij geen geheimen zou hebben zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn. Ik heb ook besloten om geen excuses te maken voor iets wat ik niet heb gedaan en ga ook geen toenadering meer zoeken. Snap jullie reacties ook heel goed, alleen ik ben zo onzeker geworden door alles dat ik daardoor veel twijfel aan mezelf, mede omdat hij me zoveel beterschap beloofd, maar zodra Social media in beeld komt, en ik er iets van zeg, raakt hij gefrustreerd, maar ja hij verteld het ene en doet het andere. Ik dacht dat we op de goede weg waren en het vertrouwen weer terug kwam.
Hoe vaak ga jij zijn woorden in plaats van zijn daden nog geloven?

Want precies zo vaak ga jij hem nog terug nemen.

Zodra je kijkt naar zijn daden ga je hem alleen nog maar keihard uitlachen als hij weer met hangende pootjes terug komt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje met wat voor loser leef jij
Ik heb hem net een bericht gestuurd en gevraagd of ik op de strafbank zit om dat Instagram verhaal en die confrontatie ermee. Ik was natuurlijk jaloers in zijn beleving en dan neemt hij idd ff afstand, want ik zeur. Maar ik moest hem niet lastig vallen want meneer ging een hapje eten met zijn vrienden. Ik heb verteld hoe ik er over dacht en dat ik geen hond ben die je telkens maar terug roept en dat ik er wel klaar mee ben, dit gaat inmiddels al 4 jaar zo, en als hij om Social media zo boos kan worden welke geheimen draagt hij dan nog meer mee. Heel verdrietig maar kom ik ook wel overheen.
anoniem_374719 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 18:45
4.97% gewijzigd
Under his eye handmade 👁
AMR schreef:
17-08-2018 18:37
Ik heb hem net een bericht gestuurd en gevraagd of ik op de strafbank zit om dat Instagram verhaal en die confrontatie ermee. Ik was natuurlijk jaloers in zijn beleving en dan neemt hij idd ff afstand, want ik zeur. Maar ik moest hem niet lastig vallen want meneer ging een hapje eten met zijn vrienden. Ik heb mijn zeggedaan en dat ik geen hond ben die je telkens maar terug roept en dat ik er wel klaar mee ben, dit gaat inmiddels al 4 jaar zo, en als hij om Social media zo boos kan worden welke geheimen draagt hij dan nog meer mee. Heel verdrietig maar kom ik ook wel overheen.
Beter want hij behandeld jou als stront.
Ga werken aan je eigenwaarde. Dan pikte je dit kansloze gedrag van hem niet. Dan was je na de eerste x al weggegaan én weggebleven.
AMR schreef:
17-08-2018 18:37
Ik heb hem net een bericht gestuurd en gevraagd of ik op de strafbank zit om dat Instagram verhaal en die confrontatie ermee. Ik was natuurlijk jaloers in zijn beleving en dan neemt hij idd ff afstand, want ik zeur. Maar ik moest hem niet lastig vallen want meneer ging een hapje eten met zijn vrienden. Ik heb verteld hoe ik er over dacht en dat ik geen hond ben die je telkens maar terug roept en dat ik er wel klaar mee ben, dit gaat inmiddels al 4 jaar zo, en als hij om Social media zo boos kan worden welke geheimen draagt hij dan nog meer mee. Heel verdrietig maar kom ik ook wel overheen.
Dus je betrekt het serieus weer op jezelf? Uit wat voor gezin kom je? Was je moeder ook zo'n voetveeg?

Ik heb een idee! Zeg dat je verliefd bent op iemand anders en dat hij de grootste sukkel ooit was. En geen contact meer opnemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven