Weet niet waar vriend is
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:49
Hey,
Ik weet even niet wat ik moet doen op dit moment.
Mijn vriend is gister rond deze tijd weggegaan. Heeft alcohol gedronken en ik weet bijna wel zeker ook drugs gebruikt.
Hij is nog steeds niet terug, heb helemaal niks van hem gehoord. Zijn telefoon staat aan en gaat over maar hij neemt niet op.
Ik heb ook geen idee waar hij kan zijn..
Maak me echt zorgen..
Wat moet ik doen?
Moet ik maar gewoon afwachten?
Ik weet even niet wat ik moet doen op dit moment.
Mijn vriend is gister rond deze tijd weggegaan. Heeft alcohol gedronken en ik weet bijna wel zeker ook drugs gebruikt.
Hij is nog steeds niet terug, heb helemaal niks van hem gehoord. Zijn telefoon staat aan en gaat over maar hij neemt niet op.
Ik heb ook geen idee waar hij kan zijn..
Maak me echt zorgen..
Wat moet ik doen?
Moet ik maar gewoon afwachten?
vrijdag 17 augustus 2018 om 21:58
Oh, ok. Wel bijzonder dat je de reacties dan wel kunt loepen.Pinda-Kaas schreef: ↑17-08-2018 21:57nieuwe accounts gaan geloof ik nu eerst een aantal posts door de ballotage van de mods, voor ze geplaatst worden
ik neem aan vanwege de hoeveelheid spam- en trolltopics
vrijdag 17 augustus 2018 om 21:59
Daar heet TO nu niks aan, ze maakt zich zorgen om iemand waar ze om geeft.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:01
Die auto stond inderdaad niet in de OP, maar nam aan dat vriend niet te voet was verdwenen (hoewel dat natuurlijk kan, naar vrienden een paar straten verderop ofzo). Maar alles wat verder is dan de hoek van de straat, gaat per auto tegenwoordig, vandaar dat ik aannam dat hij met een auto onderweg was.Nummer*Zoveel schreef: ↑17-08-2018 21:55Zeker alcohol en mogelijk drugs, schreef TO. En waar haal je die auto vandaan?
Los daarvan zou ik ook niet kiezen voor een partner die drugs gebruikt en alleen sociale contacten onderhoudt met junks.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:04
Lopend, fiets, step, Segway, scooter, brommer, OV... echt, er zijn zoveel opties tegenwoordig!pejeka schreef: ↑17-08-2018 22:01Die auto stond inderdaad niet in de OP, maar nam aan dat vriend niet te voet was verdwenen (hoewel dat natuurlijk kan, naar vrienden een paar straten verderop ofzo). Maar alles wat verder is dan de hoek van de straat, gaat per auto tegenwoordig, vandaar dat ik aannam dat hij met een auto onderweg was.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:05

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:08
het is een gokje hoor, maar in een ander topic gaf de TO aan dat haar reacties in haar eigen OP werden gescreend omdat ze nieuw was op het forum (en ze wilde niet dat men dacht dat ze het topic in de steek liet omdat haar reacties lang op zich lieten wachten).Nummer*Zoveel schreef: ↑17-08-2018 21:58Oh, ok. Wel bijzonder dat je de reacties dan wel kunt loepen.

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:10
Klopt, alhoewel voor iemand van het kaliber als de vriend van TO waarschijnlijk hooguit de scooter en de auto in aanmerking komen, en dat zijn beide motorvoertuigen waar van alles mee kan gebeuren als je onder invloed van drank en drugs bent... Lopend lijkt me namelijk onwaarschijnlijk, want welke jong-volwassene gaat tegenwoordig nog te voet op pad (tenzij naar de supermarkt op de hoek)...Nummer*Zoveel schreef: ↑17-08-2018 22:04Lopend, fiets, step, Segway, scooter, brommer, OV... echt, er zijn zoveel opties tegenwoordig!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:10
Wat is dat nou voor debiels.Pinda-Kaas schreef: ↑17-08-2018 21:57nieuwe accounts gaan geloof ik nu eerst een aantal posts door de ballotage van de mods, voor ze geplaatst worden
ik neem aan vanwege de hoeveelheid spam- en trolltopics
maar ook even geloept en TO, is jouw vriend verslaafd en zijn zijn 'vrienden' ook verslaafd?
is er helemaal geen een van die je kent, of waarvan je de naam weet zodat je die via social media kunt benaderen?
Wel een topic kunnen openen, maar dan niet kunnen reageren, maar wel via loep te lezen zijn.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:13
Iig geeft TO aan dat hij niet met veel mensen omgaat, niet met zijn familie en ook geen echte vrienden heeft
en alleen omgaat met drugsgebruikers, die ze niet kent en waarvan ze niet weet waar ze wonen
in dat geval zou ik zijn voicemail inspreken, een sms en een whatsapp sturen en een bericht naar al zijn sociale media (dus zoveel mogelijk kanalen) waar je laat weten dat je contact met hem zoekt en dat je je zorgen maakt, en dat als hij niet binnen een kwartier contact met je opneemt je contact op gaat nemen met de politie.
daarnaast heb ik een hoop vraagtekens bij het hele verhaal en jullie relatie, maar goed dat zijn mijn zaken niet.
en alleen omgaat met drugsgebruikers, die ze niet kent en waarvan ze niet weet waar ze wonen
in dat geval zou ik zijn voicemail inspreken, een sms en een whatsapp sturen en een bericht naar al zijn sociale media (dus zoveel mogelijk kanalen) waar je laat weten dat je contact met hem zoekt en dat je je zorgen maakt, en dat als hij niet binnen een kwartier contact met je opneemt je contact op gaat nemen met de politie.
daarnaast heb ik een hoop vraagtekens bij het hele verhaal en jullie relatie, maar goed dat zijn mijn zaken niet.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:20
Denk maar zo dat hij helemaal geen werk heeft.
ik geef mn bek ook maar een douw
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:21

vrijdag 17 augustus 2018 om 22:25
Dat was Lluuccyy in het topic over de vriend die hypochonder was.Pinda-Kaas schreef: ↑17-08-2018 22:21ik probeer me te herinneren welk topic het was, waar de TO dit aangaf, maar ik weet het niet meer.
Als dit nu inderdaad gebeurt, dat een nieuwe forummer niet kan reageren in een eigen topic omdat het eerst gescreend moet worden vind ik dat echt ultiem belachelijk.
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:29
Pejeka, is dit nou nodig?
Je hele post staat bol van de aannames. Drugs gebruik is van alle lagen hoor... er schijnt (naar verluid) op de Zuidas ook een lading coke waar je 7 olifanten mee plat krijgt door heen te gaan.
Die mensen hebben allemaal gestudeerd, prachtige strakke en schone appartementen en huizen en eten iedere avond in luxe restaurants of sushi.
Toch dwalen die ook high en dronken door de stad..
Je hele post staat bol van de aannames. Drugs gebruik is van alle lagen hoor... er schijnt (naar verluid) op de Zuidas ook een lading coke waar je 7 olifanten mee plat krijgt door heen te gaan.
Die mensen hebben allemaal gestudeerd, prachtige strakke en schone appartementen en huizen en eten iedere avond in luxe restaurants of sushi.
Toch dwalen die ook high en dronken door de stad..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!