Geen ruimte vrij

21-08-2018 22:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een laptop met 32 gb schrijfruimte en het is allemaal gebruikt. Er zitten geen programmas op en ook geen bestanden of downloads. Ik heb windows 8.1 64 bit. Hoe kan ik ruimte vrij maken/hoe kan ik weten wat het is?
Je kan clean up nemen van Avast, die ruimt alle overbodige bestanden op.
Hoe heb je gezocht of er programma's of bestanden opstaan?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Zelfde probleem, ben al maanden bezig met Acer. Ik mag hem nu gaan opsturen. Probleem is dat de updates te groot zijn. Laptop is verder leeg.
32 GB is echt veel te weinig vandaag de dag. Windows alleen al gebruikt 20-30 GB. Je hebt een grotere harddisk nodig.
RikM schreef:
21-08-2018 23:00
32 GB is echt veel te weinig vandaag de dag. Windows alleen al gebruikt 20-30 GB. Je hebt een grotere harddisk nodig.
Het vervelende is dat ze dat bij aankoop (1,5jr geleden) er niet bij vermelden :bonk:
winkelfanaat schreef:
21-08-2018 23:22
Het vervelende is dat ze dat bij aankoop (1,5jr geleden) er niet bij vermelden :bonk:

Je moet ook geen pc kopen bij de MediaMarkt.
winkelfanaat schreef:
.
Linux vraagt volgens mij een stuk minder geheugencapaciteit dan Windows. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
winkelfanaat schreef:
.
Jij hebt 1,5 jaar geleden een NIEUWE laptop gekocht met Windows 8.1 ? ? ? ?
Ik ben heel benieuwd waar je die dan gekocht hebt. Ik geloof nooit dat MM die toen nog verkocht.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven