zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Goedemorgeeeen iedereen

nog wilde plannen voor vandaag?

ik werken....

uk zijn jullie al beter??
Goede morgen dames,

Hoe gaat het met iedereen?

@ Koe: Je kraamfeest klinkt heel erg leuk! LIjkt mij een goede oplossing voor alle mensen die wat verder van je afstaan. Wij zijn daar ook over aan het nadenken! Jij hebt het niet thuis gedaan toch?

En wat geweldig dat jullie kleine meid het al zo goed doet!! En wat zal dat heerlijk voor jullie zijn om lekker te kunnen slapen. Kan me alleen maar voorstellen hoe trots je bent!

Werkt jouw man eigenlijk fulltime? En blijft hij dat doen als jij weer gaat werken?

Hoe gaat het met je zwangerschapskilo's?

@ Xaar: naja... wat een reacties krijg jij! Ik vind jou juist fantastisch mooi zwanger!! Ik zei nog tegen mijn vent toen ik je foto's aan het kijken was, dat ik hoopte dat ik zo mooi zwanger zou zijn! Je bent namelijk ECHT niet dik geworden, gewoon een hele mooie buik! Pfff...

Hoe is het verder met je? Je verlof ging deze week in toch? Heb je zeker wel zin in!

@ KK: hoe is het met je? Trek je het nog een beetje? Wanneer komt je vriend weer thuis? Heb je zelf nog wilde plannen, behalve werken dan?

@ Coop: vandaag krijg je de uitslag toch? Spannend. Heb je een afspraak of hoor je iets telefonisch? Hoe voel je je eronder? Nog steeds zo nuchter of begint het nu te kriebelen?

@ Uk: meid hoe is het met je? Is je oorontsteking al over? Hoe is het met de rest van je gezin? Het zou toch fijn zijn als de ziektegolf bij jullie nu eens stopt he!

Hier gaat alles goed. Gister en dag thuis gebleven. Ik voelde me niet zo goed. Had het idee dat ik echt erg over mijn grenzen aan het gaan was. Dus gister veel geslapen. Nu voel ik me beter. Gister ook voor het eerst sinds tijden weer eens wezen sporten. Hihi... dat was zwaar! Hoe snel je conditie toch achteruit kan gaan zeg... En nu natuurlijk spierpijn. Wel fijn! Ook nog even besproken welke oefeningen ik beter niet meer kan doen ivm zwangerschap. Vind het nog steeds raar omhier zo over na te denken en dat te benoemen naar anderen. Gek is dat.

Mijn buik groeit verder al aardig. De extreme vermoeidheid is weg en mijn borsten doen ook niet meer zo zeer. Ben de laatste dagen wel wat benauwd, maar ook dat schijnt er bij te kunnen horen.

Al met al dus best goed allemaal! En nu ga ik me nuttig maken in huis.

We moeten nog heel veel dingen uitsorteren en weg doen, zodat we aan de babykamer kunnen beginnen. Ons huisje is namelijk best heel klein en de kamer waar straks in de baby in mag 'wonen' , wordt nu gebruikt als kantoor. Mijn man heeft namelijk een eigen bedrijf waar hij thuis ook aan werkt. Dus alles moet een andere plek krijgen.... wordt nog een hele klus. Maar ik merk ook dat ik echt heel fijn vindt om dingen op te ruimen en uit te soteren. Wat mij betreft gooien we alles weg. Anders ben ik helemaal niet zo, dus ik verdenk de hormonen van deze gevoelens
Hallo meiden,

Helaas nog niet beter, dus ik nog wel een pilletje van je!

Knap echt wel op nu hoor, maar ben vooral nog stokdoof en daardoor duizelig. Verder wel weer aardig mobiel aan het worden. Alleen vervelende bijwerking van de antibiotica en dus vlieg ik geregeld heel snel naar de wc!!

Gisteren naar de oogarts geweest, tjonge viel nog niet mee die onderneming als je ziek bent, maar goed. Meer dan 2 uur in dat stomme ziekenhuis gezeten. Op den duur toen we weggingen hebben we best lol gehad. Ik had oogdruppels gehad en kon dus niks zien. Toen was het rijtje compleet, ik ruik niks(verkoudheid), proef niks(verkoudheid), hoor niks(oor) en zag niks(druppels) maar goed dat ik nog wel voelde zeiden we tegen elkaar anders was ik half dood inmiddels.

Aapje, goed dat je even rust hebt genomen

Knappekloon, niet leuk om te doen, maar als het je lukt en het kan met je vriend zijn werk, om de dag versieren vanaf dag 9 en dan het heel gezellig in bed maken. dus dan dag 9, 11, 13, 15, 17 en 19 voor als je en lange cyclus hebt. Ben je wel even stelletje konijnen, maar ken stellen die zo wel heel snel zwanger waren uiteindelijk. Romantisch is het niet te noemen, maar misschien als je het niet tegen je vriend zegt, maar gewoon hem om de avond even flink het bed in verleid, dat het dan niet eens opvalt en anders ga je er na dag 19 gewoon nog even mee door!

Cooper, vandaag toch naar ziekenhuis? Succes

Koe, heb zin in vrijdag, heerlijk!

Groetjes Ukkie
aap nesteldrang he haha

vriend komt zondag weer thuis! (en gaat maandag weer weg...)

nee geen wilde plannen vandaag, na t werk boodschappen doen enzo, bleh.

morgen wat winkelen, dan naar mn 2lingzus, dan ga ik met haar sporten.

verder ben ik nog op zoek naar een leuk kado voor mn vader.

ik denk dat ik wat suskes en wiskes koop, vindt hij leuk...

aap succes met het huis verbouwen hihi
aapje, nee gelukkig hebben we dat feest niet thuis gehad, dat had nooit gepast ha ha!... enne mijn mannetje is fulltime bouwvakker, dat blijft ook zo!! ..

Ik moet nog 3 kg en dan zit ik weer op mijn oude gewicht, maar helaas pas nog steeds erg weinig kleren van mezelf!! ben wat breder geworden grrrrrrrr!!!

Gisteren een regeldagje gehad, pffff das echt een aanslag!! maar wel weer keurig de nacht doorgeslapen, topper!!

Net een heel eind gelopen't is ja zo mooi weer!!! ff bij mijn schoonouders thee gedronken.. en nu weer thuis!!

ga ff was opvouwen! fijne dag meiden
Ziekenhuisbezoek was, tja wat zal ik eens zeggen, wel goed eigenlijk. Nou ja, in die zin: ik heb lichte pco (oftewel mijn eitjes springen wel, maar niet altijd), Cooperman zijn zaad is niet slecht, maar perfect ook niet. Uit mijn bloedonderzoeken is ook niks gebleken, ik heb geen hiv/clamydia/ook niet teveel hormonen van het 1 of ander, gewoon alles normaal.

Dus: bij mij is niet alles perfect, bij Cooperman ook niet, en dan sexen we ws. ook niet op de juiste momenten, dat het allemaal net ff niet wil lukken.

Cooperman moet nu nogmaals zaad laten testen maar dan op een andere manier, en bij mij gaan ze ff kijken of mijn eileiders niet verstopt zijn. Dan hebben ze echt alles bekeken. en kunnen we opties gaan bekijken/uitsluiten.
@Ukkie: tjonge, blind, doof, etc. Het houdt allemaal niet op he?

@aapje: fijn dat je je nu weer wat minder moe voelt. Pas je je eigen kleren nog, eigenlijk?
nou hehe....ik ook weer ff hier.

@Ukkie beterschap. Wat een ellende zeg.....hopelijk gaat het allemaal weer wat beterder.

@Koe, een goed kraamfeest gehad....en dik verwend. Super en Syenna slaapt ook al lekker door....toppertje

@coop, er is dus niks ernstigs aan de hand. Dat lijkt me dan wel weer een opluchting..... En misschien ukkies sextips volgen?

@KK dikke kloten zeg......(sorry voor taalgebruik) en nu weer enthousiast (uhu) naar de volgende ronde......lijkt me cht mega frustrerend......sterkte meis.

@Xaar en aapje lekker zwanger aan het zijn.....

Hier gaat alles weer een beetje redelijk....nou ja de griep heeft toegeslagen en ik ben (gelukkig) snotter en snotter verkouden. Lief heeft dus griep achter de rug maar zat nog een lang staartje aan, Mayte ligt nu ziek op bed en ook Fenna is niet helemaal lekker.

Met Fenna gisteren naar het cb geweest en ze weegt nu 5.220 gram en is al 55 en kwart cm lang....en ze slaapt ook al door! Hoeraa. Vannacht heeft ze van 20.30 tot vanochtend 5.00 geslapen. Heb er toen wakker gemaakt omdat m'n borsten op knallen stonden, maar ze had denk ik nog wel een uurtje door kunnen tukken.

En nu ben ik zo gaar als een pakje boter, want slapen in niet echt Fenna;s hobby overdag (nee duh, die slaapt alles s'nachts) maar ze ligt nu ff te tukken dus kon ff wat langer achter de pc dan normaal.

Een vriendinnetje van me is gisteren bevallen van een zoontje en nu ook helemaal blij en moe aan het zijn. Dus drukke bende en bedoening hier.
ringel, ha ha ook haar hobby niet he overdag slapen?? die van Syenna ook niet.... die wil overdag't liefste alles mee krijgen haha!! Wijsneus... wel fijn dat Fenne 's nachts door slaapt, krijg jij ook je rust, geniet ervan!!!!

Coop, gelukkig niets ernstigs aan de hand, wel een hele geruststelling!!! 't komt vast goed meid.... ik blijf voor je duimen!!

Ukkie, tot morgen, gezellig!!!!

Hoe is het met de rest van de dames onder ons.....

Hier alles top!! Syenna vandaag alweer 2 maand!! ongelooflijk gaat dat snel.. hier nog ff een mooie foto van ons wondertje:

HELLUP!!!!!

Zit met een dilema....... een buurvrouw van een blok verder op { echt een schat van een mens} kwam gister ff bij ons, kijken hoe het met Syenna en ons gaat!! En toen stelde ze weer voor{tijdens mijn zwangerschap ook al vaak} om de woensdag op te gaan passen ipv mee naar het kdv.. ze wil er niets voor hebben ze vind het gewoon geweldig om te doen!.. ik twijfel!!! weet niet zo goed, van de ene kant vind ik het prima dat ze op gaat passen maar vind eingelijk ook wel moeilijk dan zie ik Syenna 3 hele dagen niet.. maar goed een moeder die niet in de kinderopvang zit heeft dat natuurlijk ook.... en tja Syenna komt toch niet bij me op de groep, dus zie haar alleen met voeden!! maar goed dan wil ik wel als ze 2,5 is haar 2 ochtenden naar ene peuterspeelzaal doen, zodat ze wel onder andere kids komt... dat vind ik wel erg belangrijk eigenlijk..

UKKIE, op het werk nog niks over zeggen hoor!!! wat zouden jullie doen meiden.... ik vind moeilijk, maar weet zeker dat ze het bij de buuv enorm naar haar zin gaat heben..

Liefs Koe
Koe, ik zou het niet doen. Mijn broer en schoonzusje hebben ook een tijdje opgepast en andersom. Uiteindelijk werkte dat niet. Als ze ziek is,is het niet handig, als ze op vakantie gaan niet en als er wrijving ontstaat dan is het wel lastig om dan nog plek te krijgen. Ik zou haar 1 dag in de week bij je houden op de creche. Qua kosten valt dat mee, ze is gelijk lekker onder de kinderen, lekker bij je (is leuk hoor je kan haar af en toe even zien en voelen enz.), sociaal gezien leert ze dan direct met andere kinderen omgaan en voordeel van de creche is, dat ze er altijd zijn. Ik zou de buurvrouw lekker voor nood achter de hand houden. Jayden zat immers eerst ook altijd maar 1 dag op de roos, maar later dus 2 dagen, omdat het oppassen niet werkte op die manier zoals wij deden.

Zelf weten verder, maar ik zou het dus niet doen. Ze is immers ook al een dag bij jou ouders, je schoonouders, dan ook nog een buurvrouw. Lekker met jou mee naar de creche is voor jezelf en voor haar dan denk ik rustiger.

Cooper, gelukkig dus niks ernstigs. Waarschijnlijk met wat hulp dus wel mogelijk om zwanger te worden met zijn tweeen. Toch goed dat er onderzoeken zijn gedaan dus.

Ringel, leuk dat je er even was, fijn dat Fenna het goed doet!

Net bij de huisarts geweest, Mijn oor is aan de beterende hand, dat ik zo duizelig ben komt door de doofheid. Die wordt veroorzaakt door een trommelvlies die nog naar binnen staat. Kan nog weken duren die doofheid!! Moet nu aantal keren per dag blijven neussprayen en moet ook paar keer per dag lucht happen en dan met mond dicht wangen op blazen en dan druk op het oor zetten zo. Trommelvlies moet zo weer terugbollen zeg maar. Dan ga ik uiteindelijk alles weer horen als het goed is.

Groetjes Ukkie
@Ringel: tjonge, ook al zo’n modelkind, top!

@Koe: je twijfelt, dus dan zou ik het niet doen!
Ukkkie, grappig ik bedacht dat zelf ook al gister middag.... toen je sms-te was ik net met mijn schoonmoeder aan het bellen, het verhaal ana het vertellen dat ik der toch maar van af zie...... tot strakies, gezellig!!!!
cooper ben je er blij om dat ze eigenlijk niet zoveel hebben gevonden? ik kan me wel voorstellen als je het een beetje jammer vindt omdat je dus eigenlijk op de normale manier toch zwanger kunt worden, maar waarom duurt het dan zo lang...?
Heey meiden...

wat een zonnige dag vandaag, heerlijk.. vanmorgen heerlijk uitgelsapen met zijn drie-tjes!! Syenna gezellig bij mijn mannetje onder de douche geweest, ze vond het prachtig.. nu ligt ze gezellig in de box te spelen.. vanmiddag gaat mijn mannetje met haar wandelen, ff naar de winkel en naar zijn ouders.. kan ik thuis ff wat doen...

ga ff bakkie koffie drinken... Fijn weekend dames
Koe, hier is de zon nog niet te zien, probeert wel door te breken, maar is er nog niet echt.

Het lijkt hier weer de betere kant op te gaan. Ik heb inmiddels geaccepteerd dat ik nog wel een poosje doof zal blijven en doe trouw mijn neusspray en mijn oefeningen om mijn trommelvlies op te bollen en verder is het wel weer oke. Nog wel wat moe (komt ook van mijn spokende dochter momenteel) maar ik voel me weer goed. Man zijn wondjes van de verwijderder moedervlekken doen nauwelijks pijn en die is dus ook weer positief gestemd. Moet wel dinsdag bloed laten prikken omdat hij sinds 6 februari 4 kuren heeft gehad en telkens ontstekingen krijgt en de ha wil dus even diverse dingen nalopen! Altijd goed denk ik dan.

Jayden heeft gisteren eindelijk maar toch het fietsen ontdekt. Vorig jaar deed hij af en toe een slagje op de fiets, maar dat stelde weinig voor. Op de creche een aantal weken geleden ineens wel stukjes fietsen, maar hier thuis op zijn grote fiets, twee slagen en hij stopte ermee. Had smoesjes dat hij te klein was, zijn benen te kort, de fiets te groot enz. Gisteren stapte hij op en reed hij weg en is direct anderhalf uur aan het fietsen geweest. Hij leert nu gelijk dat hij niet van de stoep af mag en dat hij om het huis mag fietsen(moeilijk hoor dat loslaten en uit het oog verliezen en erop vertrouwen dat het goed gaat)

Joya gisteren met precies 9 maanden gaan staan in de box. Ik was met mijn man in de keuken om zijn wondjes opnieuw van pleisters te voorzien. Opeens horen we een hoop gekletst en kijken we om en staat ze parmantig om zich heen te kijken. Ze vertikt het om te tijgeren/kruipen. Omdraaien van rug naar buik met moeite doet ze dat nu nog, terwijl ze enkele weken geleden niks anders deed. Ze zit het liefst en zodra ze onze handen te pakken krijgt trekt ze zich op en gaat ze aan de wandel. Heel stoer stapt ze dan overal heen. Laat regelmatig een hand los om iets vast te pakken en dan als ze verder wil pakt ze de hand weer en loopt ze verder. Helaas is ze sinds vorige week met haar minibuikgriep weer aan het spoken s nachts. Sliep net zo lekker door, maar nu is dat weer over. Ze is 5x per nacht minstens wakker. Laten we haar dan slaapt ze niet verder, dus even heen, speen en schaapje en roze knuf er weer bij en ze tukt weer even verder, half uur later zelfde gedonder en vannacht om half 5 had ik er genoeg van, fles erin en daarna sliep ze verder tot 8 uur. Zal het kunnen dat ze gewoon een klein maagje heeft?? Ze eet telkens zo weinig halve potjes en dan is het gedaan, drinken niet meer dan 100cc sap en ook niet meer dan 150cc melk met geluk.

Gaan vanmiddag even lekker in de tuin wat doen. Helaas is mijn rust over geloof ik. Man had Jayden mee naar de winkel en de markt. Zijn er ook nog niet weer hoor, maar mijn lieve dochter die s nachts zo spookt is helaas alweer wakker en wil eruit zo te horen. Het is zo'n heerlijk ding zoals ze nu vrolijk naar iedereen zwaait die ze ziet, kusjes (vooral aan papa) geeft en ook af en toe al in haar handjes kan klappen. Het is echter ook een meisje die weet wat ze wil en soms niet stil is voordat ze dan heeft.... Wordt vast een lastige tante om op te voeden.

Groetjes allemaal Ukkie
jeetje uk wat vervelend van je oren!

hoe gaat het verder met je gezin, is iedereen verder wel weer beter???

ik moet vandaag werken (en dat met dit weer )

morgen komt vriendje weer thuis en gaan we naar de verjaardag van mijn vader.

ik ben aan het twijfelen of ik tegen mijn moeder moet zeggen dat lief en ik bezig zijn met.

eigenlijk wil ik het wel omdat ik het dan met haar over kan hebben, maar de verrassing lijkt mij ook zo leuk als het eenmaal zover is, dus ik weet het nopg niet.
Bah regen hier, wat een waardeloze grijze zooi is het ineens. Niks aan, maar goed, is niet anders. Dan maar de was weg werken en morgen op mooi weer hopen.

Groetjes Ukkie
beter regen en dan werken, dan zon en werken...

jeeej vanavond weer ik hou van holland

** big smile**
Hier nu ook geen mooi weer meer helaas.... mannetje vandaag aan de wandel geweest.. ik net nog ff met Syenna naar de winkel... lekker 't huis schoon en nu nog ff achter computer en dan eten en vanaaf lekker voor de buis!.. Syenna ligt net in bed, hele middag niet geslapen, behalve tijdens't wandelen evies...

Ukkie, wat een nachten voor je zeg, pfff heb het met je te doen!! ze drinkt idd erg weinig als ik zie wat 't kleine wondertje van ons drinkt.. doe rustig aan en tot maandag!!!{neem gebak mee hoor!!}

KK, werkse meid...

Liefs Koe
jaaaa weekend

moet eigenlijk schoon maken maar kan mezelf er niet toe zetten bah

vriendje komt morgen weer thuis!!!!!
Dacht dat het mooi weer zou worden vandaag!!!!
Heee dames,

sorry heb zo weinig tijd om te reageren.

Hier alles goed. Vrijdag voor het laatst gewerkt!!

VERLOFFF!!!! hoi hoi hoi

Ben er erg aan toe. Slaap sinds woensdag slechter, veel eruit, plassen, kramp, heftig dromen, krakend bekken (is echt heel freaky) Vind het niet heel erg maar het maakt me wel vermoeider.

Morgen komen onze dakkapellen, yeah. Ik ben zoooo benieuwd!!

Badkamer is ook met een weekje klaar. Alles gaat lekker dus.

Onze kleine man gaat ook goed. Buik is lekker groot en hij is wat rustiger omdat hij volgens mij geen kant meer op kan, hahaha.

Ik zit nog steeds lekker op mn roze wolk. Neem alle kwaaltjes voor lief, geniet van mn onbeholpen logge lijf Begin nu wel meer naar de bevalling toe te leven.

Hoe is het verder met jullie allemaal???!!!!!

ik ga lekker soep maken.

tot laters
Geniet van je verlof Xaartje!
@Xaar: lekker hoor verlof, hoop voor je dat de bouwlui ook snel klaar zijn, dan ben je er helemaal klaar voor!

@Ukkie: wat leuk dat ze al kan staan!

@KK: tja, ik twijfel ook wel eens of ik het zal vertellen aan mijn ouders, maar wacht toch maar even.

Enne: nou ja niks gevonden, dat hebben ze dus wel. Mijn ei springt niet altijd en Cooperman zijn zaad is niet perfect. En doordat mij ei niet/onregelmatig springt, doen we het dus niet op het juiste moment.

Nou, kom van de week wel weer uitgebreider, ben kapot!
Hey meiden,

Coop, ben benieuwd naar je verhalen, volgens mij heb je een leuk weekend gehad

Ik heb een paar fotootjes op onze hyve gezet, van t wiegje de commode en de badkamer 'so-far' en een impressie van hoe de zolder er nu bij staat.

morgen meer!

fijne avond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven