Cadeau?

22-08-2018 12:42 59 berichten
Hoi!

Mijn man is bijna jarig, en ik ben me suf aan het zoeken naar een leuk cadeautje voor hem. Hij is niet het sieraden type, dus dat valt helaas al af.

Ik zie door de bomen het bos even niet meer en ik hoop dat jullie leuke ideeen hebben. Hij houd van voetbal, vooral van zijn eigen club (daar heb ik al te veel cadeaus van gegeven, dus iets anders zou leuk zijn) en hij is niet het zoetsappige typ die het leuk vind als ik een fotoboek o.i.d maak.

Wat is nou echt leuk voor een man die eigenlijk alles al heeft? Ik zit ook naar uitjes te kijken, maar misschien heeft een van jullie nog wel een orgineel idee. Wat geven jullie aan je vriend/man/broer/noem het? En aan de weinige mannen hier: wat vinden jullie nou echt leuk om te krijgen?

Alvast bedankt!
Ik geef meestal gewoon een etentje met z'n 2en. Tenzij hij een specifieke wens heeft. Dan krijgt hij dat.
Alle reacties Link kopieren
Hij krijgt meestal pantoffels.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Lingerie voor jou en neuken?
Dagje sauna/dierentuin/pretpark met als afsluiter een diner? Weekendje preston palace?
Nachtje weg met zn 2en? Heb ik mijn vriend dit jaar gegeven, die heeft ook alles al en had geen wensen. We brengen zoon naar een oppas en gaan er zelf even op uit :)
Mijn man vind de meeste kadootjes stom.

Hij gaat liever wat leuks doen. Dat leuks is hier niet iets met voetbal ;-)

Eerder naar een concert met mij ( of een ander als ik het niks vind... geef ik wel 2 kaartjes) of uit eten bij een leuke nieuwe tent. Of drinken met onze vrienden ect.
Gewoon een ‘gefeliciteerd schat, op naar een nieuw jaar!’?

Ik vind dat ‘zoeken naar cadeautjes omdat er zo nodig een cadeautje gegeven moet worden’ altijd zo’n gedoe. Wij doen regelmatig iets leuks voor elkaar, iets groots of kleins, en als zoiets samenvalt rond zijn verjaardag is dat toeval.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
22-08-2018 13:08
Gewoon een ‘gefeliciteerd schat, op naar een nieuw jaar!’?

Ik vind dat ‘zoeken naar cadeautjes omdat er zo nodig een cadeautje gegeven moet worden’ altijd zo’n gedoe. Wij doen regelmatig iets leuks voor elkaar, iets groots of kleins, en als zoiets samenvalt rond zijn verjaardag is dat toeval.
Dat ja.

Als de jarige zelf iets weet. Of je hebt zelf een goed idee.. is toch prima?

Maar hier aan wildvreemden komen vragen wat je moet geven omdat er iets ingepakt gegeven moet worden is beetje sneu.
Wat ik o.a. heb geveven aan mn vriend: Ei-bbq, smartwatch, securewallet (zo'n pasjeshouder dat je niet gehackt kan worden), ukelele.
voor mijn man: etentje, of weekendje weg
voor andere mannen, vaak een boek of iets dat op kan: mooie fles wijn/whisky
Ako heeft een bon waarop je geld kan zetten kan je besteden bij honderden aanbieders voor weekend weg, etentje of borrel. Hoeft niet in 1x besteed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Frederika-Jael schreef:
22-08-2018 13:16
Wat ik o.a. heb geveven aan mn vriend: Ei-bbq, smartwatch, securewallet (zo'n pasjeshouder dat je niet gehackt kan worden), ukelele.
Wat een supercadeau! :heart: :gift:

Ik geef mijn broer vaak een boek (hij is in de boekenweek jarig), leuk t-shirt of sokken, plant voor in de tuin, fles alcohol van het een of ander, bordspel. Eigenlijk zou ik het precies moeten bijhouden zodat je kunt zien "sokken zijn al weer x jaar geleden, die kunnen wel weer". ;-D

Mijn vader was nogal tolkien-fan dus hem gaf ik daar vaak iets van, bloembollen/zaden, ook wel eens een t-shirt of extra lekkere kaasjes met port erbij.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wij gaan altijd wel uit eten/iets leuks doen voor elkaars verjaardag, maar de cadeaus zoeken we zelf uit mijn man wilt meestel (altijd) wel een nieuwe vishengel of iets van camping gear. Ik ga dit niet voor hem kopen maar we gaan wel samen naar de winkel.
Hij blij, ik blij en nooit onzinnige cadeautjes :)
Eten in zijn favoriete pub, nieuwe gitaar, leuk zombiespel ofzo doet het hier altijd goed.
Ik hou eigenlijk al 8 jaar lang een lijstje bij op mn gsm met dingen die hij terloops benoemd. Als we in de stad lopen etc. Soms benoemd ie iets wat hij mist en graag zou hebben of zou willen doen, maar een beetje 'onzin' is. Daarmee leg je heel snel een hele database aan voor cadeau inspiratie. Doe ik overigens ook voor rest van de familie/vrienden.

Qua activiteiten is het wellicht leuk om een vaartochtje te doen met picknick? Leuke cabaret voorstelling? Of een massage boeken/dagje sauna? Uit eten doet het hier ook altijd heel goed.

Hier krijgt m'n vriend dit jaar (einde van de week jarig) een bijl, bbq spiezen, hoofdlampje voor kamperen (die was gesneuveld door onze hond) en een kleine uitbreidingsset voor het bordspel dat we samen graag spelen. En uiteraard een lekker taartje.

Niet te duur, heel praktisch en ik weet dat hij dit graag wil.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Een ervaring in plaats van iets tastbaars? Parachutespringen, skydiven, met een bootje op de Loosdrechtse plassen, een slipcursus, een 4wheeldrive off the road dagje, een bierproeverij. Zoiets?
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 22-08-2018 14:37
0.26% gewijzigd
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Niks, dan krijgt hij maar iets als je het wel weet.
Wij doen meestal ook een etentje of een dagje uit voor elkaar, omdat we alles al hebben eigenlijk.
Dit jaar heb ik man een etentje in een speciaal restaurant bij een brouwerij gegeven, en hem op de dag van zijn verjaardag opgehaald bij zijn werk zonder te vertellen waar we heen gingen. Hij was echt verrast, dat was erg leuk! Ik heb een dagje in een voor ons nieuw saunacomplex gekregen, maar dat moeten we nog doen.
The owls are not what they seem
wij hadden een nachtje in een luxe hotelsuite geboekt en lekker uit eten geweest met z'n tweeën.
Ga met hem uit eten, weekendje weg. Kortom: geef tijd! Dat is namelijk waar je snel tekort aan hebt.

Wat je ook geeft, doe het van je eigen geld. Niets is zo suf als van de gezamelijke rekening iets halen om dan cadeau te geven.
Een tandemsprong, een vliegles, een ticket voor zn favoriete wedstrijd
Stampertje12 schreef:
22-08-2018 14:58
Ga met hem uit eten, weekendje weg. Kortom: geef tijd! Dat is namelijk waar je snel tekort aan hebt.

Wat je ook geeft, doe het van je eigen geld. Niets is zo suf als van de gezamelijke rekening iets halen om dan cadeau te geven.
Veel mensen hebben alleen maar een gezamelijke rekening hoor.

Ik zou ook een uitje doen zoals naar een concert of zo.
Stampertje12 schreef:
22-08-2018 14:58

Oja, dit ook! Geen sigaren uit eigen doos, alsjeblieft. Dan zie ik nog liever een bos zelfgeplukte bloemen met een lief briefje, of een gekookt dinertje thuis.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
viva-amber schreef:
22-08-2018 13:43
Ako heeft een bon waarop je geld kan zetten kan je besteden bij honderden aanbieders voor weekend weg, etentje of borrel. Hoeft niet in 1x besteed.
De Nederlandse bank heeft die ook, in de varianten 5, 10, 20, 50, 100 en 500 euro. Overal te besteden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven