Vreemde campingburen

22-08-2018 09:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al jaren hier actief, maar ivm met herkenbaarheid even een nieuw account gemaakt.

Ik sta momenteel op een camping ergens in Italië. Nu heb ik al veel vreemde dingen meegemaaktop campings, luidruchtige seks enzo. Maar nu staan er hier op het veld SM-ers of zo, die het schijnbaar leuk vinden iedereen te choqueren. Kwamen er eerst alleen geluiden uit de tent, gister kreeg ze open en bloot een pak slaag op de camping en moest daarna halfnaakt op een krukje zitten in het volle zicht.

Ik heb gelukkig geen kinderen die dit kunnen zien en ik gun iedereen zijn eigen hobby, maar ik zou dit nooit doen op een camping. (anders ook niet mijn ding hoor 😜)
anoniem_374989 wijzigde dit bericht op 22-08-2018 16:51
0.23% gewijzigd
Wat een toestand allemaal weer. En je hebt al zo veel op je bordje gehad de afgelopen jaren :'(

En dan laat je werkgever je ook nog eens niet met rust tijdens je welverdiende vakantie.

Dikke knuffel :hug:
Je weet zeker dat zij dit ook echt wil?
Doe gezellig mee.
Ik heb het trouwens nagevraagd bij mijn kinderen maar zij zouden ze er niks van vinden hoor. Voor hun is het volslagen normaal om op de camping af en toe billenkoek te krijgen.
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 18:43
Ik heb het trouwens nagevraagd bij mijn kinderen maar zij zouden ze er niks van vinden hoor. Voor hun is het volslagen normaal om op de camping af en toe billenkoek te krijgen.
:HA:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
blijfgewoonbianca schreef:
22-08-2018 18:37
Aan het wetk ?
Je bent toch op vakantie ?

Ik zou die mevrouw even een paar ijsklontjes brengen voor op d’r zere hol.
Zie andere reactie, die had ik aangepast en dan moet hij eerst opnieuw langs de moderators, daarom was hij tijdelijk weg.
Politie erbij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
22-08-2018 18:46
Politie erbij.
Nee dat zou ik niet doen. Dan wordt het helemaal zo'n knuppelfeest.
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 18:47
Nee dat zou ik niet doen. Dan wordt het helemaal zo'n knuppelfeest.
Heeft het animatieteam ook eens een avondje vrij.
Flabbergasted01 schreef:
22-08-2018 16:43
Stel dat ze hier ook lezen, staan op mijn andere account veel persoonlijke dingen, geen zin dat zulke mensen me daarmee om de oren zouden slaan. Misschien inderdaad te voorzichtig, maar denk niet dat veel mensen dit soort campingburen hebben en het is niet een hele massale camping.

(Sorry dat ik niet eerder reageerde, maar was aan het werk, toen de moderators het topic goedkeurde)
Het zijn dus Nederlanders ( of Vlamingen ) ?
Wat een toeval, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En wie neemt er nou een kruk mee op vakantie als je in een tent zit ?
Zo’n opstapkrukje voor een caravan begrijp ik nog wel.
22-08-2018 21:08
En wie neemt er nou een kruk mee op vakantie als je in een tent zit ?
Zo’n opstapkrukje voor een caravan begrijp ik nog wel.
Daar kun je ook op zitten, naakt of niet. Je zit nu wel een beetje te zoeken hoor.
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 21:11
Daar kun je ook op zitten, naakt of niet. Je zit nu wel een beetje te zoeken hoor.
Ja ik zit het me voor te stellen.
Maar mensen met tenten hebben nooit een kruk bij zich. Misschien een visstoeltje.....
22-08-2018 21:12
Maar mensen met tenten hebben nooit een kruk bij zich. Misschien een visstoeltje.....
Viskrukje.

En als je weet dat je lekker geil de camping onveilig gaat maken heb je dat speciale krukje zo ingepakt.
22-08-2018 21:12
Misschien hebben ze zo'n opstapkrukje gejat. Het gebeurt hoor.

Daarom had ik altijd zo'n ijzeren roostergeval, dan kon ik precies aan de afdruk in de blote kont zien wie er nou weer met mijn opstapje vantussen was gegaan.
Lucifer2018 schreef:
22-08-2018 21:16
Viskrukje.

En als je weet dat je lekker geil de camping onveilig gaat maken heb je dat speciale krukje zo ingepakt.
Dan hoop ik maar dat dat “ half ontbloot “ de bovenkant was, want die vlekken krijg je nooit meer uit zo’n krukje.
22-08-2018 21:18
Dan hoop ik maar dat dat “ half ontbloot “ de bovenkant was, want die vlekken krijg je nooit meer uit zo’n krukje.
:-P)
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 21:16
Misschien hebben ze zo'n opstapkrukje gejat. Het gebeurt hoor.

Daarom had ik altijd zo'n ijzeren roostergeval, dan kon ik precies aan de afdruk in de blote kont zien wie er nou weer met mijn opstapje vantussen was gegaan.
Ja, zo’n ding vind ik dan echt weer des esemmers.
Ik vind een tent niet zo geschikt : kun je je sub toch niet een beetje serieus vastbinden ? Een ruk aan d’r handboeien en je tent ligt om.
22-08-2018 21:18
Daarom keerden ze die krukjes bij ons op de camping altijd ondersteboven. Kleine moeite, groot plezier. Voor drie personen tegelijk ook nog. En die pootjes veeg je zo weer schoon met een duizenddingendoekje.
Lady*Voldemort schreef:
22-08-2018 21:20
Daarom keerden ze die krukjes bij ons op de camping altijd ondersteboven. Kleine moeite, groot plezier. Voor drie personen tegelijk ook nog. En die pootjes veeg je zo weer schoon met een duizenddingendoekje.
:-o

Slim.
Ja, zo’n ding vind ik dan echt weer des esemmers.
Ik vind een tent niet zo geschikt : kun je je sub toch niet een beetje serieus vastbinden ? Een ruk aan d’r handboeien en je tent ligt om.
Ik ging altijd naar de Alpen. En dan zo'n rotsharing in de grond boren, en daar het touwtje aan vast. Knappe sub die dan los wist te komen hoor.
Lady*Voldemort schreef:
Veel leuker ook om op je timeline te zetten.
TO, heb je foto’s gemaakt ?
Laat maar
Ik voorzie gezien de werktuige, kromme tentstokken die dus vervangen moeten gaan worden. Dát proces is dan wél weer een fijn om te aanschouwen met een kopje koffie en een koek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gatverdamme, ik hoef andere mensen ook liever niet te zien tongzoenen, laat staan dit! Wat asociaal dat ze dit opdringen aan andere mensen. Laat ze lekker naar een seksclub gaan.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven