December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Okay dus bij jou checken ze dat nagenoeg niet zo flodder?

En sexleven is toch een normaal woord, niet dan?

Maarre tis wel zo hoor, dr komt niets van terecht ( -en)

wel sneu voor M. heb hem al meerdere keren moeten teleurstellen, als ik érgens géén behoefte aan heb nu....

Falcon, hihi, aan t hoofdje trekken? hoe zou je dat willen doen dan? Ze duwen t naar boven zeg maar, (althans dat proberen ze ofdat dat nog lukt) richting navel.

Enne, schapen, meis, t waren schapen

Trusten!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 11-03-2009 22:52
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
Jaahaa Nurse van seks komen er wel kinderen maar van kinderen komt er geen seks

hahahahaha trekken richting navel.... ik zie ze al omhoog richting plafond trekken

Kun je het hoofdje trouwens al voelen met je vinger?
Nee niet zo nee. Ze voelen wel hoe het ligt en ze voelen zo wel of het goed is ongedaald. Maar het hoofdje wippen ze er niet uit hoor.

T is toch geen serieuze vraag of sexleven een normaal woord is ?? Ik ben dat woord gewoon helemaal kwijt geraakt deze zwangerschap. En P hoef ik al niet meer teleur te stellen, die komt al niet eens meer tegen me aan liggen want dan verzoek ik hem al om een end verderop te gaan liggen. Erg he ?! Maar voel me ook niet heel erg charming met die aambeien en cup Pamela die zo gevoelig zijn dat ie er niet eens naar mag wijzen................Moet er wat voor over hebben :-) Nog maar 7,5 weken :-) Komt wel weer goed, dat weten we ondertussen na 2 kids wel :-)
quote:Yora schreef op 11 maart 2009 @ 23:00:

Jaahaa Nurse van seks komen er wel kinderen maar van kinderen komt er geen seks

hahahahaha trekken richting navel.... ik zie ze al omhoog richting plafond trekken

Kun je het hoofdje trouwens al voelen met je vinger? Wat een geheugen !!!!
Yora:

Dat jij eens zulke details vergeet wil je!?

Enne Flodder:

Nee, smiley vergeten bij mn vraag

En hoe herkenbaarrrrrrr! vind t vervelend als ie aan mn buik wilt zitten, aan mn borsten, aan mn kruis, mn billen... nahja, eigenlijk aan alles.

Maar idd, komt goed... ik nog 3 wkn + 6 wkn herstel... okay, neem t ruim; nog drie maanden en ik ben een sexgodin hahaha!
Ja idd! wát een geheugen!

*zit me in te houden niet te voelen *
hahaha. Nou, gelukkig eindigen we gewoon weer met het onderwerp sex.

Truste !!
Meiden!!

Wat onwijs(!) veel geschreven zeg!!! Tjee, waar moet ik beginnen?!

Hier redelijk druk met de voorbereiding voor het nieuwe seizoen, dus veel emailen, bestellingen doen, bellen, faxen etc.

En ik ben m'n nieuwe idee op papier aan het zetten.

Dylan gaat heel lekker, die kletst de oren van m'n hoofd.

Als ik nu zeg; Mama kusje? zegt ie; Nee mama echt niette kusje, hahahaha! Papa kusje!

We gaan veel naar de kinderboerderij hier, en die is zoooo leuk!

Allemaal fietsjes, speelgoed, zandbak, speeltuin, echt heel gezellig daar. En gister was het zo'n lekker weer, dus heerlijk genoten.

Wel grappig, ik zou gister een fiets kopen voor Dylan en we kwamen met een step de deur uit. Dylan heeft dus heel de namiddag gestept, en hij kon het heel goed! Dus een fiets wacht nu maar weer even.

Knor, wat spannend, je bent over de 40 weken. Ik begrijp je heel goed hoor dat je het nu wel gehad hebt. Die 40 weken is ook echt Dé grens. Dan ben je gewoon echt klaar ermee.

Heb je het gevoel dat het nog veel langer gaat duren?

Nou ik duim voor je dat je snel je kleine meisje in je armen hebt.

En wbt de tokkies, het zegt meer over Nederlanders dat dat soort mensen ook nog BN-ers worden, ik heb dat NOOIT begrepen.

Je wordt geprezen om je ASO gedrag?! Nou sorry hoe diep kan NL zinken zeg!

Tinus, ik vind het knap dat jij je kan inhouden omwille van de goede vrede. Wat ik al eerder zei, dan maar scheve gezichten maar ik had me allang geuit wat dat betreft.

Hopelijk gaan ze wel inzien dat ze wat meer rekening houden met de buren. Ik moest wel lachen dat je zei dat je buuf altijd op hakken loopt, ik loop namelijk ook veel op hakken (en Uggs ook) maar ik ben héééél aardig hoor, hahahah!

Wat fijn dat het zoveel beter gaat met Manu naar school brengen. Dat moet een hele verademing zijn voor je. En wat is Manu inderdaad klein, ik zag het op de foto's van de meeting, daar stond ie naast Roxanne. Schattig toch? Zijn jullie ook klein eigenlijk?

Mette, wat een groterd is Noof zeg! Maar wat fijn dat ze het zo goed doet he? Wat zal je weer trots zijn op die kleine meid!

Wat vervelend dat je zo ziek bent geworden van de tapas, je had je er zo op verheugd!

Hoe is het met Tess? En met je mama?

Marloes, wat een leuk clowns pak! En helemaal zelf gemaakt he? Knap hoor! Leuk tafelkleed ook joh! Waar heb je dat gekocht, dat wil ik ook wel. Mooi fietsje ook, schattig het dat roze voor die meisjes! Dylan is ook zo gek op roze! Hij heeft gister een step gekregen, we wilden ook een fiets maar daar keek hij niet naar om. Nou ja eerst maar steppen dan....

Joni, leuke Avatar! Wat wordt Boyd een écht mannetje he?

Ik vind het zo knap dat ie al zo goed op het potje gaat. Doet ie het nog steeds eigenlijk?

Nog gefeliciteerd met de ver(half)jaardag van Eize!!

Hier is de gang ook succesvol! Zeker tijdens het eten, als het even niet gaat, en hij weer de, Nee ikke niet eten fase toepast, dan is het óf eten óf gang, dan zegt ie eerst, ok, ikke gang, waarna hij na 5 minuten gang, toch zegt vanaf de gang, mama ik wel eten, sowwy mama zegt. En dan eet ie alles op. Nou ja, de aardappeltjes en kippie of bami, de boontjes lukt nog steeds niet.

Op de creche heeft ie de gang ook al ondervonden....

Nurse, Sjees wat kan jij poetsen... Maar ik kan het me helemaal voorstellen, ik was ook zo bezeten, met het poetsen. Als er bij mij mensen kwamen stond mijn emmer met mop al klaar, en als ze dan weg gingen, was ik al aan het dweilen.

Ik kan er ook echt in komen dat jij én M het écht gehad hebben met zwanger zijn....Maar je bent in No Time weer een sexgodin! Wbt je vraag over de corrigerende tik, weet je mijn antwoord al denk ik. Maar ik moet zeggen dat de gang nu meer wordt toegepast en de tik op zijn billen eigenlijk al een tijdje niet meer gegeven is.

Maar ik heb dat topic gelezen en vind het zwaar overdreven. e vinden daar al een tik op de vingers kindermishandeling en falen in de opvoeding, maar goed het is een moeilijk onderwerp denk ik.

KletsmaYORA, ik vind m leuk!

Wat een onwijs leuke foto's van Yora, vooral met die PLU!

Ik deed dat vroeger dus ook, behang aftrekken. Mijn moeder werd er gek van, Dylan is ook zo'n pulliker (hoe schrijf je dat nou weer?)

Maar ik heb geen behang, gelukkig, hahahahhaa!

Maar stickertjes op speelgoed worden er wel meteen afgetrokken hier!

Indian, wat een schattige foto van jullie, zag m op Hyves ook al.

Dat helmpje staat heel lief vind ik!

Loewyz, hoe zijn je dagen alleen verlopen, heb je het een beetje gered? Wat vervelend die kijkoperatie! Hopelijk ben je snel van de pijn af....

Falcon. wat een leuke schoenen van M! Wat kan je blij zijn als je iets nieuws koopt voor je kindje he? Ik ben tegenwoordig meer blij met iets voor Dylan dan voor mezelf.

Flodder, hahahhhaha sexleven een woord???, nou tijdens zwangerschap, nou nie echt he? Kan me voorstellen hoor.

Ik had ook zo'n last van aambeien toen, als ik met mijn kont schudde, gingen de klokken luiden hahahahahha!

Voor jou ook niet zo lang meer nu he? Nou ja, lang zat zul je denken waarschijnlijk,hihi

Nou ik heb mijn best weer gedaan. Ga nu aankleden en straks naar kidzcity.

Kus voor iedereen.

X
Nurse: Ik zou willen dat ik in mijn studie al die details eens zou onthouden... maar alle gekken dingen van hier die onthoud ik dan weer wel... (Ik heb na jou toen ook zitten voelen heur (bij mezelf dan he ) maar je dacht toch niet dat ik dat hier ging zitten vertellen?!)

Kidon: Ik ben bang dat ik elke keer dat Yora nu bim bom gaat zitten doen in de buurt van een kerk ik aan jouw aambeien moet denken...

Knor!: Zit dat kind er nou nohog in? Ik heb nu een hele mooie mobielversie van Viva op mijn telefoon... veel beter toch?
Oja! Ik ben echt helemaal gelukkig met mijn net afgesloten uitbreidingspakket voor het aantal tvzenders. Dan heb ik straks Nick jr., Boomerang en JimJam aan extra zenders voor Yora en nog wat leuke zenders voor mezelf. Waar je al niet helemaal blij van kan worden
Zo jullie zijn aardig bezig geweest gisteravond!!

Ik ga eens kijken waar ik moet beginnen met reageren. Tis nogal een lap.

Loewyz: Hoe gaat het met je?? Is het meegevallen?

Knor: En bij jou? Nog geen smurfin?

Kidon: Nee, Jp en ik zijn niet groot maar wel gemiddeld. JP is 1.80 en ik ben 1.67. En Manuel is volgens de groeicurve van het cb ook helemaal niet zo klein, hij valt mooi tussen de lijntjes, al is het wel meer richting het onderste lijntje. Ik denk dat er hier op het forum gewoon een paar reuzenpeuters rondlopen!

Ik ben wel heel benieuwd naar je nieuwe plannetje! Wordt het weer een winkel of iets anders (hint hint!)? Waar vind je de tijd trouwens?!

Kinderboerderij is leuk hè? In mijn oude woonplaats hadden we ook zo'n leuke met fietsjes enzo. Nu ik een autootje heb ben ik er in een kwartiertje dus ik ga er zeker weer naartoe als het weer wat beter wordt.

Falcon: Wat een superleuke gympen!! Waar heb je die vandaan? Internet of gewoon uit de winkel? Ik denk dat we over een tijdje ook weer op zoek moeten naar schoenen en ik vind gympen ook wel leuk voor van de zomer.

Haha, Manuel zegt dat ook weleens 'Manu huilen'. Zo schattig!

Net was ook weer een smeltmoment: Hij is erg bezig met tellen. Hij telt dan van 'die, fier, zes!' en volgens mij snapt hij ook een beetje wat er mee bedoeld wordt. Hij snapt in ieder geval wel het verschil tussen één of twee. Ik was op mijn vingers aan het tellen en hij probeerde dat na te doen. Zat ie op die kleine handjes met zijn vingers te friemelen en daarbij hardop te brabbelen 'fier fijf fier fijf'

Mainecoon: Hoe gaat het met jou?! Ik moest aan je denken, want ik was vanmorgen bij mijn schoonzusje en zij heeft sinds gisteren een mainecoon-kitten. Wat een mooi beestje zeg! Hij is een week of 12 en het viel me op dat ie zo'n ontzettend mooie lange staart heeft. Hebben ze dat allemaal? Tis ook een heerlijk lieve knuffeldiertje. Ook al is hij daar net in huis, hij was helemaal niet bang.

Nurse: Haha, nog even en M mag weer! (alsof het ervan komt met drie van die koters, hihi)

Echt grappig hoe zeer jij die nesteldrang hebt. Dat kan ik me ook nog herinneren van bij Roxanne en Yasmine. Ik heb dat zelf absoluut niet gehad (ik zit er nog steeds op te wachten, dan kan het huis tenminste een keer goed schoon worden haha)

Oh by the way: ik vergeet steeds te zeggen dat er hier nog een lepeltje ligt van jou. Een rood plastic lepeltje, waarmee je Yasmine hebt gevoerd.

Kletsmayora: Ja hij is goed, we houden 'm erin!

Dank je voor wat je zei over die foto bij ons in huis. Ik ben er zelf ook weg van. Die foto is trouwens een hele tijd mijn avatar geweest hier, had je hem herkend?

Ik moet vaak zo lachen om jouw stukjes, je schrijft zo lekker beeldend, whaha!

Floddertje: Bedankt voor dat Kikker plaatje. Manuel vond het erg leuk vanmorgen en bleef maar roepen: "kikker kijken!" Het bijlezen schoot dus niet echt op want ik moest iedere keer weer terugscrollen naar dat plaatje... grrmmbl.

Ik ga vanavond met mijn vriendinnen uit eten. Twee van hen waren vorige week jarig. Zin in!!
Hahaha, kunnen wij vrouwen dus toch onze eigen klokkenspel tussen de benen hebben hangen !!!

Tinus; ben je al naar de boekwinkel geweest :-) ??
Floddertje, ja ze kan al goed bij de trappers, ze kan zelfs bij de grond met haar tenen, alleen zelf opstappen lukt haar nog niet, ik probeer haar te leren haar been over het zadel te tillen, maar ze snapt het nog niet helemaal...zegt ze o ja, maar doet het vervolgens niet

Sneu is dat he als ze zichzelf zo in de weg zitten...

Yora, lekker toch een keer laten logeren!

Falcon, leuke gympen! Klinkt link ja dat geklauter op dat loopfietsje...

Bij mij deden ze het ook op die manier checken of ze ingedaald zaten (maar niet dus!)...o mosterd zie ik!

Nurse, en was ukkie weer een stukkie gezakt?

Kidon, klinkt leuk die kinderboerderij!

Steppen is ook leuk, maar die hadden we al staan hier!

Ja het pak is zelf gemaakt, met een paar telefonische tips van mijn moeder! Ben er zelf ook wel trots op!

Ik had het voor Nurse ook al een keer getypt, het kleed heb ik bij iemand besteld die ik op hyves bij minn vrienden heb staan :

L-kiddos, hij staat daar nu niet bij de foto's, maar je kunt hem wel bestellen....

Ga hem denk ik zlef ook maar maken of winstdeling vragen , heb nu in 2 weken tijd al 4 mensen naar haar doorverwezen!

He lekker die opmerking over je aambeien!

Tinus, eetse vanavond!

Amber net naar het kdv gebracht, zo met Justin even een spelletje doen..hij had net weer 39,6 dus het schiet nog niet echt op...

H komt om 15:00 thuis, dan kan ik weer gaan werken...
Over fietsjes gesproken... ik zag dat er ook aankomende zaterdag een fietsje in de aanbieding is bij de Intertoys... hollen hollen hollen naar de winkel
WAAGGH!

Roxanne ligt te roepen ´Niet slapen, niet moe, niet dutten, ik eruit!´

Heb wel bijgelezen hoor, maar reageren komt dus wat later.

Controle vk geen bijzonderheden, kleine was idd wel weer een beetje meer ingedaald

*Zucht* ziet dr naaruit dat ze écht niet gaat slapen.... nahja, ga dr maar halen.

Kuss!
Yora, o wat grappig, dat over Nursie was ik alweer vergeten

Leuk fietsje Marloes! Noof heeft ook een 12inch, maar op de driewieler gaat het toch nog beter.

Beterschap voor Justin, wat vervelend dat het niet over gaat..

Flodder; Noof is ook gek op Kikker, heeft een gebonden verhalenboek en dat is echt de topper hier in huis. Komt mij inmiddels al de strot uit..

Balen dat je je een beetje brak voelt, lijkt mij ook heel zwaar als je er al 2 hebt lopen.

Hoe is het trouwens met Timo en z'n zindelijkheid op school?

Knor; meldplicht!

Mayora; leuk zo'n uitbreidingsset op je zenders. Is zoiets nog duur eigenlijk?

Speelgoed in huis; wij hebben heel veel fanatasiespelspeelgoed en heul veul knutselspul. Veel boeken, en spelletjes voor aan tafel. Ze heeft met kerst bambinoloco gehad, erg leuk maar ze kan er nog maar 1 blad van, dus ik ga de peuterversie nog even bestellen.

Wat we niet zoveel hebben is constructiespeelgoed, duplo enz. wel wat hoor, maar daar vindt ze niet zoveel aan.

En heul veul motorisch speelgoed, ivm fysio.

Nursie; balen dat ze niet meer slaapt, gelukkig slaapt Nova de laatste dagen wel onder de middag, heerlijk een beetje me-time

Kidon; Wat goed dat hij zo op de step kan! Dat is best moeilijk voor een kind van 2! Hij is motorisch sowieso wel heel snel hé? Met lopen, en voetballen enzo.

Met m'n moeder gaat het op het moment niet zo heel erg goed, ze is heel erg moe. Ze doet alsof ze niet ziek is, en geen chemo's heeft gehad. Daarbij ligt m'n oudtante nog in het ziekenhuis maar moet worden overgeplaatst naar een verzorgingshuis, binnen nu en maandag. Dus haar flat moet worden opgezegd, leeggehaald, enz.

En ze zijn de bovenboel aan het verbouwen (naja dat laten ze doen, maar toch een hoop troep ervan). Daarbij rent en vliegt overal heen, en wilt graag voor mij zorgen, terwijl dat echt niet hoeft.

Ze voelt zich schuldig omdat m'n oudtante niet bij hun in huis kan om dood te gaan, omdat dat gewoonweg te zwaar voor m'n moeder is.

Ze voelt zich schuldig dat ik niet wil dat ze komt poetsen hier, want dat heeft ze toch bij Noof en bij de zwangerschappen van m'n zus ook gedaan.. Maar ja, het kan echt niet, ze is zo moe..

En dan nog haar werk, wat ze ook weer zo graag wilt oppakken maar nu nog even niet meer is, dan koffiedrinken op de dementiehuiskamer.

Ik vind het zo moeilijk dat ze zoveel wil, maar niet meer kan, en het daar zo moeilijk mee heeft om dat te accepteren. Ze is altijd zo actief geweest, en ze was er vanuit gegaan dat ze na die chemo's weer zo op haar oude energieniveau zou zitten.

Gelukkig neemt m'n vader nu vaak vrij, zodat ze samen de dingen voor m'n oudtante kunnen regelen.

M'n vaders baan staat ook nog op de tocht, na 43 dienstjaren, dus het zit ze ook niet erg mee

Ik hou het hier even bij, ga even lekker op de bank liggen, heb nog ANTM opgenomen dinsdag dus dat ga ik even aanzetten
Net bij de post de 2 proefdrukken van de geboortekaartjes gehad, zoooo leuk!!!

Dit pakket is 9,50 extra per maand Mette voor 90 zenders in totaal. (Ik zou ook tevreden zijn geweest met minder zenders maar natuuuurlijk zaten alle kinderzenders in dit pakket )

Ik wil Yora helemaal geen uuuuuren voor de tv gaan parkeren maar ik vind het aanbod op de zenders nu zo waardeloos of altijd op tijden dat er niet gekeken wordt. Sesamstraat mis ik ook altijd hier.

Vervelend voor je moeder... ja haar strijd is dus nog lang niet gestreden... Het frustratiegehalte ligt vast hoog bij haar op dat gebied...

Ik ben echt heel erg slecht in inschatten wat Yora allemaal al zou kunnen... jij lijkt heel leuk speelgoed te hebben en dat Loco spul lijkt me heel leuk! "fanatasiespelspeelgoed en heul veul knutselspul. Veel boeken, en spelletjes voor aan tafel" ik wil namen...
Ooooh leuk Mette!!!

Hangmoeders!! roept aagje
Even het stepje laten zien...

Jeetje mette, wat erg eigenlijk he? Jullie hele leven wordt er door bevangen eigenlijk. Maar zielig dat je moeder zich dan ook nog zo schuldig voelt.

Geef haar maar vaak een extra knuffel.....

Yora, ik heb ook zo'n extra pakket met, Nick Jr, boomerang en de hele reutemeteut. Enne wat ben je toch nieuwsgierig aagje jij! Eerst Nurse zo lastig vallen, nu weer Mette......

Gelukkig weten we wa Knor krijgt, anders had je die ook belaagt hahahhaa!!!!

Ciao
Meld met baby IN buik.....

Grmbl....ben het zat! Zelfs de heftige sex van gisteravond heeft niet geholpen...

Vanaaf heeft vriendlief avonddienst, dus zal wel laat worden.

Was net met mijnouders mee naar de brillenwinkel voor een nieuwe bril voor mijn vader en die brillenmeneer en ik hebben een weddenschap. Hij zei dat ik het weekend beval, dat hij dan wint en dat ik dan op gebak moet trakteren, en als ik vanaaf, morgen overdag of na het weekend beval krijg ik van hem een zonnebril! Moest er wel even om lachen!

Ben nu even aan het eten, ga straks even plat, even bijslapen weer. Merk nu dat ik echt wat moeier aan het worden ben...

Nursie

bij mij voelen ze ook in mijn bekken, maar dan niet om haar er nog uit te kunnen wippen, maar juist om te voelen of ze ingedaald is. Als ze zouden willen kunnen ze smurfin er nog uit wippen als ze ingedaald zou zijn maar dat doen ze niet. (ze was een paar weken geleden een beetje ingedaald, maar ze hebben haar er niet uitgewipt)

Mis ik iets over voelen??? (hoofd is een zeef/vergiet/lek als een mandje)

Kidon

lekker druk dus met de nieuwe bestellingen allemaal, leuk hoor!

Ik heb inderdaad ook nooit begrepen dat de tokkies beloond werden voor wie ze waren...gelukkig heeft het niet AL te lang geduurd die hype! Werd ik tijdens mijn werk niet met ze geconfronteerd gebeurde het tijdens mijn vrije tijd wel! Grmbl!

En wat leuk, een step! Wil ik ook wel voor Joeri kopen!!!

(hij heeft al zoveel, huis puilt uit!)

Ik weet niet meer wat ik voel...gister had ik best veel harde buiken, maar ik denk dat dat komt omdat ik zo vol zit... Op de een of andere manier denk ik dat het nog best even kan duren, van het weekend had ik het echt gehad, nu ook wel maar weer minder dan afgelopen weekend...

Tinus

nope....smurfin is er wel, maar nog IN mijn buik.....

Marloes

leuk fietsje!!! En wat goed dat ze al bij de trappers kan enzo!

Beterschap met Justin...sneu...

Mette

Bah, naar dat je moeder zich nog niet optimaal voelt en zo snel moe is... en dan ook nog de baan van je vader op de tocht...niet leuk...

Oh leuk proefdrukken! Wij hebben die per email gehad...wil ze nu wel echt gaan bestellen! (maar ja, dan moet smurfin er eerst zijn!)

KletsmaYora

Heb je ook Ziggo? Digitaal? Leuk hè? Enneh, welke zenders zijn voor jou???

Nick jr is favoriet bij Joeri. Gister had ik de DVD van Dombo opgezet, die vond hij ook wel heel erg leuk...

Zo, en nu ga ik even pitten!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Tinus, ik zal binnekort wel op Hm zetten waar ik mee bezig ben.... Het is geen winkel maar heeft wel met zwangere vrouwen te maken en baby's.

Marloes, leuk haar dat je het helemaal zelf hebt gemaakt, dan mag je ook wel supertrots zijn!!!!

Wat zielig dat Justin nog steeds ziek is.....Werk ze straks.

Nurse, Dylan heeft ook niet meer geslapen. In de auto was hij net in slaap gevallen, leg m in bed, hij ging nog helemaal zo lekker ervoor liggen,.... Ik dacht toen dus bij mezelf, wat een makkelijk kind is het toch wat slapen betreft en toen........ Mama, ikke nie slapen!!! Ikke jawel Dylan lekker tukkie doen, Dylan; Nee mama ikke pelen......(spelen)

Grmbl..

Nu zit ie Nick Jr te kijken, heel zoet....

Ik ga effe lezen......(Glossy hoor)

Ciao bella's
Knor hoe kreeg jij je kleurtje, bij mij lukt het niet meer.....
O leuk Kidon, is het iets met babyshowers ofzo? Vind ik wel iets voor jou

Knor; Sex? En nog heftige ook??

Leuk van die weddenschap!

Nursie; lekker hoor van je washok! Doe je dat dan als de meiden op bed liggen? Of kunnen ze zichzelf zo goed vermaken?

Hier net ontzettend gelachen. Noof werd wakker en ik hoor door de babyfoon; aah bloed, bloed, bloed..

Ik spurt naar boven, dacht al aan een bloedneus met de spetters op m'n mooie nieuwe lichtroze muur.

Ik kom d'r kamer binnen, zit ze met Chicken, zegt ze; Chicken heeft bloed Ik zag idd wat roods op z'n poot, dus ik kijk in d'r neus en mond en vraag aan d'r; hoe komt dat dan?

Van de 'sjemmie' mama..

ik weet het zeker, dit dramatische gen heeft ze zéker van m'n schoonfamilie

(ze had vanmorgen jam op brood en Chicken moet tegenwoordig ook aan tafel, met babybornbordje, nepbroodje en vorkje. Waarschijnlijk heeft hij daar van de jam zitten snoepen )
Kidon, volgens mij moet je nu eerst de kleur kiezen en kun je daarna typen... Althans, ik moest net moeilijk doen met knippen en plakken om de kleur op de goede plek te krijgen. Ik gebruik ook altijd dezelfde code voor de kleur (FF00EE) is mijn kleurtje zeg maar. Enneh, doe je idee eens op HM zetten??? (nee, we zijn allemaal niet zo nieuwsgierig van aard hier hoor op het forum)

Mette

wat heerlijk zo'n dramaqueen! Zo'n Tshirt is haar echt op het lijfje geschreven! Ik zie het al helemaal voor me!

Heb net nog geslapen maar ben nu wel helemaal brak... Nou ja, half uurtje, krijgt Joeri zijn hapje en kan hij naar bed... Kan ik ook relaxen...

anoniem_203 wijzigde dit bericht op 12-03-2009 18:35
Reden: n vergeten bij enneh
% gewijzigd
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven