Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 25 augustus 2018 om 18:05
Juist! Da's Caroline ten voeten uit.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zaterdag 25 augustus 2018 om 18:08
.
Nee, maar als ze het er niet bij had gezegd, waren we het misschien juist wel in de Marokkaanse straattaal gaan zoeken.
Maar dat blijkt het is toch te zijn.
Overigens ken ik het woord vooral als 'kinderen' wat het ook betekent, ik vergeet vaak dat daar ook 'jongens' mee wordt bedoeld, dus ik had de link nog niet gelegd.
Ik begreep je trouwens Oudblond.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 25 augustus 2018 om 18:14
Had dat kind dan ook niet in huis genomen.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2018 18:08Ik ben er even weg van dames. Mijn kale poes is helemaal ruw geworden van die rottige string en schreeuwt om een rondje sudocreme.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zaterdag 25 augustus 2018 om 18:32
Haha, die ‘wollah meh’ hoor ik de jongeren zovaak zeggen. Het was eerst Surinaams/Antiliaans en nu mixt de Marokkaanse taal ook in de slang. Grappig hoe dat zich ontwikkelt.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2018 15:41Oh die kende ik nog niet. We hebben hier wel een wollah-periode achter de rug. En in mijn dochters vriendinnengroep is het een tijdje in zwang geweest elkaar liefkozend aan te spreken met 'pik'. Ik moest zo lachen toen dochter dat er op een goeie dag ook tegen mij uit floepte.

zaterdag 25 augustus 2018 om 18:32
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2018 18:31Ik gok erop dat dat een oude bekende is in een nieuw grapjasje.

zaterdag 25 augustus 2018 om 20:03
Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2018 17:58Zo maak je soloseks nog spannender
Doe een blinddoekje voor, dan is het een verrassing waar je vinger/speeltje/komkommer nou weer terecht komt.
Komkommer? Het is een granaatappel inmiddels. Speciaal voor vrouwen met een windtunnel.

zaterdag 25 augustus 2018 om 20:15

(zit hier gewoon hardop te lachen)

zaterdag 25 augustus 2018 om 22:13
Inclusief veel pitjes
Die je allemaal uit je bed moet pulken
Tjezus, wat vals