Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 25 augustus 2018 om 15:08
.
Zo heette die jongen!

(ik weet het ook niet)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 25 augustus 2018 om 15:11
https://noisey.vice.com/nl/article/rmv7 ... -begrijpen
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:13
Ja, maar er zit ook veel wijsheid hier natuurlijk

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:14
the_Wicked_Witch schreef: ↑25-08-2018 15:02Wat ik wel bizar vind is dat appen tegenwoordig blijkbaar praten heet.
Ja, gek is dat he.

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:22
Pipistrello schreef: ↑25-08-2018 15:04Is de Telegraaf ook van Sanoma?
Die zetten ook al fruitplaatjes bij sekspraatjes.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2479536 ... -te-seksen
Maar sowieso, welke krant schrijft seksen? Wat een infantiel gedoe.

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:23

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:41
Oh die kende ik nog niet. We hebben hier wel een wollah-periode achter de rug. En in mijn dochters vriendinnengroep is het een tijdje in zwang geweest elkaar liefkozend aan te spreken met 'pik'. Ik moest zo lachen toen dochter dat er op een goeie dag ook tegen mij uit floepte

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:44
Je beseft toch wel dat je hier uiterst geheime informatie prijsgeeft he?zazamaenade schreef: ↑25-08-2018 15:37In het 'haal hier je 200 berichten'-topic, dat in mijn lijst staat, heeft iemand uitgevonden dat na 5 berichten je nieuwe account 'vrijgegeven' wordt.
zaterdag 25 augustus 2018 om 16:06

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 25 augustus 2018 om 16:24
Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2018 16:18Nou ja, ik vind het ook wel opmerkelijk dat die Marokkaanse slang zo wordt omarmd door de autochtone jongeren.
Ja maar dat wist ze op het moment van schrijven niet dat het Marokkaanse slang was

zaterdag 25 augustus 2018 om 16:25
Ik ben over het algemeen allergisch voor 'slang'. Maar dat ligt helemaal aan mij. Toch vind ik het vaak mooi als jongeren taal van elkaar overnemen. Misschien heel naïef van me, maar je neemt niets over 'van iemand waar je je boven verheven voelt en ik vind het wel fijn als al die verschillende achtergronden op die manier mixen. (Ben niet echt scherp in formuleren vandaag, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel).Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2018 16:18Nou ja, ik vind het ook wel opmerkelijk dat die Marokkaanse slang zo wordt omarmd door de autochtone jongeren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 25 augustus 2018 om 17:40
Ja, ik snap je en ik ben het volmondig met je eens.Oudblond schreef: ↑25-08-2018 16:25Ik ben over het algemeen allergisch voor 'slang'. Maar dat ligt helemaal aan mij. Toch vind ik het vaak mooi als jongeren taal van elkaar overnemen. Misschien heel naïef van me, maar je neemt niets over 'van iemand waar je je boven verheven voelt en ik vind het wel fijn als al die verschillende achtergronden op die manier mixen. (Ben niet echt scherp in formuleren vandaag, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel).
zaterdag 25 augustus 2018 om 17:51
zaterdag 25 augustus 2018 om 17:55

zaterdag 25 augustus 2018 om 18:00
Nee joh, eerst een uur of twee op je eigen hand gaan zitten. Dan slaapt ie en lijkt het net of een ander aan je zit.Lady*Voldemort schreef: ↑25-08-2018 17:58Zo maak je soloseks nog spannender
Doe een blinddoekje voor, dan is het een verrassing waar je vinger/speeltje/komkommer nou weer terecht komt.

zaterdag 25 augustus 2018 om 18:02
LV en MuntjeMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑25-08-2018 18:00Nee joh, eerst een uur of twee op je eigen hand gaan zitten. Dan slaapt ie en lijkt het net of een ander aan je zit.

zaterdag 25 augustus 2018 om 18:02