Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
“RiRi” schreef:
25-08-2018 15:06
Ik word ook oud.
Ik stond vanmorgen in de winkel en toen hoorde ik een Nederlandse jongen een andere jongen groeten met ‘hey drerrie’.
Wat betekent drerrie?
Ik ben bekend met straattaal, maar het woord drerrie ken ik niet.
.
Zo heette die jongen! :rofl:

(ik weet het ook niet)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
https://noisey.vice.com/nl/article/rmv7 ... -begrijpen
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Pipistrello schreef:
25-08-2018 15:00
Dat vraag je op napraat waar alle oude dozen napraten? :biggrin:

Ja, maar er zit ook veel wijsheid hier natuurlijk :proud:
the_Wicked_Witch schreef:
25-08-2018 15:02
Wat ik wel bizar vind is dat appen tegenwoordig blijkbaar praten heet.

Ja, gek is dat he.
Pipistrello schreef:
25-08-2018 15:04
Is de Telegraaf ook van Sanoma?

Die zetten ook al fruitplaatjes bij sekspraatjes.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2479536 ... -te-seksen

Maar sowieso, welke krant schrijft seksen? Wat een infantiel gedoe.
“RiRi” schreef:
Ik word ook oud.
Ik stond vanmorgen in de winkel en toen hoorde ik een Nederlandse jongen een andere jongen groeten met ‘hey drerrie’.
Wat betekent drerrie?

Jongens. Marokkaans.
In het 'haal hier je 200 berichten'-topic, dat in mijn lijst staat, heeft iemand uitgevonden dat na 5 berichten je nieuwe account 'vrijgegeven' wordt.
nounou
Star² schreef:
25-08-2018 15:23
Jongens. Marokkaans.
Oh die kende ik nog niet. We hebben hier wel een wollah-periode achter de rug. En in mijn dochters vriendinnengroep is het een tijdje in zwang geweest elkaar liefkozend aan te spreken met 'pik'. Ik moest zo lachen toen dochter dat er op een goeie dag ook tegen mij uit floepte :proud: .
zazamaenade schreef:
25-08-2018 15:37
In het 'haal hier je 200 berichten'-topic, dat in mijn lijst staat, heeft iemand uitgevonden dat na 5 berichten je nieuwe account 'vrijgegeven' wordt.
Je beseft toch wel dat je hier uiterst geheime informatie prijsgeeft he?
“RiRi” schreef:
Ik word ook oud.
Wat betekent drerrie?
:wtf: Wat heeft zijn nationaliteit hiermee te maken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
25-08-2018 16:06
:wtf: Wat heeft zijn nationaliteit hiermee te maken?
Nou ja, ik vind het ook wel opmerkelijk dat die Marokkaanse slang zo wordt omarmd door de autochtone jongeren.
Lady*Voldemort schreef:
25-08-2018 16:18
Nou ja, ik vind het ook wel opmerkelijk dat die Marokkaanse slang zo wordt omarmd door de autochtone jongeren.

Ja maar dat wist ze op het moment van schrijven niet dat het Marokkaanse slang was ;-)
Lady*Voldemort schreef:
25-08-2018 16:18
Ik ben over het algemeen allergisch voor 'slang'. Maar dat ligt helemaal aan mij. Toch vind ik het vaak mooi als jongeren taal van elkaar overnemen. Misschien heel naïef van me, maar je neemt niets over 'van iemand waar je je boven verheven voelt en ik vind het wel fijn als al die verschillende achtergronden op die manier mixen. (Ben niet echt scherp in formuleren vandaag, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel).
twee keer hoeft niet
Hmmmm, rare ballotagecommissie hier, als een topic met smaad wel gewoon geplaatst wordt. :bonk:
Head* schreef:
25-08-2018 17:19
Hmmmm, rare ballotagecommissie hier, als een topic met smaad wel gewoon geplaatst wordt. :bonk:

Ze lezen dus niet eens. Alleen scannen of het niet Koreaans is :facepalm:
Oifa schreef:
25-08-2018 13:33
Na die verkrachting heb ik bewust gekozen voor een vrouwelijke therapeut. Ik voelde me toen echt niet prettig bij een mannelijke therapeut.
Oh lieverd, dat snap ik helemaal :hug: Wat vreselijk dat je dat hebt meegemaakt.
Oudblond schreef:
25-08-2018 16:25
Ik ben over het algemeen allergisch voor 'slang'. Maar dat ligt helemaal aan mij. Toch vind ik het vaak mooi als jongeren taal van elkaar overnemen. Misschien heel naïef van me, maar je neemt niets over 'van iemand waar je je boven verheven voelt en ik vind het wel fijn als al die verschillende achtergronden op die manier mixen. (Ben niet echt scherp in formuleren vandaag, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel).
Ja, ik snap je en ik ben het volmondig met je eens.
Vraag het de mediator: 'Ik wil niet dat hij mijn ongeboren kind erkent, wat nu?'

Tjesus, was dan ook niet met de mediator naar bed gegaan. Alsof je scheiding al niet ingewikkeld genoeg was.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
25-08-2018 17:51
Vraag het de mediator: 'Ik wil niet dat hij mijn ongeboren kind erkent, wat nu?'

Tjesus, was dan ook niet met de mediator naar bed gegaan. Alsof je scheiding al niet ingewikkeld genoeg was.
:rofl:
There is always something happening, and it's usually right now
Zo maak je soloseks nog spannender

Doe een blinddoekje voor, dan is het een verrassing waar je vinger/speeltje/komkommer nou weer terecht komt.
Lady*Voldemort schreef:
25-08-2018 17:58
Zo maak je soloseks nog spannender

Doe een blinddoekje voor, dan is het een verrassing waar je vinger/speeltje/komkommer nou weer terecht komt.
Nee joh, eerst een uur of twee op je eigen hand gaan zitten. Dan slaapt ie en lijkt het net of een ander aan je zit.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
25-08-2018 18:00
Nee joh, eerst een uur of twee op je eigen hand gaan zitten. Dan slaapt ie en lijkt het net of een ander aan je zit.
LV en Muntje :rofl:
Caroline (33): 'Had ik haar kind maar nooit in huis genomen'

Schoonmoeder (77): 'Ik heb je nog gewaarschuwd. Maar ja, jij wilde zo graag naar het stadhuis, struikje in je hand, toefje op je kop.'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Voor de echte wijnfanaten: je kunt nu overnachten in een oud wijnvat.

Ex-schoonmoeder: 'Nou zeg, zo zou ik Caroline nou ook weer niet willen noemen.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven