Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 25 augustus 2018 om 12:23
Ook voor jou eenGrobbekuiken_ schreef: ↑25-08-2018 12:12Het kan nog erger.
Kind heeft op de basisschool een meester gehad, een mán!
Oh, en ik heb 'm een paar jaar op kamp laten gaan, waar naast vrouwen ook mánnelijke leiding rondliep.
Nou, het is duidelijk....ik ben een beroerde moeder....weet nl vrijwel altijd waar mijn tas is![]()

zaterdag 25 augustus 2018 om 12:26
Och vrouw tochCoconuts12 schreef: ↑25-08-2018 12:17Ik had zowel mannelijke als vrouwelijke leraren. Ik heb een mannelijke huisarts en mannelijke therapeuten gehad. Ik denk dat mijn ouders mij niet leuk vonden.

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zaterdag 25 augustus 2018 om 12:32
Mijn zoon werd homo nadat de buurman had opgepast.Grobbekuiken_ schreef: ↑25-08-2018 11:43Kut....de buurman.....
![]()
Zeg je nou dat ik jarenlang mijn kind aan gevaar heb blootgesteld?!
![]()
Iets zegt mij dat mijn buurman en mijn kind een goede band hebben.

Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 25 augustus 2018 om 12:49
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑25-08-2018 12:03Toen ik zei in dat topic dat onze buurman wel eens oppast, zei iemand dat sommige moeders beter Letten op waar ze hun tas laten dan hun kind.
Had ik ook gemist, maar buurmannen zijn blijkbaar levensgevaarlijk!!!!

Ik ga daar even lezen hoeveel meer domme opmerkingen daar worden gemaakt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 25 augustus 2018 om 13:15

zaterdag 25 augustus 2018 om 13:33
Na die verkrachting heb ik bewust gekozen voor een vrouwelijke therapeut. Ik voelde me toen echt niet prettig bij een mannelijke therapeut.Coconuts12 schreef: ↑25-08-2018 12:22Dank je. Het besef komt hard aan. *Gaat direct op zoek naar een vrouwelijke therapeute voor dit trauma*

zaterdag 25 augustus 2018 om 13:39
zaterdag 25 augustus 2018 om 13:39
Verklaring Omtrent Geslacht?ThunderassMan schreef: ↑25-08-2018 13:24Het valt me op dat je als man geen VOG hoeft te overleggen als je je aanmeldt bij Viva. Zouden ze weten aan wat voor een gevaar ze al die vrouwelijke forumsters blootstellen?
Onverantwoord, zeg ik je.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zaterdag 25 augustus 2018 om 13:44

zaterdag 25 augustus 2018 om 14:07
En doen ze trouwens wel aan een webcam-bewijs? Ik bedoel, iedere man kan zich hier voordoen als vrouw!ThunderassMan schreef: ↑25-08-2018 13:24Het valt me op dat je als man geen VOG hoeft te overleggen als je je aanmeldt bij Viva. Zouden ze weten aan wat voor een gevaar ze al die vrouwelijke forumsters blootstellen?
Onverantwoord, zeg ik je.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

zaterdag 25 augustus 2018 om 14:19
Nee, verklaring Omtrent Geaardheid.

zaterdag 25 augustus 2018 om 14:58
Ik ben niet bepaald jong, maar ik denk dat ze bedoelt dat het een constante stroom berichtjes heen en weer is, ook omdat ze het over 24/7 heeft.
nounou

zaterdag 25 augustus 2018 om 14:59
zazamaenade schreef: ↑25-08-2018 14:58Ik ben niet bepaald jong, maar ik denk dat ze bedoelt dat het een constante stroom berichtjes heen en weer is, ook omdat ze het over 24/7 heeft.
Ja, dat zou kunnen. Opgaan in elkaar ofzo.

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:02
zazamaenade schreef: ↑25-08-2018 14:58Ik ben niet bepaald jong, maar ik denk dat ze bedoelt dat het een constante stroom berichtjes heen en weer is, ook omdat ze het over 24/7 heeft.
Wat ik wel bizar vind is dat appen tegenwoordig blijkbaar praten heet.

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:04
Is de Telegraaf ook van Sanoma?
Die zetten ook al fruitplaatjes bij sekspraatjes.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2479536 ... -te-seksen

zaterdag 25 augustus 2018 om 15:06
zaterdag 25 augustus 2018 om 15:07
.zazamaenade schreef: ↑25-08-2018 15:03Ja, zoiets. Het is me helemaal niet duidelijk of alles via whatsapp gaat, of dat ze elkaar ook ontmoeten, wat dat betreft voel ik me dan wel weer oud.
Precies. Je moet tegenwoordig echt doorvragen over welk gedeelte van het 'praten' digitaal was en welk deel face to face.
(wat ik ook deed in het topic).
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 25 augustus 2018 om 15:07
Pipistrello schreef: ↑25-08-2018 15:04Is de Telegraaf ook van Sanoma?
Ik zie rechts deze keer een granaatappel opdoemen, hadden we die al van de fruitkutbingokaart afgestreept?
Tjezus, wat vals