Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grobbekuiken_ schreef:
25-08-2018 12:12
Het kan nog erger.
Kind heeft op de basisschool een meester gehad, een mán!
Oh, en ik heb 'm een paar jaar op kamp laten gaan, waar naast vrouwen ook mánnelijke leiding rondliep.

Nou, het is duidelijk....ik ben een beroerde moeder....weet nl vrijwel altijd waar mijn tas is :'(
Ook voor jou een :hug: (kunnen we samen in therapie)
Coconuts12 schreef:
25-08-2018 12:17
Ik had zowel mannelijke als vrouwelijke leraren. Ik heb een mannelijke huisarts en mannelijke therapeuten gehad. Ik denk dat mijn ouders mij niet leuk vonden.
Och vrouw toch :hug: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
25-08-2018 12:26
Och vrouw toch :hug: .
:lips: Dank je. Ik weet niet of ik dit besef ooit nog te boven kom.
Grobbekuiken_ schreef:
25-08-2018 11:43
Kut....de buurman.....
:O
Zeg je nou dat ik jarenlang mijn kind aan gevaar heb blootgesteld?!

:biggrin:
Mijn zoon werd homo nadat de buurman had opgepast.
Iets zegt mij dat mijn buurman en mijn kind een goede band hebben.
:roll:
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
25-08-2018 12:03
Toen ik zei in dat topic dat onze buurman wel eens oppast, zei iemand dat sommige moeders beter Letten op waar ze hun tas laten dan hun kind.
Had ik ook gemist, maar buurmannen zijn blijkbaar levensgevaarlijk!!!!
:facepalm:

Ik ga daar even lezen hoeveel meer domme opmerkingen daar worden gemaakt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
MarindaH schreef:
25-08-2018 11:12
Tering. Hoeveel topics over je kinderen op scoutingkamp/in de kinderopvang/op buikdansles/korfbal met MANNEN kunnen we nog verwachten??

Quelle hysterie.

Ja en dan vervolgens al haar posts verwijderen. De hautaine houding straalt er vanaf bij die forumster.
Het valt me op dat je als man geen VOG hoeft te overleggen als je je aanmeldt bij Viva. Zouden ze weten aan wat voor een gevaar ze al die vrouwelijke forumsters blootstellen?
Onverantwoord, zeg ik je.
Coconuts12 schreef:
25-08-2018 12:22
Dank je :lips: . Het besef komt hard aan. *Gaat direct op zoek naar een vrouwelijke therapeute voor dit trauma*
Na die verkrachting heb ik bewust gekozen voor een vrouwelijke therapeut. Ik voelde me toen echt niet prettig bij een mannelijke therapeut.
Jeminee. Heb er nooit bij stilgestaan dat mijn zoon zelf ook in het daderprofiel past. Is ook single, woont bij zijn moeder en gaat wel eens naar scouting. Vanaf welke leeftijd moet je ze wantrouwen?

Help, ik zit alleen tussen mannen hier, zelfs de hond is een mannetje :-?
ThunderassMan schreef:
25-08-2018 13:24
Het valt me op dat je als man geen VOG hoeft te overleggen als je je aanmeldt bij Viva. Zouden ze weten aan wat voor een gevaar ze al die vrouwelijke forumsters blootstellen?
Verklaring Omtrent Geslacht?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
25-08-2018 13:39
:rofl:
Oifa schreef:
25-08-2018 13:33
Na die verkrachting heb ik bewust gekozen voor een vrouwelijke therapeut. Ik voelde me toen echt niet prettig bij een mannelijke therapeut.
Daar kan ik inkomen. :hug:
ThunderassMan schreef:
25-08-2018 13:24
En doen ze trouwens wel aan een webcam-bewijs? Ik bedoel, iedere man kan zich hier voordoen als vrouw! :O
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
25-08-2018 14:07
En doen ze trouwens wel aan een webcam-bewijs? Ik bedoel, iedere man kan zich hier voordoen als vrouw! :O
Ik heb me gewoon voorgedaan als transgender.
JollyRider schreef:
25-08-2018 13:39
Nee, verklaring Omtrent Geaardheid.
Is hier toevallig iemand die zo jong is dat ze weet wat "praten op een flow-manier" inhoudt?

Ik ken "flow" wel als helemaal opgaan in wat je doet, zou dat bedoeld worden?
Head* schreef:
25-08-2018 14:54
Is hier toevallig iemand die zo jong is dat ze weet wat "praten op een flow-manier" inhoudt?

Ik ken "flow" wel als helemaal opgaan in wat je doet, zou dat bedoeld worden?

Ik ben niet bepaald jong, maar ik denk dat ze bedoelt dat het een constante stroom berichtjes heen en weer is, ook omdat ze het over 24/7 heeft.
nounou
zazamaenade schreef:
25-08-2018 14:58
Ik ben niet bepaald jong, maar ik denk dat ze bedoelt dat het een constante stroom berichtjes heen en weer is, ook omdat ze het over 24/7 heeft.

Ja, dat zou kunnen. Opgaan in elkaar ofzo.
Dat vraag je op napraat waar alle oude dozen napraten? :biggrin:
zazamaenade schreef:
25-08-2018 14:58

Wat ik wel bizar vind is dat appen tegenwoordig blijkbaar praten heet.
Head* schreef:
25-08-2018 14:59
Ja, dat zou kunnen. Opgaan in elkaar ofzo.
Ja, zoiets. Het is me helemaal niet duidelijk of alles via whatsapp gaat, of dat ze elkaar ook ontmoeten, wat dat betreft voel ik me dan wel weer oud.
nounou
Is de Telegraaf ook van Sanoma?

Die zetten ook al fruitplaatjes bij sekspraatjes.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2479536 ... -te-seksen
Ik word ook oud.
Ik stond vanmorgen in de winkel en toen hoorde ik een Nederlandse jongen een andere jongen groeten met ‘hey drerrie’.
Wat betekent drerrie?
Ik ben bekend met straattaal, maar het woord drerrie ken ik niet.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 25-08-2018 15:07
17.44% gewijzigd
zazamaenade schreef:
25-08-2018 15:03
Ja, zoiets. Het is me helemaal niet duidelijk of alles via whatsapp gaat, of dat ze elkaar ook ontmoeten, wat dat betreft voel ik me dan wel weer oud.
.
Precies. Je moet tegenwoordig echt doorvragen over welk gedeelte van het 'praten' digitaal was en welk deel face to face.
(wat ik ook deed in het topic).
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Pipistrello schreef:
25-08-2018 15:04
Is de Telegraaf ook van Sanoma?

Die zetten ook al fruitplaatjes bij sekspraatjes.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2479536 ... -te-seksen

Ik zie rechts deze keer een granaatappel opdoemen, hadden we die al van de fruitkutbingokaart afgestreept?
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven