Hoe heet dit model laars?
maandag 27 augustus 2018 om 20:10
Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik eens heerlijke laarzen. Ze waren van het merk Hobbs en ik was echt helemaal verknocht aan die laarzen. Helaas heb ik nooit meer zulke fijne kunnen vinden. Ze waren plat met een rubberzool en geveterd, haast een soort sneakers, alleen dan met een veel hogere schacht waardoor het tegelijk ook laarzen waren.
Heeft iemand misschien enig idee of dit een bepaald model laarzen is, of ooit een ander merk van ditzelfde type gezien??
Ik heb zelfs een foto kunnen opduikelen:
Edit: de zool was dus ook veel flexibeler dan die van de meeste laarzen. Ze liepen ook echt heerlijk
Heeft iemand misschien enig idee of dit een bepaald model laarzen is, of ooit een ander merk van ditzelfde type gezien??
Ik heb zelfs een foto kunnen opduikelen:
Edit: de zool was dus ook veel flexibeler dan die van de meeste laarzen. Ze liepen ook echt heerlijk
maandag 27 augustus 2018 om 21:44
maandag 27 augustus 2018 om 23:46
dinsdag 28 augustus 2018 om 15:43
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:06
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:28
snorriemorrie schreef: ↑28-08-2018 18:33butt ugly wat viezehond zei was té obvious, maar bij jou was ik even naïef![]()
woensdag 29 augustus 2018 om 09:21
Die laarzen van Le coq waren echt wel mooi, mooi leer ook.
Nu is het uit de mode maar als het ooit weer terug is durf ik te wedden dat er heel veel mensen mee zullen rondlopen. Comfort wint het namelijk altijd, kijk maar om je heen, de lelijkste sneakers en laarzen vliegen je om de oren. Dan liever deze trend weer terug.
Nu is het uit de mode maar als het ooit weer terug is durf ik te wedden dat er heel veel mensen mee zullen rondlopen. Comfort wint het namelijk altijd, kijk maar om je heen, de lelijkste sneakers en laarzen vliegen je om de oren. Dan liever deze trend weer terug.